Totul despre membri

Focus 2 - VCT

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 29 Mai 2013, 09:21

Salutare Ford-istilor,

Dupa 1 an jumatate de invartit pe forum si de condus un Focus 2 ii fac o prezentare cu impresii, modificari si neplaceri.

Masina stock
Ford Focus 2 hatchback fabricata in 08.2005, motorizare 1.6 Ti-VCT 115 caluti naravasi, nivel de echipare Sport, Moondust Silver.
KM: 143.000 la cumparare, 168.000 acum.

Povestea
Sunt fascinat de design-ul Ford Focus de pe vremea cand pe strazi exista doar mk1 iar lansarea mk2 a mai adaugat cateva elemente deosebite. Imi place pentru ca de la inceput a fost diferita fata de alte modele din clasa ei si, cel mai important, are personalitate.
Am cautat-o destul de mult timp si pana la urma am gasit-o pe undeva prin Germania. Vroiam neaparat un motor pe benzina, cel putin 1.6 ti-vct, caroserie hatchback in 3 usi, nivel de echipare minim Sport cu cateva dotari pe care le consider absolut necesare pentru placerea, confortul si siguranta mea: ESP, cotiera, volan 3 spite piele, faruri cu interior negru. Sunt un perfectionist, tipicar si stiu exact ce vreau. N-am cautat o culoare anume dar trebuia sa fie una deschisa pentru ca imi place contrastul cu grilele, farurile si geamurile. Daca aveam mai multi bani la momentul respectiv as fi ales o motorizare mai puternica, probabil 2.0, neaparat benzina.

Modificari (in ordine cronologica)
  • ornamentele pedale Focus ST
  • butoane AC (non-aragaz)
  • colantat consola CD player / AC (pentru ca nu mi-a placut acea nuanta de gri foarte deschis a plasticului stock)
  • curatat si vopsit flanse (negru) si etrieri (rosu-visiniu metalizat)
  • folie geamuri (95% spate, 35% fata - care urmeaza a fi schimbata pentru ca nu-mi place diferenta prea mare dintre geamurile din spate si cele din fata)
  • arcuri Focus RS (mi-a placut rigiditatea si stabilitatea oferita dar nu cobora masina atat cat vroiam eu - arcurile sunt de vanzare)
  • arcuri Eibach Prokit (la fel de rigida ca si cu arcurile de RS dar cu 1-1.5cm mai joasa)
  • jante 17" si anvelope cu un profil mai sportiv (n-am vrut 18" pentru ca nu stiam cat de rigida va fi impreuna cu arcurile Eibach iar momentan sunt multumit)
  • spoiler fata Focus ST prefacelift
  • spoiler spate Focus ST facelift (asteapta o revopsire ca sa fie pus pe masina)
  • duze parbriz tip perdea

Viitoare modificari
  • praguri Focus ST
  • eleron Focus ST
  • filtru aer K&N
  • evacuare cat-back cu bifurcatie la final
  • stopuri Focus RS (sau ST)
  • distantiere roti (probabil Eibach Pro Spacer de 20mm, depinde cat loc este)
  • nuca schimbator (de ST sau altceva placut gusturilor mele)
  • folie geamuri v2 (75% spate / 50% fata)
  • coborarea geamului din dreapta la impuls
  • o mica remapare a graficului de cuplu
  • revopsire integrala (probabil in culoarea actuala desi am niste culori interesante simulate in Photoshop)
  • un sistem audio decent cu o claritate fina + isonorizare usi si alte zone (pentru ca nu trebuie sa auda toti din trafic ce ascult eu)

Nemultumiri
  • Desi cei 115 caluti sunt sprinteni mi-ar fi placut inca 30-40 fratiori vioi de ai lor. Probabil o sa obtin o parte din ei cu viitoarele modificari
  • Cutia de viteze ar fi fost mai buna daca ar fi avut 6 trepte
  • Pragurile nu au protectia de plastic care impiedica apa, nisipul si tot ce mai e pe sosea sa loveasca in tabla/vopsea
  • Geamul portbagajului nu are pe laterale cele doua bucati de plastic care impiedica apa sa curga in interior in momentul in care deschizi usa
  • Intr-o vacanta de dat cu placa in Poiana, alternatorul s-a gandit sa inceteze sa mai functioneze pe drumul de coborare din Poiana spre Brasov. Noroc cu un prieten localnic, niste sute de lei si un mecanic specilizat in aternatoare.

