Tuning

INTREBARE chip tuning

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

INTREBARE chip tuning

Mesajde tomcatmouse » 02 Noi 2007, 13:51

am un mondeo 2006 2L 115cp TDCI ,,intrebarea este urmatoarea : daca fac un chip tuning mai beneficiez de garantie ???in cazul in care ajunge la teste nu cumva pierd garantia? Va multumesc
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Mesajde dan03 » 02 Noi 2007, 14:05

s-a tot discutat, dar nu exista o concluzie clara, unii zic ca da, altii ca nu, iar altii spun ca sunt sanse mici ca cei de la service sa isi dea seama ca ai tuning (ar trebui sa verifice special asta, si de obicei nu o fac)

te-am lamurit? :D

uite cateva link-uri

http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?p= ... tie#114235
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?p= ... ntie#66956

LE
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?p= ... ntie#66653
Focus Tournier 2005 1,6 TDCI 90 CP
dan03
Ford Freak
 
Mesaje: 183
Membru din: 21 Sep 2007, 21:26
Localitate: Constanta

Mesajde tomcatmouse » 02 Noi 2007, 16:56

am inteles ca odata ce se conecteaza cu laptop-ul la calculatorul masinii este ca si cand vrei sa faci update la widows ,,iti gasesc (asta am auzit-o) softul piratat
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Mesajde dan03 » 02 Noi 2007, 17:34

de obicei la revizii nu cauta prin soft; dupa remapare ai aceeasi versiune de soft, doar "putin modificata" ca parametri; daca verifica doar ce versiune de soft ai este posibil sa nu isi dea seama de modificari;

nu iti sare in ochi diferenta ca intre Windows XP si si Windows 98 :D
Focus Tournier 2005 1,6 TDCI 90 CP
dan03
Ford Freak
 
Mesaje: 183
Membru din: 21 Sep 2007, 21:26
Localitate: Constanta

Mesajde tomcatmouse » 02 Noi 2007, 18:53

thx a lot ,,o sa ma mai documentez si poate incerc si eu ,,am auzit ca se duce in 140 cp,...
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Mesajde omg » 07 Noi 2007, 18:02

oricum nu e vorba de soft piratat ... daca iti face optimizarea gigel din fata blocului atunci poate , dar daca te duci la o firma axata pe remapare o sa ai numai surprize placute ... echipamente profi , softuri originale si din cate am inteles au legatura prin internet cu producatorii de chip`uri care se gasesc in masinile stock si repectivii aproba softu facut de firma de "chiptuning" ... garantia nu prea cred ca o pierzi pt ca nu face nimeni analiza softului la revizie ... nici la rar/itp nu se vede deci cam poti sa stai linistit ... acu ar mai fi o problema din ce am mai auzit ... zvon gen ca s`ar pierde garantia si casco daca o masina "resoftata" e implicata intr`un accident grav...
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Mesajde Adriancar » 07 Noi 2007, 19:39

Permiteti sa va informez ca firma Ford nu agreeaza nici un fel de tuning al soft-ului.
Exista intr-adevar firme care fac acest lucru dar este pe raspunderea clientului.
In plus la testare (revizii) poate exista posibilitatea unei noi re-calibrari a soft-ului PCM - ului care se executa obligatoriu de catre service (Ford transmite zilnic up - grad-uri si actualizeaza bazele de date) si deci pierderea tuning-ului.
Implicit garantia nu mai este acordata la identificarea unei re-map-ari.
Cum am mai spus decizia va apartine.
Adriancar
Gold Member
 
Mesaje: 630
Membru din: 12 Sep 2007, 16:23

Mesajde BestROC » 07 Noi 2007, 20:17

brrr :) cata rautate "firma Ford nu agreeaza nici un fel de tuning al soft-ului. " parca esti de la Ford :) normal ca nu agreeaza nici un fel de modificari de soft dar daca vrobim de posibilitatile de detectie pot sa spun ca e aproape imposibil ca cei din Romania sa poata spune cu certitudine ca ai soft modificat singura lor posibilitate e sa faca o copie si sa o trimita la fabrica :) ceea ce nu se face decat daca exista o problema extrem de grava legata de garantie si oricum poti oricand sa pui softul original pe masina daca apar probleme. Deci sfatul meu mergi si fa remapare.

