Tuning

Masinuta mea

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Masinuta mea

Mesajde darkstar » 02 Noi 2009, 15:34

WE asta nu am mai rezistat psihic si am vopsit jentile :D

Am plecat de la asa ceva:
Imagine

am ajuns la asta:
Imagine

si intr-un final la asa ceva:
Imagine
Imagine
Imagine
Imagine

Urmatoarele faze ar fi:
o Leduri albastru intens inchis (ca la passat 2003)
- leduri la bord sa nu mai fie lumina aia verde
- leduri in butoanele de pe bord si ceas
o Geamuri fumurii
o O cotiera mai umana ... oricum mi s-a rupt capacul ala de la cutiuta dintre scaune :(
o Vopsit alb palsticul de mahon de pe bord (sau poate un argintiu foarte deschis ... inca nu stiu)
Fişiere ataşate
untitled14.JPG
untitled13.JPG
untitled12.JPG
DC091031001.jpg
DC091010002.jpg
darkstar
 

Re: Masinuta mea

Mesajde RHOBY1305 » 02 Noi 2009, 15:44

nu poti sa o faci sa nu mai fie verde in bord pentru ca are folie verde..am incercat si eu la focusul meu si presupun ca si tu ai tot folie..am schimbat insa becurile si acum e verde aprins..atat am putut sa fac..in res arata dragut masinuta ;)
BV 13 RBS
Avatar utilizator
RHOBY1305
Gold Member
 
Mesaje: 559
Membru din: 28 Mai 2009, 11:56
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Focus 2008 1.6 TDCI 110 Hp
VIN: WFOSXXGCDS8G06083

Re: Masinuta mea

Mesajde ovibc » 02 Noi 2009, 15:59

cum ai vopsit jentile?presupun ca nu cu spray-ul.Te intreb ca as vrea sa le retusez si pe ale mele
Furibund pe sosea inseamna uneori muribund la spital

Ford Mondeo MK5 2.0 Hybrid Vignale
Avatar utilizator
ovibc
Gold Member
 
Mesaje: 951
Membru din: 23 Dec 2007, 09:10
Localitate: Bacau
Maşina: Mondeo MK5 2.0 Hybrid Vignale

Re: Masinuta mea

Mesajde darkstar » 02 Noi 2009, 19:46

Stiu de partea cu folia ... e numai la butoanele de la ventilatie ... deocamdata as vrea sa schimb ledurile din butoanele de proiectoare, dezaburire, reglaj faruri si ceas. Folia aia nu cred ca se paote rezolva, cel putin nu cu ce stiu eu acum. O sa mai studiez :)

Jantele le-am vopsit cu spray. Am matuit vopseaua originala, 2 spray-uri de 600ml de vopsea (nu cred ca aveau chiar 600ml pentru ca mi se pare cam mult 1,2l de vopsea la niste jenti .. oricum 600ml scria pe ele) un spray de lac de 600ml. Vopsit in straturi si cu rabdare :) . Cele 2 spray-uri de vopsea au cam ajuns la fix, dar a iesit bine :) .
darkstar
 

Re: Masinuta mea

Mesajde unariciflocos » 03 Noi 2009, 08:36

$1 scrie:$2u poti sa o faci sa nu mai fie verde in bord pentru ca are folie verde..am incercat si eu la focusul meu si presupun ca si tu ai tot folie..am schimbat insa becurile si acum e verde aprins..atat am putut sa fac..in res arata dragut masinuta ;)


Ba da, poti, folia verde se indeparteaza usor cu Cif.