In rest, sunt foarte multumit de masina si ma bucur in fiecare zi de alegerea facuta. :)
Daca ar fi sa o schimb as alege un Focus 2 facelift, foarte posibil ST, chiar daca nu-mi plac toate plasticele lucioase din bordul versiunii facelift.

Nu prea fac sedinte foto cu masina dar am reusit sa gasesc in telefon o poza cu ea... in lucru.
focus-2-vct.jpg
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 29 Mai 2013, 16:37

Am deflectorul din spoiler-ul spate de ST Facelift "vopsit" in stil carbon prin hidrotransfer si ma gandesc sa il schimb cu cineva care are unul nevopsit si vrea carbon look. Sau sa il vand pentru ca e lucrat frumos si e pacat sa-l stric cu un strat de vopsea. Daca e cineva interesat sa-mi dea un mesaj privat.

Textul carbonului de pe deflector e ca pe capacul oglinzii din stanga. (click pt marire)

Imagine
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde rentiu87 » 07 Iun 2013, 19:25

de ce esti asa zgarcittt :( ma pune poze cu focoasa :D
٠•●★♫ ♪ ♫ ♫™★♪♫•*¨*•.¸¸♪♫•*¨*•.¸¸♪♫•*¨*•.¸¸♪♫•*¨*•.¸¸♫™
Avatar utilizator
rentiu87
Member
 
Mesaje: 467
Membru din: 01 Iul 2010, 07:02
Localitate: targoviste
Maşina: ford TDDI 115cp Nantucket Grey
VIN: WF05XXGBB51C21983

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 18 Iun 2013, 17:03

In sfarsit, am montat duzele tip perdea care, la prima vedere, sunt mai eficiente decat cele normale dar din cauza impuritatilor din vasul cu lichid de parbriz duzele se mai infundat si aproape de fiecare data arunca apa intr-un mod diferit. E oarecum interesant pt ca mereu te ia prin surprindere. :)
Concluzia: Mai putina apa consumata si o acoperire mai buna a parbrizului.

Ar trebui sa curat vasul de stratul de praf albastru deps pe peretii acestuia, probabil de la porcaria de lichid pt parbriz pe care o foloseam.

Multumesc lui adispan pt ajutor si sfaturi. De la un simplu schimb de bunuri (el duze, eu bani) a ajuns sa faca, din proprie initiativa, o inspectie generala a motorului.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde adispan » 18 Iun 2013, 19:38

sa traiti amindoi :)
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 06 Iul 2013, 11:16

In asteptarea proiectoarelor si a grilelor din jurul lor (care intarzie si iar intarzie) am facut un mic test cu bara din fata, si anume, am colantat temporar buza (care era) argintie de sub grila de jos. In concluzie, imi place iar atunci cand voi revopsi bara buza de jos va fi vopsita negru.

bara-fata.jpg


Inca n-am reusit sa vopsesc bara spate de ST in culoare masinii ca sa o pot monta. Noul "air diffuser" de ST facelift intarzie si el.
Caut in continuare capacele de la spalatorul de faruri... la un pret acceptabil. Daca are cineva idei / sfaturi, sunt binevenite.
Asadar, vara asta nu prea ne miscam cu spor.

Urmeaza revizia cu schimb de filtre si ulei. O sa-i pun un filtru (sport) k&n in cutie. Lichidul de frana trebuie schimbat si el. Bujiile la fel.
Si dupa toate astea trebuie sa ma interesez de amortizoare pentru a le schimba in toamna.

170.000km si coafura inca rezista :)
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Younick_wlf » 06 Iul 2013, 12:04

Foarte frumoasa masina si chiar arata mai bine colantata cu negru bara!
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme!
Younick_wlf
1nsane Member
 
Mesaje: 1260
Membru din: 09 Ian 2009, 20:47
Maşina: Ford FOCUS 3 Hatch, 2017

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde radu_andry90 » 11 Iul 2013, 21:49

mai multe poze!!frumos aspectul masinii cu bara de st!
Avatar utilizator
radu_andry90
Member
 
Mesaje: 284
Membru din: 12 Noi 2010, 19:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus ST mk2 2.5T

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 27 Aug 2013, 08:59

Pentru moment am cam terminat de aranjat partea mecanica a masinii (revizie, reparatii pe la articulatii si franare) asa ca am revenit la modificari de exterior.

Am vopsit si montat bara spate de ST. Azi pun si senzorii (multumesc mihaibre). Mai trebuie sa gasesc o lampa de marsarier pt partea dreapta. Pe stanga e pus un bec cu led-uri rosii.
Acum cand vad imaginea de mai jos imi dau seama cat de urat arata plasticul negru de pe haion. Trebuie vopsit ASAP. Iar textul FOCUS dispare cat de curand.

Urmatorul pas e evacuarea cu bifurcatie. Apoi eleronul de ST si stopurile de... inca nu m-am hotarat. Imi place cum se vad cele de RS dar ramane de vazut.

Deja au inceput sa apara parerile pro si contra despre combinatia bara spate ST facelift - bara fata ST prefacelift. :)

rear.jpg
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 12 Sep 2013, 21:22

Am terminat si partea din fata a masinii. Capacele spalatoarelor de faruri si numerele lipite direct pe grila au fost ultimele modificari, cel putin pt anul asta.

Rezultatul
front.jpg


Saptamana asta am pus si filtrul K&N dar inca nu pot spune daca e vreo diferenta. Parca e putin mai vioaie pe la 2000-3000 rpm. Ramane de studiat...

Intamplator, intr-o zi am parcat langa Focus-ul unui coleg si, uitandu-ma la poza facuta, zici ca masina mea are capace de sticla bere in loc de jante. :))
Jucandu-ma putin in Photoshop am dat cu masina de pamant. Cam asta e planul pentru anul urmator, sper sa poata fi pus in aplicare. Inca n-am studiat problema din pct de vedere tehnic (amortizoare, arcuri etc).

lower.jpg
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 13 Sep 2013, 19:38

cred ca faci o greseala lasand-o atat de mult...
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 13 Sep 2013, 22:09

Unii zic ca fac o greseala cheltuind bani cu masina pe altceva in afara de consumabile si reparatiile strict necesare, altii ca dau prea multi bani pe benzina... si tot asa. :)
E posibil sa fac o greseala cu suspensia, inca n-am analizat toate aspectele si posibilile probleme. Stiu doar ca pe parte estetica asta as vrea sa fie rezultatul.
Poate va fi prea joasa si voi risca sa atinga orice denivelare mai mare, poate va fi prea dura. Totusi, incerc sa fac un compromis intre pasiune si confortul intr-o oarecare limita decenta.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 13 Sep 2013, 22:23

hai sa iti spun ce mi-au spus baietii de la care am cumparat eu arcurile eibach. intrebat fiind daca nu vreau mai bine un coilover le-am spus ca am avut si ca nu mai imi trebuie. si mi-a mai spus baiatul ca daca vreau sa las masina mai mult de 3 cm atunci va trebui sa schimb absolut tot ce tine de suspensie, toate bratele toate basculele etc pentru ca daca o las mai jos de 3 cm vor incepe sa troncane toate in scurt timp. asa ca ai grija ce iti doresti ca s-ar putea sa coste scump
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde alyn_acn » 13 Sep 2013, 22:49

Arata bine, dar totusi parca lipsesc niste praguri sa continue linia. Pt focus in 2 usi, e plin eBay-ul de praguri si la preturi decente.
Bafta!
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 13 Sep 2013, 23:20

@alyn_acn: Urmeaza si pragurile in curand. Nu e chiar atat de roz situatia pe ebay, multe din acele praguri nu sunt OEM ci facute din diverse materiale, bune sau mai putin bune. Iar multe din cele OEM au preturi exagerate.

