Prestari servicii si asigurari
Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 02 Iun 2012, 11:30
Da, in principiu observatiile au un sambure de adevar: daca privim din punct de vedere mecanic, reparatia presupune schimbarea duzei si supapei de retur. Dar reparatia nu ar trebui sa se rezume doar la aceste operatii.
Caracteristica principala a injectoarelor Delphi o reprezinta faptul ca acestea trebuie sa fie si calibrate electronic.
Ce presupune aceasta calibrare (re-codare)?
Cu ajutorul standului Hartridge CRi-PC se genereaza un cod hexazecimal unic pentru fiecare injector. Acest cod este intrudus in calculatorul masinii atunci cand injectorul este montat pe motor.
Cum este generat codul?
Codul hexazecimal este generat de CRi-PC, dupa ce fiecare injector este supus la 100 de teste care simuleaza functionarea acestuia pe motor la diferite presiuni/turatii/temperaturi. Astfel, CRi-PC-ul stie ce impulsuri trebuie generate pentru a elibera cantitatea necesara de motorina in diferitele sarcini la care poate fi supus motorul. Aceste informatii sunt transmise calculatorului masinii prin intermediul codului hexazecimal pe care CRi-PC-ul il genereaza.
De ce trebuie evitata o reparatie fara generare de cod hexazecimal?
Pentru ca injectorul nu va functiona niciodata bine pe motor deoarece calculatorul masinii nu va stii sa transmita impulsurile corecte (probabil ca va transmite impulsuri conform vechiului cod al injectorului). Acest lucru se traduce printr-o ardere incompleta si de aici apar problemele: se produce calamina care infunda EGR-ul, care nu va mai functiona in parametrii optimi: valva ramane deschisa si determina intrarea a mai multor gaze de evacuare, astfel amestecul este alterat (cantitatea de oxigen este mai mica) si arderea este din nou incompleta, deci se continua in acelasi ciclu daunator motorului.
Mai grav este ca pot aparea probleme mecanice: se poate topi pistonul pentru ca initierea aprinderii se produce in alte puncte decat cele normale in care pistonul rezista la asa ceva. Si ca urmare apar zgomote anormale la motor: zanganeli, tacaneli care sunt o dovada a unei functionari haotice: motorul nu "merge rotund".
O scurta descriere a sistemului de injectie Delphi
Toata lumea se plange de faptul ca injectoarele Delphi sunt foarte sensibile si se strica foarte repede. Lucrul aceste este foarte adevarat, iar principalul vinovat este motorina de slaba calitate existenta in Romania. Injectoarele Delphi sunt foarte sensibile la calitatea motorinei de aceea si filtrajul este foarte important iar producatorul recomanda folosirea filtrelor originale Delphi pentru ca acestea au filtrajul de 2 microni, la jumatate fata de restul filtrelor echivalente de pe piata (Mann, Bosch, etc).
Cum reactioneaza Delphi Automotive Systems la aceste probleme?Pentru a nu-si pierde credibilitatea de producator de sisteme de injectie de calitate, Delphi Automotive Systems a organizat o retea de Delphi Service Centers care sa ofere servicii de reparatii profesionale respectand intocmai specificatiile tehnice ale injectoarelor Delphi (un injector reparat cu ajutorul CRi-PC este echivalent cu un injector nou). Astfel, Delphi Automotive Systems vrea sa transmita mesajul ca sistemele de injectie Delphi sunt la fel de fiabile ca sistemele de injectie ale oricarui alt producator, numai ca fiecare client sa aleaga un service specializat atunci cand doreste sa realizeze o reparatie si sa nu apeleze la reparatii empirice ce presupun doar un schimb de duze si supape de retur.
Endor Diesel este certificat Delphi Service Centre.
Preturi si calitate
Referitor la preturile pe care le practicam, acestea sunt foarte competitive pentru acest tip de reparatie profesionala. Iar marja de profit este rezonabila, poate chiar mai mica decat cea folosita de cei care ofera solutii mai ieftine. Bineinteles trebuie sa tinem cont si de investitia in utilajele si trainingul necesar pentru a realiza o reparatie profesionala. In plus piesele folosite sunt originale, iar pretul lor se ridica la mult mai mult de 200-250 de lei asa cum ati observat dvs. ca ar costa kiturile de reparatie Delphi care sigur sunt turcisme sau chinezarii.
