Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
28 Aug 2007, 13:15
@ O'neill : Ideea e ca , la tipul acesta de Mondeo, ceva mai vechi, indicatorul de benzina are inertie mare, este tehnologie mai veche in el. Am observat si la mine, ori MK1 este la fel constructiv si tehnologic ca si MK2.
Adica tu poti avea jumate (30 L ) din rezervor consumati, dar acul sa indice peste jumatate. Iar cand el va fi la jumatate, de fapt sa ai 23-25 L. Eu unul cred ca asa ai patit, nu mai aveai 10-12 L ci vreo 3-5. Poate daca mai mergeai putin, ti-ar fi coborat acul.
Din cate am obs., indicatorul se misca in trepte...
La Mondeo , capacitatea maxima in carte e de 61.5 L, deci cu indulgenta pot intra 62. Aceste cifre se refera strict la vasul de plastic denumit "rezervor". In afara lui mai ai vreo cativa litri pe conducte etc. Scala indicatorului este (probabil) calculata tinand cont strict de volumul rezervorului. Deci, cei cativa litri in plus, "pacalesc" indicatorul, in sensul ca real e mai mult decat arata pe ceas, ceea ce te ajuta sa nu ramai in pana.
Oricum, cantitatea totala de benzina pe care o poti baga bate undeva la 64-65, nu cred ca ajunge la 70 orice ai face, oricat ai zgaltzai de ea...
03 Ian 2008, 04:38
Mi-am adus aminte acum (ca tot am citit mai inainte de zgaltait) cum saptamana trecuta un nene in "treling" scutura de zor furtunul.Ca sa fiu mai explicit, dupa ce a pus de suma dorita, a ridicat furtunul cat a putut de sus si l-a stors ca pe o p*ta
Deci DA