20 Ian 2014, 17:01
eu luand o cu 98 si ceva d mii d km in bord in 2010.Dupa jumatate de an au inceput problemele evident DPF ul cam la 110k km.Atunci am dus masina la reprezentanta in m ciuc mi`au completat cu aditiv si a mai mers aproximativ doua luni dupa care a inceput distractia.Dupa multe drumuri la diferite service uri si diferiti "meseriasi",schimbat 4 turbine,cumparat filtru de particule din germania reconditionat,schimat un injector+ un piston+ doua supape de pe admisie ,doua de pe evacuare plus multe altele(nu le mai insir acum) m am trezit intr o zi calculand banii care i`am bagat in masina doar din cauza acestui filtru ( aprox 5000 euro) si nimeni inca nu i dadea de cap.Mentionez ca dupa ce am inlocuit filtrul vechi cu cel reconditionat + completat cu aditiv iar masina tot nu a vrut sa si revina si asa am mers cu masina in limp mode timp de doi ani. Intr un final vara trecuta motorul a cedat ,mai exact pompa de ulei,am luat una sh iar cei care au schimbato n`am mai invartit de ea(fiind stricata si aia) si sa ajuns la concluzia ca e dus motorul.... . Am cumparat motor ,l`am pus pe masina urmand sa plec la mare cu masina .Eu fiind din Bacau am plecat spre Brasov sa mi iau prietena si inainte cu o ora de plecare m`am hotarat sa ma duc la un prieten de la tiriac auto sa se mai uite de erori si sa mai faca o ultima verificare cand....poc...surpriza ,motorul sa oprit si n`a mai vrut sa porneasca ....si asa am plecat la mare cu trenul:)) de vina fiind senzorul de pe arborele cotit.Intors din vacanta cu nervii intinsi m`am pus pe treaba si am desfacut motorul vechi constatand ca inafara de o ciupitura pe axele cu came nu avea nimic ...in concluzie imi luasem teapa din cauza acelei pompe de ulei sh defecta... .Intr un final pt ca era sa mor si sa mai omor si pe altii din cauza ca masina nu tragea(din cauza dpf ului,eu fiind intr o depasire) m`am hotarat si de 4 luni am anulat filtrul fiind foarte multumit de cum merge acum masina + ca am mai ajutat si alti colegi cu focusi de la mine din oras si pe aceasta cale va zic celor din brasov sau bacau daca aveti probleme cu el si vreti ajutor sau lamuriri nu ezitati sa ma contactati.Ma opresc aici cu partile rele...am scris deja prea multe si nu vreau sa va plictisesc prea tare chiar daca sunt doar jumate din ele:)). Asadar ce am facut pana acum la masina doar de dragul de a face :22 Ian 2014, 22:50
24 Ian 2014, 13:22
27 Ian 2014, 06:11
... si "Dorel" ca era beat . Si cel mai prost ambreiaj tot te tine ceva km daca e pentru motorizarea ta 109cp.(luk,sachs,valeo sau orice ar fi el)
(0,1 % sanse) .
. Exista si Dorel 1 vinovat + Dorel 2 nevinovat sau invers . 27 Ian 2014, 10:51
27 Ian 2014, 15:39
... dar daca tu asa zici ... eu nici nu am patit si nici nu am auzit de ambreiaj nou si corect montat stricat in prima zi ... nici la curse(drag+drift) nu il dovedesc aia in 20km . 27 Ian 2014, 16:59