@mihai: Mi-e greu sa cred ca dupa ce treci de pragul de 3cm incep toate sa cedeze. E normal ca uzura pieselor sa fie mai mare cu fiecare cm scazut din suspensie. Conteaza si stilul de mers, calitatea drumurilor etc.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 19 Sep 2013, 18:30

Azi am reconditionat si modificat amortizoarele masinii. Acum sunt mai dure cu aproximativ 25% iar, in concluzie, masina sta mult mai bine pe sosea. Confortul inca este la un nivel bun.

Am optat pentru reconditionarea amortizoarelor (in defavoarea inlocuirii) mai mult din curiozitate. Ramane sa vedem daca rezista in timp.
Operatiunea a fost facuta la un mecanic recomandat si laudat de mai multe persoane.

Am inlocuit si flanse + rulmenti desi cele vechi par sa fie in stare buna.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 19 Sep 2013, 22:39

vizual rulmentii flanselor nu prezinta uzura asa ca e bine ca i-ai inlocuit, nu de alta dar exista o posibilitate destul de mare sa inceapa sa scoata zgomote la scurt timp si mai plateai inca o data manopera pentru inlocuirea lor.
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde alyn_acn » 20 Sep 2013, 20:07

In ce consta mai exact reconditionarea asta si cam cat costa??
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 21 Sep 2013, 22:58

Nu stiu exact in ce consta operatiunea de reconditionare dar banuiesc ca pe langa umplerea cu gaz / ulei sunt inlocuite si piesele uzate (garnituri, o-ring-uri etc).
Preturile difera in functie de mecanic / masina. Un pret aproximativ ar fi 100 lei / amortizor.

@mihai: Le-am demontat-montat singur. Cand am timp si rabdare imi place sa "mesteresc".
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 22 Sep 2013, 23:13

eu rabdare am destula, timp nu chiar mereu, la mine spatiul este marea si reala problema :(( bafta in continuare cu masina :)
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 23 Sep 2013, 09:22

Ai dreptate. E cam greu sa lucrezi la masina parcata langa bordura.
Eu macar am un loc de parcare spatios in spatele blocului dar si acolo mai am surprize de genul coji de pepene, oase si alte resturi aruncate de la etaj. Intr-o zi caniculara din vara asta am gasit un ou intins pe toata luneta. Folie neagra + caldura foarte mare + ou = ia racleta si curata omleta...
Cosul de gunoi e ceva nou pentru unele specimene.

In alta ordine de idei, ce se mai aude cu modulul de cruise control la care lucrezi?
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 23 Sep 2013, 09:52

am butoanele adecvate dar si o mare lene de a le pune inauntru. dau de veste cand e gata :D
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 23 Sep 2013, 16:38

Am dat de o eroare in bord si nu reusesc sa-mi dau seama de la ce e. A mai intampinat cineva problema asta?

P2678
- Coolant Degassing Valve Control Circuit / Open
sau in romana...
- Supapa electromagnetica de blocare agent racire
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde hotboydinu » 24 Sep 2013, 07:37

termostat sau senzor temperatura apa radiator

dar cred ca e senzorul la audi se strica mereu e unu verde asa si costa 30-40 lei .
Avatar utilizator
hotboydinu
Ford Freak
 
Mesaje: 226
Membru din: 02 Dec 2011, 09:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008 1.6 TDCI 109 cp

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde hotboydinu » 24 Sep 2013, 07:39

hotboydinu scrie:termostat sau senzor temperatura apa radiator

dar cred ca e senzorul la audi se strica mereu e unu verde asa si costa 30-40 lei .




http://www.directorproduse.ro/agricultu ... us-154382/
Avatar utilizator
hotboydinu
Ford Freak
 
Mesaje: 226
Membru din: 02 Dec 2011, 09:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2008 1.6 TDCI 109 cp

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 24 Sep 2013, 08:34

Termostatul e blocat pe deschis de la inceputul anului si urmeaza sa-l schimb in curand dar nu cred ca eroarea asta vine de la el.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 02 Oct 2013, 13:11

A venit ziua in care pot spune ca a meritat investitia in arcuri scurte/rigide / amortizoare mai rigide / roti-anvelope cu balon mai mic. Fara ele, probabil as fi pus cateva poze cu un Focus 2 facut pachete-pachete. Daca as fi scapat si eu intreg.
Ma bucur ca atunci cand am cumparat masina am vrut neaparat sa fie echipata cu ESP. Ieri si-a facut treaba impecabil impreuna cu frate-su ABS.
Recunosc ca nici eu nu mergeam regulamentar, adica nu "adaptasem viteza la conditiile de drum", soseaua fiind plina de apa iar eu cred ca aveam cam 60 km/h.

Gigel iesea de pe o strada cu gandul de a face stanga. M-a vazut ca veneam, l-am vazut dupa autobuz ca a ajuns cu botul dubitei aproape banda 2 si am crezut ca asteapta, asa cum ar fi fost normal. Nu stiu ce l-a posedat de s-a hotarat sa plece in momentul in care eu eram aproape langa spatele autobuzului deci foarte aproape de el. Cu cateva frane, derapaje si manevre de ocolire am reusit sa ies cu bine din situatie desi, in momentul in care am vazut ca se baga, eram sigur ca ne facem pachet.
Au prins bine turele de karting din weekend-ul trecut. Traiasca Asociatia! :)

Acum stau si ma gandesc ce a facut masina din spatele meu (un VW Passat CC) care mergea foarte aproape de mine si urma sa ma depaseasca. N-am auzit nicio bubuitura deci cred ca a scapat si el dar nu stiu cum a reusit.

Ma plictiseam dimineata... asa ca am desenat. :)
poc-poc.jpg
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 05 Oct 2013, 13:49

Schimbare emblema @ Ford BDT. Pozele spun totul...

Acum nu stiu care ar fi solutia cea mai buna din punct de vedere al calitatii: vopsirea integrala a hayonului (solutie data de ei) sau retusarea şanţurilor facute in vopsea pana la metal (ideea mea). Pareri din partea celor care au facut retusari in special pe culori deschise, mai pretentioase?
Ironic, zilele trecute am urmarit o emisiune despre retusarea la un nivel foarte profi a vopselei sarite. (http://www.ammonyc.com/detailing/paint-chip-touch-up/)

E de apreciat ca si-au recunosc vina si n-au aruncat clasicul "las-o ca merge si asa".

emblema-1.jpg

emblema-2.jpg

emblema-3.jpg
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde mihaibre » 06 Oct 2013, 18:23

au scos-o cu cea mai mare ranga pe care au gasit-o in atelier :))
Power is nothing without control!
Actual car: FORD FOCUS ST 2.0 ECOBOOST
Ex car: FORD FOCUS ST 2.0 TDCI
Avatar utilizator
mihaibre
1nsane Member
 
Mesaje: 2609
Membru din: 30 Oct 2009, 23:24
Localitate: BUCURESTI
Maşina: FORD FOCUS 2.0 ECOBOOST

Re: Focus 2 - VCT

Mesajde Dan-VCT » 14 Oct 2013, 13:19

Eroarea din bord a revenit.

P2678
- Coolant Degassing Valve Control Circuit / Open
sau in romana...
- Supapa electromagnetica de blocare agent racire

Termostatul a fost inlocuit cu unul nou deci nu era de la el.
Alte idei?

Nu stiu daca are legatura dar eroarea a reaparut intr-un drum mai lung in care masina a fost plina (4 oameni, 4 biciclete pe plafon, portbagaj incarcat).

Legat de emblema si BDT, masina va merge la ei pentru o revopsire a hayonului.
Avatar utilizator
Dan-VCT
 
Mesaje: 537
Membru din: 10 Dec 2011, 17:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus 2
VIN: WF03XXGCD35G89578

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login