Switch to full style
Răspunde

Admini, moderatori - reclamatii/sugestii/feedback

29 Iun 2016, 23:55

Incercati sa pastrati o discutie civilizata si sa ne respectam reciproc.

Re: Admini, moderatori - reclamatii/sugestii/feedback

27 Ian 2017, 10:06

Salut domnilor,

In urma unei discutii cu alyn_acn m-am hotarat sa va intreb daca nu aveti nevoie de ajutor in echipa de moderare a forumului.
Din pacate ClubFord nu e un exemplu de comunitate online. Sunt foarte multi utilizatori ce posteaza alandala, multe topicuri dublate si multi moderatori care nu au mai dat pe forum cu lunile daca nu cu anii.

Consider ca am ceva experienta atat in domeniul forumurilor (sunt admin pe www.uta-arad.ro/forum, de fapt forumul ala e facut de la 0 de mine) cat si in domeniul Ford zic ca am acumulat ceva experienta.
Ca si profesie sunt inginer proiectant centuri de siguranta auto si pot spune ca am o vasta experienta in tot ceea ce tine de siguranta auto.

Daca nu e nevoie de ajutorul meu, nu e nici o problema sau suparare insa as aprecia totusi un raspuns indiferent ca e afirmativ sau negativ.

Numai bine tuturor,
Claudiu

Re: Admini, moderatori - reclamatii/sugestii/feedback

31 Ian 2017, 10:58

Din atatia admini nu si-a putut face niciunul timp sa analizeze mesajul meu?
OK, nu am sa mai insist insa nu-i de mirare de ce comunitatea asta arata cum arata.

Toate cele bune!

Re: Admini, moderatori - reclamatii/sugestii/feedback

31 Ian 2017, 12:21

Recunosc că ar fi trebuit gestionată diferit cererea ta, implicit oferirea unui răspuns (personal nu văzusem mesajul de aici, dar o discuție a avut loc). Pentru asta îmi cer scuze.