In concluzie, fiecare trebuie sa faca o alegere intre calitate, adica o reparatie de durata si sigura pentru motorul sau sau ceva efemer, care da impresia de moment ca ti-a rezolvat problema, dar de fapt poate cauza probleme grave motorului si, implicit, iti va scoate mult mai multi bani din buzunar si iti va da mult mai multa bataie de cap.
Nu pot decat sa va doresc sa faceti alegerea corecta pentru masina dvs.
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
www.endordiesel.ro
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 10 Iun 2012, 12:57
Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.
Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.
Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.
Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.
Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:
Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
Logan & Renault: 480 RON/injector
Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector
Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)
Endor Diesel este dealer autorizat Delphi!

- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de valiinves » 10 Iun 2012, 13:28
Am postat mai tarziu fata de momentul cand mi-am reconditionat toate injectoarele, deoarece am vrut sa le probez mai mult timp si in diferite conditii de trafic.

WFOWXXGBBW1E43387
Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
-
valiinves - 1nsane Member
- Mesaje: 2235
- Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
- Localitate: Focsani
- Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
- VIN: WFOWXXGBBW1E43387
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de ionut razvan » 06 Aug 2012, 22:43
- ionut razvan
- Incepator
- Mesaje: 3
- Membru din: 04 Aug 2012, 00:46
- Maşina: Ford
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 13 Aug 2012, 16:30
$1 scrie:$2alut.Detin un Ford Mondeo MK4,an 2007,1.8 tdci,125 cp si as vrea sa stiu daca injectoarele se pot repara si care sunt costurile.Va multumesc anticipat.
Stimate Domn,
Firma noastra este service autorizat Delphi si executa reparatii profesionale pentru orice tip de injector Delphi.
Injectoarele de Ford Mondeo se pot repara la pretul de 580 RON/injector. Odata cu reparatia injectoarelor se schimba si filtrul de motorina cu unul original Delphi - 150 RON.
Reparatia se realizeaza pe baza de programare, se executa pe loc si dureaza 2-3 ore. Programarile se fac telefonic la 0765 269 021 sau 0765 269 733.
Daca reparati cel putin un injector, urmatoarele servicii sunt gratuite:
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Va multumim si va asteptam!
Cu respect,
Echipa Endor Diesel
(mai multe detalii la: http://www.endordiesel.ro)
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de serbanlaurentiu » 05 Sep 2012, 06:31
- serbanlaurentiu
- Ford Freak
- Mesaje: 131
- Membru din: 15 Apr 2009, 22:46
- Maşina: FORD MONDEO, 2.0 TDCI, 2004, 1998CMC, 116CP
- VIN: WF05XXGBB54Y75559
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 05 Sep 2012, 10:30
$1 scrie:$2una ziua! As vrea sa apelez la serviciile dvs. Problema e ca sunt din Bucuresti si nu vreau sa bat drumul degeaba daca nu este nevoie. As vrea sa va descriu problema pe care o am si sa imi spuneti daca este probabil sa fie din injectoare... sau nu are rost sa vin. Masina merge per total foarte bine, trage bine, nu pare sa scoata fum. Singura problema este ca merge motorul urat doar la relanti si doar la rece (merge sacadat... are un tremurat la interval de vreo 2 secunde). Tot la rece mi se stinge si putin mai greu martorul de ulei(vreo 2 secunde) dar asta nu cred sa aiba legatura. Mi se pare suspect faptul ca face doar la rece... adica nu vad de ce ar face doar la rece daca ar fi din vreun injector. Sper sa ma lamuriti dumneavoastra. Trebuie sa mai specific si ca mi-am mai reconditionat 2 injectoare acum jumatate de an la o firma care nu mi-a rescris codurile. Nu stiu cat conteaza dar as vrea sa le rescriu oricum. Cat m-ar costa rescrierea codurilor la 2 injectoare, separat de restul reparatiei?... sau cand reconditionati un injector le rescrieti pe toate? Multumesc!
