Tuning

my focus

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

my focus

Mesajde fasconal » 18 Oct 2007, 16:57

Buna,
Sunt prima oara pe acest forum si vreau sa-mi prezint masina.
Pentru inceput o sa las pozele sa vorbeasca.
Fişiere ataşate
DSCF2556.JPG
(52.45 KiB) Descărcat de 2500 ori
DSCF2567.JPG
(56.71 KiB) Descărcat de 2497 ori
DSCF2560.JPG
(57.13 KiB) Descărcat de 2499 ori
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde alecsutzu » 18 Oct 2007, 17:08

uuuuu....nu`i corect....vreau si eu oz`uri ca ale tale.....nu vrei sa facem skimb??? am si eu niste spitate..... :)

a...si ca sa fiu si ontopic.....e super facut focusanu....simplu si cu gust.....fain.....
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde NFS » 18 Oct 2007, 17:08

...
Ultima oară modificat de NFS pe 30 Noi 2007, 19:35, modificat 1 dată în total.
Focus
2.0 TDCi Ghia
NFS
Member
 
Mesaje: 332
Membru din: 03 Iul 2007, 09:43

Mesajde fasconal » 18 Oct 2007, 17:11

multumesc pentru aprecieri. :D
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde alecsutzu » 18 Oct 2007, 17:15

si tot nu mi`ai raspuns.....nu te intere un skimb? :)
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde fasconal » 18 Oct 2007, 17:22

$1 scrie:$2i tot nu mi`ai raspuns.....nu te intere un skimb? :)


credeam ca e evident. din pacate...pt tine nu ma intereseaza schimbul....
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde alecsutzu » 18 Oct 2007, 17:28

era doar o gluma.....dar...hai....
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Re: Topic

Mesajde fasconal » 18 Oct 2007, 17:29

$1 scrie:$2 frumoasa masina.
Cred ca mai bine iti faceai un topic la Masinile membrilor.


te-am ascultat si mi-am facut topic si la Masinile membrilor
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde kevyn_str8 » 18 Oct 2007, 17:41

super masina , nu te supara de unde ai luat prelungirea de spoiler?ms
FORD FOCUS 1.8 TDDI 90 CP
FORD FOCUS 2.0 TDCI 136 CP
Avatar utilizator
kevyn_str8
1nsane Member
 
Mesaje: 1080
Membru din: 04 Iun 2007, 22:35
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 1.8 TDDI ; 90 CP / FORD FOCUS 2.0 TDCI ; 136 CP

Mesajde fasconal » 18 Oct 2007, 18:08

kit-ul (pentru ca e vorba de un Kit) este Rieger.
L-am luat de la Augsburg.
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde octa » 18 Oct 2007, 18:36

foarte frumos focusu'!!! sa-l stapanesti sanatos!!!

kitul cat a costat? se monteaza usor???

succes!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPL
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4231
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Mesajde fasconal » 18 Oct 2007, 18:46

Kit-ul ( cu super discount ) a fost 1.560 RON si m-a costat montajul plus vopsirea ( KIT + tot ce era negru inainte pe masina: bandouri bare si portiere, manere usi si ornament porbagaj) inca 1.650 RON
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde unariciflocos » 19 Oct 2007, 02:33

Schimba-i jantele si suspensia. Arata caraghios asa ridicat ca un tractor iar jantele nu se potrivesc cu linia si culoarea masinii.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Mesajde cipriannegau » 19 Oct 2007, 07:41

frumoasa masina....pragurile au venit cu kit de prindere??adik se monteaza usor??
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde fasconal » 19 Oct 2007, 09:54

$1 scrie:$2rumoasa masina....pragurile au venit cu kit de prindere??adik se monteaza usor??


Tot Kit-ul a venit cu elementele necesare montajului, cat m-am uitat eu in cutie, am vazut: pungulitze cu cleme, suruburi, popnit-uri si tuburi cu adeziv
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde fasconal » 19 Oct 2007, 09:59

$1 scrie:$2chimba-i jantele si suspensia. Arata caraghios asa ridicat ca un tractor iar jantele nu se potrivesc cu linia si culoarea masinii.


gusturile nu se discuta....
pe toata masina nu vezi decat alb, negru si crom
inaltimea masinii este standard, deci toate masinile exclusiv a TA sunt tractoare...
chiar ma intrebam cand apare si gicacontra....
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde unariciflocos » 19 Oct 2007, 10:17

Pentru mine tuning inseamna inbunatirea tehnica a masinii: aerodinamica, stabilitate, manevrabilitate, franare si nu in ultimul rand putere. Chestiile astea mi se par cea mai inutila investitie posibila. Cat despre crom, ii las sa se bucure de el cei mai tuciurii la fata, sincer mie mi se pare ca nu are ce cauta pe o masina decat daca e old school. Dar, dupa cum spuneai, gusturile nu se discuta, iar gusturile mele merg spre "Sleeper". Daca jantele sunt pe 15 si nu ai pus talon mic la cauciuc ai inaltat masina cu minim 1.5 cm.

