Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
13 Oct 2013, 17:34
Salutare, dragi posesori de Ford!
Astazi am devenit noul proprietar al unui Ford Focus, 1.6 TDCI, 109 cp, de curand adus din Germania. Sunt foarte incantat de el! Nu stiu ce nivel de echipare este, insa, are urmatoarele optiuni: aer conditionat, geamuri electrice fata, parbriz incalzit, casetofon Sony, 3 tipuri de setari ale servo-directiei, proiectoare si cam atat imi aduc aminte momentan.
Nu stiu foarte multe despre aceasta marca (pana ieri am avut o Alfa Romeo 156) si mai ales despre acest model, dar cu ajutorul vostru sper sa ma pun la punct si sa ma lamuriti in legatura cu urmatoarele:
1. N-am sesizat nici un defect la masina, am condus-o aproximativ 100 de km si totul pare ok. La ce ar trebui sa fiu atent, ce ar trebui sa verific?
2. Vreau sa-i schimb uleiul. Ma gandesc la un 5W-40 dar nu stiu ce marca. Voi ce recomandati? Cati litrii sunt necesari?
3. Casetofonul Sony este mp3 sau audio? Are intrare USB?
4. Ce tipuri de becuri sunt pentru faza scurta, faza lunga si proiectoare?
5. Aveti cartea masinii in limba engleza, in format .pdf?
Astept cu mare interes raspunsurile voastre!
13 Oct 2013, 18:35
nu ai precizat anul de fabricatie.
cred ca ai verificat-o bine la mecanic ,un tester cu de toate[parametri,etc,mai nou test de compresie ],urme de lovituri ,revopsiri facute prost sau alte minuni,nu?
multi folosesc ford formula 5w 30 [vezi ca este topic "cel mai bun ulei- vezi pareri si sfaturi]
aici neavand anul de fabricatie nu stiu ce sa zic[dar nu cred ca e mp3 si nici usb nu are]
becurile sunt h7 parca
de carte mai intreaba
p.s. cat mai multi km fara probleme
13 Oct 2013, 18:38
Bine ai venit pe forum.
Sa o stapanesti si sa o conduci cu placere multi km.
Referitor la intrebarile tale:
2. Recomandabil ulei 5w30 cu norma ford. Daca schimbi uleiul ia in calcul si un schimb de filtre, ulei , aer, motorina si de ce nu polen.
3. Sony cisteste MP3, in functie de versiune poate avea sau nu usb, dar cel mai probabil nu are.
4. La ford cel mai frecvent se ard becurile pe faza scurta care sunt H7, pe faza lunga h1, la proiectoare nu stiu, dar acestea nu prea ar trebui sa-ti dea batai de capt avand in vedere ca nu o sa le folosesti prea des.
5.daca sapi bine pe forum s-ar putea sa gasesti.
13 Oct 2013, 18:40
aaa, am uitat sa-ti spun de eterna problema cu filtrul de particule ,vezi ca este topic dedicat "filtru de particule dpf-fap, lectureaza-l bine mai devreme sau mai tarziu sa-r putea sa te regasesti in el [inca o data trebuie anul de fabricatie]
stima
13 Oct 2013, 18:46
Recunosc ca nu am avut timp sa citesc forumul, sunt entuziasmat si mi-a fost mai usor sa pun intrebari. Anul fabricatiei este 2006. Masina nu a fost lovita si nici vreun element de caroserie revopsit. Pe taster nu am pus-o, am mers cu ea si s-a comportat foarte bine.
13 Oct 2013, 18:52
iti urez sa nu ai probleme de nici un fel cu "noua" achizitie,are filtru de particule cu sistem de regenerare care in general dupa 120000km nu prea mai ajuta si atunci fap-ul trebuie inlocuit [nou costa foarte mult]sau anulat[vezi topicul filtru de particule],oricum iti doresc sa nu ai probleme.
