Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford
Reguli forum
Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati sau .
17 Iul 2013, 12:07
Pacat ca nici in scolile profesionale nu se mai face meserie. Dai o tuica la maistru si ai trecut clasa
17 Iul 2013, 16:34
Salut,
Revin asupra diagnozei si fac o paralela privind presiunea de ulei vazuta de computer(laptop,soft) si manometrul clasic,antic si sfant.
In momentul cand motorul este conectat pentru diagnoza computerizata,incepe sa citeasca diferiti parametri printre care si presiunea de ulei si aici ar fi bine sa stiti ca un motor care are o ungere corecta trebuie sa aiba o presiune macar de 2 bari in ralanti iar martorul care se aprinde in bord ne averitezeaza debia atunci cand presiunea este sub 0,8 bari,deci cand deja este tarziu pentru cuzineti si piesele care se afla in miscare.
In timpul diagnozei,softul nu stie sa spuna care este presiunea reala exercitata in motor si daca vede ca martor este stins si presiunea poate fi de 0,9 sau 1 bar,el spune ca e "OK" deoarece atat stie sa faca iar asta pentru motor inseamna uzura preamatura,fapt care la` manometrul mecanic nu se poate intampla asa ceva decat sa iti spuna presiunea respectiva.
Multi va vaietati ca "va bat tachetii" si ca ati fost la diagnoza si presiunea este ok,deci incotro ne indreptam domnilor?
Sunt cativa care se supara pe mine ca nu suport masinile fabricate dupa 1998 deoarece sunt full de eletronica si la orice intrerupere trebuie sa o pui pe tester si "nea Caisa "zice,are probleme la D54 dar el nu stie ce e aia iar clientul pleca cu banii luati si cu un gust amar.
Oare eu de ce am o masina diesel din 1986 si nu mi-am luat si eu una dupa 2000 fabricatie cum are tot omul?
Cauza e urmatoare,cand pleci undeva in concediu sau la drum lung si la cea dupa 2000 fabricatie ai nenorocul sa te lase pompa de injectie care bineinteles ca este asistata electronic,te costa o sacosa de bani(a patit-o un var de-al meu care facea Spania cu ani in urma,6000 lei a costat distractia) plus ca ti-a distrus si concediu si tot ,pe cand la motorul diesel din 1986 nu se poate defecta decat electrovalva de motorina si dureaza 10 minute sa iei o cheie de 24 sa o demontezi,ii arunci pe camp miezul electromagnetic ca sa poata trece motorina in capul hidraulic dupa care pornesti motorul si mergi in continuare unde doresti si cat doresti decat ca oprirea se face numai in viteza si ar mai de mentionat ca daca tot ai aruncat miezul de la electrovalva poti arunca si acumulatorul autoturismului,il pornesti impins si mergi toata tara fara curent fara nimic.
O intrebare la care v-as ruga sa imi raspundeti si mie:
-Oare de ce Octavia cu motorul de 1.9TDI a inceput sa fie echipata de neamt din 2006 cu pompe de injectie clasice Bosch fabricate in 1977 si nu au montat tot din astea super asistate de eletronica si calculatoare?
17 Iul 2013, 20:34
Salut,
Dl Gabi ma scuzati cu intrebarile mele, dar am fost si eu ba la unu, ba la altu` si vorba dvs "dau din umeri" si mai intreb si eu prin stanga si prin dreapta ca poate ii dau de cap. Putini mai sunt in ziua de azi care fac munca de placere asa cum faceti dvs si isi da toata silinta in ceea ce face. Majoritatea umbla doar sa iti manance banul iar masinile in ziua de azi sunt facute ca sa se strice nu sa reziste cum era in alte timpuri mercedesul "cobra" cine a avut de a face cu el. Oricum multumesc de raspunsurile dvs si va doresc multa sanatate in continuare, am sa ii dau eu de cap intr-un final !
PS: neamtul e mereu cu 10 pasi inaintea noastra
17 Iul 2013, 21:17
Am avut o Cobra cu motor de 2000cm diesel,torcea,iti era drag sa il asculti ca avea pompa de injectie in linie si injectoarele pe 115 bari si nu se auzea rontaiala de diesel

ehee
18 Iul 2013, 15:33
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

18 Iul 2013, 16:42
Salut,
Conducta nu are niciun fel de garnitura deoarece inchide pe con prin presare.
Problema apare acum in felul urmator,unii au prostul obicei de a trage de conducta si a o stramba in loc sa o demonteze ca sa poata avea acces la injector si din acest motiv trebuie remodelata pana se aliniaza perfect cu injectorul,dar pentru inceput foloseste o cheie de 17 si vezi daca mai merge stransa,se poate slabi si din trepidatii.
