Tuning

HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde ccxtuning » 02 Feb 2012, 12:26

superb topic, grozav subiect!

asemenea multor principii de functionare multe aspecte sunt interpretabile si nimic nu e concret decat pentru o anumita situatie cu anumite "date de intrare".
hho este o idee plauzibila si este corect teoretic ca se va obtine o ardere mult mai bogata decat amestec cu aer simplu. insa important este ce amestec este necesar in momentul x si ce este necesar pentru a obtine acea cantitate.

din remapare exista posibilitatea de a optimiza consumul chiar in paradoxul de a creste puterea motorului odata cu obtinerea unui consum mai mic. fenomenul este invers proportional cu softul stock. motorul consuma mai mult pentru a dezvolta o putere mai mare pe o anumita plaja de turatii, iar in regim de condus constant va consuma mai putin decat stock pentru ca se optimizeaza cat de mult raportul intre carburantul ars si ce se poate obtine din el (adica puterea necesara mentinerii aceluiasi regim de condus). pe scurt ai nevoie de putere -consum mai mare, mergi constant -consum mai mic. facand un sumar a 100km vei observa ca faci o economie considerabila de carburant pentru ca mergi mult mai mult timp constant decat depasiri aceelerari plecari de pe loc. urcarile solicita mai multmotorul, coborarile nu, dar nu poti urca la nesfarsit vei si cobora tot in aceeasi masura, deci oarecum pe distante mai mari se anuleaza diferenta de consum in timp. important e cum exploatezi motorul. daca optezi pentru ecotuning sau chiar un tuning normal nu inseamna ca puterea in plus solicitata integral iti va aduce un consum mai mic. exista softuri dedicate pentru oras unde se conduce intr-o anumita plaja de turatii unde consumul este optimizat cat mai mult. insa daca esti genul de sofer care cauta putere si performanta nu mai iei in calcul consumul pentru ca orice nevoie sau satisfactie implica un compromis. deci te bucuri de un surplus de putere dar vei plati prin carburant si consumabile care se uzeaza mai repede. daca esti soferul care tine cont de consum si eficienta vei folosi surplusul de cuplu si putere in avantajul tau, economisind bani dar tot exista un compromis, va trebui sa renunti la senzatia pe care o obtii prin condusul mai agresiv, mai sportiv. mai mult decat atat vei obtine si o intarziere de timp. vei ajunge de la a la b cu o mica intarziere fata de cel ce se grabeste, pentru ca el asta doreste - sa ajunga mai repede, insa plateste asta prin consum. nu poti obtine ceva fara sa renunti la alceva.

acelasi lucru e valabil si pentru hho. adica pentru a obtine acea cantitate de hidrogen/oxigen necesara arderii bogate (adica incat sa iti genereze o amorsare si o economie pe deasupra pentru a putea recupera investitia, si pentru a economisi mai apoi) ai nevoie sa faci compromisul de a suporta costurile si riscurile unei instalatii improvizate. din ce am citit mai sus, am inteles ca din alternatorul masinii nu se poate obtine suficienta energie electrica pentru a dezvolata cantitatea suficienta, dar solutii inca exista. sunt tehnologii deja dezvoltate si demonstrate, care adunate duc la un rezultat destul de bun, insa si aici exista un compromis - fie suporti costurile pe pielea ta si iti transformi masina intr-un cobai pe care sa incerci acest experiment, fie astepti sa se chinuie altii si sa se gasesasca o solutie pentru care apoi sa platesti si tu.
depinde de fiecare ce isi doreste. te multumesti cu ce exista deja pe piata care ofera o economie, sau te implici in ceva nou, necunoscut, care inca se testeaza cu speranta ca se va obtine un rezultat. tu alegi! sustin si sunt de acord cu ambele variante. trebuie facut ceva pentru a optimiza cat mai mult ceea ce ne limiteaza.

mult succes si km fara incidente!

p.s. nu am vrut sa jignesc pe nimeni, va rog nu ma insultati fara motiv. sunt de acord cu subiectul topicului, doar mi-am exprimat prarerea. multumesc!
Avatar utilizator
ccxtuning
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 20 Sep 2011, 21:29
Maşina: Ford Focus II 1.6 TDCI

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 02 Feb 2012, 21:27

ccxtuning,1034206 scrie:asemenea multor principii de functionare multe aspecte sunt interpretabile

O afirmatie foarte frumoasa si poetica, insa complet eronata. Un principiu de functionare nu are cum sa fie interpretabil.

ccxtuning,1034206 scrie:hho este o idee plauzibila si este corect teoretic ca se va obtine o ardere mult mai bogata decat amestec cu aer simplu.

Defineste "ardere mai bogata".

ccxtuning,1034206 scrie:insa important este ce amestec este necesar in momentul x si ce este necesar pentru a obtine acea cantitate.

Defineste "amestec necesar".

ccxtuning,1034206 scrie:se optimizeaza cat de mult raportul intre carburantul ars si ce se poate obtine din el

Suna foarte frumos si poetic, dar cum anume se optimizeaza? Ce anume se modifica?

ccxtuning,1034206 scrie:dar solutii inca exista. sunt tehnologii deja dezvoltate si demonstrate, care adunate duc la un rezultat destul de bun

Din nou, o afirmatie frumoasa si poetica dar care nu spune nimic concret.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde ccxtuning » 06 Feb 2012, 11:30

DanielArdelian2,1034468 scrie:1. O afirmatie foarte frumoasa si poetica, insa complet eronata. Un principiu de functionare nu are cum sa fie interpretabil.