Legat de remapare si ITP eu am trecut ITP-ul cu Skoda remapata de la 90 la 120CP fara nici un fel de probleme.
Fiesta ST Frozen White 180CP
Mondeo Titanium 4x4 Magnetic Grey 210CP
Alfa Romeo Stelvio Blu Montecarlo 310CP
Renault Clio TCe 220 R.S. Trophy White 240CP
BMW M2 Blue Long beach 410CP
_______________________________________________________________________
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS ! http://www.it2go.ro
Avatar utilizator
BestROC
Gold Member
 
Mesaje: 756
Membru din: 15 Sep 2006, 17:20
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST Frozen :)

Mesajde omg » 07 Noi 2007, 22:10

BestROC : bine punctat ... oricand exista posibilitatea de a`ti pune softu vechi sau mai bine zis a reveni la setarile stock

Adriancar : nici o companie producatoare de masini n`o sa agreeze remaparea gen "noi vindem masini pe care va recomandam cu mare caldura sa le modificati cum va taie capu ... stati linistit aveti garantie extinsa de 4 ani dar daca o modificati va oferim 1 an bonus" :wink:

cu bani putini poti obtine performante mai mari ale motorului fara a`l afecta , mai ales cuplu care pt unii conteaza f mult , si consum mai mic , dupa caz adaptat unui anumit stil de condus...solutie perfecta in romania unde nu prea multa lume isi permite 420cp pe un rs4 ca mda are motor aspirat si nu mai ai pe ce turbina sa te joci
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Mesajde tomcatmouse » 08 Noi 2007, 12:30

spre surprinderea mea ...,am ramas un pic in ceata,,,am aflat intamplator ca din cei 30 cp ajung cam 10 la roata ...,rog pe cineva care stie sa ma lamureasca .La motociclete am inteles care-i problema puterii a motorului ,,dar la masina deja remaparea are loc cu toate componentele si piesele si etc. montate pe masina ...,deci cum pot ajunge doar 10 cp din 30 ????
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Mesajde omg » 08 Noi 2007, 15:22

e vorba de transmisie , cutie etc ... loganu de exemplu pierde foarte mult datorita transmisiei proaste ... nici macar 80% din puterea motorului n`ajunge la roata , ce sa mai vorbim de cutia cu rapoarte prea lungi ... e posibil si la ford sa fie din acceasi cauza : transmisia ... randamentul transmisiei n`are cum sa fie 100% pt ca nu vorbim de un sistem ideal ... ideea cu remaparea pe mine ma incanta din pdv al cuplului , mai putin al puterii ... daca vrei performante maxime dintr`un motor cauta pe net si o sa gasesti cateva firme de remapare de la noi care propun o varianta f ok : remapare + turbina marita
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Mesajde fomitza » 08 Noi 2007, 23:29

Scuze ca intreb aici, dar are cineva modificat un mk3 de 90 de cai (TDDI). Ce caracteristici ati obtinut dupa???? Consumul cum e????
Mersi
Contact cristi@mo.ro
Statii radio emisie receptie pentru autoturisme
http://www.magazin-online.ro/index.php?id_aff=143

Ford Mondeo Mk3 90 cai ( :( )
Avatar utilizator
fomitza
Ford Freak
 
Mesaje: 236
Membru din: 19 Feb 2007, 19:55
Localitate: Piatra Neamt
Maşina: FORD MONDEO MK3 90CP

Mesajde omg » 09 Noi 2007, 15:37

cel mai bine intri pe http://www.chiptuning.ro si cauta sectiunea in care scrie optimizarea pe fiecare model de masina , motor , an de fabr ... daca am timp revin cu un link mai tarziu in caz ca nu gasesti ... mai mult de 30% nu poti obtine dintr`o remapare decenta ... deci max 30 de cai in si cam 70-100 Nm in plus ... consumu e posibil sa ramana la fel sau sa scada ... de cele mai multe ori scade , nu prea ai sanse sa`ti creasca ;)
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Mesajde Mihai L » 09 Noi 2007, 16:42

