INTREBARE chip tuning
-
tomcatmouse - 1nsane Member
- Mesaje: 1261
- Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
- Localitate: BUCURESTI
- Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011
de tomcatmouse » 02 Noi 2007, 13:51
de dan03 » 02 Noi 2007, 14:05
de tomcatmouse » 02 Noi 2007, 16:56
de dan03 » 02 Noi 2007, 17:34
de tomcatmouse » 02 Noi 2007, 18:53
de omg » 07 Noi 2007, 18:02
de Adriancar » 07 Noi 2007, 19:39
de BestROC » 07 Noi 2007, 20:17
de omg » 07 Noi 2007, 22:10
de tomcatmouse » 08 Noi 2007, 12:30
de omg » 08 Noi 2007, 15:22
de fomitza » 08 Noi 2007, 23:29
de omg » 09 Noi 2007, 15:37
de Mihai L » 09 Noi 2007, 16:42
$1 scrie:$2estROC : bine punctat ... oricand exista posibilitatea de a`ti pune softu vechi sau mai bine zis a reveni la setarile stock
Adriancar : nici o companie producatoare de masini n`o sa agreeze remaparea gen "noi vindem masini pe care va recomandam cu mare caldura sa le modificati cum va taie capu ... stati linistit aveti garantie extinsa de 4 ani dar daca o modificati va oferim 1 an bonus"![]()
cu bani putini poti obtine performante mai mari ale motorului fara a`l afecta , mai ales cuplu care pt unii conteaza f mult , si consum mai mic , dupa caz adaptat unui anumit stil de condus...solutie perfecta in romania unde nu prea multa lume isi permite 420cp pe un rs4 ca mda are motor aspirat si nu mai ai pe ce turbina sa te joci
de fasconal » 09 Noi 2007, 17:20
$1 scrie:$2$1 scrie:$2estROC : bine punctat ... oricand exista posibilitatea de a`ti pune softu vechi sau mai bine zis a reveni la setarile stock
Adriancar : nici o companie producatoare de masini n`o sa agreeze remaparea gen "noi vindem masini pe care va recomandam cu mare caldura sa le modificati cum va taie capu ... stati linistit aveti garantie extinsa de 4 ani dar daca o modificati va oferim 1 an bonus"![]()
cu bani putini poti obtine performante mai mari ale motorului fara a`l afecta , mai ales cuplu care pt unii conteaza f mult , si consum mai mic , dupa caz adaptat unui anumit stil de condus...solutie perfecta in romania unde nu prea multa lume isi permite 420cp pe un rs4 ca mda are motor aspirat si nu mai ai pe ce turbina sa te joci
Avand in vedere ca motorul nu sta in aer dupa remapare si puterea suplimentara va afecta suplimentar transmisie/frane/etc. eu le dau dreptate producatorilor.
Gandeste-te prin analogie ca produci un ascensor care il calculezi sa duca 320 kg si trebuie sa-i faci revizii la doi ani. Clientul care il ia de la tine cara marfa de 500 kg uzual si peste 6 luni cand crapa iti zice "Pai ce faci sefu? Asa de prost este ascensorul matale de pica in 6 luni? "![]()
Cat despre revenirea la setarile stock, s-ar putea ca pentru o banala interventie in garantie de inlocuire a oglinzii sa iti refaca/verifice si setarile la motor (poate cere producatorul schimbarea setarilor dar nu este ceva urgent, ci doar la cele care ajung in service)... Risti pierderea garantiei?
de Mihai L » 09 Noi 2007, 18:48
de BestROC » 09 Noi 2007, 20:43
$1 scrie:$2
Gandeste-te prin analogie ca produci un ascensor care il calculezi sa duca 320 kg si trebuie sa-i faci revizii la doi ani. Clientul care il ia de la tine cara marfa de 500 kg uzual si peste 6 luni cand crapa iti zice "Pai ce faci sefu? Asa de prost este ascensorul matale de pica in 6 luni? "![]()
Cat despre revenirea la setarile stock, s-ar putea ca pentru o banala interventie in garantie de inlocuire a oglinzii sa iti refaca/verifice si setarile la motor (poate cere producatorul schimbarea setarilor dar nu este ceva urgent, ci doar la cele care ajung in service)... Risti pierderea garantiei?
de Mihai L » 09 Noi 2007, 22:57
$1 scrie:$2Deci exemplul dat de tine e perfect valabil dar nu si in cazul remaparii intrucat daca faci remapare nu = ca vei merge tot timpul cu motorul turat la maxim etc. deci revenind la ceea ce ai spus tu nu voi cara 500kg ci prob chiar voi cara de regula 130kg si din cand in cand 400kg. Turbina este cea mai afectata de o remapare si asta doar in cazul in care cel care conduce masina nu stie sa mearga cu un diesel cu turbo ( adica fara mers subturat si fara acceleratii bruste cand turbina nu e inca in sarcina ).
Legat de detectarea remaparii vreau si eu sa vb cu mecanicul ala sa vina sa zica ce versiune de soft am eu pe masinaavand in vedere ca eu am fost cu masina cu softul modificat la service ford si m-am plans de ceva probleme la motor deci implicit au verificat softul sa vada ca toti senzorii raporteaza ok etc. Daca modificarea se face prin update la versiunea curenta si nu se schimba versiunea nu e atat de usor cum spune lumea sa se vada ca e alt soft.
Sigur orice analiza a softului facuta de producator poate spune cu siguranta daca este vorba de un soft pirat sau nu dar altfel e cam greu.
Da se poate detecta ca ai soft modificat pt. ca masina chiar nu se comporta ca una stock; orice mecanic care conduce zilnic x modele le poate recunoaste dupa cuplu etc. dar de aici si pana la a spune cu certitudine ca e softul modificat mai e ceva drum.
de omg » 11 Noi 2007, 20:02
de kosmin » 11 Noi 2007, 20:23
de omg » 11 Noi 2007, 23:52
de fasconal » 12 Noi 2007, 00:51
de BestROC » 12 Noi 2007, 02:08
de omg » 12 Noi 2007, 18:26
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori