Dealerii Ford din Romania

CSD - dealer & service Ford

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Mesajde ross » 17 Sep 2007, 16:50

Pai asta vrem si noi sa vedem, ca sa nu mai existe astfel de probleme...
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Alen » 17 Sep 2007, 16:56

deocamdata ar trebui sa functioneze prezumptia de nevinovatie....pana la proba contrarie, cel putin...

oricum, linia generala de pana acum era ca cei de la CSD chiar sunt seriosi si isi fac treaba cum trebuie...

de urmarit.... :roll:
Avatar utilizator
Alen
 
Mesaje: 7364
Membru din: 15 Apr 2007, 20:19
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Fiesta 2007 1.4 TDCi

Mesajde bogdanv » 17 Sep 2007, 17:32

va spune si mesteru' saptamina ce vine.
luni pe 24 am programare cu Bombonica2 la schimbat bandou spoiler, spalator far si far precum si vopsit spoiler fata.
pentru programare am fost vineri si miscarea a fost buna tinind cont de faptul ca nu eram singurul lor client din acel moment.
m-am si discutat o secunda doua cu ross.
si am vazut o fieSTa rosie rosioara ....
alcoolicul de la şuşa... posesor de Bombonica2...asa ii zice masinutei mele...serios
Imagine
http://sfinxstone.blogspot.com/ - aici ma exprim asa cum pot si eu
http://farakapak.blogspot.com/ - turnati aici canale fara de capac intilnite in trafic!

"sa nu presupui niciodata nimic" - don Miguel Ruiz
Avatar utilizator
bogdanv
 
Mesaje: 2846
Membru din: 06 Sep 2006, 20:37
Localitate: Bucuresti, Cartierul Lorzilor...Dr.Taberei
Maşina: Mondeo MK3, 2,0 TDCi, 136CP, Negru, Tiptronic

Mesajde mauru007 » 17 Sep 2007, 18:16

Pt. Ross : Am trimis PM cu datele personale si numarul masinii. Prima intrare service 1 august revizie 100.000, a doua intrare 14 septembrie, inlocuire lichid racire, descoperit alte probleme.
BogdanV : Vineri am fost si eu in service in intervalul in care a fost si Fiesta ST.
Mazda Miata
Axa Valcea- Bucuresti - Severin
Avatar utilizator
mauru007
Member
 
Mesaje: 252
Membru din: 05 Oct 2006, 18:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mazda Miata

Mesajde lucicop » 18 Sep 2007, 11:29

Ca veni vorba, si eu am fost la revizia de 15.000 la CSD, si am spus atunci ca nu am fost foarte multumit. Si eu as putea reprosa aceleasi lucruri ca mauru007, desi nu le-am reprosat la acel moment pentru ca fiind revizia de 15.000 am considerat ca nu era o problema ca nu au verificat. Dar macar filtrul de polen l-as fi schimbat daca ma intrebau. Lichidul de racire nu stiu daca a fost verificat, dar cand m-am uitat eu dupa mi s-a parut putin cam scazut, insa m-am linistit ca o fi fost verificat la revizie, cum e normal... Acum incep sa imi fac griji. Oricum, probabil ca urmatoarea revizie nu va fi la FordCSD...
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Mesajde ross » 19 Sep 2007, 16:47

$1 scrie:$2a veni vorba, si eu am fost la revizia de 15.000 la CSD, si am spus atunci ca nu am fost foarte multumit. Si eu as putea reprosa aceleasi lucruri ca mauru007, desi nu le-am reprosat la acel moment pentru ca fiind revizia de 15.000 am considerat ca nu era o problema ca nu au verificat. Dar macar filtrul de polen l-as fi schimbat daca ma intrebau. Lichidul de racire nu stiu daca a fost verificat, dar cand m-am uitat eu dupa mi s-a parut putin cam scazut, insa m-am linistit ca o fi fost verificat la revizie, cum e normal... Acum incep sa imi fac griji. Oricum, probabil ca urmatoarea revizie nu va fi la FordCSD...


La asta trebuie sa raspund... mi se pare cam deplasata. In revizia de 15.000 km nu este trecuta ca operatie necesara inlocuirea filtrului de polen. Daca voiai schimbarea filtrului de polen trebuia sa ceri acest lucru. Mi se pare cam absurd sa reprosezi acum ca nu ti s-a zis sa il schimbi. Daca iti ziceam ca trebuie schimbat ziceai ca incercam sa iti schimbam filtrul , nefiind necesara aceasta operatiune la reviazia de 15.000 (asa cum am zis). Banuiesc ca trebuia sa iti propunem sa schimbi si tot lichidul de frana si tot antigelul, nu? (chiar daca asta se face la 2 ani!)
Nivelul lichidului de racire nu este obligatoriu sa fie la maxim. Poate fi intre minim si maxim... asta fiind si motivul pentru care are acea toleranta intre semnele (min, max) de pe rezervor.

Haideti sa nu incepem cu chestii d-astea... eu consider ca toti ati fost bine primiti aici, iar pentru unii am facut chiar eforturi ca sa puteti veni la ora la care ati vrut, chiar daca asta a insemnat sa va programam peste alte programari si asa mai departe.
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Cornel001 » 19 Sep 2007, 16:53

Mihai, eu ii cam dau dreptate... ar fi fost bine/corect/ideal ca acel coleg sa ii propuna si schimbarea filtrului de polen, dupa ce il va fi verificat sa vada in ce stare e (sa i-l si arate). ..... in documentele mele scrie ca e optionala.... de aici ca tre verificata si informat clientul. dar stai sa ghicesc,... operatiunea era cam anevoioasa.... lenea mare.... acu sa nu zici ca sunt rau... dar asta e adevarul.

PS gandeste-te ca nu toti clientii STIU ca ar trebui (sau nu) schimbat in caz de necesitate filtrul de polen, si de aceea nu cer asta. De aceea am zis ca ar fi responsabilitatea service-ului (oricare ar fi el) sa stie sa-i atentioneze/intrebe.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde lucicop » 19 Sep 2007, 17:08

ross:
Nu cred ca se compara schimbarea filtrului de polen cu cea a lichidului de frana sau de racire. In fine...
Cand am zis ca mi s-a parut nivelul putin scazut am vrut sa zic ca bidonul fiind putin inclinat, lichidul este in dreptul indicatorului de minim, intersectia fiind la jumatatea liniei indicatorului. Nu stiu daca intelegi ce vreau sa explic. M-am linistit zicand ca probabil a fost verificat si e in regula, pentru ca daca ar fi bidonul drept, probabil ca ar fi putin peste minim. E drept ca si diferenta intre minim si maxim e destul de fina...

Iar in legatura cu programarea, eu cred ca am fost cazul peste care s-a facut alta programare ! Pentru ca am avut la o ora, dar dat fiind faptul ca mai era un domn sosit inaintea mea, am fost bagat in seama dupa 20 de minute...

Si ca sa fie clar, nu reprosam nimic, am si zis la inceput ca am spus lucrurile acelea pentru ca venise vorba despre niste nemultumiri ale altora. Nu am fost nici nemultumit, nici multumit, a fost OK, insa nu m-ati convins sa va fiu in continuare client, pentru ca consider ca am o alternativa mai buna. Daca se va dovedi altceva, atunci voi reveni.

Si ca sa fiu in acelasi ton cu raspunsul tau, ross, ti-as raspunde ca probabil nici lui mauru007 nu i-ati recomandat schimbarea a nimic, pentru a nu fi banuiti ca ati vrea sa-l jupuiti de bani ?
Ford New Focus Ghia, 1.6 Ti-VCT 16V, 115 CP
lucicop
Ford Freak
 
Mesaje: 200
Membru din: 06 Iul 2006, 15:38
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2006, 1.6 Ti-VCT 115CP

Mesajde ross » 19 Sep 2007, 17:15

$1 scrie:$2ihai, eu ii cam dau dreptate... ar fi fost bine/corect/ideal ca acel coleg sa ii propuna si schimbarea filtrului de polen, dupa ce il va fi verificat sa vada in ce stare e (sa i-l si arate). ..... in documentele mele scrie ca e optionala.... de aici ca tre verificata si informat clientul. dar stai sa ghicesc,... operatiunea era cam anevoioasa.... lenea mare.... acu sa nu zici ca sunt rau... dar asta e adevarul.