Stimate Domn,
Va mulțumim pentru interesul acordat!
Ne este foarte greu să ne dăm seama de defecțiunea mașinii dvs. doar citind descrierea simptomelor. Teoretic pot fi o mulțime de defecțiuni care ar putea cauza problema enunțată de dvs.
Dar, un lucru este cert: injectoarele nu au fost reparate profesional pentru ca nu li s-au generat coduri de calibrare. Acest lucru se realizează numai la un centru autorizat Delphi, precum service-ul nostru. Dacă doriți, noi vă putem verificat toate injectoarele pentru a constata dacă necesită sau nu reparație, dar cu siguranța va trebui sa recondiționați cele două injectoare reparate de dvs. acum 6 luni. Aceasta reparație trebuie făcută de la zero și costă 580 RON/injector.
Reparația constă în schimb de supapă și duză și calibrare electronica pe stand profesional Hartridge CRi-PC. Aceasta este singura soluție de reparație autorizată de firma Delphi Romania, ai cărei parteneri suntem.
Probabil că vă întrebați de ce aceste coduri de calibrare nu se pot genera fără a schimba supapa și duza injectorului. Răspunsul este foarte simplu: standul de calibrare nu va putea genera codul dacă aceste componente nu sunt noi și originale. Orice uzură sau problema de calitate (produs contrafăcut) nu sunt acceptate și implicit codul C2I nu se generează. Gândiți-vă că vorbim aici de microni, a milioana parte dintr-un metru, (de exemplu grosimea unui fir de par este de 100 microni), iar o diferența de câțiva microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferență, iar componentele folosite (chiar și 6 luni) sau contrafăcute (chinezăriile) sigur vor pica testul (și vorbim aici din experiență).
Pentru a înțelege mai bine de ce este necesară generarea codului hexazecimal (C2I) pentru injectoarele Delphi, vă prezentăm mai jos o scurtă descriere a acestei operațiuni:
Calibrarea electronică a unui injector presupune realizarea a 165 de teste pe un stand special - Hartridge CRi-PC. Prin aceste teste se simulează funcționarea corectă a injectorului pe motor, iar în urma lor codul C2I înmagazinează această informație pentru a o transmite motorului în timpul funcționării. Ca să fim mai expliciți, un injector căruia i-au fost schimbate doar duza și supapa de retur nu va funcționa corect, pentru că la o anumită turație calculatorul mașinii nu va știi ce semnal să transmită injectorului pentru pulverizarea cantității de motorină necesară. Este bine de știut faptul că vorbim de multiple diferențe între injectoare: acestea, fie noi, fie reparate, au specificații unice determinate printre altele de orice mică diferență în tensiunea de strângere sau piesele folosite (adică chiar și duzele și supapele de retur noi și originale nu sunt identice pentru ca tot au o marjă de eroare din fabricație).
Rolul standului Hartridge CRi-PC este de a măsura ce cantitate de motorină este pulverizată de injector atunci când acesta primește un semnal. Știind cantitatea de motorina pulverizată, aceasta este asociată cu un semnal astfel că, în timpul funcționării pe motor, calculatorul mașinii va știi ce semnal să trimită injectorului pentru a pulveriza cantitatea de motorină optimă, necesară pentru turația din momentul respectiv.
La prima vedere poate părea puțin credibil ca pot exista aceste diferențe între injectoare, dar așa cum am scris mai sus, vorbim aici de microni, iar o eroare de câțiva microni, la o presiune de 1600 de bari poate face o mare diferența în cantitatea de motorina pulverizată.
Deci, conform informațiilor noastre tehnice referitoare la reparația unui injector Delphi, dacă aceasta a fost făcută fără generare de C2I, este aproape sigur ca injectorul să nu funcționeze corect. Șansele ca injectorul reparat sa respecte aceleași specificații de dinainte de a fi reparat și, implicit, să funcționeze după vechiul cod C2I, sunt aproape zero. Este totuși posibil ca, din pură întâmplare, anumite specificații, foarte puține din cele 165 conform testului standard, sa fie respectate, iar lucrul acesta să para puțin sesizabil, mai ales la Euro 3 sau dacă se merge mai turat. Poate așa s-a întâmplat și în situația dvs., iar cu timpul, după 6 luni, datorită uzurii, simptomele să fi devenit mai evidente. Nu în ultimul rând, este bine de știut că, chiar dacă veți avea impresia ca motorul "merge rotund", pe termen lung, mersul cu injectoare necodate poate avea efecte grave asupra motorului: înfundare EGR, uzare prematură, spargere piston ș.a.m.d.
