Help/Troubleshooting

Help! Soft dpf-off 1.6 tdci 90cp

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

Help! Soft dpf-off 1.6 tdci 90cp

Mesajde reallifehunter » 05 Noi 2013, 12:52

Salutare la toata lumea.Dupa doua Ford Fiesta de care am fost extrem de multumit, mi-am cumparat si o Mazda 2 cu motor 1.6 fix identic pana la cele mai mici detalii Ford-in afara de design.
Problema de care m-am lovit insa se pare ca afecteaza toata gama moatoarelor ford de 1.6 90 cp si sper sa gasesc o rezolvare.
Atasez aici copy-paste de pe mesajul meu scris pe unul din multele forumuri unde caut in disperare o rezolvare.

Copy-paste
Salut comunitate.

Sunt posesorul unui Mazda 2 1.6 mzcd 2009 cu motor ford-peugeot.

Problemele mele au inceput in momentul in care am decis renuntarea la dpf.

Mai multi prieteni din UK au aceeasi masina si au rezolvat aceasta problema cu 30pounds.Se pare ca la mine problema incompetentei de ordin general pe piata de soft sau a unui ghinion fabulos si-au spus cuvantul si am incaruntit cu problemele interminabile legate de inexistenta unui soft competent DPF-Off.

Ca sa nu ma lungesc, povestea incepe cu forumurile UK in care toti renunta la Fap si resofteaza cu dpf-off motoarele de 1.6 tdci-mzcd-hdi.

Sarim peste primele firme contactate care sustineau sus si tare ca as avea doua calculatoare, unul Denso si toate SF-urile debitate in aceasta directie.Bineinteles ca am un binecunoscut bosch edc16.

Ajung la un baiat foarte priceput-printre putinii din orasul Alba Iulia care are aparatura performanta si imi garanteaza rescrierea softului.

Ma bag, decupez tulumba, scot afara FAP-ul, las cat-ul la locul sau, sudez, asamblez si fericita ma prezint pt resoftare.

Si de aici incep problemele:Baiatul imi spune ca softul trebuie sa-l cumpere de la cei care se ocupa cu softuri dedicate.Bun, stabilim sa luam de la TCM turbo-Dragos Voinea.

Platesc frumusel 200 euroi, se achizitioneaza softul si distractia incepe:Mentionez ca inainte masina functiona impecabil, tragea in ture, nu avea nici o eroare etc.



Se rescrie softul cu ECUdat jos de pe masina, operatie reusita,nu se buleste nimic pe acolo, testare zero erori.Cu noul soft insa, dupa montarea ecu pe masina, se aprinde martorul ,,rotita dintata" si masina este in ,,limp mode"-turatie si putere limitate.Baiatul electrician care este si foarte ocupat imi spune ca va lua un alt soft.

Pierd cateva zile-din cauza electricianului.Primeste un alt soft de la dl Voinea.Soft care ar trebui sa ,,citeasca erorile", un fel de debugger si apoi trimis inapoi la dl Voinea.



Dupa cateva zile de asteptare , cu masina imobilizata vine noul soft refacut.Se rescrie pe masina, se monteaza ECU, nici un martor aprins, masina merge bine 200 de km apoi din nou limp mode 50 de km apoi iar bine 200 de km, ca la ceas.Suspectez ca isi face regenerare in background si ma intorc la electrician.

Decidem sa lucram cu altcineva si alegem de data asta pe cineva din Iasi-somitate in resoftare, tot Dragos il cheama-toponimie de nume.

Ii trimitem toate trei softuri-primul al meu original, al doilea cel al dl Voinea si al treilea -ultimul tot TCM turbo.

Tipul de la iasi rade desigur si spune ca softul este prost si trimite el un soft calumea.ca o paranteaza am observat o chestie intre prost gust si egocentrism incompetent:fiecare ,,nou" meserias rade de anteriorul si se da el mare cunoscator.Fiecare este numai el detinatorul unic al softului calumea.dar sa revenim:



De la Iasi primesc alt soft.Alte zile pierdute cu masina imobilizata, treaba printre picaturi, toata lumea este nervoasa, nimeni nu are timp etc etc banii mei dati in schimb.



