de radur » 31 Oct 2012, 23:16
Revin la mesajul din 8 Mai deoarece la telefon imi este greu sa te prind mai precis numarul prin care ai facut afaceri pe Club Ford nu mai functioneaza.
Salut, am cumparat acum 7-10 zile de la tine mai multe piese. Din cate te-am si anuntat telefonic atunci cand a venit coletul oglinzile sau mai bine spus sistemul de rabatare electric nu a venit asa cum speram eu si nici nu nu m-ai informat corect despre starea reala a sistemului, adica complete ci a venit incomplet iar pe o partea sistemul este doar o mica parte probabil in urma problemelor avute pe masina de pe care ai dat jos sistemul de oglinzi rabatabile.
Desi cel care s-a ocupat de masina mea a incercat sa gaseasca o solutie se le monteze pe masina este practic imposibil sa faca acest lucru.
Pe mine ma intereseaza in continuare un astfel de sistem dar functional si complet nu in starea in care l-am primit.
Astazi am incercat sa te contactez si telefonic dar fara succes de aceea iti scriu aici.
In concluzie te rog sa imi spui adresa ta pentru a trimite retur acest sistem impreuna cu butonul de actionare. Te rog sa precizezi prin ce curier sa livrez coletul si un interval orar pentru livrare. Coletul va fi trimis cu ramburs asa cum am stabilit initial.