În concluzie, noi vă recomandăm sa începeți printr-o verificare și eventual o reparație a sistemului de injecție (pompă - injectoare) și cu aceste servicii vă putem ajuta noi, iar dacă problemele persistă trebuie sa apelați la un service autorizat Ford pentru ca ei ar trebui să aibă mai multă experiență cu depistarea celorlalte defecțiuni. Sau vă puteți duce mai întâi la o reprezentanță Ford pentru verificare, dar noi suntem foarte siguri ca aveți cel puțin o problemă cu cele doua injectoare care nu au fost reparate profesional.
Dacă vă hotărâți sa apelați la serviciile noastre, programările se fac numai telefonic la 0765 269 021 / 0765 269 733, iar reparația injectoarelor se realizează în aceeași zi în care veniți cu mașina la noi, bineînțeles cu programare în prealabil.
Va mulțumim și succes în decizia dvs.!
Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de serbanlaurentiu » 05 Sep 2012, 21:06
Evident ca pentru o masina cat mai "sanatoasa" trebuie schimbat orice piesa la primul semn de uzura si eventual schimbat numai cu piese de calitate. Dar realitatea din Romania se cam bate cap in cap cu mentalitatea asta. Nu stiu cati romani isi permit asta. Poate vi se pare o atitudine profiesionista sa imi recomandati sa schimb cat mai multe piese ce ar putea prezenta defectiuni sau uzura... mie unul mi se pare, din contra, ca a-mi sugera o reparatie a sistemului de injectie (pompa + injectoare + filtru motorina nou) pentru simplul faptul ca merge motorul mai sacadat, doar la relanti si asta doar pana se incalzeste, este o dovada de superficialitate si nicidecum de profesionalism. Ar trebui sa puneti pe primul plan multumirea clientilor si pe cel secund multumirea dvs daca vreti sa atrageti clienti. Si din pacate, in minunata Romanie, satisfactia clientilor tine foarte mult si de pretul reparatiei. Nu v-a interesat deloc sa imi oferiti un pret cat mai bun, din contra. De exemplu, pentru nicio secunda nu ati luat in considerare ca supapele schimbate la firma cealalta ar putea fi tot Delphi si ca ati putea sa imi recalibrati doar injectoarele fara sa schimbati piese. Daca doream un raspuns elaborat, aparent profesionist, in care cineva sa incerce sa ma "jupoaie", apelam la reprezentanta. Sanatate!
- serbanlaurentiu
- Ford Freak
- Mesaje: 131
- Membru din: 15 Apr 2009, 22:46
- Maşina: FORD MONDEO, 2.0 TDCI, 2004, 1998CMC, 116CP
- VIN: WF05XXGBB54Y75559
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 10 Sep 2012, 16:29
Noi v-am prezentat singura soluție profesională de reparație disponibilă și pe care firma noastră o oferă pentru injectoarele Delphi.
După cum am scris mai sus, codul C2I nu se poate genera cu supape și duze uzate, fie chiar și originale. Codul se generează la început, imediat după ce supapa și duza sunt schimbate.
Pentru informarea dvs. noi am reușit să satisfacem toții clienții care au apelat la astfel de reparații profesionale și considerăm că numai printr-o astfel de reparație profesională un injector Delphi poate fi adus în parametrii inițiali, astfel încât să echivaleze cu unul nou. Iar acest lucru nu îl spunem numai noi, ci toți specialiștii din lume care sunt parteneri Delphi și folosesc tehnologia și aparatura recomandată de Delphi pentru a realiza astfel de reparații.