2. Defineste "ardere mai bogata".

3. Defineste "amestec necesar".

4. Suna foarte frumos si poetic, dar cum anume se optimizeaza? Ce anume se modifica?

5. Din nou, o afirmatie frumoasa si poetica dar care nu spune nimic concret.


0. Multumesc pentru aprecieri! :))

1. gramatica de clasa a VI-a:
avem o propozitie:
"asemenea multor principii de functionare multe aspecte sunt interpretabile"

care in aceeasi masura poate arata astfel:
"multe aspecte sunt interpretabile asemenea multor principii de functionare"

asadar:

verb - "sunt interpretabile"
unde "sunt" este verb copulativ si "interpretabile" nume predictiv

substantiv - cine sunt interpretabile? => aspectele (subiectul propozitiei il face substantivul aspecte)

adjectiv - cum sunt interpretabile aspectele? - asemenea principiilor (adjectiv comparativ de egalitate)

concluzie:
aspectele sunt interpretabile! NU principiile de functionare!

2. ce se poate intelege din ardere mai bogata. evident o ardere ce are mai multi bani in cont degat gigi becali! :))
din punctul meu de vedere aceasta minunata ardere mai bogata rezulta in urma unui amestec mai complex de gaze si carburant in camera pistonului. adica aerul absorbit in motor nu este doar ce trece de filtru ci si aceste particule de oxigen rezultatare in urma folosirii generatorului HHO (din H2O in urma progesului de electroliza rezulta H H O) deci in motor va ajunge mai mult oxigen in stare pura decat cel din aerul aspirat de afara.

3. amestecul de carburant si aer intr-un anumit moment este dat de turatia motorului in acel moment si de avansul acceleratiei. sa presupunem ca motorul este la 2000rpm si avansul este 5% (adica mers constant cu x km/h) in cazul accelerarii pana la 3000rpm fenomenul arata astfel:
2000rpm - 10 %
2000rpm - 100%
2100rpm - 100%
2200rpm - 100%
.....................
2900rpm - 100%
3000rpm - 100%
3000rpm - 10%
oare amestecul de carburant va fi acelasi in situatiile de mai sus?
daca luam in consideratie inceputul si sfarsitul accelerarii putem observa:
2000rpm cu avans 10%
2000rpm cu avans 100%
sau
3000rpm cu avans 100%
3000rpm cu avans 10%
asadar aceeasi turatie a motorului poate avea avans incat sa nu scada (adica trage sarcina constant fara a avea nevoie de foate mult carburant si aer in pistoane - decat strictul necesar amorsarii sarcinii) sau poate avea avans 100% in momentul 2000rpm sau 2100rpm asadar amestecul de carburant si aer este mult mai bogat incat sa dezvolte maxim de putere la 2000rpm pentru a ajunge cat mai repede la 2100rpm. momentul 2100rpm este diferit fata de 2000rpm pentru ca intervine viteza de roatate a motorului, astfel mai multe rotatii/minut inseamna mai mult amestec absorbit in acelasi interval de timp.
sper ca m-am facut inteles...

4. se modifica timpii si cantitatea injectiei incat din amestecul aer-carburant sa rezulte o ardere cat mai completa.
incearca asta acasa! aprinde un chibrit si pune-l pe o suprafata dreapta. apoi pune un pahar mic peste el. a doupa oara fa la fel dar pune un pahar mai mare peste. ce poti observa?

5. sa fiu mai explicit - acest generator este foarte greu de obtinut pentru a fi si destul de eficient (luand in considerare ca este la stadiul de improvizatie) insa nu am negat ca este imposibil. exista in ziua de astazi tehnologii (principii de functionare) care adunate permit dezvoltarea unui astfel de generator.

p.s. nu sunt poet! dar am incercat sa ma fac cat mai bine inteles! :)
Avatar utilizator
ccxtuning
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 20 Sep 2011, 21:29
Maşina: Ford Focus II 1.6 TDCI

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 06 Feb 2012, 13:53

ccxtuning scrie:asemenea multor principii de functionare multe aspecte sunt interpretabile


ccxtuning,1036584 scrie:adjectiv - cum sunt interpretabile aspectele? - asemenea principiilor (adjectiv comparativ de egalitate)
concluzie:
aspectele sunt interpretabile! NU principiile de functionare!

Te contrazici singur de la un paragraf la altul. Daca principiile NU sunt interpretabile, atunci nici aspectele vizate nu pot fi interpretabile, deoarece intre ele exista un adjectiv comparativ de egalitate

ccxtuning,1036584 scrie:deci in motor va ajunge mai mult oxigen in stare pura decat cel din aerul aspirat de afara.

Oxigenul singur nu produce energie. Daca in motor ajunge mai mult oxigen, atunci trebuie si mai mult carburant. Ceea ce face ca miracolul economiei de combustibil cu HHO sa para cam putin plauzibil.
Daca insa consideram hidrogenul pe post de combustibil, atunci iarasi n-am facut nimic, deoarece energia rezultata prin recombinarea H-O-H in H2O este mai mica decat energia consumata pentru electroliza H2O in H-O-H.

ccxtuning,1036584 scrie:3. amestecul de carburant si aer intr-un anumit moment este dat de turatia motorului in acel moment si de avansul acceleratiei....sper ca m-am facut inteles...

Ok, asta stiam si noi, dar tot nu inteleg legatura cu HHO si reducerea consumului de carburant.

ccxtuning,1036584 scrie:4. se modifica timpii si cantitatea injectiei incat din amestecul aer-carburant sa rezulte o ardere cat mai completa.
incearca asta acasa! aprinde un chibrit si pune-l pe o suprafata dreapta. apoi pune un pahar mic peste el. a doupa oara fa la fel dar pune un pahar mai mare peste. ce poti observa?

Pot observa ca nu exista nici o legatura intre ce te-am intrebat si ce ai raspuns.

ccxtuning,1036584 scrie:insa nu am negat ca este imposibil.

Deci admiti ca este imposibil.

ccxtuning,1036584 scrie: exista in ziua de astazi tehnologii (principii de functionare) care adunate permit dezvoltarea unui astfel de generator.