Mai exista si varianta in care unii strang ca disperatii si din acest motiv se taseaza conul conductei si nu mai inchide,trebuie inlocuita.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

18 Iul 2013, 17:27
Buna seara,
Am si eu o intrebare. De la o buna bucata de vreme am observat ca volanul nu mai revine singur in pozitia de mijloc, dupa iesirea din viraj. Trebuie sa il ajut eu, altfel nu revine perfect. Deasemena, pompa scoate un sunet ascutit la capat de cursa si directia merge putin mai greu, parca. Posibil sa fie pompa servo? Am inteles ca merge, sau nu merge deloc, asa este? Mentionez ca am facut directia, am schimbat flanse si rulmenti amortizoare, etc.
Multumesc.
18 Iul 2013, 18:10
Salut,
Am un mare respect pentru tine deoarece deja ai contribuit cu doua donatii in topicul deschis de colegi pentru ajutorul meu dar nu acesta este motivul care iti raspund ci pur si simplu pentru ca asa fac cu toti si daca ai observat acolo pe topicul ala sunt majoritate numai persoane care nu au avut nevoie de serviciile mele si nicidecum cei care stau pe aici toata ziua si le scriu pagini intregi apoi mai ma si mistocareste cate unul dupa ce isi face treaba cu mine,altul in locul meu poate nu mai raspundea la niciunul dar dupa cum vezi continui sa o fac si-n situatia care sunt in loc sa stau linistit sa imi vad de boala,dar nu am dreptul sa judec pe nimeni,in fine...
La tine este de vina pompa de servo-directie deoarece nu mai asigura presiunea necesara ca directia sa mearga usor si din acet motiv volanul nu mai revine singur.
Te rog sa demontezi pompa si sa mi-o trimiti mie si in considerentul in care se mai poate repara nu te costa nimic decat curieratul cand ti-o returnez.
Daca esti de acord ma anunti sa-ti dau adresa pe privat.
Stii ce as mai avea de comentat?
Este uluitor ca un strain care nu ma cunoaste a renuntat la o suma de bani peste care ar ma fi adaugat ceva si lua o pompa SH decat sa imi doneze mie acei bani.
Esti o persoana de mare onoare si calitatea sufleteasca pentru care ma plec in fata ta.
Astept sa imi spui decizia pe care o iei.
18 Iul 2013, 19:49
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

21 Iul 2013, 13:49
Salut,
Imi cer scuze de intarziere...
Mergi la orice magazin de piese auto si comanzi 1 m de furtun de retur pentru injectoare dupa care il tai tu la lungimile necesare .
Furtunasele sunt montate prin simpla presare cu mana.
22 Iul 2013, 07:26
Multumesc pentru sfaturi.
Furtunul de retur e intreg, nu are nici o problema. Problema e garnitura care vine premontata pe acel furtun. Am aflat ca au incercat si altii sa puna o alta garnitura, deoarece nu se poate cumpara separat, insa fara succes ... tot le scapa motorina. Am comandat ansamblul de conducte retur injectoare, 400 RON, ingrijorat si de faptul ca acum 2 zile un ford a luat foc la iesirea din Timisoara ... nu vreau sa ma risc.
22 Iul 2013, 22:22
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- injector.JPG (22.5 KiB) Vizualizat de 5972 ori
23 Iul 2013, 07:55
Cele 4 oringuri vin premontate (probabil in anumite conditii de presiune/temperatura) pe ansamblul conducte retur. Deci trebuie cumparat cu totul (400 lei). Am inteles ca unii au incercat sa schimbe acel oring, dar operatia nu a reusit....tot aveau scurgeri de combustibil.
Returul merge direct in rezervor? Intreb asta deoarece vreau sa stiu daca o sa am probleme din cauza aerului care va intra pe instalatie in momentul schimbarii furtunului. Azi ar trebui sa primesc furtunul de retur si inca ma gandesc daca sa-l schimb eu sau sa merg la un service (nu am o pompa manuala cu care sa scot aerul in cazul in care acest lucru este necesar).
23 Iul 2013, 08:03
Buna domnul Gabi si sanatate!

In sfarsit am ajuns si eu sa vad cum imi arata motorul sub "capac" ...

Deci ieri seara am dat jos capacul motorului si am verificat distantele intre tacheti si axul cu came ...
La admisii am 0.30-0.35 (deci intra lera de 0.30 lejer, dar cel de 0.35 nu) la toate 4, iar la evacuari am 0.45-0.50 (deci intra lera de 0.45, dar cel de 0.50 nu) la toate 4.