13 Oct 2013, 19:04
Va multumesc pentru sfaturi! Am citit, in mare, topicul despre uleiuri si probabil o sa folosesc MOTUL SPECIFIC FORD 913C. Despre filtrul de particule nu stiu nimic, la ce se foloseste, daca se strica, cand se strica, care sunt simtomele, etc. O sa ma uit la topicul recomandat de voi. De curiozitate, care sunt simtomele unui filtru stricat si dezavantajele anularii acestuia? Uleiul nu se alege si in functie de filtrul de particule?
13 Oct 2013, 19:15
Pentru manual poti intra pe
http://www.etis.ford.com/Bun venit si cat mai multi km. cu masinuta ta, fara probleme.
Vezi ca exista un topic -chiar VIN se numeste- unde, daca inscrii VIN-ul, te ajta forumistii sa afli ce echipare si ce dotari ai la masina.
Foloseste cu incredere functia "search" si e putin probabil sa nu te ajute forumistii.
14 Oct 2013, 09:06
prea nu stii nimic despre masina...
n-ai pus nici testerul pe ea...
Bine era daca foloseseai functia "search" din dreapta sus a paginii.
Completeaza profilul daca vrei sa primesti sfaturi sau indrumari.
Uite un mic ajutor:
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=54&t=60766
14 Oct 2013, 16:04
Fii bland cu mine, n-am avut timp nici sa respir. Multumesc pentru link!
Astazi am comandat filtre (ulei, aer, motorina) si ulei Motul Specific Ford 913c 5w-40. Urmeaza niste anvelope de iarna si poate un upgrade la faruri. A modificat cineva farurile facandu-le negre? (desfacut, vopsit plasticul nichelat, inchis)
14 Oct 2013, 16:09
Da s nt ma multi colegi care au facut acest lucru, dar eu personal am asteptatp pana am gasit faruri negre din fabrica
Vezi aici un tutorial
viewtopic.php?f=42&t=49449
14 Oct 2013, 16:14
lasa-le naibii de faruri..
schimba distributia, verifica turbo si Egr, vezi ce e cu filtrul de particule
la inceput toate sunt super dar apoi sa vezi ce distractie e ...
14 Oct 2013, 16:36
Multumesc pentru tutorial!
Distributia este pe lant, iar masina trage foarte bine, n-am nici un motiv sa cred ca ar exita o problema cu turbina. Legat de filtrul de particule, n-am apucat sa citesc prea mult despre el.
14 Oct 2013, 16:44
este pe lant..jumate..ai de schimbat o curea plus doua role si eventual pompa de apa. plus cureaua de accesorii
asta e o regula la masinile second la care nu ai 100% certitudinea ca e facuta intretinerea
iar turbina, injectoarele si filtrul le verifici
ca trage masina si ca se comporta masina bine..o, o, ce bine le pot prepara baietii pt vanzare..
astea sunt niste chestii minime ce le faci cand iei o masina
14 Oct 2013, 17:04
@iialexandru
Uite, si masina mea mergea foarte frumos, tragea bine...pana mi-a aparut pe ecran Engine system fault! A rezultat in eliminare DPF.
Asculta, presupun ca te-ai inscris pe forum ca sa primesti sfaturi si ajutoare de la membrii mai experimentati. Acum, poti sa nu bagi in seama ce ti se spune si sa crezi ca distributia e pe lant, ca si la Astra G de 2.0 TDI si sa fii REALMENTE surprins in momentul cand ti se rupe cureaua de distributie si iti distruge jumatate din compartimentul motor. SAU mergi la un mecanic in care ai incredere si il rogi sa dea jos cureaua si sa se uitein ce stare e. Sa stii un lucru.
Alegerea e a ta ( ca in reclame)

Bafta!
14 Oct 2013, 18:24
daca e adusa din tarile calde si are 120.000km fara sa ai vreun istoric service eu zic sa te mai gandesti.
14 Oct 2013, 19:29
a mea, merge bine...am schimbat motor si altele, total distractie 4000E
Sfatul meu in ordine cronologica:
Eliminare DPF
Distributie (curea, role, intinzator, pompa apa)
Consumabile (uleiul 5w30 nu 5w40!)