Poetic, dar totusi...nimic concret. :-??
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde ccxtuning » 06 Feb 2012, 15:52

DanielArdelian2,1036679 scrie:
ccxtuning,1036584 scrie:adjectiv - cum sunt interpretabile aspectele? - asemenea principiilor (adjectiv comparativ de egalitate)
concluzie:
aspectele sunt interpretabile! NU principiile de functionare!

Te contrazici singur de la un paragraf la altul. Daca principiile NU sunt interpretabile, atunci nici aspectele vizate nu pot fi interpretabile, deoarece intre ele exista un adjectiv comparativ de egalitate


orice principiu de functionare se bazeaza pe aspecte care nu sunt concrete. principiul este concret "se invarte elicia" dar nu se va invarti in apa la fel ca in aer. principiul este prpulsarea unui obiect prin absorbirea maselor de materie din jurul acelui obiect (respectiv aer sau apa), insa aspectele difera in functie de ce materie vorbim (apa/aer) nu are rost sa intram in polemici acum pentru ca am crea un prea mare off topic. daca simti nevoia de dezbatere a acestui subiect te astept cu pm.

DanielArdelian2,1036679 scrie:
ccxtuning,1036584 scrie:deci in motor va ajunge mai mult oxigen in stare pura decat cel din aerul aspirat de afara.

Oxigenul singur nu produce energie. Daca in motor ajunge mai mult oxigen, atunci trebuie si mai mult carburant. Ceea ce face ca miracolul economiei de combustibil cu HHO sa para cam putin plauzibil.
Daca insa consideram hidrogenul pe post de combustibil, atunci iarasi n-am facut nimic, deoarece energia rezultata prin recombinarea H-O-H in H2O este mai mica decat energia consumata pentru electroliza H2O in H-O-H.


ti-am dat un mic exercitiu, cu chibritele. daca ai crezut ca e o gluma, incearc-o si ai sa si vezi care este efectul.
daca nu intelegi unde vreau sa ajung, atunci explica-mi tu de ce se discuta subiectul cu generatorul H H O. care sunt principiile de functionare ale unui astfel de generator? cu ce ajuta el concret la functionarea unui autoturism. poate nu am inteles eu bine si discutam in paralel nu incrucisat...

DanielArdelian2,1036679 scrie:
ccxtuning,1036584 scrie:3. amestecul de carburant si aer intr-un anumit moment este dat de turatia motorului in acel moment si de avansul acceleratiei....sper ca m-am facut inteles...

Ok, asta stiam si noi, dar tot nu inteleg legatura cu HHO si reducerea consumului de carburant.


mai mult oxigen = ardere mai bogata (sau mai completa), deci pentru aceeasi putere calorica mai putin carburant, nu?

DanielArdelian2,1036679 scrie:
ccxtuning,1036584 scrie:4. se modifica timpii si cantitatea injectiei incat din amestecul aer-carburant sa rezulte o ardere cat mai completa.
incearca asta acasa! aprinde un chibrit si pune-l pe o suprafata dreapta. apoi pune un pahar mic peste el. a doupa oara fa la fel dar pune un pahar mai mare peste. ce poti observa?

Pot observa ca nu exista nici o legatura intre ce te-am intrebat si ce ai raspuns.


chiar ar fi cazul sa incerci experimentul. si sa iei in considerare ca in pahar (in ambele cazuri) se afla aer la o presiune de 1atm, insa volumul face diferenta. si apoi imagineaza-ti intr-un motor ce face diferenta, daca volumul e prestabilit. apoi ia in calcul ca din aerul aspirat doar oxigenul din componenta lui sustine arderea. deci ce efecte poate avea surplusul de oxigen provenit de la generatorul hho?

DanielArdelian2,1036679 scrie:
ccxtuning,1036584 scrie:insa nu am negat ca este imposibil.

Deci admiti ca este imposibil.


te legi prea mult de gramatica altor limbi. negarea negarii este admisa in lb. romana si se deduce prin context.
e ca si cum as spune " azi nu am mancat nimic" din care tu ai intelege ca azi am mancat 3 feluri de mancare, pentru ca am contrazis negarea cu un cuvant negativ ceea ce duce la o afirmatie (dar inca odata in engleza sau alte limbi cu proveninta germanica prin negarea negarii se deduce pozitiv, cat timp in lb cu provenienta latina se deduce prin context).
daca crezi ca ar fi mai logic pentru tine atunci reformulez ce am scris mai sus cu: "nu neg ca e posibil". e mai logic asa?

DanielArdelian2,1036679 scrie:
ccxtuning,1036584 scrie: exista in ziua de astazi tehnologii (principii de functionare) care adunate permit dezvoltarea unui astfel de generator.

Poetic, dar totusi...nimic concret. :-??


tu ai putea construi un generator nuclear in portbagajul masinii tale, care sa alimenteze un motor electric care la urma lui sa propulseze masina pe care o conduci?
culmea este ca principiile de functionare exista! le ai peste tot, dar te intreb - poti face asa ceva?
da-mi un mesaj cand reusesti sa ma minunez si eu :)

p.s. hai sa nu mai lungim discutia asta pe acest topic, pentru ca nu e toata lumea obligata asculte. oamenii poate chiar vor sa isi impartaseasca parerea despre generatorul asta minunat. unii poate chiar participa la crearea si testarea unuia. hai sa nu ii deranjam! te astept cu pm daca vrei sa continuam! multumesc!
Avatar utilizator
ccxtuning
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 20 Sep 2011, 21:29
Maşina: Ford Focus II 1.6 TDCI

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde addy2002 » 06 Feb 2012, 16:26

cam 30A consuma urmatoarea instalatie. daca nu ai o sursa alternativa de energie nu prea e eficienta.
sa nu mai vorbim de erorile care le da sonda lambda cand accesorizezi motorul cu un asa dispozit.
Avatar utilizator
addy2002
1nsane Member
 
