ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
12 Aug 2007, 22:33
Dupa ce am citit pe aici de magazinul asta ca ar fi ok si oameni seriosi m-am dus sa cumpar de la ei niste chestii , cum ar fi filtre pt revizie si pistoane pt haionul portbagajului (am modelul Mondeo 1.8 i caroserie Hatchback). Servire impecabila , totul ireprosabil, chiar unul din vanzatori mi-a montat pistoanele la haion, am cumparat unele echivalente la 90 ron/buc, ca alea Ford erau 200 ron/buc.
Buun. Asta a fost prin aprilie parca. Dupa circa o luna si vreo 10 deschideri de portbagaj , pistoanele au cedat , chestie care m-a mirat pt ca alea vechi au rezistat 7 ani si vreo cateva sute de deschideri de portbagaj. E adevarat ca erau Ford originale, dar astea noi , chit ca nu erau Ford, sa tina doar o luna?? Totusi am dat 180 ron pe ele.
Am zis asta e, sa dau tel la Forcar ca o sa le schimb. De unde....
Am vb cu un tip care mi-a cerut toate datele, cind am cumparat pistoanele, ce nr de bon am , etc , si ca o sa ma sune el dupa ce vb la depozit.
Asta a fost prin mai. Am asteptat o luna si am sunat iar, am vb cu un tip Daniel , f amabil de felul lui si acelasi raspuns "stati linistit ca se rezolva , am vb la depozit si cum vin pistoanele va sunam." Asta luna trecuta.
Acum cred ca mi-au trecut nr meu dr mobil la "a nu se raspunde" ca sun de o sap si nu-mi raspunde nea daniel ala.
Cum urasc chestia de a ma duce la magazin si sa fac scandal la aia acolo cred ca o sa ma adresez la Protectia Consumatorului.
Va sfatuiesc sa evitati sa cumparati de aici ca o sa patiti ca mine.
Ca ca nu mai zic ca in prostia mea am recomandat Forcar si la alti prieteni posesori de Ford inainte de pocinog, dar le-am povestit ce am patit si lor.
Ultima oară modificat de
anthony2000 pe 13 Aug 2007, 00:01, modificat 1 dată în total.
12 Aug 2007, 23:11
Ciudat! eu am trimis mail joi,vineti mi-au cerut confirmare telefonic, sambata dimineata am primit pachetul prin curierat rapid. ( era doar niste plasticarae mica totusi....). Mai stiu pe cineva care a comandat far de focus si a venit repede, clientul multumit de calitate/pret/promtitudine.
12 Aug 2007, 23:17
$1 scrie:$2iudat! eu am trimis mail joi,vineti mi-au cerut confirmare telefonic, sambata dimineata am primit pachetul prin curierat rapid. ( era doar niste plasticarae mica totusi....). Mai stiu pe cineva care a comandat far de focus si a venit repede, clientul multumit de calitate/pret/promtitudine.
Si eu am fost multumit cand le-am cumparat, mai ales ca vanzatorul le-a si montat, problema e daca ce ai cumparat e defect si le spui sa-ti schimbe piesa, atunci nu prea mai sunt la fel de amabili, mie nici nu imi mai raspund la tel, si am fost foarte civilizat in dialogul cu ei.
12 Aug 2007, 23:19
garantie, amenintare cu protectia consumatorului?
12 Aug 2007, 23:25
$1 scrie:$2arantie, amenintare cu protectia consumatorului?
Ti-am spus ca am fost f civilizat si nu am amenintat cu nimic. Am spus ca pistoanele sunt defecte si sa le schimbe.
Garantie nu stiu cat este dar sunt convins ca e mai mult de o luna , ca la mine atat au rezistat pe masina.
13 Aug 2007, 11:49
Mie-mi sunt datori cu 20 de lei de peste o luna.
Mi-au trimis un suporti de prindere furtun flexibil frana in loc de cleme pt. prindere cablu electric ABS pe tendon spate.
Nu sunt seriosi deloc!!!
Chitanta de plata in original nu a ajuns nici acum (am luat pe firma), comanda mea a intarziat aproape 2 sapt.
Am trimis coletul cu piesele gresite, le-am dat codul exact cu ce am nevoie si nici in ziua de azi nu am primit nici o veste de la ei.
Centrocar (ford_mazda) a fost foarte OK, s-a putut lucra cu ei excelent.
Eu nu-i recomand...de astia care sunt amabili cu clientii numai la vanzare sunt destui.
13 Aug 2007, 12:51
Mutat la Discutii libere.
14 Aug 2007, 00:28
$1 scrie:$2upa ce am citit pe aici de magazinul asta ca ar fi ok si oameni seriosi m-am dus sa cumpar de la ei niste chestii , cum ar fi filtre pt revizie si pistoane pt haionul portbagajului (am modelul Mondeo 1.8 i caroserie Hatchback). Servire impecabila , totul ireprosabil, chiar unul din vanzatori mi-a montat pistoanele la haion, am cumparat unele echivalente la 90 ron/buc, ca alea Ford erau 200 ron/buc.
Buun. Asta a fost prin aprilie parca. Dupa circa o luna si vreo 10 deschideri de portbagaj , pistoanele au cedat , chestie care m-a mirat pt ca alea vechi au rezistat 7 ani si vreo cateva sute de deschideri de portbagaj. E adevarat ca erau Ford originale, dar astea noi , chit ca nu erau Ford, sa tina doar o luna?? Totusi am dat 180 ron pe ele.
Am zis asta e, sa dau tel la Forcar ca o sa le schimb. De unde....
Am vb cu un tip care mi-a cerut toate datele, cind am cumparat pistoanele, ce nr de bon am , etc , si ca o sa ma sune el dupa ce vb la depozit.
Asta a fost prin mai. Am asteptat o luna si am sunat iar, am vb cu un tip Daniel , f amabil de felul lui si acelasi raspuns "stati linistit ca se rezolva , am vb la depozit si cum vin pistoanele va sunam." Asta luna trecuta.
Acum cred ca mi-au trecut nr meu dr mobil la "a nu se raspunde" ca sun de o sap si nu-mi raspunde nea daniel ala.
Cum urasc chestia de a ma duce la magazin si sa fac scandal la aia acolo cred ca o sa ma adresez la Protectia Consumatorului.
Va sfatuiesc sa evitati sa cumparati de aici ca o sa patiti ca mine.
Ca ca nu mai zic ca in prostia mea am recomandat Forcar si la alti prieteni posesori de Ford inainte de pocinog, dar le-am povestit ce am patit si lor.
Va salutam ,
Ne pare foarte rau pentru aceasta situatie, dar consideram ca este corect din partea dumneavoastra inainte de a ne defaima imaginea sa acceptati si opinia noastra:
Iata cum stau lucrurile: in Romania garantia de 18 luni pentru orice piesa achizitionata din reteaua oficiala de distribuitori este acordata in anumite conditii: piesele trebuiesc achizitionate cu bon fiscal sau factura fiscala si trebuiesc MONTATE intr-un Service autorizat de RAR pentru modelul respectiv de autoturism ! Suntem intrutotul de acord ca in acest caz ( amortizoare de hayon ) obligativitatea montarii intr-un Service este STUPIDA, dar acestea fiind regulile noi nu putem sustine la importator clauza garantiei fara actele ce dovedesc montarea piesei intr-un Service ! Daca nu ne credeti va rugam sa va interesati la orice magazin de profil, chiar si concurent noua ! Considerand si noi aceasta obligativitate ilogica in cazul inlocuirii acestor amortizoare de hayon, le-am inlocuit chiar noi in fata magazinului ! Nu am mai avut pana acum probleme cu aceste amortizoare de hayon, asa ca , din dorinta de a va oferi un serviciu complet, le-am inlocuit personal ! S-a dovedit in acest caz ca gestul nostru frumos s-a intors in potriva noastra ...
Unul dintre colegii mei v-a informat asupra acestor reguli ce trebuie respectate, dar , din pacate nu a gasit intelegerea dumneavoastra . Furnizorul acestor amortizoare marca FEBI nu a acceptat reclamatia noastra astfel incat ne-a lasat pe noi sa ne descurcam cu rezolvarea acestei situatii !
In acest caz am adus alte 2 amortizoare de hayon de la un alt producator si va asteptam la sediul nostru sa vi le dam in locul celor Febi. Costul acestor doua va fi trecut la capitolul pierderi pentru noi, aceasta datorandu-se faptului ca vi le-am montat chiar noi si nu am putut prezenta furnizorului dovada montarii intr-un Service...
Cat priveste acuzatia dumneavoastra ca nu raspundem la telefon, tinem sa va informam ca in aceasta perioada o parte din echipa noastra este in concediu, iar Daniel, cel pe care nu l-ati gasit la telefon, a fost pana astazi, timp de 2 saptamani in concediu !
Va rog sa luati legatura oricand in zilele urmatoare cu mine, Florin Ciocanea, la telefonul : 0751.048.588 si sa treceti pe la sediul nostru pentru a va preda alte doua amortizoare noi. Deasemenea pentru orice problema ulterioara va stau la dispozitie !
Cu respect pentru toti clientii nostri,
echipa FOR CAR
14 Aug 2007, 00:37
Sunt revoltat de acest topic. Nu asa se transeaza problema. Posibil totusi sa fie un defect de fabricatie iar conditiile de garantie sunt aceleasi ca pentru toata lumea. Cand nu montezi piesele in service autorizat RAR iti asumi si riscuri...Eu am cumparat de la forcar de multe ori si nu am avut probleme. Apreciez oamenii de acolo, seriozitatea si promptitudinea. Rog colegii care au mai cumparat sa intervina. Daca intr-adevar au mai fost probleme e bine de stiut, dar nu cred ca este cazul.
14 Aug 2007, 00:49
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2upa ce am citit pe aici de magazinul asta ca ar fi ok si oameni seriosi m-am dus sa cumpar de la ei niste chestii , cum ar fi filtre pt revizie si pistoane pt haionul portbagajului (am modelul Mondeo 1.8 i caroserie Hatchback). Servire impecabila , totul ireprosabil, chiar unul din vanzatori mi-a montat pistoanele la haion, am cumparat unele echivalente la 90 ron/buc, ca alea Ford erau 200 ron/buc.
Buun. Asta a fost prin aprilie parca. Dupa circa o luna si vreo 10 deschideri de portbagaj , pistoanele au cedat , chestie care m-a mirat pt ca alea vechi au rezistat 7 ani si vreo cateva sute de deschideri de portbagaj. E adevarat ca erau Ford originale, dar astea noi , chit ca nu erau Ford, sa tina doar o luna?? Totusi am dat 180 ron pe ele.
Am zis asta e, sa dau tel la Forcar ca o sa le schimb. De unde....
Am vb cu un tip care mi-a cerut toate datele, cind am cumparat pistoanele, ce nr de bon am , etc , si ca o sa ma sune el dupa ce vb la depozit.
Asta a fost prin mai. Am asteptat o luna si am sunat iar, am vb cu un tip Daniel , f amabil de felul lui si acelasi raspuns "stati linistit ca se rezolva , am vb la depozit si cum vin pistoanele va sunam." Asta luna trecuta.
Acum cred ca mi-au trecut nr meu dr mobil la "a nu se raspunde" ca sun de o sap si nu-mi raspunde nea daniel ala.
Cum urasc chestia de a ma duce la magazin si sa fac scandal la aia acolo cred ca o sa ma adresez la Protectia Consumatorului.
Va sfatuiesc sa evitati sa cumparati de aici ca o sa patiti ca mine.
Ca ca nu mai zic ca in prostia mea am recomandat Forcar si la alti prieteni posesori de Ford inainte de pocinog, dar le-am povestit ce am patit si lor.
Va salutam ,
Ne pare foarte rau pentru aceasta situatie, dar consideram ca este corect din partea dumneavoastra inainte de a ne defaima imaginea sa acceptati si opinia noastra:
Iata cum stau lucrurile: in Romania garantia de 18 luni pentru orice piesa achizitionata din reteaua oficiala de distribuitori este acordata in anumite conditii: piesele trebuiesc achizitionate cu bon fiscal sau factura fiscala si trebuiesc MONTATE intr-un Service autorizat de RAR pentru modelul respectiv de autoturism ! Suntem intrutotul de acord ca in acest caz ( amortizoare de hayon ) obligativitatea montarii intr-un Service este STUPIDA, dar acestea fiind regulile noi nu putem sustine la importator clauza garantiei fara actele ce dovedesc montarea piesei intr-un Service ! Daca nu ne credeti va rugam sa va interesati la orice magazin de profil, chiar si concurent noua ! Considerand si noi aceasta obligativitate ilogica in cazul inlocuirii acestor amortizoare de hayon, le-am inlocuit chiar noi in fata magazinului ! Nu am mai avut pana acum probleme cu aceste amortizoare de hayon, asa ca , din dorinta de a va oferi un serviciu complet, le-am inlocuit personal ! S-a dovedit in acest caz ca gestul nostru frumos s-a intors in potriva noastra ...
Unul dintre colegii mei v-a informat asupra acestor reguli ce trebuie respectate, dar , din pacate nu a gasit intelegerea dumneavoastra . Furnizorul acestor amortizoare marca FEBI nu a acceptat reclamatia noastra astfel incat ne-a lasat pe noi sa ne descurcam cu rezolvarea acestei situatii !
In acest caz am adus alte 2 amortizoare de hayon de la un alt producator si va asteptam la sediul nostru sa vi le dam in locul celor Febi. Costul acestor doua va fi trecut la capitolul pierderi pentru noi, aceasta datorandu-se faptului ca vi le-am montat chiar noi si nu am putut prezenta furnizorului dovada montarii intr-un Service...
Cat priveste acuzatia dumneavoastra ca nu raspundem la telefon, tinem sa va informam ca in aceasta perioada o parte din echipa noastra este in concediu, iar Daniel, cel pe care nu l-ati gasit la telefon, a fost pana astazi, timp de 2 saptamani in concediu !
Va rog sa luati legatura oricand in zilele urmatoare cu mine, Florin Ciocanea, la telefonul : 0751.048.588 si sa treceti pe la sediul nostru pentru a va preda alte doua amortizoare noi. Deasemenea pentru orice problema ulterioara va stau la dispozitie !
Cu respect pentru toti clientii nostri,
echipa FOR CAR
Multumesc de raspuns.
Nu mi-a spus nimeni niciodata ca amortizoarele de haion trebuiau montate intr-un service autorizat nici cand le-am cumparat, nici la telefon,
mai ales ca au fost montate de un coleg de-al dv.
Imi pare rau ca a trebuit sa apelez la forumul Ford sa se rezolve problema mea.
O sa vin la dv joi 16 sau vineri 17 aug.
Multumesc.
14 Aug 2007, 00:50
Pai asta a fost scaparea lor; de aceea au acceptat inlocuirea pieselor defecte...
14 Aug 2007, 01:08
$1 scrie:$2ie-mi sunt datori cu 20 de lei de peste o luna.
Mi-au trimis un suporti de prindere furtun flexibil frana in loc de cleme pt. prindere cablu electric ABS pe tendon spate.
Nu sunt seriosi deloc!!!
Chitanta de plata in original nu a ajuns nici acum (am luat pe firma), comanda mea a intarziat aproape 2 sapt.
Am trimis coletul cu piesele gresite, le-am dat codul exact cu ce am nevoie si nici in ziua de azi nu am primit nici o veste de la ei.
Centrocar (ford_mazda) a fost foarte OK, s-a putut lucra cu ei excelent.
Eu nu-i recomand...de astia care sunt amabili cu clientii numai la vanzare sunt destui.
Ne pare nespus de rau ca toate eforturile noastre sau izbit de intoleranta dumneavoastra totala ! Este deajuns o singura greseala ( inerenta , totusi , intr-o astfel de activitate ) ca unii clienti sa uite toate eforturile noastre anterioare de a-i servi promt si de a ne defaima pe toate caile ! Dati-ne voie domnule " Titocus " sa fim foarte dezamagiti de modul cum ne tratati ! Suntem foarte siguri ca intr-un viitor apropiat, la prima gresala facuta de concurentii nostrii de pe acest forum ( BDT alias Centrocar ) ii veti defaima si pe ei cu aceeasi ardoare... Ii lasam pe ei sa va faca identificarea a tot felul de clipsuri si speram sa o faca corect !
In ceea ce priveste suma de 20 lei ( tot din cauza perioadei de concedii), va pot informa ca am intarziat returnarea aceste sume deoarece colegul meu care v-a luat comanda, "IVORY" este plecat din tara pana pe 27.08.2007, acesta stiind de aceasta suma ce trebuia restituita ! Va rog sa imi trimiteti numele si adresa dumneavoastra la e-mailul: florinc@forcar.ro si va asigur ca in aceeasi zi vom trimite prin mandat postal aceasta suma, iar chitanta in plic cu Posta Romana.
Cu respect,
Florin Ciocanea - director vanzari S. C. For Car srl
14 Aug 2007, 01:16
nu stiu ce sa zic...undeva a fost o lipsa in comunicare....cineva a gresit....
in ceea ce ma priveste nu au fost probleme. sper ca cele relatate mai sus sa fie doar exceptiile care confirma regula si sa fie cauzate de disfunctionalitatile inerente respectiv aferente lunii august ... nu cred ca e cazul unui flame....
vazind si facind...pina la urma
14 Aug 2007, 01:18
$1 scrie:$2ai asta a fost scaparea lor; de aceea au acceptat inlocuirea pieselor defecte...
Nu este acesta motivul inlocuirii lor! Credeti sau nu, o facem din respect pentru clientii nostrii, si din faptul ca am gresit atunci cand le-am montat chiar noi in fata magazinului !
Cu respect,
un FORDmaniac de la For Car
14 Aug 2007, 01:28
@Officer: Si eu am cumparat de la Forcar si nu au fost probleme...
14 Aug 2007, 01:51
Pai asta zic si eu...sunt niste probleme izolate inerente oricarui business.
14 Aug 2007, 05:28
Cand am cumparat un filtru de motorina de la ForCar am primit un alt model, lucru descoperit abia cand eram la Ford Pitesti pentru montare. Am sunat la ForCar si le-am comunicat problema. In nici 10minute au luat legatura cu Ford Pitesti, nu stiu ce au discutat, dar stiu ca pe masina s-a montat filtrul care trebuia, iar eu nu am fost nevoit sa platesc diferente sau altceva.
Pana acum sunt foarte multumit de ForCar drept pentru care i-am recomandat atunci cand am avut ocazia.
14 Aug 2007, 09:45
@ Forcar: va rog nu mai scriti cu bold. Da senzatia ca va tzipatzi la om, ca incercati sa va impuneti un anumit punct de vedere.
Scopul principal al discutiei este sa trecem peste neintelegeri si sa lamurim unde s-a gresit si mai putin conteaza cine a gresit, atata timp cat totul se poate rezolva.
Cred ca cel mai bine a sintetizat officer.
Scuze de offtopic.
14 Aug 2007, 12:47
si eu am fost si sunt foarte multumit de Forcar!Am luat multe piese de la ei!sunt super de treaba si imi livreaza gratuit ce le cer!Bravo!
14 Aug 2007, 13:12
Eu personal nu am comandat inca nimic de la Forcar(intentionez, ce-i drept), dar stiu ca de cate ori am intrebat cat costa ceva mi s-a raspuns promt si politicos. E de apreciat daca te gandesti la volumul de clienti care intreaba si nu comanda

.
Ar fi util acel catalog, ma gandesc.
In alta ordine de idei, avand in vedere ca s-au rezolvat divergentele... nu se pot pune aceste incidente pe seama caldurii si a incalzirii globale, si sa incheiem topicul?
14 Aug 2007, 13:32
ar trebui inchis daca tot s-a rezolvat problema !!
14 Aug 2007, 13:35
[quote="verga_Cip"]@ Forcar: Scopul principal al discutiei este sa trecem peste neintelegeri si sa lamurim unde s-a gresit si mai putin conteaza cine a gresit, atata timp cat totul se poate rezolva.
de acord cu tine, cip
atata timp cat exista respect intre parti si dorinta de a se rezolva problemele intr-un mod calm si civilizat, e ok!
14 Aug 2007, 15:11
Si eu am avut o problema minora cu niste aparatori de noroi: mi-au dat o pereche gresita pentru un model de Focus mai vechi. A 2-a zi mi le-au schimbat (desi punga era desigilata) si si-au cerut scuze. Sunt sigur ca voi cumpara din nou de la ei.
14 Aug 2007, 15:22
e o vorba: doar cine nu munceste nu greseste
14 Aug 2007, 16:39
Eu unul am fost EXTRA-multumit de ForCar. Cand am achizitionat burdufele de caseta de directie au fost foarte deschisi si rabdatori cu mine la telefon, sfaturi, chestii, iar cand am luat placutele de frana pentru fata mi-au permis chiar sa verific daca se potrivesc - adica deschis ambalaj, dus afara, dat roata jos, comparat.
Chestia este ca eu unul am vazut de mult prea multe ori firme extraordinar de bune dpdv al suportului tehnic (ITDirect, Senorg Romania in IT, f64 Studio in domeniul foto, For Car in domeniul auto si multe altele) care sunt stropite cu noroi mai mult sau mai putin involuntar. Si asta deoarece clientul cateodata exagereaza si tinde sa uite promptitudinea cu care le-au fost solutionate probleme anterioare, plus tendinta (normala) de a crede ca daca oamenii au fost prompti si seriosi nu pot sa greseasca uneori.
Oameni suntem toti si ar trebui sa fim mai toleranti unii cu altii
Si sa inchida cineva thread-ul asta, nu cred ca mai e nevoie de el
Ultima oară modificat de
Cosmin. pe 14 Aug 2007, 16:41, modificat 1 dată în total.
14 Aug 2007, 16:39
Si eu am luat un brat pe spate de la Forcar si au fost foarte prompti iar pretul a fost chiar bun comparativ cu alte magazine. A gresi e omeneste, important e sa se poata repara greseala fara alte costuri.
14 Aug 2007, 17:23
@Forcar:
Nu stiu unde vedeti Dvs. intoleranta totala si eforturile...am trimis clemele inapoi exact asa cum mi s-a comunicat de un coleg al Dvs.
Alaturat de cleme am trimis si o foaie A4 cu o captura din Microcat pe care era incercuita clema de plastic necesara cu tot cu cod FINIS.
De asemenea mi s-a comunicat ca voi primi ceea ce aveam nevoie, lucru ce nu s-a intamplat (cel putin pana acum).
Nu uit nici faptul ca in momentul cand am sunat unii din colegii Dvs. se contraziceau al cui client as fi avand in vedere ca era o mica problema.
Sincer sa fiu pt. cei 20 de lei as prefera sa primesc acele cleme de plastic avand in vedere ca este o suma mica.
Va citez "Ii lasam pe ei sa va faca identificarea a tot felul de clipsuri", asta suna a lipsa de respect fata de client, daca al Dvs. coleg nu putea sa identifice piesa corecta trebuia sa ma anunte, nu era nici o suparare, asa cum nu a fost si cand am sunat in legatura cu mica problema intervenita (am fost foarte calm la telefon de fiecare data cand am sunat avand in vedere ca greseala este omeneasca).
Cat despre promptitudinea Dvs. va asigur ca am fost foarte multumit, mereu ofertele au venit la timp.
Intrarea in concediu a unor colegi nu ar trebui sa implice si intarzieri la o firma serioasa, nu credeti?
Va salut !
15 Aug 2007, 02:30
$1 scrie:$2n alta ordine de idei, avand in vedere ca s-au rezolvat divergentele... nu se pot pune aceste incidente pe seama caldurii si a incalzirii globale, si sa incheiem topicul?
Se aproba!
Orice alte divergente se pot rezolva prin PM!
26 Aug 2007, 15:29
Am vorbit cu cei de la Forcar....eu unul, fiind foarte multumit de serviciile lor..am intrebat despre problema cu amortizoarele de hayon..mi s-a spus ce s-a intamplat si cum s-a rezolvat....consider rautacioasa interventia coforumistului....viitoarele neintelegeri se vor rezolva pe pm .
Nu dorim ca pentru unul sau mai multi useri dficili sa pierdem un important furnizor de piese.... care mai mult....face eforturi ca sa ne acopere si cererile noastre...avand in vedere volumul lor de comenzi....
Din experienta mea cu Forcar, nu pot sa spun decat ca sunt foarte profi, comunicativi....saritori in diversele probleme care le-am avut
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.