Vă înțelegem frustrarea pentru ca la prima vedere prețul pare ridicat, dar ar trebui sa vă gândiți ca la o mică investiție, pentru că injectoarele reparate vor fi precum unele noi, motorul va merge în parametrii optimi și veți evita eventualele viitoare probleme. În plus, spre informarea dvs. reprezentanțele Ford nu repară astfel de componente, ci le schimbă la prețuri mult mai mari.
În final, așa cum am precizat mai sus, alegerea vă aparține și nu este "fair" din partea dvs. să blamați inițiativa noastră de a oferi servicii profesionale, pentru că este evident că nu sunteți bine informat în ceea ce privește importanța calibrării electronice pentru injectoarele Delphi.
Cu respect,
Echipa Endor Diesel
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de raptormar » 13 Sep 2012, 18:21
-
raptormar - Incepator
- Mesaje: 19
- Membru din: 25 Aug 2011, 11:10
- Localitate: roman
- Maşina: Ford Mondeo ZETEC-TDCI , 2002 , 1998cm3 , 96kw/130HP , fmba1.
- VIN: WF05XXGBB52Y88759
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de cristian3000 » 16 Sep 2012, 12:02
Am urmatoarea problema: dupa ce merg cateva minute cu 150-160 km/h se aprinde in bord spirala de la bujie si masina pierde din putere. Daca opresc de la cheie si repornesc problema dispare, cu conditia sa nu depasesc 130 la ora, cam asa.
Am fost la un test la reprezentantul Delphi de la noi din Timisoara si s-au gasit urmatoarele probleme:
- injectoarele scapa motorina destul de multa pe la retur, toate 4 - recomandat reparatie - 2400 lei
- pompa de inalta presiune face cam 980 bar (maxim), din cate ziceau ei trebuia sa faca pana pe la 1400 - recomandat reparatie - cost intre 800-1800 lei in functie de ce defect are
- multa mizerie in rezervor - recomandat curatarea acestuia si a tzevaraiei si schimbarea filtrului.
In total ajung poate pe la 5000 lei, iar eu nu prea sunt dispus sa investesc acesti bani pe moment.
De aceea vreau sa cer parerea Dvs (sa mai am o parere de expert) si poate ma ajuta sa iau o decizie mai buna si economica in acelasi timp. Intrebarea mea: am sanse ca daca repar doar injectoarele, nu si pompa, sa imi dispara problema cu pierderea de putere?
Multumesc pentru timp!
-
cristian3000 - 1nsane Member
- Mesaje: 1258
- Membru din: 02 Aug 2007, 14:47
- Localitate: Timisoara
- Maşina: ex- Ford, Mondeo, 2004. Prezent: Audi A4 2009.
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de turbojack » 16 Sep 2012, 12:36
-
turbojack - 1nsane Member
- Mesaje: 5855
- Membru din: 15 Mai 2011, 12:03
- Localitate: CJ
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de cristian3000 » 16 Sep 2012, 17:38
-
cristian3000 - 1nsane Member
- Mesaje: 1258
- Membru din: 02 Aug 2007, 14:47
- Localitate: Timisoara
- Maşina: ex- Ford, Mondeo, 2004. Prezent: Audi A4 2009.
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 19 Sep 2012, 12:14
Stimate Domn,
Din păcate, în situația dvs. va trebui sa reparați injectoarele, pompa și sa curățați rezervorul.
Este posibil ca problema să vină de la pompă care generează șpan, lucru care a dus la defectare injectoarelor.
Dacă diagnosticul a fost pus de un Delphi Diesel Point, atunci nu ne îndoim de acuratețea lui.
Noi avem următoarele preturi:
injector Ford Mondeo - 580 RON
pompa Ford Mondeo - 2,000 RON
Dar, având în vedere faptul ca sunteți tocmai din Timișoara, este bine sa apelați la service-ul Delphi local.
Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de cristian3000 » 19 Sep 2012, 21:21
Ma gandeam ca poate exista sanse ca pompa sa nu fie defecta. Unii colegi ziceau ca injectoarele se strica de la motorina. Pana la urma se strica de la spanul produs de pompa? Sau de la ambele? E vreo legatura intre cele doua?
Oricum, raspunsul Dvs m-a calmat, daca nu exista o solutie mai ieftina cred ca o las asa cum e. Si-apoi, daca o crapa de tot vad eu ce fac. Multumesc inca o data!