In final vine ziua cea mare, se rescrie si acest soft.Minune:de data asta am aprinse si martorul motor check engine, si rotita zimtata.

Sunam la iasi si ni se spuen ca trebuiesc sterse erorile si va fi ok.Erorile insa nu se pot sterge-reapar la prima cheie.masina intra in ,,super-limp-mode"-o exprimare personala de a mea.Adica putere ioc si vit max 80km/h in scrematuri.

Citim erorile si desigur aopare eroare ,,DPF fault si DPf clogging".

Resunam la iasi.Omul softis e deja si ocupat si greu de prins la tel ,usor iritat in acelasi timp.Mi se spune ca e ,,prea bazat , nu sta dupa prostii"=alt incompetent.

Sun al alta firma-nu mai retin numele-ultima speranta,pe undeva pe la Arad.Un paranoic scapat de la sectia de boli mintale imi dezvaluie secretul, razand desigur:nu se poate face DPF off la mazda ci doar se ascund erorile.De fapt la 1.6 tdci pe Ford nimeni nu face dpf off de calitate.Vine si cu solutia:un emulator minune 150 eur si softul original 250eur, totul la modica suma de 400 eur.

Apoi gasesc pe forumuri ceva ceva ce seamana cu problema mea;dupa DPF off, pe Ford, multora ,,li se pare" ca masina nu mai fuge ca inainte.Se ajunge la ciptuning, ocazie cu care dupa o cheltuiala de 220eur dpfOff+150eur(cu oferta) ciptuning masina este vraiste:trage violent, se limiteaza la 4800 ture, consumul o ia razna.

,,LI" se explica ca este normal ca masina sa se comporte ,,diferit" dupa scoaterea FAP-ului.Multi renunta, altii dispar in blazare si in general toata lumea este multumita.Incompetenta in acest domeniu-dpf off este totala si necunoasterea asisderea.

Azi, dupa o ultima sondare a forumurilor am intalnit si un baiat care si-a facut dpf off pe un Focus 1.6 TDCI.Multumit.I-am condus masina;nu avea nici o legatura cum ar fi trebuit sa traga TDCI-ul ala.Baiatul nu intelegea de ce sunt chitibusar eu.Nu am stat sa-i explic ca am avut motorul ala pe ,,n,, masini , de la C4 la Fiesta econetic si Peugeot 207 si stiu foarte bine cum trebuie sa traga.Simt exact ce inseamna 90cp pe 1.6 si 110cp..Masina lui avea cel mult 75-80 de cp, era lenesa si urca greu in ture.

M-am gandit cati oare nu-si cunosc masinile si au problema mea.Doar ca avand norocul unui soft mai bunicel, nu au martori aprinsi in bord.



Revenind la problema mea si fara sa intram in detalii cat sunt de catranit si ajuns la capatul nervilor;fara sa socotim cati bani am pierdut si timp;

va rog daca stie cineva un soft FUNCTIONAL in toti parametrii=martori stinsi la bord, pastrata puterea celor 90cp, ZERO regenerari in background, no limp mode...Sa ma ajute.


Baiatului electrician nu-i mai pot cere manopera inapoi pt ca a muncit saractul de 5 ori.El va rescrie softul-m-am convins ca saracul rescrie BINE ceea ce i se da.



Sau orice sugestie sau sfat, altul in afara de ,,Cine te-a pus sa dai fapul jos".



Va multumesc tare mult.
A intrebat realifehunter (160 puncte) acum 3 zile in categoria Chiptuning

2 Raspunsuri
0
voturi


A raspuns e-rs-u (500 puncte) acum 2 zile
Salut,
Aceeasi problema o am si eu doar ca la un ford focus, fap-off, limp-mode 80km/h, schimbat cutie automata cu manuala lipsa soft ptr manuala, imi merge masina urat tare de la turatii necontrolate la inecare si moartea motorului in mers :-j, tot ca si tine fel si fel de electricieni care m-au stors de bani pe soft-uri si degeaba, in fine daca gasesti ceva poate imi spui si mie ce este de facut. Apropo eu am gasit pe clubford un baiat care se cam ocupa cu ford si in special cu softuri etc. si am zis sa apelez la el daca ma poate ajuta , dar momentan nu am cum, el este din bucuresti daca vrei sa ii ceri informatii iti dau nr lui lasat pe topic.

A raspuns realifehunter (160 puncte) acum 6 secunde
Nu am gasit inca rezolvare pt problema, se pare ca pe 1.6 dpf off este 99% soft neadecvat/sharuit din aceeasi sursa/ la limita excrocheriei.

Am primit 8 mesaje private cu aceeasi problema+am condus 2 masini ce se voiau ,,ok" si care nu erau deloc ok.E adevarat ca aveau putere si nu erau in limitare dar erau departe de cum trebuie sa mearga un 1.6 hdi/tdci/mzcd.

De indata ce voi gasi rezolvarea, voi posta aici.

A raspuns FordForever (500 puncte) acum 1 zi

Ai deschis cutia Pandorei.aceeasi problema am avut-o si n0i cu doua Fiesta din parc-suntem firma de distributie.Am apelat la o firma din iasi pt un dpf-off si nici pana in ziua de azi masinile nu mai au cp initiali, sunt lenese si abia daca mai ating 100.Inca se cauta solutii dar clar ai atins un punct sensibil.


A raspuns Mrs-Bogdan (300 puncte) acum 1 zi

Salut.Dupa ce am citit postul tau am avut o revelatie;Anul trecut am facut un dpf-off la Doc din Bucuresti.Dupa resoftare masina parea mai lenesa si Doc mi-a recomnadat un cip tuning.
Dupa ce am facut si acets tuning, masina tragea aiurea dar pe moment mi-am spus ca poate asa este normal.Acum cateva zile am condus un Focus al unei colege de birou si surpriza:nu are nici o legatura cu ce conduc eu, avand amandoi aceleasi motoare.A mea este o putoare care trage in socuri si sunetul motorului este diferit.Toate astea dupa ce am cheltui mai bine de 400eur.Cred ca este o problema de ordin general la dpf-off pe Ford-ul de 1.6 si sunt tare curios sa vad o singura masina care merge in zilele ei dupa scoaterea fap-ului
reallifehunter
Incepator
 
Mesaje: 4
Membru din: 05 Noi 2013, 12:31
Maşina: Ford
VIN: 3FADP4TJ8DM191135

Re: Help! Soft dpf-off 1.6 tdci 90cp

Mesajde cj86sef » 07 Noi 2013, 06:22

Pune softul original si ia legatura cu colegul DOC daca vrei dpf off
Focus II, 10.2006 1.6tdci, 109cp turnier, gri+alb, Focus I, 11.2001, 1.6i, 100cp, turnier, albastru
Imagine
[b]Focus II SEF[/b]http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=76017
Avatar utilizator
cj86sef
1nsane Member
 
Mesaje: 2404
Membru din: 02 Iul 2011, 13:41
Localitate: Turda
Maşina: ford focus, 2006, 1.6 tdci,80kw: ford focus 2001, 1.6, 16 v, 100 cp VF0NXXGCDN1K74871
VIN: wf0wxxgcdw6j57655

Re: Help! Soft dpf-off 1.6 tdci 90cp

Mesajde turbojack » 07 Noi 2013, 09:23

Fordurile trag prost dupa dpf-off pentru ca li se face resoftare la 90 cp pentru care platiti multi euro. :))
Posibil ca pe Mazda sa fie si alte defecte.Se revine la softul original si se verifica parametri.Este extrem de greu sa corectezi un soft modificat.
Avatar utilizator
turbojack
1nsane Member
 
Mesaje: 5855
Membru din: 15 Mai 2011, 12:03
Localitate: CJ

Re: Help! Soft dpf-off 1.6 tdci 90cp

Mesajde Mario_Dub » 17 Noi 2013, 01:24

si eu recomand colegul DOC, am fost alaltaieri la el cu al meu ford focus c-max 1.6tdci 109cp cu masina intrata in limp mode din cauza dpf, eroare pe tester p242f si s-a rezolvat problema relativ usor (rescriere soft cu dpf off si anulare fizica dpf), pana acum sunt foarte multumit si consider ca masina merge destul de bine, cred ca este chiar putin mai sprintena dupa scoaterea dpf-ului. bafta
Mario_Dub
Incepator
 
Mesaje: 7
Membru din: 16 Aug 2013, 19:52
Maşina: Ford


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login