Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Un ford focus nascut din culoarea oceanului

01 Sep 2007, 02:16

Salut baieti,
In primul rand va felicit pe toti aceia care ati dat toti banii pe masinile mosului Henry, cel care a inventat automobilul modern si a revolutionat tehnologia de fabricatie in flux.
Sa va povestesc pe scurt cum am ajuns sa venerez marca Ford :lol:
Prima oara am luat contact cu marca ford la Constanta la salonul auto, ocazie cu care m-am instalat la bordul unui ford focus, era masina care avea sa castige an dupa an 65 de premii in 80 de state unde avea sa fie exportata si asta datorita calitatii, fiabilitatii si versatilitatii modelului. Am ramas placut surprins, pot spune ca a fost dragoste la prima vedere, asta se intampla undeva prin anul 1999. Atunci am spus in gandul meu ca daca imi voi lua vreodata o masina aceea va fi ford focus.
Al doilea contact cu masinile domnului Henry Ford l-am avut in anul 2006 cand am avut deosebita onoare de a participa ca driver la cel mai mare summit desfasurat in Romanica - summitul Francofoniei, ocazie cu care am condus un ford mondeo de 115 cai TDCI. Am ramas placut surprins de ceea ce "stia" masina sa faca; stabilitate deosebita in curbe, si cand spun asta ma refer la faptul ca am condus cu antemergator prin Bucuresti cu viteza mare !!! ca sa va dati seama ce inseamna viteza mare va spun ca am parcurs distanta hotel Hilton Athenee Palace via aeroportul Henri Coanda in 6 minute :o , putere a motorului repartizata liniar pe tot regimul de turatie datorita turbinei cu geometrie variabila, senzatia pe care ti-o dadea masina era aceea de tot unitar, un tanc sau o uzina cum spune un prieten care conduce zilnic o asemenea masina, franele ferme m-au scos din incurcatura de fiecare data si ESP-ul a avut ultimul cuvant in ziua cand a plouat.
Trebuie sa va marturisesc ca "virusul Ford" de care sufar se pare ca este mostenit, de ce spun acest lucru, pai bunicii din partea tatalui au fost printre primii proprietari de masini Ford din tara, am sa revin cu o copie scanata a actului de proprietate de prin anii 30' - 40'.
Acum incepe partea frumoasa a povestii mele.
Nu am de lucru si intru intr-un show-room Ford si ce sa vezi, ma instalez la bordul unui ford focus II, bineinteles aceeasi senzatie de bine ce se lasa cu dragoste de obiecte si zic in gandul meu "al meu esti"
Ca atare depun 500 euro in contul BDT si comand masina care are urmatoarea configuratie;
MODEL: New FOCUS Trend Collection, 1.6i - 100 CP, 4 usi Sedan
MOTOR: 1,6i Duratec 16V - 1596 cc
Cilindri - 4 in linie / DOHC / chiulasa si bloc din aliaj /
injectie electronica multi-punct / clapeta acceleratie comandata electronic
Combustibil: Benzina fara plumb
Putere maxima: 100 CP (74 kW) / 6000 rpm
Cuplu maxim: 150 Nm / 4000 rpm
CUTIE DE VITEZE: Manuala, 5+1 trepte
VITEZA MAXIMA: 180 km/h
CONSUM COMBUSTIBIL: 5,5 l / 100 km in ciclu extra-urban
6,7 l / 100 km in ciclu mixt
8,7 l / 100 km in ciclu urban
EMISII CO2: 159 g/km
DOTARI STANDARD: ABS (Anti Lock Brake System) + EBD (Electronic Brake Distribution)
Airbag-uri frontale, sofer si pasager
Airbag-uri laterale
Bancheta spate rabatabila fractionat 60 / 40
Bandouri laterale in culoarea caroseriei
Buzunare plasate pe spatarele scaunelor din fata
Centuri de siguranta fata pretensionate pirotehnic, in 3 puncte, reglabile vertical
Centuri de siguranta spate ( 3 bucati ) cu fixare in 3 puncte
Climatizare cu zona dubla
Coloana volan ajustabila axial si vertical
Compartiment bagaje iluminat
Computer de bord
Consola fata cu suport pentru 2 pahare
Faruri cu stingere intarziata, sistem "Follow me home"
Faruri de ceata cu ornament in culoarea caroseriei
Faruri reglabile electric
Filtru polen
Frane discuri ventilate - fata / tamburi - spate
Geamuri fata actionate electric
Geamuri tenta verzuie
Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda
Luneta incalzita
Manere exterioare usi in culoarea caroseriei
Manere interioare usi de culoare argintie
Masca motor cu rama in culoarea caroseriei
Oglinzi electrice si incalzite, carcasa de culoarea caroseriei
Parasolare cu oglinzi
PATS (imobilizator electronic motor)
RadioCD 6000 RDS - 6 difuzoare, antena, comenzi pe volan
Roata de rezerva de dimensiuni reduse
Scaun sofer ajustabil manual pe inaltime
Servodirectie
Sistem de franare servoasistat
Sistem de pornire de pana la -25oC
Sistem electronic de control al vitezei(pilot automat)
Spoilere fata si spate in culoarea caroseriei
Stergator / spalator luneta
Tetiera centrala spate
Tetiere fata si spate (2) reglabile pe inaltime
Torpedou iluminat
VIN vizibil
Volan in 4 spite, cu insertii cromate, imbracat in piele