-
cristian3000 - 1nsane Member
- Mesaje: 1258
- Membru din: 02 Aug 2007, 14:47
- Localitate: Timisoara
- Maşina: ex- Ford, Mondeo, 2004. Prezent: Audi A4 2009.
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de cristian3000 » 19 Sep 2012, 21:41
Multumesc inca o data!
-
cristian3000 - 1nsane Member
- Mesaje: 1258
- Membru din: 02 Aug 2007, 14:47
- Localitate: Timisoara
- Maşina: ex- Ford, Mondeo, 2004. Prezent: Audi A4 2009.
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 20 Sep 2012, 11:13
Injectoarele se pot strica în primul rând datorită calității motorinei. Șpanul generat de pompă reprezintă un defect de fabricație. Fiecare pompa produce o cantitate de șpan, dar atunci când aceasta depășește anumite limite, injectoarele sunt afectate.
Garanția oferită de noi este de 6 luni de la data reparației, iar injectoarele echivalează cu unele noi pentru că sunt reparate cu tehnologie Delphi și respectând procedeele de reparație Delphi. Delphi susține ca aceasta este singura metoda de a repara injectoarele și a le aduce în aceeași parametrii ca unele noi.
Garanția este de 6 luni pentru că, teoretic, injectoarele pot fi stricate foarte repede dacă proprietarul nu este de buna credință și folosește motorina de slabă calitate sau nu schimbă filtrul de motorină la intervalele recomandate de producător, și nu folosește filtre originale Delphi.
Firma noastră pune pe primul loc satisfacția clienților, lucru care poate fi confirmat de clienții care ne-au trecut pragul. Puțini dintre ei au lăsat și câte un comentariu apreciativ pentru serviciile primite chiar pe acest forum. Practic, injectoarele reparate de noi trebuie să dureze precum unele noi, dacă motorul este întreținut corect: motorină de calitate (de la stațiile peco ale companiilor mari care activează în România), filtru de motorină original Delphi (care filtrează la 2 microni fată de 4 microni cât filtrează restul filtrelor echivalente: Mann sau Bosch) și schimbarea filtrului la intervalele recomandate de Ford.
Vă rugăm să ne credeți că nu suntem o firmă care să facă niște lucrări de mântuială și să ia banii clienților fără a realiza ceva de durată. Avem o mare satisfacție în această meserie pentru că facem lucrurile "ca la carte", iar clienții noștri primesc cele mai bune servicii.
Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de cristian3000 » 20 Sep 2012, 12:24
M-am hotarat ca in 2-3 luni, cand o sa am banii necesari, sa fac in prima faza doar partea de spalat rezervor si injectoarele. Eu am drum destul de des pe la Bucuresti deci s-ar putea sa va caut pentru partea de reconditionare injectoare.
O zi buna!
-
cristian3000 - 1nsane Member
- Mesaje: 1258
- Membru din: 02 Aug 2007, 14:47
- Localitate: Timisoara
- Maşina: ex- Ford, Mondeo, 2004. Prezent: Audi A4 2009.
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de valiinves » 20 Sep 2012, 12:57
$1 scrie:$2......................................................Puțini dintre ei au lăsat și câte un comentariu apreciativ pentru serviciile primite chiar pe acest forum............................
$1 scrie:$2i recomand cu incredere!
Am postat mai tarziu fata de momentul cand mi-am reconditionat toate injectoarele, deoarece am vrut sa le probez mai mult timp si in diferite conditii de trafic.
Mai aveti inca o data recomandarea mea!

WFOWXXGBBW1E43387
Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
-
valiinves - 1nsane Member
- Mesaje: 2235
- Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
- Localitate: Focsani
- Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
- VIN: WFOWXXGBBW1E43387
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de respected » 02 Oct 2012, 16:35
@endor: pe mine m-ar interesa daca rezolvarea problemei pe care o am eu (la pornirea la rece scoate fum alb cateva minute si motorul parca merge in 3, "scutura" - dupa ce se incalzeste putin problemele dispar si trage foarte bine) consta in reconditionarea injectoarelor (nu stiu acum daca toate sau doar o parte). imi puteti spune care ar fi pretul pentru reconditionarea unui injector? (inca nu stiu daca este delphi sau bosch - in lista dvs vad ca apare doar focusul de 1.8 tdci, eu am focus 2 motorizare 2.0 tdci 136 cp). multumesc.
