Re: De ce se devalorizeaza Focusul mai mult decat alte compa
- BV26CAT
- Incepator
- Mesaje: 96
- Membru din: 04 Iul 2011, 13:10
- Maşina: Honda Civic 2012 1.8 I-VTEC
de BV26CAT » 02 Oct 2012, 21:29
de danviorel » 02 Oct 2012, 21:50
de claudiuvuta » 03 Oct 2012, 05:50
BV26CAT scrie:@claudiuvuta - daca nu aveai experienta fericita cu Fiesta (o masina simpla cu motor fiabil, deci posibilitati scazute de probleme) probabil schimbai marca si observai si deprecierea. Ramane de vazut daca Focusul asta cu mai multa electronica va fi la fel de fiabil.
de AlexMihai » 05 Oct 2012, 21:16
de zaboss » 06 Oct 2012, 21:25
de zvony » 08 Noi 2012, 17:44
verga_Cip scrie:grupul VAG e fiabil, tot.
verga_Cip scrie:in maxim 1 an se va anunta un motor de 1.0 si la Toyota spre exemplu
de moro50 » 09 Noi 2012, 12:36
de verga_Cip » 10 Noi 2012, 23:06
de bruno » 20 Noi 2012, 12:23
de AzoiteiAndrei » 01 Mar 2013, 23:05
zaboss scrie:Mai există un motiv pentru care maşinile din grupul VAG au o valoare de revânzare mai mare decât altele: politica de design. La exterior, nu există diferenţe majore între Octavia1 şi Octavia2, personal multă vreme nu am realizat prin ce se deosebesc, putând fiind interpretat şi ca un FL. Între Golf4 şi Golf6 diferenţele sunt destul de mici la exterior.
În schimb, de la Golf4, Ford a înlocuit Escort cu Focus, iar Focus3 nu prea mai are nici o legătură de design cu Focus 1 (valabil şi pentru Fiesta/Mondeo). Cam acelaşi lucru este valabil şi pentru alte mărci din zona populară (nu însă şi pentru Mercedes, BMW, Audi, Volvo - deşi aceasta din urmă a avut vreo 3 proprietari în ultimii 10 ani).
Salturile mari la preţurile maşinilor SH se produc în momentul apariţiei unui nou model - FL sau noua generaţie. Eu am trecut şi prin experienţa Kia, unde modelul iniţial de Cee'd a avut o viaţă de doar 5 ani (faţă de 7-8 la alte mărci), cu un FL la doar 2,5 ani distanţă. De aceea, un Cee'd cu doar 4 ani şi, în general, kilometri puţini, este undeva la 45% din preţul de nou (deci devalorizare şi mai mare ca la Ford), deşi mai este încă în garanţie încă 3 ani. În schimb, între Cee'd1 şi Cee'd2 nu este decât o legătură de nume, fiind o altă maşină.
Dacă fiecare model nou e o "revoluţie" nu e de mirare că valoarea modelului vechi scade mai mult.
de Smiley » 02 Mar 2013, 08:12
de 4vocatul » 10 Mar 2013, 03:13
de Mihai L » 10 Mar 2013, 11:22
4vocatul scrie:...
Referitor la faza ca Ford-ul isi pierde din suma de revanzare sau ca de ce este mai scump VW decat Ford pot sa spun ca : Mi se pare normal. De ce ? De cele mai multe ori pretul reflecta oarecum produsul. E normal sa coste ceva mai mult si de noua dar si SH, o masina/producator care are anumite parti componente de o calitate mai buna fata alta masina/producator. Exemplu fictiv dar cu baze reale : Cum Dumnezeu sa nu fie mai scumpa( uneori si mai buna) o masina care are pe ea alternatoare Bosch decat una care are Dayco ??
...
de claudiuvuta » 10 Mar 2013, 11:35
de 4vocatul » 10 Mar 2013, 15:50
de Mihai L » 10 Mar 2013, 16:09
4vocatul scrie:@ Mihai L : Diferenta aia de 3000 Eur apare deoarece, dupa parerea mea, este mai probabil sa se strice un Dayco decat un Bosch si atunci e normal sa dai bani mai multi pe ceva ce se presupune ca se strica mai greu/rar...
de 4vocatul » 10 Mar 2013, 19:04
de claudiuvuta » 10 Mar 2013, 20:58
de 4vocatul » 11 Mar 2013, 01:04
de stevethegreat » 11 Mar 2013, 11:39
de claudiuvuta » 11 Mar 2013, 11:59
de 4vocatul » 11 Mar 2013, 15:42
de claudiuvuta » 11 Mar 2013, 15:57
de 4vocatul » 11 Mar 2013, 19:12
de shalimar189 » 13 Mar 2013, 12:52
de kaevox » 13 Mar 2013, 22:48
4vocatul scrie:...Concurenta trebuie sa fie constituita din VW si Opel, masini cu istorie si renume, nu toate pseudo germanele facute prin Spania sau Cehia.
de Mihai L » 14 Mar 2013, 09:44
de 4vocatul » 14 Mar 2013, 18:09
de kaevox » 14 Mar 2013, 23:32
de valyca » 18 Mar 2013, 11:57
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 10 vizitatori