Nu sunt gica contra, eu doar ti-am spus parerea mea.

Sa ai noroc de ea si la mai mare.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Mesajde cipriannegau » 19 Oct 2007, 11:59

tuning inseamna orice modificare facuta masini....tuning-ul exterior si cel asupra motrorului si a manevrabilitatii motorului sant chestii total diferite...asa ca eu apreciez mai mult un tuning exterior....iar in ceea ce priveste motorizarea dupa ...consider ca e o chestie extrema...vrei masina puternica....ia-ti frate varianta sport si ai putere la greu....ceea ce a facut colegul de forum cu masina lui e de apreciat..de ce??in primul rand ca nu a facut ca majoritatea celor care cica isi fac tuning pe masina si merg in bazar si iau absolut orice se poate pune pe masina...si in al doilea rand a ales elemente de tuning original RIEGER care sant frumoase si fac masina aratoasa...nu are rost sa continui sa spun ca toate aceste schimbari de exterior implica multi bani si multa munca adica pasiune....si in final ca sa termin intr-o nota optimista....pentru ce sa iti iei suspensii sport si gume joase la roti??ca sa intri in prima gaura din Romania sa indoi jante si sa rupi tot ce e sub masina??pai daca e asa...mai degraba o dai de o rapa si stii ca afost vina ta ...nu a unor incompetenti care isi bat joc de toate masinile din Romania
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde fasconal » 19 Oct 2007, 13:35

Multumesc pentru aprecierile pro si contra.
In fond, la asta e bun un forum.
Am sa incerc sa raspund in acelasi timp si lui unariciflocos si lui cipriannegau:
- tuning inseamna exact ce a spus ca inseamna, cipriannegau
- performantele masinii se pot imbunatatii sau pastra. Eu incerc sa pastrez performantele (am uitat sa spun ca masina este condusa aproape exclusiv de sotia mea), intretinand-o la reprezentante doar cu piese Motorcraft. Nu ascund ca urmeaza sa fac un chiptuning si sa pun un filtru sport ( o conduce nevasta-mea, dar ii place si ei viteza)
- am ales un Kit, "soft" il numesc eu, tocmai pentru ca este o masina de oras cu parcari peste borduri si alte "hopuri"
- in privinta rotilor spun doar atat: sunt pe 15", maxim cat permite cartea tehnica a masinii, fara omologare speciala la RAR, dar talonul este adecvat jentii de 15" ( echivalarea este data de catalog, la orice producator)
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde cipriannegau » 19 Oct 2007, 14:07

de acord cu o remapare si cu evacuare sport..asta urmeaza si la mine dar ceea ce m-a intrigat pe mine a fost reactia de respingere totala a tuningului exterior....sa fim seriosi..o marfa fara un ambalaj potrivit este marginalizata...
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde dan03 » 19 Oct 2007, 16:37

$1 scrie:$2ultumesc pentru aprecierile pro si contra.
...
- in privinta rotilor spun doar atat: sunt pe 15", maxim cat permite cartea tehnica a masinii, fara omologare speciala la RAR, dar talonul este adecvat jentii de 15" ( echivalarea este data de catalog, la orice producator)


esti sigur ca poti pune numai de 15"? pe talonul meu sunt trecute si de 16" (fara interventii sau omologare speciala RAR);

ps: frumoasa masina; si imi place ca nu are "inflorituri" :)
Focus Tournier 2005 1,6 TDCI 90 CP
dan03
Ford Freak
 
Mesaje: 183
Membru din: 21 Sep 2007, 21:26
Localitate: Constanta

Mesajde octa » 19 Oct 2007, 20:06

masina arata foarte bine asa. si eu cred ca suspensi lowrider ar imbunatatii aspectul. si nu numai. dar! in tara asta e de-a dreptul naspa sa ai suspensii d'alea... eu am avut pe masina, cu reducere de garda de 40 mm... arata superb, mergea superb prin curbe, frana superb. acum suspensiile alea sunt in beci, impachetate... pe masina am pus arcuri normale. nu mai arata asa bine dar nu strang din buci la fiecare mica denivelare chiar circuland cu roate pe 17" si guma de 215/45... sa nu mai zic de rotile pe 15" pe care le am...

fasconal, bravo! imi place foarte mult pentru multe motive, inclusiv pt. cel mentionat mai sus: se vede bun gust si faptul ca lipseste opulenta manelista da o alura potrivita focusanului... bravo inca o data!