Mesaje: 3142
Membru din: 27 Ian 2010, 21:18
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Fiesta Ghia + imbunatatiri, 2005, 1.4 TDCI
VIN: WF0HXXGAJH5C02432

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 06 Feb 2012, 18:06

ccxtuning,1036737 scrie:asemenea multor principii de functionare multe aspecte sunt interpretabile
...
aspectele sunt interpretabile! NU principiile de functionare!
...
orice principiu de functionare se bazeaza pe aspecte care nu sunt concrete. principiul este concret "se invarte elicia" dar nu se va invarti in apa la fel ca in aer. principiul este prpulsarea unui obiect prin absorbirea maselor de materie din jurul acelui obiect (respectiv aer sau apa), insa aspectele difera in functie de ce materie vorbim (apa/aer) nu are rost sa intram in polemici acum pentru ca am crea un prea mare off topic. daca simti nevoia de dezbatere a acestui subiect te astept cu pm.

Initial ai spus "aspecte interpretabile", acum ai schimbat subiectul la "aspecte diferite"...
In principiul de functionare al unei elici nu este nici un aspect interpretabil.

ccxtuning,1036584 scrie:ti-am dat un mic exercitiu, cu chibritele. daca ai crezut ca e o gluma, incearc-o si ai sa si vezi care este efectul.

Exercitiul cu chibritul este o tentativa din partea ta de a schimba subiectul de la intrebarea concreta care ti-a fost adresata.


ccxtuning,1036584 scrie: daca nu intelegi unde vreau sa ajung, atunci explica-mi tu de ce se discuta subiectul cu generatorul H H O. care sunt principiile de functionare ale unui astfel de generator? cu ce ajuta el concret la functionarea unui autoturism. poate nu am inteles eu bine si discutam in paralel nu incrucisat...

Generatorul HHO nu ajuta cu nimic la functionarea autoturismului. Generatorul HHO ajuta doar la buzunarul celor care pacalesc lumea si le vand tot felul de promisiuni false. Generatorul HHO este o "tehnologie" de marketing de luat bani de la fraieri. "Principiul de functionare" este ca daca amesteci suficienti termeni tehnici de gen "ardere mai bogata", "putere calorica a unui motor", etc, majoritatea oamenilor care nu au o pregatire tehnica in domeniu o sa puna botul la ce le spui.
Dupa care nu-ti mai ramane decat sa-i pacalesti ca sa modifice circuitul sondei lambda, astfel ca motorul sa mearga cu un amestec mai sarac si, hocus-pocus, consumul va scadea.

ccxtuning,1036584 scrie:mai mult oxigen = ardere mai bogata (sau mai completa), deci pentru aceeasi putere calorica mai putin carburant, nu?

Nu, deoarece motorul primeste o cantitate de carburant deja ajustata in functie de cantitatea de oxigen aspirata de motor.
Pe bune, pana si suporterii tehnologiei HHO recunosc ca acest argument nu este valabil. Sperantele lor sunt legate de energia rezultata din re-combinarea oxigenului cu hidrogenul, nu cu carburantul.

Si acesta este si unul dintre motivele pentru care exercitiul cu chibritul nu este relevant pentru aceasta discutie: in exercitiul cu chibritul, "motorul" merge cu un amestec mult prea bogat. Exista o cantitate enorma de combustibil disponibil in "cilindru" in raport cu cantitatea disponibila de oxigen, ceea ce nu este deloc valabil in cazul unui motor cu combustie interna, mai ales daca vorbim de unul cu injectie electronica.


ccxtuning,1036584 scrie:tu ai putea construi un generator nuclear in portbagajul masinii tale, care sa alimenteze un motor electric care la urma lui sa propulseze masina pe care o conduci?
culmea este ca principiile de functionare exista! le ai peste tot, dar te intreb - poti face asa ceva?

Iar incerci sa schimbi subiectul...Afirmatia initiala facea aluzie la "tehnologii dezvoltate si demonstrate", ceea ce nu are nici o legatura cu un generator nuclear in portbagaj.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde fyahoo » 06 Feb 2012, 20:58

DanielArdelian2,1036811 scrie:Generatorul HHO nu ajuta cu nimic la functionarea autoturismului...
Dupa care nu-ti mai ramane decat sa-i pacalesti ca sa modifice circuitul sondei lambda, astfel ca motorul sa mearga cu un amestec mai sarac si, hocus-pocus, consumul va scadea.

Gazul de la generator e format din amestec hidrogen + oxigen si vapori de apa. Raportul dintre aceste componente depinde de constructia generatorului, cu cit mai multi vapori de apa, cu atit mai ineficient.
Hidrogenul va arde si produce apa cu o viteza mult mai mare decit hidrocarbura.
Apa formata plus cea din vapori au un efect asupra temperaturii din cilindru.
Pacaliciul de sonda lambda va forta motorul sa functioneze intr-un amestec mai sarac. Interesant e ca asta nu inseamna automat o putere mai mica. Temperatura de ardere va creste la inceput iar daca se continua saracirea amestecului va incepe sa scada.
Saracirea va atinge un maxim daca se umbla doar la sonda lambda. E necesar sa se regleze si senzorii MAP/MAF, CTS is IAT. Un alt aspect (foarte important) este modificarea avansului pentru noile conditii de ardere.

Modul in care se controleaza emisiile contribuie la eficienta totala a motorului, asa ca inca un pacalici de sonda lambda e necesar pentru senzorii de dupa catalizator. De fapt o mare parte din combustibil se duce doar pe mentinerea in cote a noxelor.

Toata tehnologia asta nu e noua, ba are peste 50 de ani de cind a fost implementata. Diferenta este ca in ziua de azi masinile au un controller care trebuie "tunat" corespunzator. Simpla instalare a unui borcan cu doua sirme legate la baterie nu va produce nimic benefic.