$1 scrie:$2estROC : bine punctat ... oricand exista posibilitatea de a`ti pune softu vechi sau mai bine zis a reveni la setarile stock

Adriancar : nici o companie producatoare de masini n`o sa agreeze remaparea gen "noi vindem masini pe care va recomandam cu mare caldura sa le modificati cum va taie capu ... stati linistit aveti garantie extinsa de 4 ani dar daca o modificati va oferim 1 an bonus" :wink:

cu bani putini poti obtine performante mai mari ale motorului fara a`l afecta , mai ales cuplu care pt unii conteaza f mult , si consum mai mic , dupa caz adaptat unui anumit stil de condus...solutie perfecta in romania unde nu prea multa lume isi permite 420cp pe un rs4 ca mda are motor aspirat si nu mai ai pe ce turbina sa te joci


Avand in vedere ca motorul nu sta in aer dupa remapare si puterea suplimentara va afecta suplimentar transmisie/frane/etc. eu le dau dreptate producatorilor.
Gandeste-te prin analogie ca produci un ascensor care il calculezi sa duca 320 kg si trebuie sa-i faci revizii la doi ani. Clientul care il ia de la tine cara marfa de 500 kg uzual si peste 6 luni cand crapa iti zice "Pai ce faci sefu? Asa de prost este ascensorul matale de pica in 6 luni? " :lol:
Cat despre revenirea la setarile stock, s-ar putea ca pentru o banala interventie in garantie de inlocuire a oglinzii sa iti refaca/verifice si setarile la motor (poate cere producatorul schimbarea setarilor dar nu este ceva urgent, ci doar la cele care ajung in service)... Risti pierderea garantiei?
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde fasconal » 09 Noi 2007, 17:20

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2estROC : bine punctat ... oricand exista posibilitatea de a`ti pune softu vechi sau mai bine zis a reveni la setarile stock

Adriancar : nici o companie producatoare de masini n`o sa agreeze remaparea gen "noi vindem masini pe care va recomandam cu mare caldura sa le modificati cum va taie capu ... stati linistit aveti garantie extinsa de 4 ani dar daca o modificati va oferim 1 an bonus" :wink:

cu bani putini poti obtine performante mai mari ale motorului fara a`l afecta , mai ales cuplu care pt unii conteaza f mult , si consum mai mic , dupa caz adaptat unui anumit stil de condus...solutie perfecta in romania unde nu prea multa lume isi permite 420cp pe un rs4 ca mda are motor aspirat si nu mai ai pe ce turbina sa te joci


Avand in vedere ca motorul nu sta in aer dupa remapare si puterea suplimentara va afecta suplimentar transmisie/frane/etc. eu le dau dreptate producatorilor.
Gandeste-te prin analogie ca produci un ascensor care il calculezi sa duca 320 kg si trebuie sa-i faci revizii la doi ani. Clientul care il ia de la tine cara marfa de 500 kg uzual si peste 6 luni cand crapa iti zice "Pai ce faci sefu? Asa de prost este ascensorul matale de pica in 6 luni? " :lol:
Cat despre revenirea la setarile stock, s-ar putea ca pentru o banala interventie in garantie de inlocuire a oglinzii sa iti refaca/verifice si setarile la motor (poate cere producatorul schimbarea setarilor dar nu este ceva urgent, ci doar la cele care ajung in service)... Risti pierderea garantiei?



Ma bag ca sunt direct interesat de remapare.
Am un bun prieten la un service (nu conteaza marca ) pe ca l-am intrebat daca la revizii se observa diferenta de soft. A fost un raspuns categoric : DA !