Chiar era nevoie sa vopsesti Barumu alb?
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Masinuta mea

Mesajde RHOBY1305 » 03 Noi 2009, 08:46

o sa ma uit..desi nu cred ca o sa reusesc pentru ca nu ma pricep indeajuns sa torn cif intre ace :)) ca eu am demontat ce trebuie demontat pe acolo am scos ceasul sau cum i-o fi zicand insa cand l-am intors,surpriza..numai beculete avea.. :| am plecat cu gandul sa-mi pun leduri in bord insa nu am reusit pentru ca din cauza foliei,cand am bagat 1 led lumina intr-o singura parte adica intr-un singur punct..si am preferat atunci sa-mi schimb beculetele de acolo,m-am resemnat si l-am pus la loc.. :-<
BV 13 RBS
Avatar utilizator
RHOBY1305
Gold Member
 
Mesaje: 559
Membru din: 28 Mai 2009, 11:56
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Focus 2008 1.6 TDCI 110 Hp
VIN: WFOSXXGCDS8G06083

Re: Masinuta mea

Mesajde unariciflocos » 03 Noi 2009, 10:54

Mai este un topic pe aici legat de asta. Acele le scoti, ramai doar cu rama aia, dai cu un burete si cif folia jos, pui o alta folie mata in spate incolora ca sa-ti disperseze lumina si sa nu iti bata ledul ala in ochi, iti dimensiunezi ledurile cu site-ul asta http://led.linear1.org/led.wiz si sanatate.

Pentru alea de la ventilatie nu am gasit solutie.

Nasol e cu recalibratul acelor, dar nu e imposibil.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Masinuta mea

Mesajde darkstar » 03 Noi 2009, 15:52

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2u poti sa o faci sa nu mai fie verde in bord pentru ca are folie verde..am incercat si eu la focusul meu si presupun ca si tu ai tot folie..am schimbat insa becurile si acum e verde aprins..atat am putut sa fac..in res arata dragut masinuta ;)


Ba da, poti, folia verde se indeparteaza usor cu Cif.

Chiar era nevoie sa vopsesti Barumu alb?



Pai ma-m gandit ca arata mai ok vopsit scrisul alb? sau? :D
darkstar
 

Re: Masinuta mea

Mesajde 4vocatul » 02 Dec 2009, 11:52

Salut !! Am si eu o intrebare...mi-am luat de curand un ford focus 2007 si as vrea sa il foliez..dar mi s-a spus k nu ar fi prea indicat sa foilez si luneta ca dupa punerea foliei cica nu ar mai fi atat de etans prinsa de caroserie...(nu se mai pupa cum spun mecanicii),stiti cv despre acest aspect? ca daca e asa nu mai are rost sa o mai foilez ..ori o pun folie peste tot ori nu mai pun deloc...
Avatar utilizator
4vocatul
Ford Freak
 
Mesaje: 225
Membru din: 22 Noi 2009, 03:36
Localitate: Bucuresti/Fetesti
Maşina: Ford Focus 2007 1.8 115 Cp
VIN: WF05XXGCD57L09825

Re: Masinuta mea

Mesajde darkstar » 03 Dec 2009, 14:43

Din cate stiu eu la infoliere nu ti se da jos luneta (sau alte geamuri), deci nu vad care ar fi problema. Din cate stiu eu folia se lipeste peste tabla, spoilere si se dau jos doar ornamentele / siglele. Tot procesul depinde insa si de cine face infolierea. Dar poate nu am inteles eu ce zici tu de fapt.
darkstar
 

Re: Masinuta mea

Mesajde RHOBY1305 » 03 Dec 2009, 15:08

@4VOCATUL ...cred ca vorbesti de folierea geamurilor nu ? :-/ nu de alta dar darkstar zice de folierea tablariei din cate-am inteles.. :-??
la folierea geamurilor intr-adevar nu iti da nimeni geamurile jos.. :) insa roata plasticaraia de jur imprejur..daca e tataic ala care ti le pune nu le da nici pe alea jos :) insa fetele de usa alea trebuiesc date jos ca sa puna pe tot geamul.. sper ca te-am ajutat,daca despre asta era vorba
BV 13 RBS
Avatar utilizator
RHOBY1305
Gold Member
 