OPTIONALE INCLUSE IN PRET:
Asistenta la franarea de urgenta (MBA)
Pachet fumatori
Torpedou refrigerat
Vopsea metalizata
Jante aliaj 16 cu cinci spite in Y / 205/55/R16

PRET CIP promotional: 12.745 EURO
PRET DDP promotional: 15.167 EURO
O domnisoara draguta ma asigura ca in termen de o luna si jumatate intru in posesia masinii.
A si era sa uit, am optat pentru urmatoarele optionale;
Aparatori de noroi
Covorase de cauciuc fata - spate
Alarma
Senzor de parcare spate
Cotiera centrala fata
........., as mai fi vrut si scut metalic dar mi s-a spus ca nu se mai instaleaza, cica asa a venit info mail de la uzina
In calitate de proprietar de dacia (si de ce sa nu recunoastem ca a fost 1310, GTI, sau SuperNova ne-am facut cu totii treaba cu ele) abia astept sa vad diferenta
Astept de la voi sa imi spuneti cum se comporta masina si apropo am inteles de la unii ca masina ar fi un pic submotorizata, asa o fi ?[/u]

01 Sep 2007, 17:31

Felicitari pentru masina,it doresc asteptare usoara.Eu zic ca te vei descurca bine cu 100 cai.

01 Sep 2007, 17:48

mda
fii binevenit.... si ai rabdare
sa intelegem ca esti sofer de VIP-uri?

04 Sep 2007, 00:13

Salutare blue Ocean,

sunt posesor de Ford Focus 2 si il am de numai 4 zile, si am acelasi motor ales de tine numai ca e varianta hatchback si m-a costat mai putzin.
Eu am dat 14870 euro DDP. Am aceleasi dotari ca si ale tale, masina este Ocean Blue, cu dotari Trend Collection si am luat-o de la COLINA MOTORS din Baneasa.

Masina merge impecabil, am testato si cu 4 persoane si trage bien motorul. Toti colegii care mi-au vazut masina m-au felicitat pt alegerea facuta.

Covorase cotiera si ce mai vrei tu pe ea sa stii ca le poti monta ulterior la dealer, cel putin asa mi-au zis mie cei de la Colina.

Covorase m-am dus in Carrefour Feeria si mi-am luat de acolo cu 1,7 mil, covorase de la Michelline si arata super bine.

Daca mai ai nelamuriri intreaba!

Bafta Multa si nervi de fier la asteptare, alegerea facuta isi merita banii si ai ales o masina buna!

04 Sep 2007, 02:11

welcome! din ce in ce mai multi argeseni pe forum.
felicitari pentru noua masina, ai facut cea mai buna alegere.
cred ca si eu sufar de "virusul Ford", am in cap un mustang nou si cred ca va fii urmatoarea mea masina :roll:
asteptare usoara (stiu ca e greu)

04 Sep 2007, 10:19

Welcome si sa fie intr-un ceas bun.

Asteptam masina si pozele!

04 Sep 2007, 10:54

Frumoasa povestea :)

Felicitari, si asteptare usoara!

Petru scut motor, se poate pune dupa aceea.
Eu am gasit un service in Bucuresti si ma costa 624 RON (voi inlocui scutul de plastic cu cel metalic).
Ultima oară modificat de Fritz pe 04 Sep 2007, 23:50, modificat 1 dată în total.

04 Sep 2007, 23:31

Asteptare usoara si bine ai venit.

05 Sep 2007, 01:11

Va multumesc tuturor pentru primire, revin cu poze imediat ce soseste masinuta.
....... abia astept, nu mai suport, am ajuns sa tai zilele din calendar.

07 Sep 2007, 21:10

Salut. Tocmai am venit de la un drum de 800 km (total excursia cred ca fro 2000km), aceeasi masina acelasi motor 3 persoane + bagaje, portbagajul nu era plin-plin dar am mai avut si in habitaclu, masina s-a comportat cel putin decent, ne-am tinut dupa o skoda tour 1.9 tdi 105 cai parca a zis cu 2 persoane + bagaje, ramaneam nitel mai in urma doar cand mi-era lene sa apas acceleratia (eventual retrogradat). Bine nici el nu mergea prea tare. Ideea e sa nu-i dai talpa de la 2000 ca nu e diesel. Cel putin 3-4000 rpm si pana in a 4-a si poti sa-i dai. Nu-ti cere nimeni sa mergi cu 2000, 3000 e un compromis ok. E o alegere in parte neinspirata doar daca vrei sa faci raliu cu greutate in ea (AC -ul mai papa si el un pic ).
PS Drumurile au fost f variate , de la serpentine pana la autostrada.

editare2: vezi si asta : http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?p=112319#112319
editare: din cate stiam 2.0 tdci 115 nu e cu turbina variabila, din care cauza ar avea si lag mai pronuntat

08 Sep 2007, 00:37

Ma bucur alaturi de tine Cornel 001. Sa stapanesti sanatos masina si sa te bucuri de ea impreuna cu intreaga familie.
Comportamentul rutier al focusului este mult peste skoda, am condus ambele auto si pot sa spun ca fordul este masina care iti da sentimenul de siguranta cel mai profund, dand dovada de stabilitate si manevrabilitate maxima in situatii limita, schema ce skoda nu va sti deocamdata sa o faca.
Fritz am si eu o intrebare ?. Daca ai scut de plastic pentru ce vrei sa il inlocuiesti cu un scut metalic. Eu doream scut pentru protectie la murdarie nu pentru, fereasca Dumnezeu altceva.
Deveritas sa sti ca nu ai gusturi rele, eu astazi am stat 10 minute sa admir un mustang, SUPER MASINA, intradevar Ford nu isi dezamageste clientii fideli.
DJManzoty sa stapanesti sanatos masinuta, alegerea pe care ai facut-o tu nu as fi putut sa o fac eu........ca de, familia in fond are ultimul vot de blam :lol:
Astept cu interes intalnirea fordistilor din toata tara.

08 Sep 2007, 11:02

Vreau sa-i pun scutul metalic pentru protectie impotriva eventualelor lovituri pe drumurile mirifice ale Romaniei :D

10 Sep 2007, 11:55

Salutare Blue Ocean si la toata gasca salutare!

Multumesc Blue Ocean pt urari,

Tocmai m-am intors dintr-un drum bucuresti - buzau, plecat cu plinul facut , 3 persoane ion masina si cateva mici bagaje nesimnificative. Masina s-a comportat superb, am resetat consumul mediu cand am plecat din fata blocului si rezultatul a fost 7.1 l /100km, distanta parcursa 200 km, viteza pe drum a fost intre 80-115km, am tinut-o sub 3000 de turatii ca nu a trecut rodajul si nu vreau sa o fortez. Sincer masina merge impecabil si se comporta excelent in curbe .
Am facut poze cu masina la bunici la tara si diseara le voi posta ca acum sunt la birou si nu am pozele.

Ma pregatesc sa plec marti pana la Oradea si ma intors joi, cu pareri si poze mult mai multe.

FRITZ , se pierde garantia daca imi monteaza alta firma acest scut?
Eu vreau sa imi iau scut pt motor si capac , ca nesimtitii mi-au dat-o fara capac. Dupa ce le dai un sac cu bani nici un capac nu dau si ei :D

o zi buan la toata lumea

10 Sep 2007, 12:05

In primul rand, service-urile Ford nu cred ca au/aduc scuturi metalice. Producatorul face doar de plastic, cele metalice sunt, ca sa zic asa, after-market.

In al 2lea rand, nu prea vad ce garantie s-ar pierde. Scutul metalic se potriveste perfect pe masina, nu trebuie data nici o gaura in plus.
Ca sa fac o comparatie plastica, e ca si cum ti-ai monta bavete de noroi :)

Pentru linistea ta, intreaba dealer-ul. Daca nu-l montez pana la revizia de 2500, o sa intreb si eu.

10 Sep 2007, 18:38

Legat de scut: atentie la siguranta pasiva. Din cate stiu e proiectata astfel incat motorul si bateria sa 'cada' la un impact nasol, probabil de aia si fac numai de plastic ca ala se lasa spart de impact/greutate.

Eu pana acum n-am simtit nevoia de scut (17.500 km cam)

PS mi se pare mie sau in ultimu timp mai toate focusurile noi de pe forumuri sunt benzinare (predomina 1.6 100) ? Stiu ca inainte dizel era cel putin egal daca nu predomina.

10 Sep 2007, 19:07

intr-adevar, se pare ca benzina revine in forta....
oare sa fie de vina pretul mai ridicat la diesel sau panarama de volanta in masa dubla ?

10 Sep 2007, 19:15

Cred ca o explicatie ar fi urmatoarea: Avantul deosebit pe care l-a luat economia patriei (?!?!) => mai multe firme isi permit sa "doteze" angajatii cu masini de serviciu => omul o prefera pe a lui, dar drumurile zilnice catre si de la servici le face cu aia => undeva pe la 12-18 mii km/an cu masina lui in plimbari si concediu => diferenta de pret pt un motor pe motorina nu i se pare justificata, avand in vedere ca pretul benzina vs. motorina e "cam pe acolo". A, + legenda ca motoarele pe motorina se strica mai repede. Zic si eu...

10 Sep 2007, 19:35

la mine a fost alegerea pe benzina datorita bugetului de austeritate.

nu imi permiteam motorina cu toate ca imi doream motorul umpik mai puternic :D

10 Sep 2007, 23:09

Salut baieti,
In primul rand sa ii uram drum bun lui DJManzoty, pana la Oradea are ceva de mers. Apropo de scutul metalic, mie mi-au spus cei de la BDT ca nu exista nici o problema cu garantia daca montezi scut, acum poate ca este opinia lor..........sau nu stiu!!!??? Din cate am inteles dieselul vine cu scut de plastic si benzina vine fara nimic. Eu unul as fi multumit si cu unul de plastic, kit ca nu se mai murdareste asa de rau motorul.
Domnule Cornel 001, sincer sa fiu nu cred ca exista o explicatie mai buna cu privire la marirea numarului de benzinare decat aceea ca, Fordul incearca sa promoveze mai mult benzinarele, care se pare ca in ultima perioada au cam pierdut teren in fata dieselarelor care se cam vand singure datorita cuplului motor mare si a consumului mai redus. Ca sa confirm cele spuse mai sus, va marturisesc urmatoarele:
-ajuns in showroom intru in discutie cu un tip de la vanzari care imi zice, stiti va recomand trend colection de 1,6 16v 100 hp, este o masina OK si pe deasupra fata de diesel mai are si jante de magneziu cu 5 spite in Y. Ma uit mirat si il intreb, de ce nu motorina ca este mai fasneata, ce credeti, imi raspunde tot cu o intrebare, cati kilometri fac pe an, asta apropo de ceea ce spunea KomandantuR.
DJManzoty sa sti ca si eu as fi vrut un diesel, are alt cuplu si fuge de sub tine la propiu, dar daca asa a fost sa fie .......... sper sa nu regret ca am luat o benzinoaica care sa ma faca de rusine, glumeam desigur :D
Astept cu interes deosebit impresii din calatorii precum au facut DJManzoty si Cornel001.
Sa imi spuna si mie cineva cum merge directia la 1,6 16v 100 HP ? Am inteles ca la acest tip de motorizare nu exista sistemul electro-hidraulic EHPAS, daca nu gresesc parca asa ii spune.
A doua intrebare care ma framanta, si-a pus cineva xenoane si daca da pe care faza, scurta sau lunga, pe forum exista ceva dar prea vag pentru a-mi putea da seama. Din cate am vazut exista si alte tipuri de becuri cu halogen mult mai puternice cum ar fi cele de la Philips, x-treme power ar fi unul dintre cele mai recente, din cate stiu la FF2 faza lunga este H7 si faza scurta este H1, astept impresii de la cei care au pus asa ceva pe masina lor si au observat ca este o diferenta majora.
A treia intrebare, cine a pus geamuri electrice si ce modificari a facut la un FF2 venit din fabrica cu geamuri manuale, pe forum topicul cu geamurile este mult prea vag, poate reusim aici sa dezvoltam subiectul.
Ultima intrebare, ati gasit in vreun magazin ornamente pentru manere la FF2 si masca cromata sau ceva care se poate atasa mastii sau orice alt briz briz cromat care se poate pune pe masina, sincer imi place cromul la nebunie.

10 Sep 2007, 23:59

$1 scrie:$2ltima intrebare, ati gasit in vreun magazin ornamente pentru manere la FF2 si masca cromata sau ceva care se poate atasa mastii sau orice alt briz briz cromat care se poate pune pe masina, sincer imi place cromul la nebunie.


Incearca pe forum la sectiunea Vanzari, sunt cativa vanzatori care iti aduc de la Ford tot ce se face si se poate monta pe masinuta ta.

11 Sep 2007, 01:00

Si ce daca are alt cuplu ? Si benzina fuge daca nu umbli subturat si nu se plange de cuplu... problema zic eu ar fi la consum...

Cu directia stai linistit cica e cea mai buna din clasa si eu nu prea am simtit nevoia s-o reglez...

PS daca iti place asa mult cromul ai gresit, trebuia sa-ti iei un golf ceva :P a si musai tdi ca se asorteaza la crom :P

15 Oct 2007, 21:29

Va salut domnilor.
Am sa va dau vestea cea mare, mi-a venit "iubirea".
Dupa cat am asteptat si cat am negociat cu dealerul se pare ca a meritat efortul.
...................... si acum POZELEEEEEEEEE .........
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2977 (Medium).jpg
(137.48 KiB) Descărcat de 455 ori

15 Oct 2007, 21:39

o puteti admira in toata splendoarea ei
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2921 (Medium).JPG
(87.75 KiB) Descărcat de 452 ori

15 Oct 2007, 21:41

//
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2922 (Medium).JPG
(104.9 KiB) Descărcat de 447 ori

15 Oct 2007, 21:42

//
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2924 (Medium).JPG
(124.19 KiB) Descărcat de 446 ori

15 Oct 2007, 21:43

//
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2925 (Medium).JPG
(107.4 KiB) Descărcat de 444 ori

15 Oct 2007, 21:45

//
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2926 (Medium).JPG
(98.57 KiB) Descărcat de 443 ori

15 Oct 2007, 21:46

//
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2927 (Medium).JPG
(97.39 KiB) Descărcat de 441 ori

15 Oct 2007, 21:46

//
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2928 (Medium).JPG
(100.4 KiB) Descărcat de 440 ori

15 Oct 2007, 21:47

//
FiÅŸiere ataÅŸate
IMG_2929 (Medium).JPG
(94.76 KiB) Descărcat de 436 ori
Răspunde