Pe de alta parte, daca ai masina iesita din garantie sunt absolut convins ca merita sa faci remapare.
Ansamblurile: motor, cutie de viteze, diferentiale, ambreiaje, sisteme de franare pot "duce" mai mult decat avem (prin soft)pe masina "stock" iesita de pe linia de productie, dar masina de serie e gandita sa nu se paradeasca prea repede nici daca uiti sa schimbi vitezele si mergi sub-turat, nici daca pui frana si uiti sa debraiezi....etc, adica ce mai tura-vura e facuta pentru toate categoriile de soferi cu o garantie unica ( de la 2 la 7 ani mai nou).
Daca faci remapare si esti constient ca "esti mai aproape " de limitele masinii si o conduci ca atare, sincer nu cred ca dauneaza motorului/masinii in general
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde Mihai L » 09 Noi 2007, 18:48

Ai dreptate, pot duce mai mult sistemele (sunt concepute si cu o marja de siguranta) - ca exemplu, chiar motorul, de care discutam aici.
Marea problema este ca nu stim cat este aceasta limita (doar producatorul o cunoaste).
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde BestROC » 09 Noi 2007, 20:43

$1 scrie:$2
Gandeste-te prin analogie ca produci un ascensor care il calculezi sa duca 320 kg si trebuie sa-i faci revizii la doi ani. Clientul care il ia de la tine cara marfa de 500 kg uzual si peste 6 luni cand crapa iti zice "Pai ce faci sefu? Asa de prost este ascensorul matale de pica in 6 luni? " :lol:
Cat despre revenirea la setarile stock, s-ar putea ca pentru o banala interventie in garantie de inlocuire a oglinzii sa iti refaca/verifice si setarile la motor (poate cere producatorul schimbarea setarilor dar nu este ceva urgent, ci doar la cele care ajung in service)... Risti pierderea garantiei?


Deci exemplul dat de tine e perfect valabil dar nu si in cazul remaparii intrucat daca faci remapare nu = ca vei merge tot timpul cu motorul turat la maxim etc. deci revenind la ceea ce ai spus tu nu voi cara 500kg ci prob chiar voi cara de regula 130kg si din cand in cand 400kg. Turbina este cea mai afectata de o remapare si asta doar in cazul in care cel care conduce masina nu stie sa mearga cu un diesel cu turbo ( adica fara mers subturat si fara acceleratii bruste cand turbina nu e inca in sarcina ).

Legat de detectarea remaparii vreau si eu sa vb cu mecanicul ala sa vina sa zica ce versiune de soft am eu pe masina :) avand in vedere ca eu am fost cu masina cu softul modificat la service ford si m-am plans de ceva probleme la motor deci implicit au verificat softul sa vada ca toti senzorii raporteaza ok etc. Daca modificarea se face prin update la versiunea curenta si nu se schimba versiunea nu e atat de usor cum spune lumea sa se vada ca e alt soft.

Sigur orice analiza a softului facuta de producator poate spune cu siguranta daca este vorba de un soft pirat sau nu dar altfel e cam greu.

Da se poate detecta ca ai soft modificat pt. ca masina chiar nu se comporta ca una stock; orice mecanic care conduce zilnic x modele le poate recunoaste dupa cuplu etc. dar de aici si pana la a spune cu certitudine ca e softul modificat mai e ceva drum.
Fiesta ST Frozen White 180CP
Mondeo Titanium 4x4 Magnetic Grey 210CP
Alfa Romeo Stelvio Blu Montecarlo 310CP
Renault Clio TCe 220 R.S. Trophy White 240CP
BMW M2 Blue Long beach 410CP
_______________________________________________________________________
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS ! http://www.it2go.ro
Avatar utilizator
BestROC
Gold Member
 
Mesaje: 756
Membru din: 15 Sep 2006, 17:20
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST Frozen :)

Mesajde Mihai L » 09 Noi 2007, 22:57

$1 scrie:$2Deci exemplul dat de tine e perfect valabil dar nu si in cazul remaparii intrucat daca faci remapare nu = ca vei merge tot timpul cu motorul turat la maxim etc. deci revenind la ceea ce ai spus tu nu voi cara 500kg ci prob chiar voi cara de regula 130kg si din cand in cand 400kg. Turbina este cea mai afectata de o remapare si asta doar in cazul in care cel care conduce masina nu stie sa mearga cu un diesel cu turbo ( adica fara mers subturat si fara acceleratii bruste cand turbina nu e inca in sarcina ).

