Ford Focus MK1 1.6 16V 2003 (prezentare + rezolvare problem)
Salut, ma bucur ca m-am alaturat si eu posesorilor de Ford si nu am cedat presiunilor sa iau masina nemteasca. Este a doua masina pentru mine, inainte am avut un VW Polo 6N din 1995 care a servit doar pentru a invata putina mecanica si slalomul printre gropi, dar care am vandut-o total dezamagit de fiabilitate si banii care i-a mancat, revopsire, aproape toata directia si suspensia schimbata, consumabile, rugina, etc.
Acum povestea masinii, dupa ce am reusit cu greu sa strang aproape 3000 de euro m-am hotarat sa caut o masina post 2001, benzina euro4, si neaparat cu aer conditionat. Nu stiu daca ati urmarit vanzarea de masini SH dar in Timis masinile sunt cu mult mai scumpe decat in alta parte a tarii, probabil din cauza "distantei" de granita. Din lipsa de timp am plecat sambata dimineata in targul din Mehala, in speranta sa gasesc un Golf4 coupe sau Astra, dar imediat dupa intrare am vazut frumusete de Ford Focus, 1.6 16V cu motor ZetecSE, culoare originala albastra, coupe, facelift, cu prima inmatriculare in 02.2003, geamuri electrice, bixenon (pe faruri originale fara lupa din pacate, dar o sa revin la asta), direct am zis ca asta este masina mea, cerea 2700E pe ea, dar am zis sa nu cedez si sa mai dau o tura, dar bineinteles ca mie imi statea gandul doar la ea plus ca ce cautam eu era mult peste bugetul meu. M-am intors la masina am luat-o la puricat, am gasit o umflatura in vopsea la maner-ul de la haion sus, geamul electric stanga fata nu coboara din butoane si nuca schimbator roasa in partea dreapta. Mai are cateva modificari, dar toate omologate TuV, suspensie sport, evacuare sport cap coada, si farurile de care am zis deja. Kilometrii nu erau originali 100%, nu avea nici carte service si ca o masina de Germania sa aibe dupa 9 ani 117000KM ma indoiesc asa ca nu am insistat pe asta. Bun, am zis sa fac test-drive, eu sunt mai habarnist si mi-am chemat un prieten, sofer de profesie sa o conduca. Am bagat-o prin gropi, denivelari etc. nu batea nimic, doar scutura, din ce am inteles de la suspensie. In cele din urma am batut palma pentru 2500E.
A trecut de RAR saptamana trecuta cu succes, pana si noxele au iesit la gram, am facut toate actele, taxa este 355E, urmeaza numerele definitive.
Dotari pe masina:
- cauciucuri de iarna Dunlop pe 14
- geamuri electrice
- aer conditionat
- radio casetofon Ford RDS5000Eon cu comenzi pe volan
- bixenon pe faruri originale de 4500K
- evacuare sport
- suspensii sport
Probleme la masina
- vopsea umflata deasupra maner haion
- geam electric stanga fata nu se deschide
- dupa parerea mea scutura prea tare la denivelari
- nuca schimbator roasa, arata putin urat si consider ca trebuie schimbata
- cateva chestii inestetice la interior care se rezolva pe rand cu am fi geam lumina plafoniera de culoare roz.
Am nevoie de ajutor din partea voastra sa aleg un set de jenti si cauciucuri care sa compenseze cat de cat suspensile rigide si garda la sol foarte mica. Drumurile din Timis si Caras, pe unde circul eu predominant, nu sunt pentru masina asta cum este acum cu jante de 14. Totodata daca cunoasteti un electrician pentru Focus in Timisoara sa vad care ar fi problema cu geamul. Nu as vrea un expert de Dacie sa isi bage nasul acolo si sa imi rupa clemele de la fetele usilor sau alte plastice.
Si in sfarsit cateva poze, care vor continua sa apara pe masura ce ii fac modificarile care le am in plan, pe langa jentile de aliaj, o folie omologata, eleron compact spate, proiectoare ceata, asta la exterior, si la interior incerc sa fie cat mai stoc, pentru muzica un sistem xcarlink la playerul original, o tava pentru portbagaj, si ce mai apare.
Acum povestea masinii, dupa ce am reusit cu greu sa strang aproape 3000 de euro m-am hotarat sa caut o masina post 2001, benzina euro4, si neaparat cu aer conditionat. Nu stiu daca ati urmarit vanzarea de masini SH dar in Timis masinile sunt cu mult mai scumpe decat in alta parte a tarii, probabil din cauza "distantei" de granita. Din lipsa de timp am plecat sambata dimineata in targul din Mehala, in speranta sa gasesc un Golf4 coupe sau Astra, dar imediat dupa intrare am vazut frumusete de Ford Focus, 1.6 16V cu motor ZetecSE, culoare originala albastra, coupe, facelift, cu prima inmatriculare in 02.2003, geamuri electrice, bixenon (pe faruri originale fara lupa din pacate, dar o sa revin la asta), direct am zis ca asta este masina mea, cerea 2700E pe ea, dar am zis sa nu cedez si sa mai dau o tura, dar bineinteles ca mie imi statea gandul doar la ea plus ca ce cautam eu era mult peste bugetul meu. M-am intors la masina am luat-o la puricat, am gasit o umflatura in vopsea la maner-ul de la haion sus, geamul electric stanga fata nu coboara din butoane si nuca schimbator roasa in partea dreapta. Mai are cateva modificari, dar toate omologate TuV, suspensie sport, evacuare sport cap coada, si farurile de care am zis deja. Kilometrii nu erau originali 100%, nu avea nici carte service si ca o masina de Germania sa aibe dupa 9 ani 117000KM ma indoiesc asa ca nu am insistat pe asta. Bun, am zis sa fac test-drive, eu sunt mai habarnist si mi-am chemat un prieten, sofer de profesie sa o conduca. Am bagat-o prin gropi, denivelari etc. nu batea nimic, doar scutura, din ce am inteles de la suspensie. In cele din urma am batut palma pentru 2500E.
A trecut de RAR saptamana trecuta cu succes, pana si noxele au iesit la gram, am facut toate actele, taxa este 355E, urmeaza numerele definitive.
Dotari pe masina:
- cauciucuri de iarna Dunlop pe 14
- geamuri electrice
- aer conditionat
- radio casetofon Ford RDS5000Eon cu comenzi pe volan
- bixenon pe faruri originale de 4500K
- evacuare sport
- suspensii sport
Probleme la masina
- vopsea umflata deasupra maner haion
- geam electric stanga fata nu se deschide
- dupa parerea mea scutura prea tare la denivelari
- nuca schimbator roasa, arata putin urat si consider ca trebuie schimbata
- cateva chestii inestetice la interior care se rezolva pe rand cu am fi geam lumina plafoniera de culoare roz.
Am nevoie de ajutor din partea voastra sa aleg un set de jenti si cauciucuri care sa compenseze cat de cat suspensile rigide si garda la sol foarte mica. Drumurile din Timis si Caras, pe unde circul eu predominant, nu sunt pentru masina asta cum este acum cu jante de 14. Totodata daca cunoasteti un electrician pentru Focus in Timisoara sa vad care ar fi problema cu geamul. Nu as vrea un expert de Dacie sa isi bage nasul acolo si sa imi rupa clemele de la fetele usilor sau alte plastice.
Si in sfarsit cateva poze, care vor continua sa apara pe masura ce ii fac modificarile care le am in plan, pe langa jentile de aliaj, o folie omologata, eleron compact spate, proiectoare ceata, asta la exterior, si la interior incerc sa fie cat mai stoc, pentru muzica un sistem xcarlink la playerul original, o tava pentru portbagaj, si ce mai apare.
Ford Focus Coupe 1.6L Zetec-S/Duratec EFI (100PS) State Blue (Metallic)
"Serenity now, insanity later!"
"Serenity now, insanity later!"
-
psicho1986 - Member
- Mesaje: 253
- Membru din: 24 Ian 2012, 17:21
- Localitate: Timisoara
- Maşina: Ford Focus Coupe 2003, 1.6 16V