ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
02 Apr 2013, 16:50
Buna ziua la toată lumea , as dori sa-mi achiziționez o mașină din Ger ușor accidentata pentru a o repara si a o folosi. Precizez ca nu intenționez sa o revand după aceea asa ca nu sariti pe mine ca nu sunt samsar.
Am găsit un VW Golf VI 1.4 TSI (160 cp ) ,4 uși , mașina este din 11/2010 si avînd 32.400 km la bord.Exact mașina care mi-o doresc ,deoarece am un buget numai de 10000 euro nu ma încadrez in una "neatinsa" . Dupa calculele mele bara,aripa,farul,apărătoarea,scut le achiziționez de pe ebay sh cu pretul de circa 500-550 euro . Am negociat pana la 8200 euro (nu am achiziționato încă .)
Ce spuneți se merita sa repar mașina din imaginile de mai jos ? Cum nu prea ma pricep asa de bine la Golf VI as dori sa-mi spuneți cam ce piese ar trebui schimbate in afara aripa,bara,farul,apărătoare,scut.






P.S. Va rog nu ma trimiteti pe VW forum, aia de acolo au o politica de te doare mintea,poti deschide un topic dupa n- posturi si dupa o perioda de timp .
02 Apr 2013, 17:14
Nu merg pozele, ai pus linkuri catre casuta ta de mail personala de la Google si noi nu avem acces in ea.
02 Apr 2013, 17:53
Nu merg pozele!
Însă, dacă maşina e lovită, în mod normal s-au declanşat şi airbagurile şi dacă am dreptate, alea te vor costa foarte mult. Mai ales că este model nou de maşină şi piesele Sh se găsesc destul de greu sau deloc.
02 Apr 2013, 18:06
cred ca are si airbagurile sarite... e destul de sifonata...aripa trebuie schimbata,farul,bara,usa e cam indoita,posibil sa aiba si la directie ceva probleme,toate plasticele alea...vad ca mai este si pe spate atinsa...cred ca te duce la 2000E reparatia,eu am avut la un golf v cu o lovitura aproape ca la asta dar nu au sarit airbagurile,aripa schimbata,amortizor,bielete,carenajul,bara schimbata plus vopsit si doua usi polisate si am facut-o pe casco si m-a costa 78 de mil acum 2 ani
02 Apr 2013, 19:03
Ca orice lucru pe lumea asta, castig mare se obtine cu risc mare sau cu efort mare.
Daca nu era o afacere riscanta, toata lumea si-ar fi adus masini lovite, le-ar fi reparat si le-ar fi pastrat.
Din moment ce tu nu poti sa iei singur o decizie daca sa faci sau sa nu faci o afacere riscanta (ca de-aia ai deschis acest topic), eu zic ca genul acesta de afaceri nu sunt pentru tine.
02 Apr 2013, 19:19
Nu pare a fi sărit airbagul, cel puţin cel de la pasager 100% nu e sărit (se vede în poza din laterală) şi din ce se vede, nici cel de la şofer nu pare a fi sărit.
Dacă eşti dispus să dai în jur de 2000-3000 euro să o repari, eu zic că se merită, oricum preţul diferă în funcţie de calitatea pieselor şi bineînţeles de calitatea reparaţiei.
Numai vopsitul, la o vopsitorie de calitate te duce în jur de 100 euro reperul şi cum tu ai de vopsit 6... în jur de 600euro.
02 Apr 2013, 19:48
@Daniel - Am deschis topicul in speranta ca voi gasi un om care are cunostinta in mecanica automibilelor VAG , nu imi permite bugetul deocamdata de aceea vreau sa ma risc la asa ceva.
Airbag-urile sunt ok si el zice ca masina porneste fara probleme.Ce imi este mie frica este nu cumva sa fie directia dusa sau sa fie ceva cabluri rupte. Masina nu am vazuto si este la vreo 250 km departare de mine si as vrea sa stiu daca se merita sa fac drumul respectiv de aceea as vrea sa cer niste pareri.Macar daca imi iau tzapa am pe cine sa arunc vina

(glumeam)
Va multumesc pt sfaturi
02 Apr 2013, 19:55
Dacă zici că poţi ajunge la maşină, cu atât mai bine. O poţi verifica înainte să o cumperi, verifică să nu fie lonjeronul strâmb şi direcţia o poţi verifica cel mai simplu la un service, îi pui să verifice geometria şi cu ocazia asta vezi dacă este roata deplasată.
02 Apr 2013, 20:28
Usa cere schimbare.Este afectata structura de rezistenta din fata de la balamale.Capota se indreapta.Pragul se repara , dar foarte greu , fiind afectate nervurile si structura de rezistenta ( in fata sunt 4 foi de tabla) .
Suspensia cu siguranta este afectata pe dreapta.Aia nu e roata de la accident.
Airbagurile nu sunt sarite , dar cu siguranta unitatea airbag a inregistrat socul si e posibil sa fie blocata.Daca la pornirea motorului martorul airbag ramane activ , e clar.Daca pe contact nu apare martorul airbag, e manarit. Posibil centuri blocate ( si astea ard rau la buzunar).
Cat costa una de asta in mintile ei pe piata ?
Conteaza unde o repari, in DE sau in RO. In DE costurile sunt triple.
03 Apr 2013, 09:05
Parerea mea: daca ai fi avut bani putini as fi inteles ideea ta. Dar cum tu zici ca ai "numai" 10.000 Euro eu zic ca gresesti. Din punctul meu de vedere (sper sa nu te superi ca-ti spun asta) pare a fi o chestie de genul vreau musai Golf ca numai aia e masina. La banii aia eu cred ca gasesti fara probleme (mai ales la cum sta piata auto la ora actuala) o masina nelovita, cu km putini si in stare excelenta. E adevarat ca probabil nu va fi Golf, dar as prefera oricand o masina in mintile ei decat una pocnita, carata, reparata samd.
03 Apr 2013, 09:30
@turbojack O masina asemanatoare ca km si ca an de fabricatie costa in jur de 13500 euro. Daca e sa o achiziționez am sa o repar in Romania.
@Klaus74 Nu e vb ca vreau neaparat golf ,dar imi doresc o masina buna (nemțoaică ) cu un motor mic si puternic care sa nu consume foarte mult . Iara aici intervine si impozitul si asigurarea masina fiind Euro 5.
Am sa incerc sa config un mecanic sa vina cu mine si sa vad daca se va merita,daca nu este afectata structura de rezistenta ,motorul,airbag-urile,radiatorul,cutie de viteze si sper ca planetara sa nu fie facuta praf, atunci daca o sa mai lase la pret cred ca am sa o iau.
Multumesc celor care au postat si și-au spus parerea.
03 Apr 2013, 10:02
@xetix-nu merita sa te bagi ,si uite explicatia:
-la vedere masina este reparabila din maxim 2000 euro la noi.
-un prieten a facut aceasi chestie cu un C220,care avea o lovitura aproape identica cum are Golful tau.
Dupa ce a reparat masina bucurie mare care na tinut mult pt ca in urmatoarele sase luni din cauza socului de la accident a schimbat pe parcurs o gramada de piese inclusiv cutia de directie,iar facand un calcul la final ,nu a facut nici o economie si sa nu mai vorbim de nervii mancati la service.
03 Apr 2013, 10:24
Eşti sigur 100% că s-au stricat din cauza accidentului? Eu am văzut maşini făcute praf şi reparate... şi maşina a ţinut mai mult decât una nouă.
În plus, există şansa ca o maşină nouă (0km) să îi pice caseta de direcţie, cutia, etc...in primi 10k(cazurii aici pe forum)
Eu zic că a fost pură întâmplare şi nu are rost să generalizezi.
03 Apr 2013, 10:37
Sigur 100%
06 Apr 2013, 19:56
eu unul nu as da niciodata 8000 eur+ pe o masina accidentata (nu se pun zgarieturi, infundari usoare alte tablei,fisuri de geam,..)
reparatia poate costa foarte mult si calitatea rezutata poate fi proasta
cu banii acestia gasesti alta masina impecabila
11 Apr 2013, 17:28
Am fost de am vazut masina .
Ajung ieri dimineata cu inca un prieten care avea ceva cunostinte de mecanica la el.Tipul un rus (polonez) era handler ,cand am intrat in curte vreo 25 masini din care cred ca vreo 10 erau avariate ,ce mi-a sarit in ochi era ca aveau si service . Asta mi-a dat de gandit de ce nu o repara ei si o vand dupaia!?
Tipul foarte amabil imi aduce cheia si imi spune ca masina a fost lovita de parapet si ca nu au sarit airbag-urile si centurile sunt ok ,mai imi spune ca motorul si cutia merg fara probleme . Am inceput inspectia masini,m-am uitat si pe dedeusbt nimic deosebit , cu exceptia planetarei ,urmand sa fie ridicata pe elevator.
Pornesc masina fara probleme pe bord nu aparea nici o eroare mai putin eroare de bec ars la far ce era de inteles,bag in viteza si demarez umpic prin curte . Acolo mi s-a parut cel mai suspect ,cand porneam de pe loc se auzea un țăcănit metalic ,dar cum demaram acel țăcănit disparea. El tot incerca sa ma abureasca ca masina a stat 2 luni si ca este de la discurile ruginite.
Am ridicat masina pe elevator,planetara era ok ,dar unde intra planetara in cutie era prelins niste ulei pe cutia de viteze ceea ce mi s-a parut destul de dubios ,el spunand ca probabil prorietarul a dat pe langa ulei cand a completat cu el ,tipic samsarilor si ca imi reduce masina la 7800 euro.Din start prietenul meu a zis ca acolo este o manarie ,asa ca dupa aceea am plecat.
Asta e experienta mea

...
16 Apr 2013, 23:47
exact la acelasi lucru m-am gandit si eu cu masina aceasta:
viewtopic.php?f=108&t=87403sa o iau la 3000-3500 euro si sa o repar cu 2000-2500 euro. avand in vedere ca una nelovita din acelasi an costa de la 7500 euro in sus, pe hartie ar fi fost rentabil. dar punand la socoteala timpul pierdut, ca e cel mai slab nivel de echipare, ca momentan nu am nevoie de o masina mare si de faptul ca nu as fi avut niciodata incredere in masina aia stiind-o lovita, am zis ca nu merita.
17 Apr 2013, 20:48
Acel Mondeo are airbag-urile sarite ... ar fi fost foarte complicat si prea multe batai de cap.
20 Apr 2013, 12:11
Sa nu-ti para rau ca n-ai luat-o. Eu zic ca e decizia corecta.
Si dupa cum au zis si alti colegi mai sus, cu 10000 de euro sunt convins ca vei gasi masina buna, relativ noua si mai ales, nelovita, ceea ce e cel mai important.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.