Sint o multime de oameni care si-au instalat asa ceva si sint foarte multumiti (nu ma refer la Romania). Si nu vorbesc din citate de pe iutiub ci cunosc personal un producator care a vindut anul trecut cam 1000 de instalatii de acest gen. Ma intreb si eu, asa ca om simplu de la tara, oare chiar toti erau asa prosti? Mai ales ca toti au obtinut consumuri mai mici, unii chiar sub 50% din valoarea initiala (42 de persoane pina acum, doar e posibil sa fie mai multi si sa nu fi trimis rezultatele).
===========
First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.
Mohandas Gandhi
fyahoo
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 06 Feb 2012, 20:22

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 06 Feb 2012, 23:36

fyahoo scrie:Gazul de la generator e format din amestec hidrogen + oxigen si vapori de apa. Raportul dintre aceste componente depinde de constructia generatorului, cu cit mai multi vapori de apa, cu atit mai ineficient.
Hidrogenul va arde si produce apa cu o viteza mult mai mare decit hidrocarbura.

Foarte frumos, doar ca debitul de HHO (de ordinul a 1 litru / minut STP) este destul de mic (neglijabil, zic eu) pe langa sutele sau miile de litri de aer (STP) pe care le absoarbe un motor intr-un minut.

fyahoo scrie:Pacaliciul de sonda lambda va forta motorul sa functioneze intr-un amestec mai sarac. Interesant e ca asta nu inseamna automat o putere mai mica. Temperatura de ardere va creste la inceput iar daca se continua saracirea amestecului va incepe sa scada.
Saracirea va atinge un maxim daca se umbla doar la sonda lambda. E necesar sa se regleze si senzorii MAP/MAF, CTS is IAT. Un alt aspect (foarte important) este modificarea avansului pentru noile conditii de ardere.

Rezumat: daca faci motorul sa mearga cu un amestec mai sarac, o sa consume mai putin. No bine, dar asta stiam deja si nu e nevoie de HHO.

fyahoo scrie:Interesant e ca asta nu inseamna automat o putere mai mica.

Intersant este ca aceasta afirmatie nu este argumentata.

fyahoo scrie:Modul in care se controleaza emisiile contribuie la eficienta totala a motorului, asa ca inca un pacalici de sonda lambda e necesar pentru senzorii de dupa catalizator.

Senzorul de dupa catalizator nu contribuie la reglarea amestecului si nu are treaba cu eficienta motorului ci doar cu verificarea functionarii catalizatorului. Daca pica testul, aprinde becul in bord si te pune sa mergi la service.

fyahoo scrie:De fapt o mare parte din combustibil se duce doar pe mentinerea in cote a noxelor. Toata tehnologia asta nu e noua, ba are peste 50 de ani de cind a fost implementata.

Mai urmeaza sa mai spui ca este o conspiratie a companiilor petroliere impreuna cu producatorii auto sa o tina secreta.

Sa facem niste comparatii:

1) Dacia 1300 din '86 a tatalui meu
Capacitate cilindrica: 1300 cmc
Putere: 54 CP (deci 42 CP / litru).
Masa: 900 Kg
Conditii de utilizare: viteza de deplasare intre 60 – 90 Km/h, cu niste reprize de acceleratie de nivel “Fred Flintsone”
Consum extraurban: 7 L / 100 Km

2) Masina de la profilul meu
Capacitate cilindrica: 1800 cmc
Putere: 125 CP (deci 70 CP / litru, aproape dublu).
Masa: 1400 Kg
Conditii de utilizare: viteza de deplasare intre 90 – 110 Km/h, cu niste reprize decente, cu servodirectie, cu A/C, samd
Consum extraurban: 7 L / 100 Km

Deci uite unde este tehnologia de reducere a consumului.

Ar fi interesant de comparat si emisiile de noxe ale celor doua masini.

fyahoo scrie:Sint o multime de oameni care si-au instalat asa ceva si sint foarte multumiti (nu ma refer la Romania). Si nu vorbesc din citate de pe iutiub ci cunosc personal un producator care a vindut anul trecut cam 1000 de instalatii de acest gen. Ma intreb si eu, asa ca om simplu de la tara, oare chiar toti erau asa prosti?

http://ro.wikipedia.org/wiki/Argumentum_ad_populum (eroare de argumentare logica)
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 06 Feb 2012, 23:43

fyahoo,1036908 scrie:... Si nu vorbesc din citate de pe iutiub ci cunosc personal un producator care a vindut anul trecut cam 1000 de instalatii de acest gen. Ma intreb si eu, asa ca om simplu de la tara, oare chiar toti erau asa prosti? Mai ales ca toti au obtinut consumuri mai mici, unii chiar sub 50% din valoarea initiala (42 de persoane pina acum, doar e posibil sa fie mai multi si sa nu fi trimis rezultatele)...

Raspuns final, DA!
Daca iti arunci un ochi pe la topicul cu filtrul minune, il vei vedea laudat de numa-numa. Argumente? 'mi se pare', 'cred', si alte alea... Cine a masurat si-a cerut banii inapoi si i-a primit... :D
Metabond - la fel. Fara teste, fara masuratori, fara nimic.
Daca mai vrei, putem continua cu Caritas, FNI, Gerald... Sunt oameni care vor sa creada in ceva, nu ii intereseaza dovezi.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde fyahoo » 07 Feb 2012, 00:39

DanielArdelian2,1037001 scrie:Rezumat: daca faci motorul sa mearga cu un amestec mai sarac, o sa consume mai putin. No bine, dar asta stiam deja si nu e nevoie de HHO.
=======
Intersant este ca aceasta afirmatie nu este argumentata.
=======
Senzorul de dupa catalizator nu contribuie la reglarea amestecului si nu are treaba cu eficienta motorului ci doar cu verificarea functionarii catalizatorului. Daca pica testul, aprinde becul in bord si te pune sa mergi la service.
=======
etc...