- respected
- Incepator
- Mesaje: 49
- Membru din: 15 Feb 2009, 17:46
- Maşina: Ford Focus 2
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de valiinves » 02 Oct 2012, 18:15
WFOWXXGBBW1E43387
Mama prostilor....... e mereu gravida !
Nu te ingrijora de ceea ce gandesc oamenii - nu li se intampla prea des.
-
valiinves - 1nsane Member
- Mesaje: 2235
- Membru din: 21 Oct 2007, 02:05
- Localitate: Focsani
- Maşina: Ford Mondeo wagon 2002 2.0 TDCI 131CP gri metalizat
- VIN: WFOWXXGBBW1E43387
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de mihaibre » 03 Oct 2012, 07:45
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
-
mihaibre - 1nsane Member
- Mesaje: 2609
- Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
- Localitate: BUCURESTI
- Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 08 Oct 2012, 16:25
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de mariusioneladaria » 20 Noi 2012, 14:41
- mariusioneladaria
- Incepator
- Mesaje: 6
- Membru din: 13 Ian 2012, 19:04
- Maşina: Ford
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 22 Noi 2012, 18:19
Vă înțelegem frustrarea legată de prețuri, dar vă asigurăm ca Endor Diesel încearcă să asigure cele mai bune servicii la cele mai convenabile prețuri.
Vă reamintim că tehnologia folosită de noi este certificată de Delphi, piesele de schimb sunt originale și achiziționate direct de la Delphi, iar personalul nostru urmează periodic cursuri de perfecționare oferite de Delphi. Endor Diesel este partener Delphi, iar calitatea serviciilor oferite se ridică la standardele cerute de Delphi, care ne monitorizează și verifică periodic performanța.
De asemenea, din luna mai 2010, de când am devenit parteneri Delphi și de când realizăm aceste reparații profesionale, niciun injector Delphi reparat de noi nu s-a întors defect. Această experiență ne susține poziția că, dacă se folosește combustibil de calitate și filtrul de motorină este original - Delphi și schimbat la timp, injectoarele reparate de noi au o durată de funcționare de cel puțin 180,000 km.
În plus, Endor Diesel asigură o transparență totală în stabilirea defecțiunii. De aceea, înainte de orice reparație, se verifică dacă limitele de toleranță recomandate de Delphi sunt depășite și dacă reparația este necesară sau nu. Evident, în final, decizia este a clientului. De asemenea, motorul poate fi testat și la orice reprezentanță Ford pentru că, și acolo, se pot stabili defecțiunile.
În final, decizia rămâne a clientului. Ca reprezentant Delphi, deviza noastă este să realizăm ceva de durată. Avem o mare satisfacție în această meserie pentru că facem lucrurile "ca la carte", iar clienții noștri primesc cele mai bune servicii.
Cu respect,
Echipa Endor Diesel
http://www.endordiesel.ro
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 26 Noi 2012, 11:50
Din experiența noastră, am întâlnit foarte multi clienți care au venit, s-au interesat de preț și au plecat considerând că nu este nevoie de generare de cod C2I și că nu se merită diferența de bani pentru acest lucru.
Dar nu după foarte mult timp s-au reîntors, după ce au observat că reparația pe care au făcut-o în alta parte (mai ieftină probabil cu 100 RON) nu este de durată și au aceleași probleme cu injectoarele.
Este o pierdere de timp și bani să te gândești că poți repara injectoarele doar schimbându-le supapa și duza. Codul hexazecimal C2I generat cu CRi-PC este crucial pentru o funcționare corectă și de durată a injectorului Delphi.
Sfatul nostru este să vă documentați înainte de a alege un tip de reparație. Iar pentru reparațiile profesionale cu generare de cod pe care firma noastră le realizează există o multitudine de surse de informare pe internet.
