R Z F,700396 scrie:clasic...
faci pedala pana se intareste tun, apoi dai drumul la aerisitoare in una din parti... asta pana termini lichidul din vas
apoi il reumpli... si faci la fel ... pana consideri ca pe conducta aia s-a schimbat tot lichidul cu cel nou
dup-aia umpli iar... si umbli la alt etrier
succes...
ai nevoie de:
- 2 persoane
- cric sau rampa
- rabdare
- putere in gambe
TOTAL ERONAT!!
Lichidul se schimba asa:
desfaci aerisitoarele la rotile fata, pui 2 borcanele, la distanta de furtunul din care curge lichidul. Desfaci capacul si pe masura ce se goleste lichidul il adaugi pe cel nou. Atunci cand culoarea celui care se scurge de la etriere se schimba in culoarea celui nou, inchizi aerisitoarele. Analog spate, numai ca de data asta schimbarea culorii terbuie sa se faca relativ rapid, pentru ca in instalatie s-a scurs marea majoritate a lichidului vechi, doar ce ramane pe conducte spre puntea spate mai trebuie sa se scurga.
De pedala e de preferabil sa te folosesti cat mai putin, lichidul curge cu ajutorul gravitatiei...
Argument: Daca pompa de ABS ramane fara lichid, becul se va aprinde si nu se va mai stinge decat daca resetezi pompa, lucru care se face pe tester
. Si daca nu pornesti motorul (adica fara a alimenta pomapa de ABS) tot e o problema, pentru ca daca golesti si umpli vasul, va prinde goluri de aer si duce iar la problema de mai sus.