Mondeo Mk3 tddi vs 1.8i
Salutare tuturor,
Am incercat sa caut comparatii de genul inca nu am gasit nimic relevant, asa ca o sa intreb aici.
Povestea ar fi urmatoarea, detin un Mondeo mk3, din 2002, motorul de 90cp tddi, il am de aproape 5 ani, acum are in bord putin peste 220.oookm, eu l-am cumparat cu numai 156k in bord, in acest timp la fel ca mai toti posesorii de mondeo am schimbat ambreeaj/accesorii/alternator/electromotor si alte consumabile(placute de frana, bucse/bielete si altele...).
Pentru ca nu prea sunt fanul surprizelor si ma gandesc ca la un moment dat o sa fie necesara o interventie la turbina/injectoare/pompe de injectie si de ce nu la cele schimbat deja, as vrea sa fac trecerea la un benzinar, iar pentru ca nu o sa pot intretine un BMW e39-520i sau e46 320i m-am gandit initial la Ford Focus 2, motorul de 1.6i varianta hatch, dar mai apoi am inceput sa iau in calcul si mondeo 1.8 dupa 2005 sa aiba facelipt la interior, mentionez ca cei 90cp de pe mondeo sunt suficienti pentru mine si ca mai degraba caut un consum bun la masina decat sportivitate.
Acum cateva intrebari,
-as reuse cu mondeo 1.8i sa mentin consumul in oras sub 10%, sunt din iasi, si ca si idee cu actuala masina consumul meu doar in oras variaza intre 6.5-8, consum facut la pompa, la exterior am mersi si cu 4.5, dar normalul este 5.5-6%
-daca stie cineva cat de costisitoare sunt motoarele de 1.8, si ma referi aici strict la motor si anexele lui.
-si de ce sa nu intreb, considerati ca e o mare diferenta intre intretinerea unui ff2 1.6i si al unui mondeo 1.8i...?
Orice ganduri/sfaturi sunt bine primite, mai ales de la posesorii de mk3 benzina.
In incheire...un La multi ani tuturor romanilor!
Am incercat sa caut comparatii de genul inca nu am gasit nimic relevant, asa ca o sa intreb aici.
Povestea ar fi urmatoarea, detin un Mondeo mk3, din 2002, motorul de 90cp tddi, il am de aproape 5 ani, acum are in bord putin peste 220.oookm, eu l-am cumparat cu numai 156k in bord, in acest timp la fel ca mai toti posesorii de mondeo am schimbat ambreeaj/accesorii/alternator/electromotor si alte consumabile(placute de frana, bucse/bielete si altele...).
Pentru ca nu prea sunt fanul surprizelor si ma gandesc ca la un moment dat o sa fie necesara o interventie la turbina/injectoare/pompe de injectie si de ce nu la cele schimbat deja, as vrea sa fac trecerea la un benzinar, iar pentru ca nu o sa pot intretine un BMW e39-520i sau e46 320i m-am gandit initial la Ford Focus 2, motorul de 1.6i varianta hatch, dar mai apoi am inceput sa iau in calcul si mondeo 1.8 dupa 2005 sa aiba facelipt la interior, mentionez ca cei 90cp de pe mondeo sunt suficienti pentru mine si ca mai degraba caut un consum bun la masina decat sportivitate.
Acum cateva intrebari,
-as reuse cu mondeo 1.8i sa mentin consumul in oras sub 10%, sunt din iasi, si ca si idee cu actuala masina consumul meu doar in oras variaza intre 6.5-8, consum facut la pompa, la exterior am mersi si cu 4.5, dar normalul este 5.5-6%
-daca stie cineva cat de costisitoare sunt motoarele de 1.8, si ma referi aici strict la motor si anexele lui.
-si de ce sa nu intreb, considerati ca e o mare diferenta intre intretinerea unui ff2 1.6i si al unui mondeo 1.8i...?
Orice ganduri/sfaturi sunt bine primite, mai ales de la posesorii de mk3 benzina.
In incheire...un La multi ani tuturor romanilor!
Mondeo 2002 2.0tddi,
*Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi......trage si impinge.
*Exista doua cuvinte care iti deschid multe usi......trage si impinge.
-
lukhian - Member
- Mesaje: 460
- Membru din: 25 Mai 2008, 09:15
- Localitate: iasi
- Maşina: Mondeo 2.0