Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
11 Sep 2012, 10:37
Salutare tuturor,
As vrea sa stiu daca a facut cineva remapare (chip tuning) la motorul de 1,6 Ti-Vct (115 CP, benzina) si-mi poate oferi cateva detalii, daca este o diferenta sesizabila, date despre consum, unde s-a facut remaparea etc.
In principiu stiu ca la acest tip de motorizare cresterea de putere este undeva la 10-12% (CP), eventual atingandu-se 125 CP si o marire a cuplului cu cca. 25 Nm. As fi tentat sa fac remapare, sa schimb sistemul de admisie aer si de evacuare, dar mai intai as fi dorit sa aflu o parere a unui posesor de Ford cu acest tip de motor la care s-a facut remapare.
Nu ma deranjeaza nici daca ma invita cineva la un drive-test !
12 Sep 2012, 17:20
din ce stiu eu colegii sufletzel si nicolaemircea au acest tip de motor remapat
12 Sep 2012, 19:20
Multumesc pentru informatie, o sa iau legatura cu ei !
30 Sep 2012, 12:25
Daca vrei sa ai de castigat de pe urma evacuari trebuie sa schimbi si galeria de evacuare si sa renunti la catalizator.Daca vei schimba decat tobele nu vei castiga nici un cp decat un sound mai sportiv.
04 Ian 2013, 01:29
Doar din modificarea de soft nu ai cum sa castigi 12% la putere sau cuplu. Mai trebuie sa umbli si la restul, de exemplu: evacuare, admisie, axe, compresie etc.
18 Ian 2013, 21:39
sal, eu am acest tip de motor si am cautat pe cineva in craiova sa fac o remapare dar nu am gasit pe cineva care sa mi inspire incredere deoarece toti se laudau cu cresteri mari de putere dar cand venea vorba de garantie toti se fofilau asa ca prefer sa fac toata evacuarea custom si sa renunt la remapare
18 Ian 2013, 22:06
Remaparea e o solutie pentru motarele turbo. Pentru aspirat nu e o smecherie. Daca vrei o masina mai puternica mai bine o vinzi pe asta si iti iei alta.
19 Ian 2013, 01:50
Nu stiu de unde o scoateti pe asta cu "remaparea este pentru motoare turbo", dar nu vad legatura. La fel de bine, ar trebui sa spunem, evacuarea este frectie la picior de lemn sau jantele mai usoare sunt inutile la un motor aspirat.
19 Ian 2013, 14:40
Afirmatia cu jantele mai usoare nu vad ce legatura are in aceasta discutie....Niste jante mai usoare(roti) sunt mai performante si pe o bicicleta.....Si din contra o masina cu putere mai mica simte din plin greutate in plus/minus a jantelor.
Remapare este o solutie pentru toate masinile(aspirate/turbo) insa evident ca romanul este nemultumit cu un castig de 10%...ar vrea cu 100 euro in parcare la supermarket sa faca dintr-un motor de 100 cp>>>>150cp
19 Ian 2013, 18:15
Evident ca nu are legatura directa cu remaparea, dar a fost un exemplu bun de dat. O janta usoara poate costa intre 300-1000 euro si nu castigi niciun CP in plus. Exact cum ai spus, lumea este nemultumita cand trebuie sa scoata din buzunar pentru performanta mai buna. Cat despre bicicleta sunt perfect de acord cu tine, cand roata este grea o simt direct in muschi si e dureros.
19 Ian 2013, 19:55
Nu am facut niciodata o comparatie pe dyno intre o masina cu jante usoare si una cu jante stock.....insa din experienta proprie:jante(chinezesti)+anvelopa iarna 215/45/17-21kg si janta(Wolfrace ProLite)+anvelopa vara 215/40/17-15kg......iti spun sincer ca e o diferenta enorma....e ca si cum ai trece de la motorul de 1.6 la 1.4 si diferenta nu este decat la demaraj cum spun unii....se simte in aproapte in orice treapta de viteza(mai putin a5a).
19 Ian 2013, 22:45
La un motor turbo cresterea de putere e de aproximativ 30%, iar la motoare aspirate e de aproximativ 10%. La turbo iti mareste presiunea in turbina si de aici cresterea asa de mare. Mai jos aveti exemplu de cip pentru motorul 1.6 Ti-VCT. De la 115 creste la 129 CP si de la 147 Nm creste la 153 Nm. Puterea sublimentara e castigata la turatii foarte maari, astfel ca la un mers normal nu simti diferenta. Mie personal nu mi se pare o crestere de putere care sa justifice cheltuielile.
http://www.superchips.ro/chip-tuning/Fo ... 5-Cp.html#
19 Ian 2013, 22:50
Foarte tare......Motorul de 1.6 Ti-Vct are 155Nm cuplu(stock)
Deci iti dai seama ce remapare iti fac ei daca nici macar nu cunosc detaliile tehnice ale masinilor.
Din punctul meu de vedere se merita....un motor aspirat merge la turatii foarte mari si e normal ca putearea castigata sa fie acolo.....pana la urma nu poti compara senzatia si sunetul unui motor aspirat la 7000rpm cu sunetul si senzatia de a conduce un motor turbo(in marea majoritate a cazurilor...diesel)
21 Ian 2013, 15:07
Adrian_Rujan scrie:=))
Foarte tare......Motorul de 1.6 Ti-Vct are 155Nm cuplu(stock)
Deci iti dai seama ce remapare iti fac ei daca nici macar nu cunosc detaliile tehnice ale masinilor.
Valoarea de 147 Nm este valoarea reala masurata pe dyno, vezi ca-ti da acolo si link-ul catre PDF-ul cu graficele.
Ai ratat o ocazie perfecta de a nu comenta in necunostinta de cauza.
22 Ian 2013, 09:47
Poate ne luminezi tu atunci cu niste grafice reale!
22 Ian 2013, 14:35
Ti se pare cumva ca am vro firma de tuning?Ma ocup cumva de remapari?
Din partea mea poti sa iti pui pe masina orice.....faci ce vrei cu banii tai.
Din graficele lor "reale"motorul de 1.6 100cp are aproximativ acelasi cuplu 146Nm si culmea este ca il dezvolta la 3986Rpm fata de cei 147Nm dezvoltati la 4472Rpm de motorul 1.6 Ti-Vct....adica e mai smecher motorul de 100cp(care zic ei ca are 103 cp)
22 Ian 2013, 23:54
Te cam contrazici. Odata zici ca graficile alea nu sunt reale, si odata ca nu ai de unde sa stii cum sunt graficile ca nu ai firma de tuning! Pai ori stii ori nu stii!
Am senzatia ca intrii la categoria "fini cunoscatori".
23 Ian 2013, 10:59
Prietene stii sa citesti sau trebuie sa iti explic si ce scrii tu.
Mi-ai zis sa iti dau eu atunci grafice reale.......
CMihai1978 scrie:Poate ne luminezi tu atunci cu niste grafice reale!
Si eu ti-am zis ca nu am de unde sa iti dau pentru ca nu ma ocup cu asa ceva....
Adrian_Rujan scrie:Ti se pare cumva ca am vro firma de tuning?Ma ocup cumva de remapari?
23 Ian 2013, 14:33
Nu sunt prietenul tau. Eu am prieteni inteligenti. Spui ca un grafic este incorect. Ca o consecinta logica, spui asta pentru ca tu cunosti graficul corect! Eu nu mi-as paria viata ca acel grafic e corect, nu am stat sa caut o informatie oficiala, nu am studiat in amanunt problema. Insa fiind pe site-ul unui tuner are o oarecare credibilitate. Tu spui ca in mod clar nu e bun acel grafic, dar ca nu stii care e graficul corect. Pai daca nu stii care e corect, cum Dracu de esti asa de sigur ca asta e incorect? In momentul in care faci o afirmatie o poti argumenta?
23 Ian 2013, 14:42
punem punct aici, la urmatorul offtopic = warn
daca aveti ceva de impartit e problema voastra personala
@tudorp - te-ai hotarat in privinta resoftarii? mai tinem topicul in viata?
23 Ian 2013, 23:33
Inca mai astept ... o oferta de la una din firmele ce se ocupa cu resoftari.
Interesant ar fi fost daca ar fi postat pe acest thread colegii nostri care au acest motor pe masina si au facut remapare, sa vedem si parerile lor. Eu inca mai cred ca ceea ce vreau sa fac (scos catalizator, inlocuit evacuare complet, filtru aer K&N, remapare) mai poate aduce un plus de putere motorului.
Initial gandul meu a fost sa schimb si axele cu came cu unele Piper precum si trecerea la throttle body-ul de 60 mm, dar nu cred ca la ora actuala in Romania exista vreun "tuner" care sa modifice soft-ul in urma schimbarii pieselor de mai sus ... deci, momentan, raman la varianta cat-evac-aer-soft plus bujii si benzina bune
. Si sper la un minimum de 130 CP
23 Ian 2013, 23:44
Eu zic sa nu renunti la idea de a schimba axele cu came.....la un motor aspirat ele vor face diferenta.
http://www.european-parts.net/catalog/p ... ts_id/1344Daca vrei iti pot recomanda pe MP o firma care face soft custom pe dyno...insa pretul sare de 400-500 euro.
24 Ian 2013, 11:11
@Doc - asta este unul din raspunsurile pe care il asteptam ! De la cineva care chiar se pricepe si a facut ceva in sensul asta. Multumesc pentru sfaturile punctuale. Vad in semnatura ta ca te ocupi cu resoftare - chiptuning - da-mi si mie te rog mai multe detalii pe PM.
24 Ian 2013, 12:04
Ti-am trimis PM.
17 Mar 2013, 12:55
Imi pare rau ca scriu aici dar sunt nou pe aici si am citi cate ceva.Vreau si eu o remapare Focus II 1.6 TDCI 90cp.Ma intereseaza cam cat i-ar creste caii si un pret estimativ daca imi puteti spune
18 Mar 2013, 08:20
Ai PM cu valorile si pretul unei astfel de modificari.
20 Mar 2018, 13:42
Reinviu topicul asta.
Softul pentru 1.6 ti-vct este calibrat pentru benzina cu CO100?
28 Mar 2018, 09:27
Daca te referi la functionarea doar cu CO100, nu. Poti pune si benzina cu cifra octanica mai mica. Valorile de avans se modifica in limite safe.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.