Mesaje: 559
Membru din: 28 Mai 2009, 11:56
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Focus 2008 1.6 TDCI 110 Hp
VIN: WFOSXXGCDS8G06083

Re: Masinuta mea

Mesajde 4vocatul » 03 Dec 2009, 16:08

ms mult..da la aia ma refeream..gracias gringo :D
Avatar utilizator
4vocatul
Ford Freak
 
Mesaje: 225
Membru din: 22 Noi 2009, 03:36
Localitate: Bucuresti/Fetesti
Maşina: Ford Focus 2007 1.8 115 Cp
VIN: WF05XXGCD57L09825

Re: Masinuta mea

Mesajde unariciflocos » 04 Dec 2009, 11:03

La mine le-a pus fara sa dea nimic jos de pe masina.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Re: Masinuta mea

Mesajde darkstar » 17 Ian 2010, 00:58

Avand in vedere ca tot mai multa lume recurge la varianta de a monta o inchidere centralizata cu telecomanda / cheie tip briceag am zis sa exemplific vizual cum tre sa arate cheia aia.

Pentru operatia propriu-zisa pe scurt sunt doua variante: cine are un pic de pricepere si ceva scule poate sa o faca, cine se stie ca nu le are cu dexteritatea recomand sa mearga la cineva care se pricepe.

La final trebuie sa arata ca in poza.

2 hint-uri: nu folositi suruburile ce vin pentru fixarea varfului, sunt inutile, lipiti cu cositor, iese foarte bine; Varful si cipul se pot obtine dintr-o cheie functionala. Eu am avut 4 chei deci mi-am permis sa convertesc una.
Fişiere ataşate
Copy of HPIM7541.JPG
darkstar
 

Re: Masinuta mea

Mesajde RHOBY1305 » 04 Mar 2010, 09:11

mi-as dori si eu o cheie din asta :) e foarte smechera :) dar de confectiona..mai greu.. :( din cate-am inteles se poate cumpara :-??
BV 13 RBS
Avatar utilizator
RHOBY1305
Gold Member
 
Mesaje: 559
Membru din: 28 Mai 2009, 11:56
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Focus 2008 1.6 TDCI 110 Hp
VIN: WFOSXXGCDS8G06083

Re: Masinuta mea

Mesajde shadowluc » 12 Mar 2010, 14:28

$1 scrie:$2vand in vedere ca tot mai multa lume recurge la varianta de a monta o inchidere centralizata cu telecomanda / cheie tip briceag am zis sa exemplific vizual cum tre sa arate cheia aia.

Pentru operatia propriu-zisa pe scurt sunt doua variante: cine are un pic de pricepere si ceva scule poate sa o faca, cine se stie ca nu le are cu dexteritatea recomand sa mearga la cineva care se pricepe.

La final trebuie sa arata ca in poza.

2 hint-uri: nu folositi suruburile ce vin pentru fixarea varfului, sunt inutile, lipiti cu cositor, iese foarte bine; Varful si cipul se pot obtine dintr-o cheie functionala. Eu am avut 4 chei deci mi-am permis sa convertesc una.



de ce nu faci un tutorial ?
chiar sunt curios cum ai reusit...
asteptam cu interes
Cel mai ieftin RCA http://www.celmaiieftinrca.eu
Avatar utilizator
shadowluc
Ford Freak
 
Mesaje: 185
Membru din: 03 Sep 2008, 22:00
Localitate: bucuresti
Maşina: Fiesta 1.2i 16v an 2001 75cp aproape full

Re: Masinuta mea

Mesajde Semanatorul » 18 Mar 2010, 17:06

Zi-mi si mie te rog cat dureaza sa se usuce vopseaua de pe jante ?
Ai aplicat lacul in aceeasi zi ?
In afara de spalarea jantelor, cu un burete banuiesc, ai mai facut ceva inainte sa dai vopseaua ?

Mi se pare ca au iesit foarte frumos ;).