Cum am spus, adaosul de... hai sa-i zicem HHO schimba temperatura de ardere si necesarul de avans. Asta e toata smecheria. Temperatura mai scazuta compenseaza cresterea in temperatura a amestecului sarac iar avansul trebuie modificat (din IAT sau prin rescrierea hartilor).

Afirmatia nu e argumentata dar e documentata. Dupa raportul de 14.7:1 are loc o crestere a puterii pina la un maxim. Asta in conditiile cind se arde doar benzina si aer la presiune atmosferica normala. Cauta un grafic cu parametrii in diferite conditii si te vei lamuri. Daca se adauga "hho", apa, metanol, etc. se schimba toate valorile dar forma graficului se pastreaza. Raportul de 14.7:1 a fost ales pentru minim de noxe nu pentru maxim de eficienta.

Daca vorbesti de masini din epoca de piatra atunci senzorul e doar de monitorizare a catalizatorului si uneori nu e decit un senzor de temperatura (se foloseste doar rezistenta de incalzire pe post de senzor de temperatura pasiv PTC). Modele mai recente masoara procentul de oxigen din gazele arse si contribuie la modificarea amestecului.

Poti contra cit vrei, din pacate tehnologia functioneaza. Dar cu doua sirme intr-un borcan si fara "tuning" nu se obtin rezultate pozitive.
fyahoo
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 06 Feb 2012, 20:22

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 07 Feb 2012, 00:54

fyahoo,1037026 scrie:Afirmatia nu e argumentata dar e documentata.

Eu as propune-o ca afirmatia anului... Si as putea aduce si argumente!!! =))

fyahoo,1037026 scrie:Poti contra cit vrei, din pacate tehnologia functioneaza. Dar cu doua sirme intr-un borcan si fara "tuning" nu se obtin rezultate pozitive.

Problema nu era daca functioneaza, ci daca e rentabila.
Ca sa revin la afirmatia precedenta, vei gasi si la noi pe forum lume care te va contrazice pentru ca ei au facut/auzit solutie cu sarme/borcan si ei sau altii sunt multumiti de rezultat.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 07 Feb 2012, 12:44

fyahoo,1037026 scrie:hai sa-i zicem HHO [...] "hho", apa, metanol, etc.

Deci pana la urma avem de-a face tot cu o forma de injectare de apa, iar "miraculosul" gaz HHO este doar tehnologie de marketing.

fyahoo,1037026 scrie:Cum am spus, adaosul de... hai sa-i zicem HHO schimba temperatura de ardere si necesarul de avans.

Asta cam invalideaza teoria lui ccxtuning cu "arderile mai bogate" datorate suplimentului de oxigen din gazul HHO si "puterea calorica marita a motorului".

fyahoo,1037026 scrie:Afirmatia nu e argumentata dar e documentata. Dupa raportul de 14.7:1 are loc o crestere a puterii pina la un maxim. Asta in conditiile cind se arde doar benzina si aer la presiune atmosferica normala. Cauta un grafic cu parametrii in diferite conditii si te vei lamuri.

Am atasat un grafic (sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ideal ... ometry.jpg ) din care se observa ca:
- un amestec mai bogat (pana la 12.6:1) aduce mai multa putere, dar cu un consum mai mare
- un amestec mai sarac (pana la 15.4:1) aduce un consum mai mic, dar si mai putina putere (well, duh!)

fyahoo,1037026 scrie:Daca se adauga "hho", apa, metanol, etc. se schimba toate valorile dar forma graficului se pastreaza.

Astept cu interes sa vad graficul, dintr-o sursa cat de cat de incredere (nu de pe site-uri ale vanzatorilor de kituri HHO).

Eu sincer nu cred ca graficul se modifica, ci altceva se intampla. In mod normal, functionarea cu amestec sarac (15.4:1) are ca efect scaderea puterii, scaderea consumului, dar creste riscul de detonatii si supraincalzire. Prin urmare, injectarea de vapori de apa (in cantitati adecvate) ar permite motorului sa functioneze mai "confortabil" cu amestec sarac, dar graficul ramane exact acelasi.

fyahoo,1037026 scrie:Daca vorbesti de masini din epoca de piatra atunci senzorul e doar de monitorizare a catalizatorului si uneori nu e decit un senzor de temperatura (se foloseste doar rezistenta de incalzire pe post de senzor de temperatura pasiv PTC). Modele mai recente masoara procentul de oxigen din gazele arse si contribuie la modificarea amestecului.

Conform documentatiei Ford, chiar si la motorizari Euro 4 a doua sonda lambda nu intra in bucla de reglare a amestecului. Este prima data cand aud ca a doua sonda lambda ar influenta amestecul. O sa mai investighez, dar ma declar sceptic.

fyahoo,1037026 scrie:Poti contra cit vrei, din pacate tehnologia functioneaza.

Cum am mai spus, marketingul instalatiilor de HHO se face pe principii de gen "ardere mai bogata pentru ca este mai mult oxigen" sau "alternatorul furnizeaza energie gratis" sau ca energia obtinuta prin recombinarea hidrogenului cu oxigenul este mai mare decat energia consumata de electroliza.
Ceea ce nu se spune si nu este foarte evident insa, cantitatea de HHO produsa on-board prin aceste instalatii este infima si baza "instalatiei" de HHO o reprezinta modificarea semnalelor de la diferiti senzori astfel incat motorul sa mearga cu un amestec mai sarac.

Nu neg ca injectarea de apa sau metanol in anumite regimuri de functionare ar putea ajuta motorul sa functioneze mai eficient, insa asta nu are nici o legatura cu instalatiile HHO.

