Tuning

Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde tudorp » 11 Sep 2012, 10:37

Salutare tuturor,
As vrea sa stiu daca a facut cineva remapare (chip tuning) la motorul de 1,6 Ti-Vct (115 CP, benzina) si-mi poate oferi cateva detalii, daca este o diferenta sesizabila, date despre consum, unde s-a facut remaparea etc.

In principiu stiu ca la acest tip de motorizare cresterea de putere este undeva la 10-12% (CP), eventual atingandu-se 125 CP si o marire a cuplului cu cca. 25 Nm. As fi tentat sa fac remapare, sa schimb sistemul de admisie aer si de evacuare, dar mai intai as fi dorit sa aflu o parere a unui posesor de Ford cu acest tip de motor la care s-a facut remapare.

Nu ma deranjeaza nici daca ma invita cineva la un drive-test ! >:)
Avatar utilizator
tudorp
 
Mesaje: 127
Membru din: 11 Noi 2009, 01:33
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Titanium 2009 1,6 Ti-VCT 115 CP Sedan

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde mihaibre » 12 Sep 2012, 17:20

din ce stiu eu colegii sufletzel si nicolaemircea au acest tip de motor remapat :D
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2608
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde tudorp » 12 Sep 2012, 19:20

Multumesc pentru informatie, o sa iau legatura cu ei ! :)
Avatar utilizator
tudorp
 
Mesaje: 127
Membru din: 11 Noi 2009, 01:33
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Titanium 2009 1,6 Ti-VCT 115 CP Sedan

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Adrian_Rujan » 30 Sep 2012, 12:25

Daca vrei sa ai de castigat de pe urma evacuari trebuie sa schimbi si galeria de evacuare si sa renunti la catalizator.Daca vei schimba decat tobele nu vei castiga nici un cp decat un sound mai sportiv.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Doc » 04 Ian 2013, 01:29

Doar din modificarea de soft nu ai cum sa castigi 12% la putere sau cuplu. Mai trebuie sa umbli si la restul, de exemplu: evacuare, admisie, axe, compresie etc.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1393
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde claudiu i » 18 Ian 2013, 21:39

sal, eu am acest tip de motor si am cautat pe cineva in craiova sa fac o remapare dar nu am gasit pe cineva care sa mi inspire incredere deoarece toti se laudau cu cresteri mari de putere dar cand venea vorba de garantie toti se fofilau asa ca prefer sa fac toata evacuarea custom si sa renunt la remapare
claudiu i
Incepator
 
Mesaje: 51
Membru din: 07 Aug 2012, 17:08
Localitate: Craiova
Maşina: Ford

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde CMihai1978 » 18 Ian 2013, 22:06

Remaparea e o solutie pentru motarele turbo. Pentru aspirat nu e o smecherie. Daca vrei o masina mai puternica mai bine o vinzi pe asta si iti iei alta.
CMihai1978
Ford Freak
 
Mesaje: 125
Membru din: 01 Apr 2012, 13:38
Maşina: Ford

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Doc » 19 Ian 2013, 01:50

Nu stiu de unde o scoateti pe asta cu "remaparea este pentru motoare turbo", dar nu vad legatura. La fel de bine, ar trebui sa spunem, evacuarea este frectie la picior de lemn sau jantele mai usoare sunt inutile la un motor aspirat.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1393
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Adrian_Rujan » 19 Ian 2013, 14:40

Afirmatia cu jantele mai usoare nu vad ce legatura are in aceasta discutie....Niste jante mai usoare(roti) sunt mai performante si pe o bicicleta.....Si din contra o masina cu putere mai mica simte din plin greutate in plus/minus a jantelor.

Remapare este o solutie pentru toate masinile(aspirate/turbo) insa evident ca romanul este nemultumit cu un castig de 10%...ar vrea cu 100 euro in parcare la supermarket sa faca dintr-un motor de 100 cp>>>>150cp
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Doc » 19 Ian 2013, 18:15

Evident ca nu are legatura directa cu remaparea, dar a fost un exemplu bun de dat. O janta usoara poate costa intre 300-1000 euro si nu castigi niciun CP in plus. Exact cum ai spus, lumea este nemultumita cand trebuie sa scoata din buzunar pentru performanta mai buna. Cat despre bicicleta sunt perfect de acord cu tine, cand roata este grea o simt direct in muschi si e dureros. :)
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1393
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Adrian_Rujan » 19 Ian 2013, 19:55

Nu am facut niciodata o comparatie pe dyno intre o masina cu jante usoare si una cu jante stock.....insa din experienta proprie:jante(chinezesti)+anvelopa iarna 215/45/17-21kg si janta(Wolfrace ProLite)+anvelopa vara 215/40/17-15kg......iti spun sincer ca e o diferenta enorma....e ca si cum ai trece de la motorul de 1.6 la 1.4 si diferenta nu este decat la demaraj cum spun unii....se simte in aproapte in orice treapta de viteza(mai putin a5a).
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde CMihai1978 » 19 Ian 2013, 22:45

