Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
05 Aug 2013, 21:56
Salutare. Am un Fiesta din 2008 (MK6 cu facelift) care, de la o vreme, are o problemă cu direcţia: când motorul e sub 2000 de rotaţii/minut servodirecţia pare să nu mai functioneze. Dau de volan, însă începe să cârâie şi se mişcă greu volanul. Problema se întâmplă atât în mers cât şi pe loc (ce-i drept, în mers se întâmplă atunci când învârt volanul mult, în ace de păr, spre exemplu, la viteză mică). De notat ar fi că, atunci când pornesc maşina, la început servodirecţia funcţionează bine şi pot învârti lejer de volan (pentru a pleca, spre exemplu).
Vă mulţumesc anticipat pentru sfaturi.
05 Aug 2013, 22:28
E problema, ai pompa de servo pe moarte.
Schimb-o rapid pana nu se gripeaza si nu iti strica cureaua de accesorii.
De asemenea ea produce masiv pilitura in acest stadiu, asadar e bine ca dupa ce ai schimbat-o sa inlocuiesti uleiul ca la carte.
Pentru asta, dupa ce ai inlocuit pompa si ai montat toate furtunele, cel care se intoarce din caseta in rezervor il lasi liber sa curga intr-o galetusa ceva dar in asa fel incat sa observi uleiul care iese din sistem.
Pui ulei curat in rezervor si dai la cheie, bineinteles mai trebuie o persoana, si complectezi cu ulei curat pe masura ce scade din vas.
In acest timp rogi colegul sa faca curse stanga \ dreapta pana ce uleiul rezultat va fi curat.
Conectezi furtunul de retur la loc in rezervor si aerizesti normal.
Nu te zgarci la cativa litri de ulei, vei salva viata pompei pe viitor.
Ce am facut eu desi nu am probleme pentru a mari viata pompei, a fost sa pun un magnet puternic in rezervor.
Am circa 8 mii de km de cand l-am pus si intruna aduna o piltura foarte fina, desi uleiul a fost abia schimbat.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.