Legat de detectarea remaparii vreau si eu sa vb cu mecanicul ala sa vina sa zica ce versiune de soft am eu pe masina :) avand in vedere ca eu am fost cu masina cu softul modificat la service ford si m-am plans de ceva probleme la motor deci implicit au verificat softul sa vada ca toti senzorii raporteaza ok etc. Daca modificarea se face prin update la versiunea curenta si nu se schimba versiunea nu e atat de usor cum spune lumea sa se vada ca e alt soft.

Sigur orice analiza a softului facuta de producator poate spune cu siguranta daca este vorba de un soft pirat sau nu dar altfel e cam greu.

Da se poate detecta ca ai soft modificat pt. ca masina chiar nu se comporta ca una stock; orice mecanic care conduce zilnic x modele le poate recunoaste dupa cuplu etc. dar de aici si pana la a spune cu certitudine ca e softul modificat mai e ceva drum.


1) In locul producatorului te-ai baza ca oricine are remapare se pricepe sa o si utilizeze? Sunt multi pustani care fac liniute de-i sare basca motorului... :lol:
2) Nu trebuie decat sa detecteze ca nu este softul lor si este suficient
3) Nu se bazeaza ei pe feeling-ul vreunui tehnician, au nevoie de dovezi clare
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde omg » 11 Noi 2007, 20:02

e alegerea fiecaruia ... pt unii conteaza mai mult garantia pt altii ce poate cu adevarat un motor (mai exact o turbina) ... in loc de masina de la desc puteam sa`mi iau motorizarea de 1.8 115 cp ... au fost 2 motive din cauza carora am optat pt 1.6 ... primu ar fi ca era mai scumpa cu 1000+ si consum vizibil mai mare decat 1.6 ... al doilea prefer sa dau 200 de euro pt remapare , o duc cam tot in 115 cp cu cuplu mai mare decat versiunea stock 1.8 si consumu nu numai ca o sa fie ca cel de pe 1.6 dar poate si mai mic ... daca intelegi ce`ti fac la remapare si daca o urci si un pic pe dyno si intelegi ceva din curbele de cuplu si putere iti adaptezi stilu de condus la graficu respectiv si faci o combinatie extrem de buna ... ca plusuri la toata chestia ar fi : diferenta de bani intre motorizari (800 de euro dupa remapare si dyno) , performante mai bune ale motorului de 1.6 fata de 1.8 , consum mai mic ... minusuri : garantia (e cu semnu intrebarii aici) si eventual uzura turbinei ... pt cele 2 minusuri exista o portita de scapare ... ma duc la revizie pun softu original (n`au cum sa`si dea seama de schimbarea de soft) , turbina se schimba prin garantie daca pica de tot (nimeni de la ford nu mi`a zis n`ai voie sa mergi cu masina in 4000-4500 de ture constant)
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Mesajde kosmin » 11 Noi 2007, 20:23

Am si eu o intrebare... din cate pot eu sa inteleg nu se modifica softul... ci se modifica niste setari(cam ca atunci cand faci overclocking la un pc din bios... nu rescrii bios-ul... doar modifici fsb si multiplicator). Parerea mea e ca asta se intampla la remaparea asta, nu se rescrie o versiune cu alta. Am zis bine?(ma refer aici strict la tuning-ul pt motoarele noi... unde nu trebuie sa schimbi efectiv chip-ul acela)

Iar legat de pierderea garantiei...
Voi chiar credeti ca in serviceurile FORD(in cele mai multe) stau ei sa verifice ce soft ai? Vorbim de aceleasi service-uri unde la o revizie, ei nu verifica nici macar presiunea in roti, unde uita surubelnite "prin" motor... etc... Credeti ca acesti oameni, chiar verifica versiunea ta de soft, sau daca ai modificat parametri?!...

