Tuning

Modificari esapament

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Modificari esapament

Mesajde BoogY » 19 Feb 2007, 00:23

Salutare!
M-am hotarat sa schimb esapamentul focusului meu 1.6 benzina cu unul sport.Vreau sa dau jos si catalizatorul.Ce alte modificari ar mai trebui facute?Ma gandesc la sonda lambda-are nevoie de ceva o2-cheater? sau n-are nici o treaba daca scot catalizatorul?Astept raspunsuri.
BoogY
 

Mesajde Maddogul » 19 Feb 2007, 01:50

Cu un soft potzi vedea in ce plaja se muta lambda e vb de OHmi si o inlocuiesti cu o rezistenta
Ca modificare principala la evacuare se numesc serpisori sau galerie de evacuare marita
DE altfel tot esapamentul mai ales la benzinar trebuie sa aiba un diametru mai mare dar care trebuie calculat cu grija fiindca ai nevoie de putina back pressure
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde BogdanF » 19 Feb 2007, 09:57

Vezi ca s-a mai discutat pe undeva. In sectiunea focus parca este topicul.
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Mesajde BoogY » 21 Feb 2007, 18:21

Gata jos cu nataraul.Se simte foarte bine la pleacarea de pe loc si urca si mai bine in ture.Incep sa simt cei 100 ponei.Sondutele lambda le-am lasat in pace deocamdata pana gasesc un o2 cheater.Numai bine!
BoogY
 

Mesajde Zanga » 21 Feb 2007, 18:58

O2 cheter e o mare prostie. Sondele lambda sunt montate inaintea tobei catalitice si au rolul de a produce amestecul optim din toate punctele de vedere. Daca se foloseste un O2 cheater o sa pape benzina ca la balamuc o sa ii modifice avansul etc...plus ca adio ITP. Un motor bine intretinut cu sonde lambda nu are de nvoie de catalizatoare sa treaca ITP-ul :wink:
Sa fim seriosi nu investea ford mii si milioane de dolari sa priecteze senzori HEGO, Maf-uri, IACT-uri si TPS-uri ca sa le inlouim noi cu rezistente si sarme. Daca mai vrei acum performata in plus iti faci un OBD-tuning si arunci si un filtru de aer K&N instalat la meserie cu panou de aer rece...
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde BoogY » 22 Feb 2007, 19:58

Sunt 2 sonde lambda una inaintea catalizatorului si alta dupa el.Le-am lasat asa sa stea becul ala aprins in bord.Azi am facut 200km.Nici o modificare a consumului poate un 0.5l in oras.Cert este ca masina trage mai bine si suna si altfel evacuarea.Urmatorul pas admisie directa si toba finala sport.
BoogY
 

Mesajde Zanga » 23 Feb 2007, 00:13

Ce bec aprins ??? daca s-a aprins CEL = check engine light e nasol, dar NU este de la scoaterea catalizatorului :!:

Sondele de dupa catalizator sunt mai mult de forma dar nu trebuiesc scoase
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde BestROC » 23 Feb 2007, 22:12

:) am scos catalizatorul de la ST-ul meu si am pus un magnex de la serpisori pana la finala si pot spune ca e alta masina acum si nu am nici nu bec aprins :) deh dreamscience :P si am sa ii fac si o noua harta sa profit de noua modificare oricum am sa ma duc cu ea pe role sa vad exact cat da acum pt. ca eu as zice ca are cam 175cp ( K&N 57i + evacuare si remapare(dar doar una blanda si a fost facuta pt. flitru) )
Fiesta ST Frozen White 180CP
Mondeo Titanium 4x4 Magnetic Grey 210CP
Alfa Romeo Stelvio Blu Montecarlo 310CP
Renault Clio TCe 220 R.S. Trophy White 240CP
BMW M2 Blue Long beach 410CP
_______________________________________________________________________
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS ! http://www.it2go.ro
Avatar utilizator
BestROC
Gold Member
 
Mesaje: 756
Membru din: 15 Sep 2006, 17:20
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST Frozen :)

Mesajde BoogY » 24 Feb 2007, 21:18

Becul "check engine" era aprins el dinainte sa scot catalizatorul.Am fost la service au pus=o pe calculator au zis ca nu are nici o problema cu nici o sonda sau altceva.Au sters eroarea,dupa ceva timp s-a aprins.Se mai stingea cand schimbam carburantul 95-98-100.Acum tot aprins este.Motorul suna bine nu are nici un zgomot ciudat consumul este si el normal.Acum mai mult ca sigur becul nu se va mai stinge.
BoogY
 

Mesajde Zanga » 26 Feb 2007, 22:03

Hmm....sincer eu as evita service-ul ala ...nu se poate sa nu "aiba nimica" si totusi sa se aprinda becul....macar au zis ce cod de eroare are ???

....chestia cu benzina s-a mai auzit pe forum dar totusi .... cum apare si dispare...

PS: acuma fara catalizator noxele sunt mult influentate si de carburant, cu cat CO este mai mare cu atata noxele scad pentru ca CO-ul mai mare duce la o ardere mai completa si mai bine controlata.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde BoogY » 27 Feb 2007, 10:48

Au zis ca e de la benzina proasta.N-am fost eu cu ea in service sa vb cu aia ca i-as fi intrebat mai multe.
BoogY
 

Mesajde Zaf » 12 Mar 2007, 11:18

Sambata am taiat toba finala cu flexul si am sudat o teava...ma enerva ca nu se auzea nimic :). Nenorocitul nu mai prinde mai mult de 170...hmm...ati mai patit careva asta ? Oare sa conteze asa mult finala aia ?
Un copac loveste o masina numai in caz de legitima aparare.
Zaf
Incepator
 
Mesaje: 46
Membru din: 03 Iul 2006, 23:04
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Mesajde BoogY » 12 Mar 2007, 14:11

Nu cred ca are vreo treaba...mai ales ca ai usurat evacuarea.Pana sa dai jos toba fugea mai tare de atat? Poate e benzina proasta...filtrele(aer,benzina) colmatate.
BoogY
 

Mesajde BoogY » 12 Mar 2007, 14:46

Intrebare:Cu intermediara sau fara?Dupa scoaterea catalizatorului toba intermediara(camera detenta) a inceput sa paraie.Eu cam degeaba pun acum toba finala sport daca intermediara aia o sa paraie.Deci pun teava sau inlocuiesc intermediara?
BoogY
 

Mesajde Zanga » 12 Mar 2007, 20:58

Daca o sa scoti intermediara....tot esapamentul o sa devina mai fierbinte, daca zici ca paraie se poate ca bucati de catalizator sa fi ajuns in ea. Daca mergi pe metoda "tzava", trebuie sa pui o finala meseriasa altfel o sa fi magnet de amenzi si trimiteri la RAR, ITP & CO
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde BogdanF » 12 Mar 2007, 21:02

Zaf sigur n-are treaba cu finala. Eu am patit acum ceva timp pe bucuresti brasov ( nu erau radare pe atunci) sa nu-mi ia mai mult de 160 (plecam in afara). Nu vroia de nici un fel, nici dusa in a 3-a pana la 5000 rpm. Pe urma mi-a luat si 170 lejer, mai ales cu benzina din germania. Asa ca nu iti face griji.
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Mesajde BoogY » 12 Mar 2007, 21:37

Finala o am facuta de niste baieti meseriasi,pe comanda dupa dimensinile finalei originale.Momentan finala se aude gros si finut.Ma asteptam sa urle mai tare.Intermediara este f subtire si este posibil sa paraie din cauza sitelor sparte sau a bucatilor din catalizator.Pot sa dau comanda de intermediara direct flow dar mi-e ca devin magnet cum spune zanga.Sau poate gasesc intermediara de pe alta masina care sa se potriveasca la mine.
BoogY
 

Mesajde Maddogul » 12 Mar 2007, 21:45

Si nu ne spui si noua unde ai dat comanda de finala
Eu am gasit universale inox la AlPadrino pe Stefan cu 200 de lei care au chiar si fata fonoabsorbanta in ele :D
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde BoogY » 12 Mar 2007, 22:05

Finala am facut-o la 2 oameni care traiesc din sudura si fabricatie tobe.Sunt ff priceputi,garajul lor este pe BLvd Timisoara,dupa MAll PLaza prima strada la dreapta.Este o poarta metalica pe care scrie sudura tobe.Pana in straduta la dreapta este un magazin cu boxe,alarme,amplificatoare tot felul.
BoogY
 

Mesajde Zanga » 12 Mar 2007, 22:16

Si cat te-a costat finala, ca poate ii vizitez si eu. Esapamente complete fac pe comanda ??
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Maddogul » 12 Mar 2007, 23:32

ii stiu sunt un batran si fisu si inca un ajutor nu?
Dar ei fac tobele dupa ureche nici macar nu sunt din inox
I-am vazut insa nu sunt satisfacut :D
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde BoogY » 13 Mar 2007, 10:24

Parca n-ar fi batran si fi`su,dar oricum dupa ureche nu le fac.Ce-i drept ca sunt de tabla de 2.5mm nu de inox.
BoogY
 

Mesajde Zaf » 13 Mar 2007, 19:19

Inainte sa tai finala prindea 190 6mii si ceva de ture (nu stiu exact ca eram atent la drum) taia benzina. Acum 170 km/h (am filtre noi, ulei etc)

Un prieten a pus evacuare sport (serpisori, catalizator sport, si teava de 55 direct pana in spate la finala care este MagnaFlow) pe un ff 2.0, 16v ZX3. Aceeasi problema ii urca super bine in turatie pe treptele mici dar nu ii mai prinde mai mult de 200 km/k fata de 220 inainte. Cred ca in momentul schimbarii evacuarii trebuie umblat un pic si la admisie ( filtru aer sport, short ram sau altceva) si la ECU. O sa ma documentez pe tema asta.
Un copac loveste o masina numai in caz de legitima aparare.
Zaf
Incepator
 
Mesaje: 46
Membru din: 03 Iul 2006, 23:04
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Mesajde Maddogul » 13 Mar 2007, 19:40

Cauta ceva legat de back presure fiindca daca nu ai mai ales la benzinare apare aceasta problema :D
Cu Stima
Kuga 2.5 Duratec PHEV 225 CP 2022 St-Line X
Kuga 1.5 Ecoboost 182 CP 2018 Titanium X,
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97

Maddog Garage
Avatar utilizator
Maddogul
 
Mesaje: 5626
Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
VIN: WF0FXXGAGFRA56025

Mesajde AlexM. » 13 Mar 2007, 19:47

O evacuare directa iti va taia tot timpul din viteza maxima, dar motorul iti va urca mai repede in ture. Oricum e bine sa faci ceva calculat, daca pui un diametru potrivit pentru raportul de compresie si cilindreea motorului nu vei avea probleme.
Da'i BLANA!! Fiecare nebun are pomul lui!
Imagine
Avatar utilizator
AlexM.
Member
 
Mesaje: 432
Membru din: 03 Mai 2006, 18:27
Localitate: B U C H A R E S T
Maşina: Sierra XR4x4

Mesajde BoogY » 13 Mar 2007, 19:49

Chestia cu back-pressure o face toba intermediara.Preferabil ceva calculat si gandit.Cei de la borla fac asa ceva,depinde de fonduri.
BoogY
 

Mesajde AlexM. » 13 Mar 2007, 19:51

Dap. Exista si detentoare sport.
Da'i BLANA!! Fiecare nebun are pomul lui!
Imagine
Avatar utilizator
AlexM.
Member
 
Mesaje: 432
Membru din: 03 Mai 2006, 18:27
Localitate: B U C H A R E S T
Maşina: Sierra XR4x4

Mesajde BogdanF » 13 Mar 2007, 20:54

Ciudata treaba. La mine la 180 se simtea bine, mai avea resurse. Zaf, teava aia de 55 nu e cam ingusta, ca din cate imi aduc eu aminte am 63 (nu sunt sigur) la finala.
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Mesajde Zaf » 14 Mar 2007, 09:58

Bogdan la mine este evacuarea stock numai ca am taiat finala, locul ei fiind luat de o teava :)
Prietenul meu are teava de 55 si la fel i-a scazut viteza maxima. Cei de la borla pitesti i-au spus sa nu puna mai mare de 55-57 pt ca nu o sa mearga bine masina...se pune de 65-68 doar daca motorul are turbo sau compresor.
Un copac loveste o masina numai in caz de legitima aparare.
Zaf
Incepator
 
Mesaje: 46
Membru din: 03 Iul 2006, 23:04
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Mesajde BoogY » 16 Mar 2007, 17:08

Gata si cu evacuarea mea...se aude exact cum vroiam gros si infundat.Totul s-a rezolvat cu o intermediara de la walker.
BoogY
 

Următorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login