PS gandeste-te ca nu toti clientii STIU ca ar trebui (sau nu) schimbat in caz de necesitate filtrul de polen, si de aceea nu cer asta. De aceea am zis ca ar fi responsabilitatea service-ului (oricare ar fi el) sa stie sa-i atentioneze/intrebe.


Pai toata ideea de optional nu e ca trebuie sa te intreb eu daca vrei sa il schimbi sau nu. La revizia de 15.000 nu este prevazuta aceasta operatiune. Abia la cea de 30.000 km se considera necesara schimbarea lui. Cum sa iti propun eu ca service sa schimbi ceva ce nu e trecut ca necesar de schimbat la acest numar de km de catre producator?
Filtrul de polen se schimba la rev de 15.000 km numai daca cere clientul, in urma observarii unor anomalii. Daca ne apucam sa il verificam la fiecare revizie... o sa iti apara pe factura toata operatiunea de schimbare (dara fara inlocuire filtru) si sunt sigur ca nu ar fi fost convenabil pentru tine.
Cum zici tu ca e corect? Sa iti verificam filtrul si sa iti luam banii pe manopera sau sa facem asta doar daca ne ceri tu?

Merci!
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Cornel001 » 19 Sep 2007, 17:29

nu scrie obligatoriu... dar la mine scrie optional, daca nu ma insel. noah, acu e destula hartogarie acolo ca sa inteleaga clientul clar ca sa stie sa ceara...
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Mihai L » 19 Sep 2007, 17:37

Parerea mea (personala) pentru ross:
1) Informati clientii asupra variantelor optionale (filtrul de polen in cazul de fata);
2) Le dati pretul pentru manopera/schimbare daca este cazul;
3) Le dati sfaturi in baza experientei voastre; avand in vedere ca nu schimbati filtrele la o singura masina se stie deja ca daca mergi in Bucuresti de pilda va fi mai repede imbacsit decat daca mergi in afara. Ii explicati si rolul acelei piese si cum poate afecta masina/pasagerii.

Astfel, clientul va opta pentru una din variante dar intotdeauna va sti ca a actionat in cunostinta de cauza si nu i s-au luat bani degeaba sau nu s-au facut operatii pe care le-ar fi dorit daca stia despre ele.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde ross » 19 Sep 2007, 17:37

$1 scrie:$2oss:
Nu cred ca se compara schimbarea filtrului de polen cu cea a lichidului de frana sau de racire. In fine...
Cand am zis ca mi s-a parut nivelul putin scazut am vrut sa zic ca bidonul fiind putin inclinat, lichidul este in dreptul indicatorului de minim, intersectia fiind la jumatatea liniei indicatorului. Nu stiu daca intelegi ce vreau sa explic. M-am linistit zicand ca probabil a fost verificat si e in regula, pentru ca daca ar fi bidonul drept, probabil ca ar fi putin peste minim. E drept ca si diferenta intre minim si maxim e destul de fina...

Iar in legatura cu programarea, eu cred ca am fost cazul peste care s-a facut alta programare ! Pentru ca am avut la o ora, dar dat fiind faptul ca mai era un domn sosit inaintea mea, am fost bagat in seama dupa 20 de minute...

Si ca sa fie clar, nu reprosam nimic, am si zis la inceput ca am spus lucrurile acelea pentru ca venise vorba despre niste nemultumiri ale altora. Nu am fost nici nemultumit, nici multumit, a fost OK, insa nu m-ati convins sa va fiu in continuare client, pentru ca consider ca am o alternativa mai buna. Daca se va dovedi altceva, atunci voi reveni.

Si ca sa fiu in acelasi ton cu raspunsul tau, ross, ti-as raspunde ca probabil nici lui mauru007 nu i-ati recomandat schimbarea a nimic, pentru a nu fi banuiti ca ati vrea sa-l jupuiti de bani ?