Stima.
Ford Focus II 1.6 TDCi 90 cp, Diamond White, RED Submarine lights.
Avatar utilizator
Semanatorul
Ford Freak
 
Mesaje: 198
Membru din: 16 Mar 2008, 19:57
Maşina: Focus II

Re: Masinuta mea

Mesajde darkstar » 29 Mar 2010, 22:15

Operatiunea presupune cam urmatoarele:

- curatat bine de praf, grasime, spalate bine (cu apa / resturile de vaselina sau ce-o fi cu benzina).
- matuite usor cu smirghel; asta s-ar cam traduce in zgarierea vopselei sa devina poroasa si sa prinda vopseaua noua. se freaca aproximativ pana la grunt, dar daca mai ramane din vopseaua originala nu e bai; nu trebuie indepartat gruntul, cel putin eu nu l-am dat jos si pana acum nu am observat sa apara probleme
- curatate de praful de vopsea din nou ... parca cu benzina le-am curatat
- corectate imperfectiunile cu chit de tinichigerie (poliesteric)
- finisat chitul cu smirghel dupa ce se intareste
- aplicat vopsea
- dupa ~ jumatate de ora am dat lacul si le-am lasat sa se usuce una sau doua zile.

Spor la treaba ;) .
darkstar
 

Re: Masinuta mea

Mesajde darkstar » 29 Mar 2010, 22:18

$1 scrie:$2de ce nu faci un tutorial ?
chiar sunt curios cum ai reusit...
asteptam cu interes



Cu tutorialul e un pic mai greu ... imi trebuie timp sa demontez cheia ... pozata ... poze la scule, etc. O sa incerc mai peste vreo luna ... deocamdata sunt prea prins cu lucru si scoala :) .
darkstar
 

Re: Masinuta mea

Mesajde darkstar » 06 Mai 2010, 23:37

N-am mai facut tutorialul si inca nu stiu cand va fi gata ... dar am scris pe undeva urmatoarele informatii si e bine sa fie si aici:

Pentru inceput cateva notiuni legate de PATS (Passive Anti Theft System) ... paote te ajuta sa intelegi ce se intampla pe acolo:

- in jurul butucului ai o bobina de inductie
- in cheie ai un cip care atunci cand rotesti cheia se plimba in campul indus de bobina si se schimba niste informatii
- informatiile schimbate ajung la ECU, care trebuie sa cunoasca cipul respectiv
- daca ECU nu cunoaste cipul detectat de PATS iti flashuie ledul de sub ceas.
- din cate stiu eu (cel putin la escort) cipul nu trebuie sa fie "undeva" in masina, ci trebuie sa se invarta in campul acela din jurul butucului. Deasemenea daca ai 2 cipuri pe-acolo il innebunesti. Cipul trebuie sa se miste in campul magnetic altfel nu se produce inductia si nu se schimba informatie.

Informatii legate de cip:
- exista 2 tipuri de "impachetare" a cipului la escort ... in functie de an cred ...
- primul tip de impachetare: dopul ala rosu din toc e pur si simplu un dop care daca il scoti cipul ramane in cheie. Cipul e imbracat in cazul asta intr-o capsula de cauciuc. Dupa ce ai scos dopul este suficient sa scuturi, FINUT, cheia sa iasa capsula cipului. Asta e varianta de cheie cu cip mai mic.
- al doilea tip de impachetare: dopul din toc este foarte lung si in el este fixat cipul. Deci cand o sa incepi sa tragi de dop o sa iasa un pic mai greu si o sa traga afara cipul. Asta e varianta cu cip mai mare. In cazul asta cipul nu mai e imbracat intr-o capsula de cauciuc ci e direct in dop.
- doar ca info: varianta ce dip mai mic imbracata in capsula de cauciuc este aprox egala la dimensiuni cu varianta de cip mai mare care nu e imbracat in nimic. Intr-un final ideea este ca poti muta cipul de pe un model de dop / cheie pe altul.
darkstar
 


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login