Nevoia inelelor de reducere a diametrului la jante?
Tocmai mi-am comandat un set de jenti Enzo W 6.5x15 5/108/48/70.1 ce vin cu kitul de montare continand prezoanele.
Azi am mai citit despre jante si am dat de un articol interesant si aici mi-o atras atentia o chestie: "Alezajul central al jantei se refera la prelucrarea din mijlocul rotii care centreaza janta pe butuc. Avand in vedere ca majoritatea jantelor sunt produse in serie, acestea sunt fabricate cu un alezaj largit, care poate fi micsorat cu ajutorul unor inele de reducere a diametrului. Aceste inele sunt fabricate din plastic dur sau metal. Rolul inelelor este acela de a centra rotile perfect pe ax, evitand astfel jocurile radiale ale rotii dupa montarea ei. Fara montarea acestor inele exista riscul aparitiei de vibratii, chiar daca rotile sunt montate corect si perfect echilibrate.".
Intrebarea e daca aceste inele chiar sunt absolut necesare desi janta corespunde caracteristicilor furnizate de diverse site-uri de profil vanzari anvelope+jante.
Azi am mai citit despre jante si am dat de un articol interesant si aici mi-o atras atentia o chestie: "Alezajul central al jantei se refera la prelucrarea din mijlocul rotii care centreaza janta pe butuc. Avand in vedere ca majoritatea jantelor sunt produse in serie, acestea sunt fabricate cu un alezaj largit, care poate fi micsorat cu ajutorul unor inele de reducere a diametrului. Aceste inele sunt fabricate din plastic dur sau metal. Rolul inelelor este acela de a centra rotile perfect pe ax, evitand astfel jocurile radiale ale rotii dupa montarea ei. Fara montarea acestor inele exista riscul aparitiei de vibratii, chiar daca rotile sunt montate corect si perfect echilibrate.".
Intrebarea e daca aceste inele chiar sunt absolut necesare desi janta corespunde caracteristicilor furnizate de diverse site-uri de profil vanzari anvelope+jante.
-
SlyMaximus - Incepator
- Mesaje: 29
- Membru din: 25 Sep 2008, 22:08
- Localitate: Timisoara
- Maşina: Ford Focus 2 Trend Sedan 1.6i 2008 100CP