O plimbare la un tester cu un baiat priceput, unde poate vedea mai multe decat crezi tu...
Detalii in pm.
14 Oct 2013, 21:11
$1 scrie:$2ultumesc pentru tutorial!
Distributia este pe lant, iar masina trage foarte bine, n-am nici un motiv sa cred ca ar exita o problema cu turbina. Legat de filtrul de particule, n-am apucat sa citesc prea mult despre el.
scuza-ma dar te-a mintit rau tare cine ti-a zis ca ai distributie pe lant,daca se rupe cureaua ai 80% sanse sa schimbi motorul[sunt multi care au schimbat motorul,inclusiv eu],ia-ti toate masurile de preventie necesare ca de nu ai sa intri intr-o hora care o s-o joci pana scapi de masina.
in rest ,salut la toti forumistii
14 Oct 2013, 21:47
$1 scrie:$2Astazi am devenit noul proprietar al unui Ford Focus, 1.6 TDCI, 109 cp, de curand adus din Germania. Sunt foarte incantat de el!
E foarte bine ca esti incantat, tine-o tot asa!...
Da' un tester (macar pentru citire coduri de eroare) ai primit cu masina? La motorizarea asta ar trebui sa fie in dotarea standard a masinii (ca si cricul, de exemplu)...
Ca altfel se intampla ca apar pe forum multe topicuri cu posesori care nu mai sunt (deja) foarte incantati de masina,.... ca nu porneste, nu trage, nu se tureaza,... si multe altele...
15 Oct 2013, 13:54
Mutat in sectiunea corespunzatoare.
21 Oct 2013, 22:09
Salut iialexandru,
In primul rand felicitari pentru achizitie, sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme.
Niste poze cu masina nu pui?
Din ce ai poze ai postat reiese ca s-au facut temele proprietarii si au schimbat correct tot ce trebuia la masina ... chiar cred ca si catalizatorul si DPF-ul au fost scimbate.
De masina nu stiu cum s-a mers, dar vad ca de vreo 1-2 ori i-au facut regenerare fortata la service.
Baieti ... sper sa nu va pice falcile, dar eu sunt de parere ca avem o masina pe bune ... nepreparata!!!!
Dovada ar cam fi a doua poza de la Bosch unde are ~150.000 km si ... ultimele 2 care sunt indica inlocuirea de catalizator si DPF.
Acum ca sa fac si un dus rece ... Alex ... nu uita sa treci pe la un tester sa vezi care este statusul masinii + cat de incarcat este DPF-ul.
In rest multa motorina si drumuri bune.
22 Oct 2013, 09:15
Da' tu ai vazut ce preturi au nemtii la revizii si piese?!...
23 Oct 2013, 07:41
Scz pentru mancatul de litere de mai sus

Stiu preturile la revizii de prin vest, de ce jupane ... ti se par mari?
23 Oct 2013, 09:11
mi se par mai mici decat la noi...

nu cunosc germana, dar ai spus ca a inlocuit dpf-ul? si ala e pret de inlocuit dpf?
la noi e cam 1000 E doar DPF-ul...
23 Oct 2013, 20:30
Inlocuirea completa a unui DPF costa acum cativa ani cand m-am interesat cam ~6-700 Euro ... piesa, manopera si ce mai este. Dar in general este mult mai ieftin decat in Ro

Ultima poza este pretul DPF-ului
25 Oct 2013, 18:48
Fainuta masinuta ... pachetul sport cred.
Lool, barele acelea argintii costa ceva banuti, chiar atat de tare nu iti plac?
25 Oct 2013, 21:22
Intr-adevar, scaunul si volanul sunt sport. Imi plac barele, dar cred ca ar arata mai bine cu ele negre.
30 Oct 2013, 15:46
Asa cum deja ti-a spus Top Cat1, si eu sunt de parere ca masina e ok. Stiu germana si din ce reiese acolo vechiul propietar chiar a avut grija de masina.
Cu toate astea nu strica sa mergi la cineva care stie sa iti verifice cureaua de distributie. Asta mai mult pentru linistea ta.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.