de radur » 02 Iun 2012, 15:02
Atasez mai jos mesajul initial.
In calitate ta de `comericant` pe forum consider ca esti neserios ca sa nu te cataloghez altfel desi trebuie.
Nu ai nici o scuza ca nu ai auzit telefonul, ca nu ai vazut SMS urile, ca nu ai vazut mesajele pm trimise pe forum, ca nu ai avut acces la internet, ca ai fost sau esti plecat din tara.
Asa cum ai raspuns la telefon in perioada cand am dat comanda produselor si in ultimele 4 saptamini un mesaj pe mail sms pm pe forum puteam sa primesc cu o explicatie din partea ta avand in vedere cele scrise mai jos.
Din pucntul meu de vedere astept raspunsul tau pentru rezolvarea problemei mele pina pe 10 Iunie.
Revin a doua ora la mesajul din 8 Mai deoarece la telefon nu raspunzi asa cum se intimpla si la mesajele trimise pe mail.
Salut, am cumparat acum 7-10 zile de la tine mai multe piese. Din cate te-am si anuntat telefonic atunci cand a venit coletul oglinzile sau mai bine spus sistemul de rabatare electric nu a venit asa cum speram eu si nici nu nu m-ai informat corect despre starea reala a sistemului, adica complete ci a venit incomplet iar pe o partea sistemul este doar o mica parte probabil in urma problemelor avute pe masina de pe care ai dat jos sistemul de oglinzi rabatabile.
Desi cel care s-a ocupat de masina mea a incercat sa gaseasca o solutie se le monteze pe masina este practic imposibil sa faca acest lucru.
Pe mine ma intereseaza in continuare un astfel de sistem dar functional si complet nu in starea in care l-am primit.
Astazi am incercat sa te contactez si telefonic dar fara succes de aceea iti scriu aici.
In concluzie te rog sa imi spui adresa ta pentru a trimite retur acest sistem impreuna cu butonul de actionare. Te rog sa precizezi prin ce curier sa livrez coletul si un interval orar pentru livrare. Coletul va fi trimis cu ramburs asa cum am stabilit initial.