Masina a fost verificata si nu s-a considerat necesar completarea lichidului de racire.
Nu m-ai inteles cu programarea... nu avem o singura rampa de mecanica... la ora x la care ai fost tu programat intra la revizie sau alte operatii pe partea de mecanica 2-3 masini. Daca masina domnului respectiv trebuia sa intre in service odata cu a ta... si domnul a ajuns inaintea ta, nu era corect sa fie "bagat in seama" inaintea ta?
Nu ai de ce sa fii in acelasi ton cu mine, incerc sa va explic ce inseamna sa verifici niste chestii care nu sunt trecute ca fiind de verificat intr-o revizie. Bani in plus pe care sunt convins ca nu vreti sa ii dati.

In legatura cu mauru007 o sa vedem despre ce e vorba si probabil cu amabilitatea sa va reveni in service pentru a putea lamuri problema.
1. Bieleta antiruliu chiar se poate duce in 400 km prin Bucuresti.
2. Amortizoarele care nu mai lucreaza la capacitate normala nu se pot observa decat in urma unui test de amortizoare. La revizie nu este prevazut test de amortizoare. As dori sa imi spuna daca verdictul cu amortizoare de schimbat i s-a dat a doua oara in urma unei astfel de operatiuni.
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde muzica9 » 19 Sep 2007, 17:38

$1 scrie:$2Nivelul lichidului de racire nu este obligatoriu sa fie la maxim. Poate fi intre minim si maxim... asta fiind si motivul pentru care are acea toleranta intre semnele (min, max) de pe rezervor.


dar daca este sub nivelul de minimum si nimeni nu remarca acest lucru la o revizie....???!!!!
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Mesajde ross » 19 Sep 2007, 17:43

Mihai, ai si tu dreptate dar nu ii poti zice omului de filtrul de polen la 15.000 km daca nu acuza mirosuri sau altceva... Chiar nu poti... e un pic cam absurd la nr astia de km. pentru ca aproape sigur ii iei banii degeaba. In mod normal poti sa mergi cu el neschimbat si 50.000 km.

Probabil voi sunteti obisnuiti ca la intrarea in service sa vi se propuna tot felul de chestii mai mult sau mai putin necesare... aici nu e asa. Daca nu se observa ca ar fi o problema nu ti se zice... "hai domne sa ne uitam la el" sau mai rau... "trebuie sa il schimbati ca nu mai merge...", etc.
Nu ma intelegeti gresit, nu va spun toate astea cu rautate, vreau sa intelegeti ca aici se face numai ce e necesar si numai pentru asta platiti.
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Mihai L » 19 Sep 2007, 18:06

$1 scrie:$2ihai, ai si tu dreptate dar nu ii poti zice omului de filtrul de polen la 15.000 km daca nu acuza mirosuri sau altceva... Chiar nu poti... e un pic cam absurd la nr astia de km. pentru ca aproape sigur ii iei banii degeaba. In mod normal poti sa mergi cu el neschimbat si 50.000 km.

Probabil voi sunteti obisnuiti ca la intrarea in service sa vi se propuna tot felul de chestii mai mult sau mai putin necesare... aici nu e asa. Daca nu se observa ca ar fi o problema nu ti se zice... "hai domne sa ne uitam la el" sau mai rau... "trebuie sa il schimbati ca nu mai merge...", etc.
Nu ma intelegeti gresit, nu va spun toate astea cu rautate, vreau sa intelegeti ca aici se face numai ce e necesar si numai pentru asta platiti.


Nu e greu sa-i spui. Este insa foarte important sa-i dai clientului posibilitatea sa aleaga, iar cum nu sunt toti de meserie trebuie putin prezentate.
S-ar putea face un formular de revizie la 15k/30k/xk care sa i se arate omului si sa-i spuneti:
Noi facem asta, asta si asta si totul costa x lei.
Producatorul da ca optionale urmatoarele piese: a, b, c.
Aici se pot trece semnele care determina schimbare: de ex. piesa a (filtru de polen) - genereaza mirosuri, debit de aer micsorat. In mod normal eu i-as spune clientului ca daca circula in conditii de praf (orase de la noi :evil: ) filtrul de polen se murdareste mult mai repede si ati recomanda schimbarea (sau eventual verificarea daca sunt dubii).
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde ross » 19 Sep 2007, 18:14

mda, ar fi o idee cu formularul ala... chiar cred ca o sa il facem... exemplul dat de tine e chiar perfect...
" in cazul in care simtiti un miros urat in habitaclu sau vi se pare ca nu mai baga suficient aer... solicitati verificarea filtrului de polen..."
si altele de genul asta...

dau o bere pe 6 daca ajungi pe aici
8)
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde ross » 19 Sep 2007, 18:15

Si in legatura cu intalnirea de pe 6 Octombrie la FordCSD hai sa vedem cine ar fi amator.
Am deschis topic aici:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?p=117529#117529
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde Mihai L » 19 Sep 2007, 18:23

$1 scrie:$2da, ar fi o idee cu formularul ala... chiar cred ca o sa il facem... exemplul dat de tine e chiar perfect...
" in cazul in care simtiti un miros urat in habitaclu sau vi se pare ca nu mai baga suficient aer... solicitati verificarea filtrului de polen..."
si altele de genul asta...

dau o bere pe 6 daca ajungi pe aici
8)


Nu rade ca nu e cazul... Sunt multe chestii minore pe care oamenii le ignora. Se uita in stanga, in dreapta, la vreun prieten si afla ca "asa face toate".
Nu e insa obligatoriu sa fie ceva sesizabil, ca in acest exemplu, de aceea este bine sa fie consiliat clientul.
Habar nu ai cat face de bine la imagine o astfel de abordare a clientului... Uita-te ca toti sunt nemultumiti de cum au fost tratati la BDT/Romcar/etc.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde Cornel001 » 19 Sep 2007, 18:36

Mihai L a completat bine ce vroiam sa zic.
Am intrebat-o pe sormea daca ea are la opelul ei miros d-ala a zis ca n-are da am mers cu ea si are. Cred ca nu si-a dat seama ce vroiam sa zic si poate traia cu impresia ca asa e normal sau cine stie.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde mauru007 » 19 Sep 2007, 21:53

Nu stiu cum au remarcat ca am probleme cu amortizoarele. Eu am cerut doar inlocuire lichid racire. La fel si cu bieleta. Cand era masina ridicata m-au chemat in service sa vad si eu amortizoarele si m-am speriat. Cel din stanga e distrus total cel din dreapta e un pic mai bun dar nu e ok. Se vede cu ochiul liber ca sunt terminate. Lichidul racire dupa mers de o ora prin oras abia se vedea in vas nici vorba sa ajunga la minim. Era cam de un deget pe fundul vasului, cand am remarcat eu problema cu motorul oprit nu se vedea deloc lichid in vas.De aceea am apelat la service am crezut ca e o fisura undeva si pierd lichid. Nu vreau sa fac antireclama, tot pe acest topic in urma cu 1luna si 1/2 am laudat modul in care am fost tratat la revizie. Problema e ca acum nu stiu daca pot sa mai am incredere in verdictul dat de service. Cand am venit la revizia de 100.000 km aveam la mine 10.000 ron pentru a suporta orice reparatie era nevoie. Am si spus lucrul asta, sa verifice tot ce e posibil si ce e nevoie sunt pregatit financiar sa schimb. Si am primit asigurari ca e totul ok nu trebuie sa schimb decat consumabilele.
Mazda Miata
Axa Valcea- Bucuresti - Severin
Avatar utilizator
mauru007
Member
 
Mesaje: 252
Membru din: 05 Oct 2006, 18:23
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mazda Miata

Mesajde ross » 19 Sep 2007, 22:27

$1 scrie:$2u stiu cum au remarcat ca am probleme cu amortizoarele. Eu am cerut doar inlocuire lichid racire. La fel si cu bieleta. Cand era masina ridicata m-au chemat in service sa vad si eu amortizoarele si m-am speriat. Cel din stanga e distrus total cel din dreapta e un pic mai bun dar nu e ok. Se vede cu ochiul liber ca sunt terminate. Lichidul racire dupa mers de o ora prin oras abia se vedea in vas nici vorba sa ajunga la minim. Era cam de un deget pe fundul vasului, cand am remarcat eu problema cu motorul oprit nu se vedea deloc lichid in vas.De aceea am apelat la service am crezut ca e o fisura undeva si pierd lichid. Nu vreau sa fac antireclama, tot pe acest topic in urma cu 1luna si 1/2 am laudat modul in care am fost tratat la revizie. Problema e ca acum nu stiu daca pot sa mai am incredere in verdictul dat de service. Cand am venit la revizia de 100.000 km aveam la mine 10.000 ron pentru a suporta orice reparatie era nevoie. Am si spus lucrul asta, sa verifice tot ce e posibil si ce e nevoie sunt pregatit financiar sa schimb. Si am primit asigurari ca e totul ok nu trebuie sa schimb decat consumabilele.


E foarte ciudat, de obicei baietii verifica lucrurile astea... daca e intre minim si maxim la lichidul de racire e ok... daca nu ai deloc trebuiau sa vada. Si cu amortizoarele la fel... Oricum, a iesit scandal mare azi la Service.. (v-am zis ca patronul citeste tot) si au fost sedinte.. nebunii... acum am ajuns acasa...
Se vor lua toate masurile sa nu se mai intample asa ceva...
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde razvan1975 » 20 Sep 2007, 13:38

Draga Ross am urmarit inca de la aparitia acestui topic evolutia impresiilor despre CSD deoarece am considerat initial ca prezenta lui in aceasta sectiune este total gresita. Astfel am descoperit o problema pe care o au in general firmele romanesti si anume lipsa unor proceduri de lucru bine gandite sau o insuficienta atentie asupra acestora. In acest moment sunt convins ca vreti intr-adevar sa oferiti servicii de calitate si ca tineti sa va remarcati prin calitate, dar din pacate salariatii vostrii sunt romani nu nemti iar activitatea nu este inca destul de bine pusa la punct din punct de vedere procedural. Cand voi veni la revizia de 15000 in octombrie poate vom avea sansa sa stam un pic de vorba cat mesteresc oamenii vostrii la masina si sa iti vand cateva ponturi privind organizarea activitatii pentru eliminarea problemelor de acest fel.
Dragi colegi este foarte normal sa fiti nemultumiti de anumite aspecte si sa vreti sa le imbunatatiti si cred ca cel mai bun lucru in acest caz este sa sesizati conducerea service-ului cu privire la nemultumirile voastre (in acest caz prin intermediul lui Ross). Sa stiti ca foarte multe probleme apar si datorita faptului ca majoritatea consumatorilor nu se mai obosesc sa isi faca auzite nemultumirile iar managerii nu au cum sa afle de ele. Este foarte adevarat si faptul ca putini manageri stiu cum sa faca rost de parerile clientilor si astfel sa poata imbunatatii nivelul de multumire si sa elimine pe cat posibil problemele datorate indolentei sau nepasarii angajatilor (vezi problemele aparute la CSD care au provocat sedinte si furtuni).

Promit ca dupa ce voi merge la CSD voi face un rezumat in care voi critica constructiv toate aspectele care nu sunt ok si sper ca o sa am si ce sa laud, cel putin din ce am inteles pana acum de la colegii care le-au trecut pragul.
Ford Focus 1,6 TDCi 16v - 90CP - 5 usi - Ambiente+ - Deep Navy
Bucuresti
razvan1975
Ford Freak
 
Mesaje: 153
Membru din: 13 Iul 2006, 12:08
Localitate: Bucuresti - Sector 6

Mesajde DRAPAR » 20 Sep 2007, 14:27

Putin off-topic legat de calitatea serviciilor oferite !

Incep sa apara si in Romania service-uri care au primit certificari pentru sistemul de management al calitatii instalat (insemnand ca-si desfasoara activitatile conform unor proceduri si instructiuni de lucru ce asigura calitatea acestora).
Asta inseamna ca managerii lor au devenit preocupati de calitatea si satisfactia oferita clientilor, chiar daca aceasta inseamna un efort mai mare...

Scuze de off-topic !
DRAPAR
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 19 Feb 2007, 18:20

Mesajde Mihai L » 20 Sep 2007, 14:49

E importanta si calitatea...
E bine ca au inceput cu un zambet si cu o altfel de abordare a clientului, dar trebuie sustinuta si prin fapte.
Parerea mea este ca au inceput intr-un moment bun, cand este nevoie de un service peste medie. Patronul a bagat bani in utilaje si in pregatirea oamenilor, dar ar trebui sa urmareasca destul de indeaproape tot businessul pentru ca altfel se ajunge foarte repede la nivelul BDT/etc...
Pe cat de greu se castiga un nume in domeniu, pe atat de repede se poate pierde.
Un vechi proverb despre prieteni (arab, daca nu ma insel) spunea:
Te-a inselat o data, e vina lui. Te-a inselat a doua oara, este vina ta pentru ca nu ar fi trebuit sa-ti mai fie prieten.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

revizie 2500 km

Mesajde emmilian_tgv » 21 Sep 2007, 10:10

salutare!
Gata si cu revizia mea de 2550km ( :wink: ) !
m-am prezentat la ora stabilita si nu m-am facut bine comod pe fotoliile din sala de asteptare ca am si fost chemat sa predau cheile "bubulinei". aveam programata pe langa revizia de 2500km si instalare de alarama. la sugestia lui ross am inceput cu instalarea alarmei urmand ca cca dupa 1,5 h sa vizionez :lol: si efectuarea reviziei.
totul a fost ok, de la personal pana la preturi - care au fost asa cum imi explicase anterior ross, ba chiar si cu o mica reducere pentru care tin sa le multumesc.

vreau sa mentionez ca eu sunt din Targoviste si am avut de ales pentru revizie intre Ploiesti, Pitesti si Bucuresti (FORD CSD). cu toate ca diferenta de km si uzura psihica de pe soseaua de centura e mult mai mare, am ales CSD-ul. desi la 01/10 se va deschide un service autorizat si in Targovistea natala, sa nu va mirati daca va treziti cu mine pe cap si la urmatoarea revizie :D !

BAFTA si chip up za gud ouarc!!!
Fiesta Confort 1,25 l, iulie 2007 - Green Apple
Avatar utilizator
emmilian_tgv
Incepator
 
Mesaje: 29
Membru din: 15 Mai 2007, 18:07
Localitate: Targoviste
Maşina: Fiesta Confort 1.25 l, iulie 2007 - Green Apple

Mesajde ross » 21 Sep 2007, 14:56

Te asteptam !
Apropo... complet offtopic... http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=8056
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde gigi » 21 Sep 2007, 16:49

Care e procedura pentru un ITP?
Multumesc
2002 Ford FOCUS 1.6 101 CP, HatchBack, Black
gigi
Member
 
Mesaje: 461
Membru din: 04 Mai 2006, 17:55
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Mesajde laurs » 25 Sep 2007, 21:03

Salutare Ross!
In curand o sa ma vezi si pe mine dand tarcoale pe la voi prin service, tocmai am avut um mic incident cu un TIR (TIR-ul n-a avut nimic, slava Domnului! :D ) si am cam sifonat partea stanga spate. Am vorbit astazi la telefon cu cineva de la voi si mi-a spus ca aveti acord de decontare directa cu Unita si ca as putea sa-mifac o programare incateva zile. Maine o sa iau constatarea de la CASCO si apoi ma infiintez la voi. Deci... pe curand. :)
Ford Focus 3 4 DR Titanium 1.6 EcoBoost 150 HP
Avatar utilizator
laurs
Ford Freak
 
Mesaje: 106
Membru din: 04 Sep 2006, 11:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde pretorian » 27 Sep 2007, 14:10

deci..... ca sa nu ziceti ca nu ati mai vazut buburuza de mult.. saptamana viitoare vin la sa pun un geam nou fata stanga si eventual o revizie... asa ca aveti geam? :)
Fiesta 1.4 TDCi

HONDA Accord 2.4 i-VTEC
Avatar utilizator
pretorian
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Aug 2006, 23:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Honda ACCORD, 2.4 i-VTEC, Siver Grey

Mesajde exgweyss » 02 Oct 2007, 17:29

Ross, poti sa faci un update cu asiguratorii cu care aveti decontare directa?
Thanks
Focus Trend Collection 1.6Ti-VCT. Sea Grey.
exgweyss
Incepator
 
Mesaje: 24
Membru din: 21 Iun 2007, 13:45
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login