ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
14 Feb 2006, 00:47
M-am contrazis cu un prieten vsv de nr de km al masinilor aduse din afara, in special din Germanica.
El zice ca nu exista de vanzare dieseluri cu km putini (70-80 kkm) la masini de 4-5 ani, la un pret decent, ca neamtu isi ia diesel sa o alerge, ca altfel nu-i rentabil.
Atunci intreb eu: cum se poate verifica daca km afisati la bord sunt reali ori ba? Mai are vreo relevanta asa zisa carte de service originala a masinii? Exista vreun test capabil sa faca lumina?
Astept opinii de cunoscatori.
p.s. aici nu vreau sa aduc atingere celor care fac "afaceri" din vanzarea de masini aduse
14 Feb 2006, 11:20
Si de ce nu am aduce atingere acestor "afaceristi"?
14 Feb 2006, 12:38
Sau exista asemenea masini dar pretul lor este si acolo pe masura uzurii ... adica mai mare.
Cine vrea sa-si ia SH raman la parerea ca trebuie sa se duca sa ia el personal "tzeapa" de la neamtz(turc, roman sau alti proprietari de autohouse-uri). Probabilitatea de a o lua (tzeapa) acolo e sa zicem de 20% pe cand aici se apropie tare de 90%.
Din ce am auzit ar exista o posibilitate de a te duce la o reprezentanta/service autorizat si pe baza VIN-ului sa afli lista de revizii inregistrate la masina. Si o compari cu kilometrajul care-l citesti in bord. Dar chestia asta e auzita de la prietenul prietenului care are un cunoscut care a facut asta. Astept pe cineva care sa zica ca a facut-o personal.
14 Feb 2006, 13:36
o alta varianta ar fi masurarea compresiei in cilindri.
14 Feb 2006, 13:51
asta nu prea iti spune nr de km a masinii
14 Feb 2006, 14:06
nu neaparat, dar vezi daca ai 270.000 sau 170.000 sau 70.000...
14 Feb 2006, 14:13
korekt.Asa e Mihalcea. Asta o stiu de la un mecanic .Spunea de compresie ca nu ai cum s-o manareshti ca pe kilometraj.Desi nu e foarte exacta iti spune macar daca kilometrajul afishat e in limitele decentzei.
14 Feb 2006, 14:34
Unde se poate masura compresia din cilindri si cam cat costa?
14 Feb 2006, 16:26
Intr-adevar masinile din Germania sunt "alergate" majoritatea dar daca nu vrei sa iei tzeapa du-te la nemti (la dealeri nemti) cand neamtul isi da cuvantul sa stii ca e sigur ce spune ,stiu ce o sa spuneti aici ca si acolo au tzeparii lor... dar cand faci afaceri cu nemtii in 99% din situatii sunt seriosi.Cei fac "manarii" sunt emigrantii arabi, romani si alte natii... cum fac smecheriile? simplu! se apuca sa de-a inapoi km masinii, inlocuiesc elementele interioare ale masinii care dau de banuit Exemple: volanul, pedalierul, motzul schimbatorului, discurile de frana.Probabil ca o sa ziceti ca sparg multi bani dealerii dar in realitate diferenta dintre un Astra (sa zicem) cu 400.000 si unul cu 100.000km e de aproximativ 3000 de euro asa ca au motive sa faca "smecherii". Solicita cartea service a masinii (cu toate ca eu nu am auzit de masina din Germania fara carte service dar depinde de dealer).Eu de exemplu am primit cartea service+facturile reviziilor in care este trecut pretul tuturor elementelor care s-au schimbat de-a lungul anilor. Dar oricum parerea mea este ca s-a stricat si treaba cu Germania au inceput sa sara la pret masinile comparativ cu alte tari... dovada ca majoritatea intermediarilor au inceput sa se reorienteze...
14 Feb 2006, 16:35
Nu te speria ca o masina are 100.000 de km este o valoare buna pt o masina de acolo...La acest nr de km masina este ca noua... Nemtii au asfalt bun, nu exista reparatii in afara service-ului ,motorina de calitate, nu prea se conduce in oras (ma refer la masinile de firma) fapt ce protejeaza discul, franele, cutia de viteza Etc Etc... O masina fabricata pt Germania nu o sa se compare niciodata din punct de vedere al calitatii cu una fabricata pt Romania.In Germania exista concurenta auto adevarata.La noi cu ce potzi sa compari o masina straina noua? cu Loganul?
14 Feb 2006, 17:17
Eu am auzit o varianta cf careia daca pe bord apare "0" inainte de nr de km afisati atunci e manarita, daca nu, e ok.
E ceva adevar aici?
14 Feb 2006, 20:01
$1 scrie:$2u am auzit o varianta cf careia daca pe bord apare "0" inainte de nr de km afisati atunci e manarita, daca nu, e ok.
E ceva adevar aici?
E prima data cand aud asa ceva...
14 Feb 2006, 20:50
$1 scrie:$2orekt.Asa e Mihalcea. Asta o stiu de la un mecanic .Spunea de compresie ca nu ai cum s-o manareshti ca pe kilometraj.Desi nu e foarte exacta iti spune macar daca kilometrajul afishat e in limitele decentzei.
Daca cineva e "bine intentionat" inaitea testului de compresie itzi baga un peek de ulei in fiecare cilindru iar compresia o sa fie OK, dupa ce se arde uleiul....surpriza surpriza....
15 Feb 2006, 02:15
Si daca tragi o tura cu el de vreo 5-6 km nu se arde uleiul daca are in cilindri? Ca asa dai o tura cu masina si apoi mergi in service sa verifici tot de ai de verificat! sau copresia se face doar la rece?
15 Feb 2006, 02:53
Compresia e de preferat sa fie facuta la rece (atunci e mai neuns motorul).......si se scot bujiile....atunci poate sa itzi bage uleiul.... :icon_rolleyes:
15 Feb 2006, 12:17
Treaba cu 0 la a 6-a cifra am auzit-o si eu si explicatia ar fi ca daca modifici un kilometraj care arata peste 100000 , primul digit nu-l poti face sa dispara, deci il faci 0, pe cind pina la 99999 nu ai al 6-lea digit. Deci, are o logica factul ca smecherii incearca sa-l modifice inainte de 100000.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.