si eu ma gandesc de ceva vreme (de fapt de cand am luat masina) sa o aranjez cu niste prelungiri de spoilere si praguri. tot fara sa sara prea tare in ochi, tot elegant...

succes si drumuri bune sotiei!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPL
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4231
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Mesajde fasconal » 19 Oct 2007, 20:39

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2ultumesc pentru aprecierile pro si contra.
...
- in privinta rotilor spun doar atat: sunt pe 15", maxim cat permite cartea tehnica a masinii, fara omologare speciala la RAR, dar talonul este adecvat jentii de 15" ( echivalarea este data de catalog, la orice producator)


esti sigur ca poti pune numai de 15"? pe talonul meu sunt trecute si de 16" (fara interventii sau omologare speciala RAR);

ps: frumoasa masina; si imi place ca nu are "inflorituri" :)


pe Focus II, cum cred ca ai tu, se poate si 16". pe Focus I, Nu. Am uitat sa spun ca am si eu un Focus II (berlina, 1,6 TDCI), ca masina de servici.
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde dan03 » 19 Oct 2007, 22:21

da, am Focus II, cu roti de 15"; cum circul cam 75% din timp prin oras prefer un balon mai mare, pentru comfort; si chiar in afara orasului masina este suficient de stabila pentru stilul meu de condus; ma tenteaza insa ca urmatoarele cauciucuri sa fie de 205, mai studiez problema
Focus Tournier 2005 1,6 TDCI 90 CP
dan03
Ford Freak
 
Mesaje: 183
Membru din: 21 Sep 2007, 21:26
Localitate: Constanta

Mesajde unariciflocos » 20 Oct 2007, 14:42

Masina este intr-adevar lucrata cu bun gust spre deosebire de sutele de mizerii de tuning care se la noi. Tuning inseamna personalizarea masinii, sa o faci a ta. Sugestiile mele o sa le pastrez atunci pentru masina mea, pentru ca si eu am emotii cand o urc pe o bordura si iti inteleg perfect motivele.

Filtru sport si evacuarile sport schimba doar sunetul masinii fara a oferi castig de putere, asta spre dezamagirea amatorilor de basme (fapt dovedid de teste de dyno).

Numa bine.
unariciflocos
1nsane Member
 
Mesaje: 1024
Membru din: 08 Sep 2007, 01:14

Mesajde cipriannegau » 20 Oct 2007, 17:56

$1 scrie:$2Filtru sport si evacuarile sport schimba doar sunetul masinii fara a oferi castig de putere, asta spre dezamagirea amatorilor de basme (fapt dovedid de teste de dyno).


ai mare dreptate dar partial...exista o crestere de putere data de evacuare si admisie sport mai mare decat iti inchipui tu....de ce??foarte simplu....si concret....o evacuare si o admisie sport nu iti da un surplus de putere exagerat dar ajuta efectiv fizic masina in cazul unei remapari...
un sunet de toba sport schimba total caracterul masinii...
Ultima oară modificat de cipriannegau pe 21 Oct 2007, 17:24, modificat 1 dată în total.
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde cipriannegau » 20 Oct 2007, 17:57

si eu credeam ca evacuarea e doar un moft pana cand un prieten si-a montat una pe masina....diferenta este enorma drept pentru care mi-am schimbat parerea...
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde tzuckysor » 20 Oct 2007, 19:17

superba...desi s-a tot discutat pe aici..te mai intreb si pe tine: la vopsirea bandourilor si celorlalte ornamente negre din fabrica, ai idee daca s-a mai tratat plasticul cu ceva inainte de a se aplica vopseaua?
s-o stapanesti si sa te bucuri de ea sanatos!!!
Cu Stima!
Adi.
Avatar utilizator
tzuckysor
Gold Member
 
Mesaje: 615
Membru din: 03 Iun 2007, 15:57
Localitate: Bucuresti
Maşina: focus 2008, 1.6 benzina, sedan

Mesajde fasconal » 20 Oct 2007, 21:40

Buna intrebarea cu vopsirea bandourilor.
Este o mare problema vopsirea bandourilor care din fabricatie nu sunt facute poentru a fi vopsite, dar se poate rezolva. Plasticul ( polimerul, mai exact ) trebuie tratat ( nu stiu cu ce ), dupa care se aplica un primer special si apoi se poate vopsii.
Asa cum am scris m-a costat destul de mult vopsirea, dar am garantie 2 ani.
Concluzie: se poate !
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde fasconal » 20 Oct 2007, 21:55

Ma poate ajuta cineva ?
Vreau grila fata mai ochioasa si pedale de ST.
Unde gasesc?
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Următorul

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login