Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
18 Feb 2013, 23:36
Intrebare mai mult generala. Este posibil ca un ambreiaj sa inceapa sa patineze dupa 1an si 30.000km la un Volkswagen? Masina este condusa de mai multe persoane, una din ele conduce f sportiv. Cu toate astea, mi se par foarte putini km pentru fiabilitatea Volkswagen cea mult ridicata in slavi.
PS: Nu vreau sa nasc polemica Volkswagen/Ford prin acest topic.
Ultima oară modificat de
adicristea pe 20 Feb 2013, 09:40, modificat 1 dată în total.
Motiv: Mutat in Help/Troubleshooting!
19 Feb 2013, 01:14
30k km pot fi multi pentru stiluri tembele de condus ( stilul unor instructori auto de a jongla tot timpul cu ambreiajul ).
Nu mai exista fiabilitate la VW de mult . A ramas doar un mit stravechi.
19 Feb 2013, 09:28
Am vazut volanta cazuta sub 70 mii la ford nou, asadar lucrurile difera de multi factori. Nu m-ar mira sa pice si volanta, daca e cum asa dubla daca spui ca e condusa sportiv si de mai multi soferi!
19 Feb 2013, 10:29
Eu zic sa cautati persoana care conduce cu piciorul pe pedala de ambreiaj.
19 Feb 2013, 11:08
Intotdeauna m-am lovit de polemica "nu se ridica Ford la nivelul Vw, din nici un punct de vedere". Aceeasi idee a nascut si aceasta polemica dintre mine si persoana care imi spunea de ambreiaj care patineaza la 35.000km. Daca tot e Vw, n-ar trebui sa urle de fiabilitate si CALITATE GERMANA? just saying...
19 Feb 2013, 21:45
$1 scrie:$2S: Nu vreau sa nasc polemica Volkswagen/Ford prin acest topic.

parca tu scriai asta...
si apoi...
ma raliez ideii lui Officer.
20 Feb 2013, 01:18
Un picior tinut pe ambreiaj cand nu e cazul poate "ajuta" un ambreiaj sa pice si in cateva mii de km, indiferent de marca, legile mecanicii actioneaza la fel si la Ford si la Vw si la Mercedes
20 Feb 2013, 09:12
Mai degraba mers cu ambreiajul patinat. Doar tinut piciorul rezemat pe pedala duce rulment/placa de presiune. Mers in suturi, accelerari bruste -> volanta! Acolo unul din soferi practica mersul cu treapta 2 patinat decat cu treapta 1 in turatie normala! spre exemplu ...
20 Feb 2013, 14:36
"Picior tinut pe ambreiaj cand nu e cazul" nu exclude patinarea ambreiajului. Si stiu din experienta cat de repede se incinge un ambreiaj patinat (a'devarat, la turatie mare) timp de 2 secunde
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.