Wikipedia scrie:Fuel economy can be improved with water injection. Depending on the engine, the effect of water injection, with no other modification, like leaning out the mixture, may be quite significant[1] or rather limited and in some cases negligible.
In some cases water may also reduce CO emissions, this might be attributable to the water-gas shift reaction, in which CO and H2O shift to form CO2 and H2.[1] However, water may also increase hydrocarbon emissions, possibly due to an increased quenching layer thickness.
Some degree of control over the water injection is important. It needs to be injected only when the engine is heavily loaded and the throttle is wide open. Otherwise injecting water cools the combustion process unnecessarily and reduces efficiency.


rallycars.com scrie:Water injection is used to lower in-cylinder temperatures and burn the air/fuel mixture more efficiently thus helping avoid detonation.


fyahoo,1037026 scrie:Dar cu doua sirme intr-un borcan si fara "tuning" nu se obtin rezultate pozitive.

Rezultate pozitive (reducerea consumului prin "tuning" al motorului) poti sa obtii chiar si fara "miraculosul" gaz HHO.
Fişiere ataşate
Ideal-stoichiometry.jpg
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde fyahoo » 08 Feb 2012, 10:47

Mihai L,1037030 scrie:
fyahoo,1037026 scrie:Afirmatia nu e argumentata dar e documentata.

Eu as propune-o ca afirmatia anului... Si as putea aduce si argumente!!! =))

Eu zic sa o propui. Adu si argumentele, daca nu uiti. Afirmatia nu e argumentata (adica nu am adus argumente si nu ma cert cu nimeni, ca asta inseamna argument), dar e documentata (adica sint documente, si in mesajul anterior gasesti unul).
Mihai L,1037030 scrie:
fyahoo,1037026 scrie:Problema nu era daca functioneaza, ci daca e rentabila.

Asta e greu de zis, depinde pe cine intrebi.
Pentru Romania, unde pretul la GPL e inca cum e, nu recomand. In alte locuri, unde pretul la GPL e ca la benzina, merita sa te gindesti.
DanielArdelian2,1037186 scrie:Deci pana la urma avem de-a face tot cu o forma de injectare de apa, iar "miraculosul" gaz HHO este doar tehnologie de marketing.

Nu merita raspuns.
DanielArdelian2,1037186 scrie:Asta cam invalideaza teoria lui ccxtuning cu "arderile mai bogate" datorate suplimentului de oxigen din gazul HHO si "puterea calorica marita a motorului".

Daca teoria aia te-a convins nu mai am "argumente".
DanielArdelian2,1037186 scrie:Am atasat un grafic (sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/File:Ideal ... ometry.jpg ) din care se observa ca:
- un amestec mai bogat (pana la 12.6:1) aduce mai multa putere, dar cu un consum mai mare
- un amestec mai sarac (pana la 15.4:1) aduce un consum mai mic, dar si mai putina putere (well, duh!)

In primul rind, intr-o conversatie civilizata "duh" nu se accepta.
Da, am gresit, era vorba de eficienta, nu de putere, recunosc. De fapt am si spus: "Raportul de 14.7:1 a fost ales pentru minim de noxe nu pentru maxim de eficienta.", dar asta nu e o scuza. Nu discutam aici de putere ci de randament, care e alta Marie. Deci, ai dreptate, dar vocabularul tau lasa de dorit.
Mihai L,1037030 scrie:Astept cu interes sa vad graficul, dintr-o sursa cat de cat de incredere (nu de pe site-uri ale vanzatorilor de kituri HHO).

E simplu, doar vezi graficele cu E85 sau metanol. E interesant ca etanolul si metanolul schimba graficul in directii total opuse, ceea ce eu, personal, nu ma asteptam.
Mihai L,1037030 scrie:Conform documentatiei Ford, chiar si la motorizari Euro 4 a doua sonda lambda nu intra in bucla de reglare a amestecului. Este prima data cand aud ca a doua sonda lambda ar influenta amestecul. O sa mai investighez, dar ma declar sceptic.

Fiecare masina are un soft dedicat de combustibil. Habar n-am de Ford ca nu e etalon, dar stiu ca seria de camionete Fx50 de dupa 2005 se uita la senzorul de dupa toba.
Mihai L,1037030 scrie:Nu neg ca injectarea de apa sau metanol in anumite regimuri de functionare ar putea ajuta motorul sa functioneze mai eficient, insa asta nu are nici o legatura cu instalatiile HHO.

Instalatia "hho" injecteaza si "hho" atomic si se pare ca aici e micul mare mister. Cel putin asta e ce studiez eu si pina nu am si ceva concluzii incerc sa ma abtin.
fyahoo
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 06 Feb 2012, 20:22

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 08 Feb 2012, 11:32

fyahoo,1037436 scrie:E simplu, doar vezi graficele cu E85 sau metanol.

E85 sau metanol =/= HHO.
N-o mai intoarce cu injectarea de apa, E85, metanol, pentru ca noi discutam de HHO.

fyahoo,1037436 scrie:Habar n-am de Ford ca nu e etalon, dar stiu ca seria de camionete Fx50 de dupa 2005 se uita la senzorul de dupa toba.

Ok, si care este algoritmul? Cum anume intervine senzorul de dupa catalizator in reglarea amestecului carburant?

fyahoo,1037436 scrie:
Mihai L,1037030 scrie:Problema nu era daca functioneaza, ci daca e rentabila.

Asta e greu de zis, depinde pe cine intrebi.Pentru Romania, unde pretul la GPL e inca cum e, nu recomand. In alte locuri, unde pretul la GPL e ca la benzina, merita sa te gindesti.

Observatia lui Mihai L, referitor la rentabilitate, se refera la randamentul instalatiei HHO, si anume daca surplusul de energie castigat prin utilizarea de HHO (care poate sa fie si sub forma de combustibil economisit) este mai mare decat energia consumata pentru producerea gazului on-board.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde fyahoo » 08 Feb 2012, 23:52

DanielArdelian2,1037464 scrie:E85 sau metanol =/= HHO.