Deci... nu zic ca nu pot sa faca asta, dar chiar credeti ca o fac?
FordFocus Trend 007 / 1,6 TDCi / 90CP / H-B 5 usi / Kelp Metallic
Avatar utilizator
kosmin
Gold Member
 
Mesaje: 634
Membru din: 17 Feb 2007, 10:38
Localitate: TM
Maşina: Ford Focus MK2, 2006, 1.6 TDCi, 90 cp, Trend 007

Mesajde omg » 11 Noi 2007, 23:52

depinde de noroc da in majoritatea cazurilor nu ... nu sunt prea multi oameni in service care stiu sa tina un mouse in mana , ce sa mai vorbim de soft`uri peste soft`uri si parametri etc ... seamana oarecum cu overclockingu ... se modifica parametrii turbinei , amestecu de aer/carburant etc
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166

Mesajde fasconal » 12 Noi 2007, 00:51

Dragi colegi de forum, am o intrebare:
vorbiti in cunostinta de cauza sau doar va dati cu parerea ?
@kosmin si @omg: am scris ceva mai devreme ca la orice testare se va observa faptul ca masina a suferit modificari de soft. Sunt cuvintele unui sef de service (de la o alta marca, dar nu are importanta) care nu mi-a vorbit ca reprezentant de firma ci ca bun prieten. Daca minte el mint si eu. Daca la alte marci e altfel decat la Ford, nu stiu.
Daca vreti sa va riscati :" Go for it ! "
In marea majoritate a service-urilor e plin cu meseriasi tip " 'nea Titi " care nu prea stiu ce e cu ei, dar cu siguranta, in toate service-urile de marca exista un angajat (sau mai multi ) care stiu foarte bine sa foloseasca un mouse dar mai ales un Tester.
Au fost special scoliti pentru asta.
Sau poate, ca sa nu intervina subiectivismul angajatului, testerul odata cuplat la masina, face automat un prim test tocmai pentru a verifica buna functionare a soft-ului.
Parerea mea.
fasconal
1nsane Member
 
Mesaje: 1471
Membru din: 05 Oct 2007, 23:37
Localitate: Tg-Mures

Mesajde BestROC » 12 Noi 2007, 02:08

Deci in service se poate verifica versiunea de soft sau mai bine zis se poate verifica seria ECU cu versiunea citita de tester si atat ( se mai cheama "strategie" ). Cam atat se verifica ( asta in situatia in care se verifica ceva ) si mai exista situatia naspa in care ei hotarasc sa faca un update de soft in conformitate cu ceea ce primesc si ei de la ford.

Repet daca sunt hotarati pot sa vada ca ai versiune modificata dar sunt sanse de 5% cel mult!!!
Fiesta ST Frozen White 180CP
Mondeo Titanium 4x4 Magnetic Grey 210CP
Alfa Romeo Stelvio Blu Montecarlo 310CP
Renault Clio TCe 220 R.S. Trophy White 240CP
BMW M2 Blue Long beach 410CP
_______________________________________________________________________
IF IT HAS TITS OR WHEELS IT WILL GIVE YOU PROBLEMS ! http://www.it2go.ro
Avatar utilizator
BestROC
Gold Member
 
Mesaje: 756
Membru din: 15 Sep 2006, 17:20
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST Frozen :)

Mesajde omg » 12 Noi 2007, 18:26

depinde de noroc si de service
ex. Focus II Trend C. 1.6 TDCi 90cp P. Black B-13-GMO

Alfa Romeo 166 2.0TS 150cp B-50-PTD


accidente , incidente si ce ne facem in caz de ... http://clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=23697
Avatar utilizator
omg
Gold Member
 
Mesaje: 823
Membru din: 06 Noi 2007, 19:41
Localitate: Dr. Taberei Bucuresti
Maşina: Alfa 166


Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login