Rasini sintetice si fibra de sticla
Salut
Deschid subiectul asta pentru ca ma tot confrunt cu o problema pe care sunt sigur ca au avut-o sau o au si altii. Cand am cumparat masina acum 1 an aveam in spate pe suportul de sub haion 2 difuzoare ovale ca alea de televizor de pe vremea impuscatului montate foarte neprofesional de fostul proprietar. Pe langa aspectul groaznic, si calitatea difuzoarelor lasa de dorit, asa ca am cumparat o pereche de difuzoare auto Magnat si o pereche de tweetere Magnat pe care le-am montat in locul celor vechi. Cu toate ca am intarit suportul acela nu a rezistat. Sierra, cel putin modelul meu care e printre primele fabricate, nu a fost prevazut cu difuzoare sau loc de difuzoare in spatele masinii, si nu vreau sa renunt la asta din cauza sonorizarii de care dispun si care prevede 4 difuzoare. Deci, urmaresc frecvent pe discovery emisiunile alea cu tuning, unde diversi mesteri realizeaza manual din rasini sintetice si / sau fibra de sticla diverse compartimente pentru difuzoare si nu numai, spoilere, fete de usi interioare, bord, etc. Nu visez sa-mi refac masina din fibra de sticla, dar am ajuns la concluzia ca singura varianta buna ar fi sa-mi construiesc pentru difuzoare aceste incinte pe lateralele port-bagajului. Optez pentru asta si din lipsa de spatiu, un tub de bas eventual cu statie in spate nu ma incanta din cauza spatiului ocupat si pentru faptul ca nu se justifica, vreau doar calitate nu sa-mi sara creierii pe plafon in trafic. Am cautat mult pe internet informatii despre furnizori de astfel de materiale si despre cum se lucreaza cu ele, trebuie sa va spun ca nu am gasit mare lucru. Pe majoritatea altor forumuri cine a mai deschis un astfel de subiect a fost destul de rapid redus la tacere cu replici de genul "las-o balta" , "nu merita munca" , "nu vei reusi niciodata" etc. Eu cred ca se poate, daca am informatiile necesare si complete, materialele care imi trebuiesc si rabdare sunt sigur ca voi reusi sa realizez ce mi-am propus, ca sa nu mai vorbesc de satisfactia pe care ar avea-o oricine sa poata spune "eu mi-am facut asta" si faptul ca fiecare lucrare e unica. Deci, daca este cineva care a lucrat cu astfel de materiale, sau stie cum se lucreaza il rog sa posteze. Multumesc pentru rabdarea de a citi pana la capat, eu n-as fi avut-o
Deschid subiectul asta pentru ca ma tot confrunt cu o problema pe care sunt sigur ca au avut-o sau o au si altii. Cand am cumparat masina acum 1 an aveam in spate pe suportul de sub haion 2 difuzoare ovale ca alea de televizor de pe vremea impuscatului montate foarte neprofesional de fostul proprietar. Pe langa aspectul groaznic, si calitatea difuzoarelor lasa de dorit, asa ca am cumparat o pereche de difuzoare auto Magnat si o pereche de tweetere Magnat pe care le-am montat in locul celor vechi. Cu toate ca am intarit suportul acela nu a rezistat. Sierra, cel putin modelul meu care e printre primele fabricate, nu a fost prevazut cu difuzoare sau loc de difuzoare in spatele masinii, si nu vreau sa renunt la asta din cauza sonorizarii de care dispun si care prevede 4 difuzoare. Deci, urmaresc frecvent pe discovery emisiunile alea cu tuning, unde diversi mesteri realizeaza manual din rasini sintetice si / sau fibra de sticla diverse compartimente pentru difuzoare si nu numai, spoilere, fete de usi interioare, bord, etc. Nu visez sa-mi refac masina din fibra de sticla, dar am ajuns la concluzia ca singura varianta buna ar fi sa-mi construiesc pentru difuzoare aceste incinte pe lateralele port-bagajului. Optez pentru asta si din lipsa de spatiu, un tub de bas eventual cu statie in spate nu ma incanta din cauza spatiului ocupat si pentru faptul ca nu se justifica, vreau doar calitate nu sa-mi sara creierii pe plafon in trafic. Am cautat mult pe internet informatii despre furnizori de astfel de materiale si despre cum se lucreaza cu ele, trebuie sa va spun ca nu am gasit mare lucru. Pe majoritatea altor forumuri cine a mai deschis un astfel de subiect a fost destul de rapid redus la tacere cu replici de genul "las-o balta" , "nu merita munca" , "nu vei reusi niciodata" etc. Eu cred ca se poate, daca am informatiile necesare si complete, materialele care imi trebuiesc si rabdare sunt sigur ca voi reusi sa realizez ce mi-am propus, ca sa nu mai vorbesc de satisfactia pe care ar avea-o oricine sa poata spune "eu mi-am facut asta" si faptul ca fiecare lucrare e unica. Deci, daca este cineva care a lucrat cu astfel de materiale, sau stie cum se lucreaza il rog sa posteze. Multumesc pentru rabdarea de a citi pana la capat, eu n-as fi avut-o
ex Sierra 1,6 hatchback `82
Granada mk II 2.3 V6 '84
Nissan Serena 1.6 2000
Opel zafira 1.8 (shit, dar consuma putin :) )
Toyota Celica 1.8 160 HP
FB : tata fiarelor :))
Granada mk II 2.3 V6 '84
Nissan Serena 1.6 2000
Opel zafira 1.8 (shit, dar consuma putin :) )
Toyota Celica 1.8 160 HP
FB : tata fiarelor :))
-
BV04EDF - 1nsane Member
- Mesaje: 4065
- Membru din: 12 Iun 2007, 17:15
- Localitate: Brasov
- Maşina: Granada 2.3 GL V6 '84