Avem cele mai competitive preturi pentru astfel de reparații profesionale:
Ford Focus: 550 RON/injector
Ford Mondeo: 580 RON/injector
Logan & Renault: 485 RON/injector
Orice alt injector Delphi: de la 600 RON/injector
Din luna mai 2010, de când am devenit parteneri Delphi și de când realizăm aceste reparații profesionale, niciun injector Delphi reparat de noi nu s-a întors defect. Această experiență ne susține poziția că, dacă se folosește combustibil de calitate și filtrul de motorină este original - Delphi și schimbat la timp, injectoarele reparate de noi au o durată de funcționare de cel puțin 180,000 km.
Apelați cu încredere la serviciile noastre! Avem sute de clienți mulțumiți!
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
(mai multe detalii gasiti pe website-ul nostru: http://www.endordiesel.ro)
Endor Diesel este dealer autorizat Delphi!

- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Reparatii injectoare Delphi Ford Focus, Mondeo, Transit
de Endor » 02 Dec 2012, 12:53
Laborator profesional certificat Delphi Diesel Service executa reparatii pentru injectoare common-rail Delphi pentru:
Ford Focus 1.8 TDCI (2001 - 2004) Euro 3
Ford Connect 1.8 TDCI (2002 - 2008) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2001 -) Euro 3
Ford Transit 2.0 TDCI FWD (2002 - 2006)
Ford Transit 2.4 TDCI RWD (2004 - 2006)
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2004 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.2 TDCI (2005 -) Euro 4
Ford Transit 2.8 4JB1 TCI (2006 -) Euro 3
Ford Mondeo 2.0 CDPF (2006 -) Euro 4
Ford Mondeo 2.0 TDCi (2003 -) Euro 4
Injectorul este calibrat electronic: i se aloca un cod hexazecimal (resoftare) cu ajutorul Hartridge CRi-PC. Acest cod inmagazineaza informatii legate de caracteristica de debitare si de timpul de reactie al bobinei de comanda.
Folosind solutia de reparatie autorizata Delphi, reduceti consumul, emisiile si prelungiti viata motorului.
Pret: 580 RON/injector (550 RON/injector pentru Ford Focus)
Am dobandit o vasta experienta in reparatii de injectoare common rail Delphi pentru: Alfa Romeo, BMW, Citroen, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, Mercedes-Benz, Mini, Peugeot, Opel, Renault si injectoare common rail Delphi pentru: Dacia Logan, Renault, Ford, Hyundai, Jaguar, Kia, Mercedes, Nissan, Peugeot, SsangYong, Suzuki.
Oferim 6 luni garantie scrisa! Injectoarele se pot trimite la reparat si prin curier si le primiti inapoi reparate in maximum 48 ore!
Endor Diesel
Web: http://www.endordiesel.ro
Tel: 0765 269 021 / 0765 269 733


- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Re: Reparatii injectoare common-rail Delphi pentru Ford
de Endor » 06 Dec 2012, 16:12
Ford Focus: 550 RON
Ford Mondeo: 580 RON
Dacia Logan: 485 RON
Renault (orice model): 485 RON
Orice alt injector Delphi: de la 600 RON
Filtru de motorina original Delphi: 150 RON (inaintea reparatiei, schimbarea filtrului de motorina este obligatorie)
Verificare daca pompa produce span - GRATUIT
Demontarea injectoarelor si pregatirea/curatarea locului in vederea remontarii - GRATUIT
Remontarea injectoarelor - GRATUIT
Introducerea codurilor hexa in calculatorul masinii - GRATUIT
Diagnoza (citire/stergere erori, citire date motor in timp real) - GRATUIT
Montarea injectoarelor pe motor respecta un protocol (proceduri speciale asistate de echipamente profesionale) prin care se evita contaminarea cu praf si impuritati a sistemului de injectie, care poate produce blocarea supapei de retur, si, implicit, uzarea ei prematura.
Endor Diesel
0765 269 021
0765 269 733
http://www.EndorDiesel.ro
- Endor
- Member
- Mesaje: 257
- Membru din: 19 Sep 2010, 21:44
- Maşina: Ford Focus
Înapoi la Prestari servicii si asigurari
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori
Cine este conectat
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori