In afara de asta, este cand nu ai timp. Eu de cand cu mecanicul, singur mesteresc la ea, (inclusiv schimabt motor, bucsi - de alea nu mai are rost sa vorbim). Dar cum lucrez pana seara, nu pot lucra la masina numai in weekend. Duminica nu lucrez, deci a ramas sambata. Ori daca stau sa lucrez sambetele, imi ia mult timp. Uite, acu 3 sambete am schimbat cablul de ambreiaj, acu 2 sambete lantul de la 4x4 si diferentialul central - a necesitat sa dau jos cutia - iar sambata asta ar trebui sa schimb, din pacate discul de ambreiaj. Il pot face, dar ma apuca si pe mine groaza... Si asa mai apelezi la un mecanic.
La noi problema este spiritul romanesc. Prea putina lume ia in serios ceea ce face sau prea putina lume face din pasiune.
Laur, ca mai toti mecanicii, a vazut ca ies banii usor. Ar face si lucrarea de anvergura a lui Zanga(chit ca distributia nu e de anvergura, dar e un ban mai serios) dar ar face si altele in acelasi timp, ca, vedeti voi, multa lume il bate la cap. Si asa ajunge si ii amana pe unii, pe altii, face ceva de mantuiala si te-a rezolvat. Ca ramai cu volanu in mana dupa curba, te descurci. Iar daca mai are si tupeu sa iti zica sa iti iei masina de acolo tractata, dupa ce tu o aduci mergand, iti dai seama de ce om este. In ochii mei, Laur este un Miki, asa il cheama pe al meu (fost)mecanic.
P.S. - niciodata nu am fost la un service sa imi schimbe uleiul si filtrele, aia face parte din placerea de a monta ceva pe ce dai atatea milioane