La un motor turbo cresterea de putere e de aproximativ 30%, iar la motoare aspirate e de aproximativ 10%. La turbo iti mareste presiunea in turbina si de aici cresterea asa de mare. Mai jos aveti exemplu de cip pentru motorul 1.6 Ti-VCT. De la 115 creste la 129 CP si de la 147 Nm creste la 153 Nm. Puterea sublimentara e castigata la turatii foarte maari, astfel ca la un mers normal nu simti diferenta. Mie personal nu mi se pare o crestere de putere care sa justifice cheltuielile.
http://www.superchips.ro/chip-tuning/Fo ... 5-Cp.html#
CMihai1978
Ford Freak
 
Mesaje: 125
Membru din: 01 Apr 2012, 13:38
Maşina: Ford

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Adrian_Rujan » 19 Ian 2013, 22:50

=)) :)) Foarte tare......Motorul de 1.6 Ti-Vct are 155Nm cuplu(stock) =)) Deci iti dai seama ce remapare iti fac ei daca nici macar nu cunosc detaliile tehnice ale masinilor.

Din punctul meu de vedere se merita....un motor aspirat merge la turatii foarte mari si e normal ca putearea castigata sa fie acolo.....pana la urma nu poti compara senzatia si sunetul unui motor aspirat la 7000rpm cu sunetul si senzatia de a conduce un motor turbo(in marea majoritate a cazurilor...diesel)
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde DanielArdelian2 » 21 Ian 2013, 15:07

Adrian_Rujan scrie:=)) :)) Foarte tare......Motorul de 1.6 Ti-Vct are 155Nm cuplu(stock) =)) Deci iti dai seama ce remapare iti fac ei daca nici macar nu cunosc detaliile tehnice ale masinilor.

Valoarea de 147 Nm este valoarea reala masurata pe dyno, vezi ca-ti da acolo si link-ul catre PDF-ul cu graficele.
Ai ratat o ocazie perfecta de a nu comenta in necunostinta de cauza. =))
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Adrian_Rujan » 21 Ian 2013, 20:30

E grav daca tu crezi ca acele grafice sunt reale....aveam alte pretenti de la tine.=)) :)) =))
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde CMihai1978 » 22 Ian 2013, 09:47

Poate ne luminezi tu atunci cu niste grafice reale!
CMihai1978
Ford Freak
 
Mesaje: 125
Membru din: 01 Apr 2012, 13:38
Maşina: Ford

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Adrian_Rujan » 22 Ian 2013, 14:35

Ti se pare cumva ca am vro firma de tuning?Ma ocup cumva de remapari?
Din partea mea poti sa iti pui pe masina orice.....faci ce vrei cu banii tai.

Din graficele lor "reale"motorul de 1.6 100cp are aproximativ acelasi cuplu 146Nm si culmea este ca il dezvolta la 3986Rpm fata de cei 147Nm dezvoltati la 4472Rpm de motorul 1.6 Ti-Vct....adica e mai smecher motorul de 100cp(care zic ei ca are 103 cp)
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde CMihai1978 » 22 Ian 2013, 23:54

Te cam contrazici. Odata zici ca graficile alea nu sunt reale, si odata ca nu ai de unde sa stii cum sunt graficile ca nu ai firma de tuning! Pai ori stii ori nu stii!
Am senzatia ca intrii la categoria "fini cunoscatori".
CMihai1978
Ford Freak
 
Mesaje: 125
Membru din: 01 Apr 2012, 13:38
Maşina: Ford

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Adrian_Rujan » 23 Ian 2013, 10:59

Prietene stii sa citesti sau trebuie sa iti explic si ce scrii tu.
Mi-ai zis sa iti dau eu atunci grafice reale.......
CMihai1978 scrie:Poate ne luminezi tu atunci cu niste grafice reale!



Si eu ti-am zis ca nu am de unde sa iti dau pentru ca nu ma ocup cu asa ceva....
Adrian_Rujan scrie:Ti se pare cumva ca am vro firma de tuning?Ma ocup cumva de remapari?
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde CMihai1978 » 23 Ian 2013, 14:33

Nu sunt prietenul tau. Eu am prieteni inteligenti. Spui ca un grafic este incorect. Ca o consecinta logica, spui asta pentru ca tu cunosti graficul corect! Eu nu mi-as paria viata ca acel grafic e corect, nu am stat sa caut o informatie oficiala, nu am studiat in amanunt problema. Insa fiind pe site-ul unui tuner are o oarecare credibilitate. Tu spui ca in mod clar nu e bun acel grafic, dar ca nu stii care e graficul corect. Pai daca nu stii care e corect, cum Dracu de esti asa de sigur ca asta e incorect? In momentul in care faci o afirmatie o poti argumenta?
CMihai1978
Ford Freak
 
Mesaje: 125
Membru din: 01 Apr 2012, 13:38
Maşina: Ford

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde BogdanFSB » 23 Ian 2013, 14:42

punem punct aici, la urmatorul offtopic = warn
daca aveti ceva de impartit e problema voastra personala

@tudorp - te-ai hotarat in privinta resoftarii? mai tinem topicul in viata?
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3602
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Nissan Qashqai J11 Acenta

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde tudorp » 23 Ian 2013, 23:33