Deci pot sa zic ca sunt la fel toate admisiile si toate evacuarile ...
In acest caz ce ma sfatuiti? Ar fi mai bun reglajul daca ar fi mai aproape de toleranta superioara, sau pot sa las linistit asa, deoarece dupa carte tolerantele sunt bune ...
Toate masuratoarele au fost facute dupa ce masina a stat cca. 24 ore fara a fi pornit ...
Va multumesc si va doresc numai bine!
24 Iul 2013, 07:24
Problema rezolvata. Am primit ieri ansamblul conducte retur si le-am si schimbat. Acea sarma otelita trebuie impinsa cumva in jos ca sa elibereze stutul de la conducta de retur. Trebuie mare atentie pentru a nu pierde acea siguranta.....mie mi-a sarit una, noroc ca nu prea departe si am reusit sa o recuperez. Intradevar problema era oringul respectiv care era fisurat. Multumesc pentru sfaturi.
24 Iul 2013, 11:19
Salut,
Acele sigurante le poti face din orice cablu otelit,de exemplu dintr-un cablu vechi de soclu de la Dacia.
24 Iul 2013, 16:26
Buna ziua,
Am si eu un comportament ciudat la masina. La viteze mai mari >100 pe accelerare puternica masina trage cand stanga cand dreapta fara a misca volanul. Parca se simte si un usor tremurat. Impresia ar fi ca masina se opinteste la inceput(accelerare puternica) si o da din colt in colt dar apoi merge drept. La inceput trage stanga, tin usor contra si apoi o ia in dreapta dupa care pare sa mearga drept. In plus in functie de drum - daca are criblura mai mare si nu e o suprafata neteda, dupa 130 am si un vibrat usor al volanului(cauciucurile pe fata sunt noi,echilibrate). De la ce ar putea fi? Tampoane motor, bielete, capete de bara? Am fost pe la service-uri au tras de toate dar mi-au zis ca totul e ok.
Merci,
Ionut
24 Iul 2013, 20:23
Salut,
Atunci cand masina sta ca pe o bila si trage intr-o parte apoi in cealalta dupa care se stabilizeaza si se aude si o mica bataie sau trepidatie in volan,80% din cazuri le reprezinta caseta de directie si am intalnit tipul asta de defectiune la 5 firme de masini care totusi nu se simte ca ar avea joc dar dupa demontare se vede clar ca axul cremalierei este cu problema descrisa.
25 Iul 2013, 14:17
Aceeasi problema o am si eu. Si probabil raspunsul e acelasi. Numai ca eu nu trebuie sa am > 100 km/h, ci asta se intampla la orice viteza. Ba fuge in dreapta, ba fuge in stanga. Si asta, mai ales daca roata intalneste vreo denivelare.
La mine este si un zgomot puternic cand trag scurt de volan dreapta-stanga. Si simt si in talpa un fel de joc. Iar acest zgomot se aude si in mers, dar mai cu seama cand masina sta pe loc. Nu conteaza daca motorul este pornit sau oprit.
Un coleg de forum mi-a sugerat ca acestea ar fi simptomele bucsilor de pe fata care joaca pe metal. De curiozitate, am desfacut pivotul, in asa fel incat bratul sa nu se mai prinda de fuzeta. Ei bine, bratul statea foarte arcuit in bucsi, nu avea joc, de unde am tras concluzia ca bucsile sunt bune.
Cred deci ca problema este din caseta.
26 Iul 2013, 15:31
Exista sanse sa nu fie de la caseta in situatia mea? N-am nici un fel de zgomot sau vibratii cand fuge stanga dreapta la denivelari. Ma gandesc ca poate si un cap de bara/bieleta sa dea aceste simptome. Acum 3-4 luni am schimbat bratele (basculele) pentru ca aveam un zgomot infundat la gropile mai mari dar nici un mecanic care a tras de pivoti sau bucse bascula nu mi-a zis ca sunt de schimbat.
26 Iul 2013, 22:17
Salutare dragi colegi,
S-a implinit un an de cand dnul Gabi mi-a reparat motorul (segmentare) si dupa un drum Bucuresti-Constanta pot spune ca nu exista comparatie cu masina care era inainte (de precizat ca pe autostrada am putut merge mai tare si sa fac o comparatie si la viteza). Pe langa faptul ca nu am mai plecat cu uleiul dupa mine si cu grija de a verifica joja trage foarte bine masina.
Legat de nivelul uleiului este acelasi ca cel lasat de dnul Gabi la plecarea de la dansul din curte.
Oricare dintre voi aveti probleme cu masina si va aflati in apropiere de dansul mergeti fara nicio indoiala pana la Alexandria.
Drumuri bune si fara incidente.
Cu stima, Mihai
26 Iul 2013, 22:41
salutare. am schimbat astazi injectoarele la masina si cu aceasta ocazie am schimbat si filtrul de motorina. la mine este versiunea aceea cu element filtrant din hartie care se baga in carcasa de plastic. ideea este ca in filtru depus in partea de jos erau niste mizerii care pareau a fi metalice (unele din ele erau chiar maricele ca dimensiune), cei de la service mi-au spus ca este de la pompa de combustibil cea de inalte, ca incepe sa se roada si ca trimite pilitura peste tot inclusiv in noile injectoare. din acest motiv nici nu au vrut sa imi dea garantie la ele, au spus ca daca schimb pompa si curat toata instalatia atunci primesc garantia. mi-au sugerat sa mai merg inca 5000km cu masina si sa verific daca mai are pilitura in filtru. eu din cate am vazut acolo impuritatile respective erau de culoare aurie, nicidecum negre cum am vazut in diverse imagini pe net (nu cred sa fi iesit la testul cu magnetul). ce parere ai despre acest aspect si cam ce solutii ar trebui sa iau? pot verifica cumva daca pompa da acea pilitura? multumesc anticipat de sfaturi.
27 Iul 2013, 22:50
Salut,
Exista un topic destinat acestui subiect si nu are rost sa rediscutam probleme care au fost detaliate in amanunt,aceste pompe daca nu ma insel au fost echipate un singur an si numai generatia aceea au probleme.
29 Iul 2013, 09:57
Salut,
Ma poti ajuta cu un sfat, te rog:
Am avut o problema cu turbina, cel mai probabil, unde am deschis un topic aici:
viewtopic.php?f=54&t=90325&p=1266156#p1266156Din cate am inteles de la colegii de pe forum e posibil ca pe langa turbina sa se fi dus si motorul.
Acum daca cumva imi poti da si alte sfaturi, eu vreau ca saptamana aceasta sa ma duc cu masina intr-un service si cel mai probabil incerc sa iau legatura cu MadDog sa vad daca ma poate ajuta.
Doream sa stiu cam la ce sa ma astept si ca probleme si financiar.
merci.
29 Iul 2013, 11:16
Salut,
Nu este o defectiune care poate fi evaluata fara o privire de ansamblu.
Tot ce iti pot recomanda este sa faci un test de compresie pe cilindri si sa vezi ce valori ai,operatie care o poti efectua la Maddogu,apoi daca ai nevoie sa iti reconditionez chiulasa si sa ti-o dau facuta decat sa o montezi pe motor,te servesc cu placere.
29 Iul 2013, 11:24
Testul de compresie ti-l poate face si la domiciliu,deci decat sa mai platesti platforma mai bine te intelegi cu Radu cat te costa deplasarea.
29 Iul 2013, 12:10
Am discutat cu Maddog si a ramas sa ma duc la el, maine sau miercuri si sa vada exact ce e acolo si cat de grav este. Multumesc!
29 Iul 2013, 19:13
Buna seara dumnu' Gabi!
Sper ca sunteti mai bine cu sanatatea si chiar m-as bucura sa aud asta, ca avem nevoie de dvs.
Am si eu o problema care, dupa simptome, cred ca este de la caseta de directie - bucsa de teflon sau tachet impingator.
S-a mai doscutat despre asta, stiu, dar vreau sa va prezint pe scurt cum se aude la mine: cu motorul oprit, daca trag scurt de volan stanga-dreapta se aunde asa un clank-clank, enervant, ceea ce la alte masini nu se aude( am verificat faptic). Cu motorul pornit, pe loc nu in mers, daca trag la fel de volan stanga-dreapta, se aude asa usor un "bang", ca si cum ar da de un obstacol ceva. Asta daca trag de volan scurt spre dreapta, spre stanga nu se aude. Si ar mai fi o problema-cand trec in mers, peste obstacole, gauri mici, cu volanul bracat spre dreapta se aude un trank metalic , in partea stanga din fata.
Cred ca am fost expilicit si mai adug ca am schimbat capetele de bara si bieletele de directie, dar degeaba, tot face.
Mecanicul m-a pus sa ma interesez daca exista ceva saibe pentru tachet, ca sa-i ia acel joc. Se poate rezolva ceva daca se pune in capatul tachteului vreo saiba ?
Sper sa ma sfatuiti cum as putea rezolva problema.
multumesc !
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.