Era vorba de forma graficului.
DanielArdelian2,1037464 scrie:N-o mai intoarce...

Ma plictisesti cu limbajul asta de satra. Succesuri!
fyahoo
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 06 Feb 2012, 20:22

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 09 Feb 2012, 09:33

fyahoo,1037820 scrie:Era vorba de forma graficului.

Era vorba de HHO.

fyahoo,1037820 scrie:Ma plictisesti cu limbajul asta de satra. Succesuri!

http://ro.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde fyahoo » 10 Feb 2012, 09:36

DanielArdelian2,1037895 scrie:http://ro.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem

Tu esti un "fizician" filozof. E mai usor sa contrazici decit sa demonstrezi. ;o)))

Succesuri!

PS: Promit ca nu mai zic nimic. Tu ai dreptate. ;o)))))))))))))
fyahoo
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 06 Feb 2012, 20:22

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 10 Feb 2012, 10:27

fyahoo,1038489 scrie:E mai usor sa contrazici decit sa demonstrezi. ;o)))

http://en.wikipedia.org/wiki/Russell%27s_teapot
http://en.wikipedia.org/wiki/Philosophi ... n_of_proof
Eu nu trebuie sa demonstrez nimic. Sarcina de a demonstra ca HHO functioneaza este asupra ta.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde Mihai L » 10 Feb 2012, 18:05

DanielArdelian2,1038543 scrie:Sarcina de a demonstra ca HHO functioneaza este asupra ta.

Nimic mai adevarat! ^:)^
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DanielArdelian2 » 16 Feb 2012, 16:04

And the plot thickens...


(Cu multumiri colegului martiz: viewtopic.php?p=1041760#p1041760)
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde crazycolosus » 20 Feb 2012, 00:17

Buna ziua. Ma numesc Paul si sunt nou pe forumul vostru. As dori sa adaug si eu ceva la ce ziceti voi de chestia asta cu HHO. Acum 4 ani am facut un mic experiment cu un motor de Dacie de 1300 cm pe care am instalat un asemenea generator construit dupa capul meu. Cine zice ca un motornu poate merge doar cu HHO se inseala. La motoarele clasice fara injectie boar cu carburator este foarte simplu de facut numai ca ai nevoie de un debit de HHO intre 8-12 litri pe minut ca sa poti face motorul sa mearga aproximativ in parametrii adica o turatie pana in 4000-4500. Si sa va explic cum:
Daca bine tineti minte ca doar nu toti s-au nascut in masina cu injectie pe Dacile vehi se monta instalatie de GPL care alimenta cu gaz motorul direct la intrarea aerului in carburator si motorul mergea fara nici o problema. Cu HHO am facut la fel si a mers dupa acest tip de montaj. Problema cea mare se pune la etanseitatea generatorului de HHO pentru ca eu in timpul experimentului am avut in mic incident ( am sarit in aer din cauza scaparilor de HHO ) si atunci s-a ales praful de auzul meu si de generator. Deci daca aveti chef sa experimentati puteti pe motoare puteti incepe de la un motor banal ca sa vedeci ce se modifica la functionare si ce trebuie sa modificati ( avansul, ralantiul, ) dupa care cine ar avea bani de investit ar putea incerca cu un sistem de GPL pt injectie numai ca acolo deja trebuie sa sti si un pic de programare ECU.
P.S. sper sa nu fiu criticat prea tare de lume
crazycolosus
Incepator
 
Mesaje: 4
Membru din: 19 Feb 2012, 23:58
Localitate: Baia Mare
Maşina: Fiesta 1996 1.25 zetec 75 cp
VIN: wf0axxgajasm88084

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde DGAlexandru » 11 Mar 2012, 16:47

Ceva mai interesant decat HHO-ul, si, care, are cam aceeasi intrebuintare: The Turbo-Entabulator!

---------------Tel: 0722.120.128 / 0741.741.608 - Alexandru - Bucuresti---------------
--- !!! --- MP / PM dezactivat --- !!! ---

Imagine
Avatar utilizator
DGAlexandru
 
Mesaje: 8406
Membru din: 14 Feb 2008, 12:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 4 HatchBack, TITANIUM X, 2.0 TDCi 143cp, AT6, Thunder Metallic, 05.2008

Re: ARDEREA IN MOTOR a gazului de H2 si O

Mesajde TOTALSENDER » 20 Apr 2012, 12:44

KomandantuR scrie:si 6. asigura-te ca nu e nimeni prin preajma daca "iti iese" pct. 5.


Nu o fi respectat sugestia asta :D
Eugen,

Vand Calculator de Confort pentru Mondeo MK3 2001 Ghia, volan stanga - (cu functia de degivrare parbriz) -100 RON !

Se restituire timbru de mediu
Avatar utilizator
TOTALSENDER
1nsane Member
 
Mesaje: 2357
Membru din: 28 Ian 2009, 11:45
Localitate: Rm Valcea
Maşina: Scorpio Mk I, '94, 2.0I DOHC, 115cp + GPL
VIN: WFOAXXGAGARL07091

Re: HHO plus - hibridizeaza masina ta!

Mesajde SEBASTIAN_RACINGCODE » 04 Dec 2012, 21:48

Am testat pe dyno si rezultatele nu au fost imbucuratoare. Daca vreti pot sa va dau linkul care pe un alt forum.
Nu tot ce zboara se mananca.
RACING CODE
dyno, chiptuning, anulari DPF/FAP, setari stand alone
sebastian@racingcode.ro
0723691731
SEBASTIAN_RACINGCODE
Member
 
Mesaje: 263
Membru din: 23 Noi 2008, 12:19
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mai multe marci si modele!

Anterior

Înapoi la Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login