Inca mai astept ... o oferta de la una din firmele ce se ocupa cu resoftari.
Interesant ar fi fost daca ar fi postat pe acest thread colegii nostri care au acest motor pe masina si au facut remapare, sa vedem si parerile lor.
Eu inca mai cred ca ceea ce vreau sa fac (scos catalizator, inlocuit evacuare complet, filtru aer K&N, remapare) mai poate aduce un plus de putere motorului.
Initial gandul meu a fost sa schimb si axele cu came cu unele Piper precum si trecerea la throttle body-ul de 60 mm, dar nu cred ca la ora actuala in Romania exista vreun "tuner" care sa modifice soft-ul in urma schimbarii pieselor de mai sus ... deci, momentan, raman la varianta cat-evac-aer-soft plus bujii si benzina bune :). Si sper la un minimum de 130 CP :)
Avatar utilizator
tudorp
 
Mesaje: 127
Membru din: 11 Noi 2009, 01:33
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Titanium 2009 1,6 Ti-VCT 115 CP Sedan

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Adrian_Rujan » 23 Ian 2013, 23:44

Eu zic sa nu renunti la idea de a schimba axele cu came.....la un motor aspirat ele vor face diferenta.
http://www.european-parts.net/catalog/p ... ts_id/1344

Daca vrei iti pot recomanda pe MP o firma care face soft custom pe dyno...insa pretul sare de 400-500 euro.
Avatar utilizator
Adrian_Rujan
1nsane Member
 
Mesaje: 1841
Membru din: 27 Feb 2011, 07:38
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 1.6,Fiesta 1.4,Pegeout 307 1.6
VIN: WFO4XXWPD47MO2250

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Doc » 24 Ian 2013, 00:19

@Tudor: te cam imbeti cu apa rece cand spui ca vei ajunge la 130CP dintr-un filtru de aer si o finala cu decat. In primul rand, daca ai dat jos catalizatorul fara sa anulezi sonda O2, motorul intra in avarie si va merge mai prost. In mare, ca sa ai castiguri mai mari la motor aspirat, trebuie sa investesti mai multi bani in piese.

Eu as incepe asa:
1. evacuare completa (galerie evacuare, cat 200 cel si catback)
2. axe cu came
3. soft pentru axe
4. admisie CAI
5. volanta usurata
6. jante usoare
7. final drive
8. marit un pic compresia si portare galerie admisie

Cam astea imi vin acum in cap. Sunt fan motoare aspirate, chiar daca ma ocup de remapari si oricand imi pot face un turbo. Mereu mi-au placut senzatiile oferite de un motor bun aspirat. Am avut masina modificata cu o parte din piesele si operatiunile enumarate mai sus si am dat "rusine" unor turbate cu mult mai multi CP. Softul l-am facut singur, pe bancul dyno si n-am avut nicio problema la masina. Sa nu crezi ca in Romania nu se poate face un soft custom, ca te inseli. Trebuie sa ai un buget bine stabilit daca vrei sa te bage un tuner in seama.

Uite un scurt filmulet de legale cu Golf 5 Gti Edition 30 remapat:


si Megane R26 F1
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1393
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde tudorp » 24 Ian 2013, 11:11

@Doc - asta este unul din raspunsurile pe care il asteptam ! De la cineva care chiar se pricepe si a facut ceva in sensul asta. Multumesc pentru sfaturile punctuale. Vad in semnatura ta ca te ocupi cu resoftare - chiptuning - da-mi si mie te rog mai multe detalii pe PM.
Avatar utilizator
tudorp
 
Mesaje: 127
Membru din: 11 Noi 2009, 01:33
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Titanium 2009 1,6 Ti-VCT 115 CP Sedan

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Doc » 24 Ian 2013, 12:04

Ti-am trimis PM.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1393
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde viper22 » 17 Mar 2013, 12:55

Imi pare rau ca scriu aici dar sunt nou pe aici si am citi cate ceva.Vreau si eu o remapare Focus II 1.6 TDCI 90cp.Ma intereseaza cam cat i-ar creste caii si un pret estimativ daca imi puteti spune
viper22
Incepator
 
Mesaje: 28
Membru din: 06 Apr 2012, 21:47
Localitate: Resita
Maşina: Ford
VIN: WF0WXXGCDW6M51640

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Doc » 18 Mar 2013, 08:20

Ai PM cu valorile si pretul unei astfel de modificari.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1393
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Dripci » 20 Mar 2018, 13:42

Reinviu topicul asta.
Softul pentru 1.6 ti-vct este calibrat pentru benzina cu CO100?
Dripci
Gold Member
 
Mesaje: 770
Membru din: 27 Feb 2008, 15:31
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo MK4 1.6 TDCi 134PS/320NM
VIN: WF0GXXGBBGEP77906

Re: Remapare FF2 1,6 Ti-Vct

Mesajde Doc » 28 Mar 2018, 09:27

Daca te referi la functionarea doar cu CO100, nu. Poti pune si benzina cu cifra octanica mai mica. Valorile de avans se modifica in limite safe.
Chiptuning. Ofer servicii de crestere a puterii (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1393
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda Civic TypeR

Următorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login