Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
de Dripci » 28 Mar 2018, 14:54
Salut. Ok, pot pune cu CO mai mic. Dar pentru PCM remapat, e mai bine cu CO100 sau CO95?
-
Dripci
- Gold Member
-
- Mesaje: 770
- Membru din: 27 Feb 2008, 15:31
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Mondeo MK4 1.6 TDCi 134PS/320NM
- VIN: WF0GXXGBBGEP77906
-
de Doc » 28 Mar 2018, 15:41
La motorul aspirat nu sunt diferente asa de mari atunci cand folosesti o benzina cu cifra octanica mai mare. Dar daca faci remapare, va merg mai bine cu o benzina mai buna.
-
Doc
- Partener Oficial
-
- Mesaje: 1402
- Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Honda Civic TypeR
-
de cathpeti53 » 22 Sep 2019, 10:34
Adrian_Rujan scrie:Daca vrei sa ai de castigat de pe urma evacuari trebuie sa schimbi si galeria de evacuare si sa renunti la catalizator
convention obsèques.Daca vei schimba decat tobele nu vei castiga nici un cp decat un sound mai sportiv.
De fapt, și eu sunt la un proiect similar și vă mulțumesc pentru sfaturile înțelepte pe care ni le-ați oferit.
-
cathpeti53
- Incepator
-
- Mesaje: 1
- Membru din: 22 Sep 2019, 10:10
- Maşina: Ford focus
de alex2003bygep » 14 Mai 2021, 11:49
Salutare! eu am reusit sa fac 150cp 6589 rpm și 174 nm 5142 rpm pe 1.6 16v ti vct pe calc original și cu ecumaster 156 cp/ 180 nm la 6658 rpm cu itb uri și injectoare de colt 1.5 turbo
-
alex2003bygep
- Incepator
-
- Mesaje: 5
- Membru din: 14 Feb 2015, 08:21
- Maşina: Ford
- VIN: VS6BXXWPFBLL25156
Înapoi la Tuning
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori