Totul despre membri

Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde psicho1986 » 30 Ian 2012, 11:37

Salut, ma bucur ca m-am alaturat si eu posesorilor de Ford si nu am cedat presiunilor sa iau masina nemteasca. Este a doua masina pentru mine, inainte am avut un VW Polo 6N din 1995 care a servit doar pentru a invata putina mecanica si slalomul printre gropi, dar care am vandut-o total dezamagit de fiabilitate si banii care i-a mancat, revopsire, aproape toata directia si suspensia schimbata, consumabile, rugina, etc.
Acum povestea masinii, dupa ce am reusit cu greu sa strang aproape 3000 de euro m-am hotarat sa caut o masina post 2001, benzina euro4, si neaparat cu aer conditionat. Nu stiu daca ati urmarit vanzarea de masini SH dar in Timis masinile sunt cu mult mai scumpe decat in alta parte a tarii, probabil din cauza "distantei" de granita. Din lipsa de timp am plecat sambata dimineata in targul din Mehala, in speranta sa gasesc un Golf4 coupe sau Astra, dar imediat dupa intrare am vazut frumusete de Ford Focus, 1.6 16V cu motor ZetecSE, culoare originala albastra, coupe, facelift, cu prima inmatriculare in 02.2003, geamuri electrice, bixenon (pe faruri originale fara lupa din pacate, dar o sa revin la asta), direct am zis ca asta este masina mea, cerea 2700E pe ea, dar am zis sa nu cedez si sa mai dau o tura, dar bineinteles ca mie imi statea gandul doar la ea plus ca ce cautam eu era mult peste bugetul meu. M-am intors la masina am luat-o la puricat, am gasit o umflatura in vopsea la maner-ul de la haion sus, geamul electric stanga fata nu coboara din butoane si nuca schimbator roasa in partea dreapta. Mai are cateva modificari, dar toate omologate TuV, suspensie sport, evacuare sport cap coada, si farurile de care am zis deja. Kilometrii nu erau originali 100%, nu avea nici carte service si ca o masina de Germania sa aibe dupa 9 ani 117000KM ma indoiesc asa ca nu am insistat pe asta. Bun, am zis sa fac test-drive, eu sunt mai habarnist si mi-am chemat un prieten, sofer de profesie sa o conduca. Am bagat-o prin gropi, denivelari etc. nu batea nimic, doar scutura, din ce am inteles de la suspensie. In cele din urma am batut palma pentru 2500E.
A trecut de RAR saptamana trecuta cu succes, pana si noxele au iesit la gram, am facut toate actele, taxa este 355E, urmeaza numerele definitive.

Dotari pe masina:
- cauciucuri de iarna Dunlop pe 14
- geamuri electrice
- aer conditionat
- radio casetofon Ford RDS5000Eon cu comenzi pe volan
- bixenon pe faruri originale de 4500K
- evacuare sport
- suspensii sport

Probleme la masina
- vopsea umflata deasupra maner haion
- geam electric stanga fata nu se deschide
- dupa parerea mea scutura prea tare la denivelari
- nuca schimbator roasa, arata putin urat si consider ca trebuie schimbata
- cateva chestii inestetice la interior care se rezolva pe rand cu am fi geam lumina plafoniera de culoare roz.

Am nevoie de ajutor din partea voastra sa aleg un set de jenti si cauciucuri care sa compenseze cat de cat suspensile rigide si garda la sol foarte mica. Drumurile din Timis si Caras, pe unde circul eu predominant, nu sunt pentru masina asta cum este acum cu jante de 14. Totodata daca cunoasteti un electrician pentru Focus in Timisoara sa vad care ar fi problema cu geamul. Nu as vrea un expert de Dacie sa isi bage nasul acolo si sa imi rupa clemele de la fetele usilor sau alte plastice.

Si in sfarsit cateva poze, care vor continua sa apara pe masura ce ii fac modificarile care le am in plan, pe langa jentile de aliaj, o folie omologata, eleron compact spate, proiectoare ceata, asta la exterior, si la interior incerc sa fie cat mai stoc, pentru muzica un sistem xcarlink la playerul original, o tava pentru portbagaj, si ce mai apare.
Fişiere ataşate
C360_2012-01-30 08-28-35.jpg
FF1 Distanta roata fata
bord volan.jpg
FF1 Volan
bord consola.jpg
FF1 Consola
spate1.jpg
FF1 Spate
fata1.jpg
FF1 Fata
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde Top Cat1 » 30 Ian 2012, 13:20

Salut si bine ai venit pe forum.
Multi kilometrii fara probleme.
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde DanielArdelian2 » 30 Ian 2012, 21:15

$1 scrie:$2..suspensie sport...
...dupa parerea mea scutura prea tare la denivelari...

Pai nah, nu prea se poate una fara cealalta.


$1 scrie:$2m nevoie de ajutor din partea voastra sa aleg un set de jenti si cauciucuri care sa compenseze cat de cat suspensile rigide si garda la sol foarte mica.

Rotile ar trebui sa fie cu R-ul cat mai mic si cu balonul cat mai mare. Din pacate pentru tine, cred ca ce ai acum pe masina, de 14", sunt cele mai confortabile care se pot pune. Orice alta varianta va fi si mai rigida.

PS: Vezi ca Duminica la ora 16:00 este intalnire ClubFord Timisoara la Stadion.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde psicho1986 » 31 Ian 2012, 09:12

Salut baieti, multumesc de intampinare si @DanielArdelian2 ne vedem duminica la intalnire. E prima data pentru mine cand particip, sper sa nu fiu prea disperant cu intrebari.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde octa » 08 Feb 2012, 18:48

sal'!
si eu am luat masina cu suspensii sport cu scadere de garda la sol de 4 cm. mi-a placut la nebunie aspectul si comportamentul pe sosea: directie de vis, frane fenomenale si viraje luate ca si cu un kart. ziceam ca toate astea merita efortul de a suporta disconfortul dat de aceste suspensii ferme.
am rezistat nu mai mult de 5000 km... apoi am ajuns la concluzia ca trebuie sa trec la suspensii stock.
am gasit arcurile la dezmembrari auto. au fost relativ ieftine, in jur de 200-250 lei la vremea respectiva (nu tin minte precis). nici schimbarea lor nu a fost foarte dificila si nici scumpa, la un atelier obisnuit (nu reprezentanta).
bineinteles ca regret oarecum avantajele suspensiei sport dar diferenta de confort e imensa. iti spun sincer, cu suspensia sport strangeam din buci la orice denivelare a asfaltului.
arcurile sport le-am vandut si am recuperat aproape in totalitate banii.
daca te hotarasti sa faci si tu pasul asta e foarte important sa cumperi arcuri potrivite masinii tale, care sa fie de la sau pentru focus hb cu motor de 1,4 sau 1,6 l. arcurile de pe variantele superioare de motorizare, fie benzinare sau diesel, nu se potrivesc pe fata - inalta foarte mult botul masinii! iti spun asta fiindca sunt patit... initial am cumparat arcuri pt. ff diesel. a trebuit sa schimb singur arcurile din fata, in parcarea din fata parcului de dezmembrari, cu un mic ajutor din partea celor de acolo (presa pt. arc).

cred ca si pt. tine solutia asta e mai buna. eu am luat masina cu jante de 17" cu anvelope de 205/40. am incercat si eu sa sa imbunatatesc confortul cu alte dimensiuni de jante si anvelope si cu gume 195/65/15 (care sunt mai inalte decat cele recomandate) nu am reusit aproape nimic...
pot sa-ti spun ca masina oricum are o tinuta de drum de invidiat asa ca nu pierzi mult prin renuntarea la suspensia sport.

bafta!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPL
ford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPL
awo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993

Imagine >>> REGULAMENT FORUM
Avatar utilizator
octa
1nsane Member
 
Mesaje: 4231
Membru din: 01 Mai 2007, 09:24
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus Turnier 1,6l ti-vct 115 cp, Ghia 2005; 1,8l zetec 115 cp, Ghia Exclusive 2002

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde psicho1986 » 09 Feb 2012, 10:49

$1 scrie:$2
cu suspensia sport strangeam din buci la orice denivelare a asfaltului.


Am ras instant cand am citit asta, si ai foarte mare dreptate. Suspensia sport de pe a mea are omologare TuV din Germania, clar era excelenta pentru drumurile de acolo, dar aici e crunta, pe drumurile care le parcurg eu cred ca doar 60% sunt OK, pe restul am impresia ca se descompune masina, mai ales zgomotele care le face acum haionul inghetat. Nu am jante cu cauciucuri de vara asa ca in aprilie o sa cumpar clar un set pe 15", astea sunt cat de cat urgent, si in functie de cum se comporta cu astea urmeaza suspensiile. Am si o intrebare, dupa ce ti-am citit postul am inceput sa caut la dezmembrari Focusuri in TM cu motoare 1.4-1.6, conteaza daca este masina in 2 sau in 4 usi sau daca are volan pe dreapta, am gasit una din aceasi luna si an cu a mea, toata stoc, dar in 4 usi si volan pe dreapta, e completa si ma gandeam sa ma duc sa ciugulesc de pe ea ce mai am nevoie, nuca schimbator, macar geam, plafoniera, eventual un scut motor si suspensiile.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde psicho1986 » 15 Feb 2012, 14:23

De azi incepand masina este oficial a mea, inmatriculata cu acte in regula, din pacate din cauza vremii nefavorabile nu am reusit sa ajung in timp pentru numere preferentiale si a trebuie sa iau la rand, asta ma cam sacaie. Asa ca de acuma incep reparatiile.
Primu pe lista de prioritatii este geamul electric stanga fata, daca cineva cunoaste un electrician in Timisoara, sau in jurul Timisorii sa vada de ce nu functioneaza si sa incep sa cumpar piese, va rog postati aici sau eventual link catre un thread.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde zvony » 15 Feb 2012, 14:49

$1 scrie:$2u am reusit sa ajung in timp pentru numere preferentiale si a trebuie sa iau la rand

Am sa te rog sa detaliezi un pic acest aspect deoarece nu inteleg legatura dintre intarziere si alegerea numerelor.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde psicho1986 » 15 Feb 2012, 16:27

Pai bugetarii de la inmatriculari nu preiau dosare pentru numere preferentiale decat pana la ora 13, eu am domiciliu pe Caras Severin, iar un drum banal de 100KM intre Timisoara si Resita care in mod normal il faceam intr-o ora si ceva l-am facut din cauza celor de la drumuri care au uitat sa dezapezeasca, in 5 ore si pentru 10 minute, am ajuns cu actele la 13:10, nu au vrut sa imi ia dosarul cu numere preferentiale, a trebuit sa iau ce mi-au dat, sa bag capul in pamant si sa plec cu numerele de inmatriculare care au venit la rand. Am impresia ca eu am o problema, acum parca ceva nu ii in regula cu numerele astea, parca lipseste ceva la masina. Cred ca sunt cam fixist, dar detalii din astea conteaza, ma tot gandesc cu ce sa asociez numerele CS06UAG, dar nu imi vine nimik.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)

Mesajde zvony » 16 Feb 2012, 11:11

De asa ceva pana acum nu am mai auzit. S-a nimerit ca in ultimele ~6luni sa efectuez 5 inmatriculari, toate cu numere preferentiale si nu a avut nici o legatura cu ora la care m-am dus acolo. Daca depuneam doasarul pana la ora 10:30 reuseam sa-mi iau numerele undeva la ora 13:00, aceeasi zi. Daca depundeam dosarul dupa 11:00 sau 11:30, cel mai probabil imi luam numerele a doua zi.
Mi se pare cel putin ciudata toata treaba asta.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare prob

Mesajde psicho1986 » 27 Apr 2012, 12:09

A venit timpul sa trezesc threadul asta, am terminat cu datoriile, si am inceput sa rezolv problemele. Acum am ambele geamuri functionale, dar cu o mica problema, deci geamul stanga fata merge perfect, in schimb geamul dreapta fata functioneaza invers decat comenzile, cand apas pe buton sa il deschid geamul se inchide si cand apas sa il inchid se deschide. Nu am reusit sa gasesc unde este problema impreuna cu un electrician dar acesta a sugerat ca ultima solutie sa inversez cablurile care intra in motoras, daca schimb astfel polaritatea o sa mearga si geamul cum trebuie. Ce parerea aveti, sa incerc sau risc sa il ard?
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare prob

Mesajde andrei0241 » 27 Apr 2012, 13:21

Din pacate aceeasi problema a aparut si la A3'ul tatalui meu, insa fara vreo cauza clara. Mergea normal si deodata s'a inversat sensul, cum ai descris si tu.
Eu am desfacut panoul cu butoanele ptr geamuri in ideea ce s'o fi miscat ceva p'acolo, dar era totul in regula.
Asa ca, daca reusesti sa afli problema pe cont propriu, te'as ruga sa postezi si aici

Inversarea firelor ptr motoras n'ar fi o mare problema. Ba chiar o poti face taind cablurile actuale, montand pe ele papuci, astfel incat daca pe viitor geamul "va decide" sa'si inverseze iar comenzile, sa poti face usor revenirea la traseul normal.
Insa ce ramane ciudat e de ce s'a inversat sensul de actionare ...
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2572
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare prob

Mesajde psicho1986 » 14 Mai 2012, 12:36

Cum a dat caldura mai bine am facut si eu primul upgrade la masina, un set de jante aliaj Borbet CA pe 15" cu cauciucuri SEMPERIT 195/60/R15 M+S. Vechile jante sunt scoase la vanzare pe forum poate are cineva nevoie de ele. Pe masura ce mai reusesc sa ma adun cu banii o sa mai investesc in ea, dar acum urmeaza ceva mai putin vizibil dar foarte important si anume schimbat distributie.

@andrei0241 problema cu geamul electric am rezolvat-o weekend-ul asta, a fost o operatiune destul de usoara, am dat jos fata la usa, am desfacut cu atentie pe la marginea de jos protectia interioara de la usa, am vrut sa schimb firele in mufa de la motoras dar nu merge, si am taiat firele, le-am lipit papucei cu protectie de cauciuc pentru umezeala, le-am conectat invers, am adunat totul, si acuma merge perfect.

Pun si doua poze cu masinuta pana apuc sa o spal si sa ii fac un mic detailing, atunci o sa urmeze mai multe poze, chiar si mai artistice.
Fişiere ataşate
Photo din fata.jpg
Ascunsa dupa stalp.jpg
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare prob

Mesajde psicho1986 » 06 Iul 2012, 15:55

Nu am mai postat de ceva vreme in threadul asta, dar asta pentru ca am impresia ca masina mea nu a mai evoluat. Au trecut 6 luni si aproximativ 6000Km de cand este in posesia mea, si din pacate am inceput sa fiu cam dezamagit de achizitie, daca masina se comporta foarte bine asta iarna cand am cumparat-o, o data cu venirea caniculei am inceput sa am cateva probleme care nu prea au explicatie, incep sa cred ca am tras paiul scurt si este doar o masina de 5000Km.
Probleme noi aparute:
- furtun circulare gaze carter (cel de sub galeria de admisie, in forma de T care intra in blocul motor) fisurat
- consum mare de ulei, daca in primi 4500-5000 Km nu a consumat decat 400ml (am facut si o mica greseala si am completat cu prea mult ulei), dintr-o data dupa o fortare putin mai mare in caldura au disparut in jur de 1200ml, probabil are si legatura cu acel furtun fisurat, imi ajunge pe miercurea viitoare pe original, sa vad atunci cum se comporta.
- daca eram fericit ca imi merg ambele geamuri electrice bine dupa ce le-am reparat pe amandoua, acuma geamul din stanga de la sofer merge foarte greu, adica coboara bine, dar cand il ridica zici ca moare la mijloc, din ce am inteles ar fi sarite cablurile de ghidare sau canalurile nu sunt unse, trebuie si asta verificat
- cea mai mare problema care o am in schimb este un sunet la motor, asemanator unei bile de fier intr-o conserva, care se aude doar cand motorul este cald, si doar la accelerare in sarcina, ex plecare de la semafor, in vitezele 1-2, si la turatie foarte mica, cand ajunge deja motorul la 1500-1700 nu se mai aude. Am schimbat bobina de inductie cu alta SH pentru ca cea originala a picat dupa ce am mers prin ploaie torentiala, dar tot atunci am schimbat si bujiile cu cele mai ieftine care le-am gasit, pentru ca am suspectat ca ele sunt de vina, adica nu aveam putere pana in 3000 de turatii, dupa mergea foarte bine. Am schimbat si benzina sa scap de sunetul acela, daca pana acuma mergeam cu EuroLuk 95 de la Lukoil, acum am trecut pe Efix de la Rompetrol, dar tot face, ulei am Ford Formula F 5W30 si dupa ce a papat sta exact unde trebuie pe joja. Ma dispera sunetul asta, la service nu am ajuns inca din lipsa de bani si timp, iar la ce mecanici am intrebat, toti au zis sa schimb uleiul cu 10W40 ca asta ii prea subtire pentru uzura motorului si mi se aud tachetii. Deja am acaparat fiecare thread de la sectiunea de Focus 1 cu intrebarile mele si inca nu am gasit o solutie. Daca v-ati mai lovit de problema asta va rog un sfat, am nevoie de masina vara asta si nu vreau sa imi pice in mers pentru ca am lasat problema sa creasca.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V

Re: Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare prob

Mesajde psicho1986 » 29 Oct 2012, 15:17

Un mic update la acest jurnal al Focusului meu, reparat geam electric de data asta cu inlocuit piese, deja are 2 saptamani de cand a fost folosit intens si merge bine, are o bifa. Vechea problema cu sunetul la motor si consum ulei cred ca se va rezolva doar dupa segmentare deci mai astept pe partea asta.
Probleme noi, ca doar de asta imi place mie masina mea.
- buton directionare aer din habitaclu blocat pe pozitia dezaburire parbriz, am gasit pe unde trebuie sa umblu si am primit cateva sfaturi de la colegi de aici de pe forum cu o modalitate cum trebuie sa procedez sa il deblochez inainte sa ii rup cablurile de ghidaj
- casetofon 5000RDS EON nu mai afiseaza text pe ecran, se aprind luminile si functioneaza doar ca nu mai afiseaza nimic, umeaza sa ii fac un upgrade la prima de craciun.
- celebra bataie pe spate care o au focusurile, mai nou o am si eu, trebuie sa schimb bucsele, asta mai ramane in asteptare.
- o zgarietura lata si cu tabla indoita pe pragul din stanga in partea din spate, asta am facut-o chiar eu, practic luni dimineata pe o stare de adormire maxima si cu geamurile semiaburite, pe traseul meu obisnuit a aparut o dala maricica de beton chiar in intrarea intr-o curba care nu am vazut-o si mi-a intrat cu coltul in prag, la bagat inauntru destul de urat, din ce am inteles asta ar fi recomandat sa o rezolv in urmatoarele saptamani inainte de zapada, altfel risc sa fie nevoie sa schimb tot pragul.
O sa mai postez pe masura ce mai rezolv din probleme sau aduc modificari masinii, atat bune cat si rele.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
Avatar utilizator
psicho1986
Member
 
Mesaje: 253
Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V


Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login