Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Mondeo mk3 2001, 1.8 duratec, benzina

07 Feb 2014, 20:12

Salutari dragi colegi posesori de Ford!Am o problema cu masina mea si ma tot chinui sa o rezolv...am avut bobina de inductie crapata si aveam probleme si imi consuma enorm!am inlocuit bobina si fisele si bujiile(nkg ptr6f 13). Am scapat de consum ul de camion :)) dar acum am alta problema...cand motorul e rece merge ceas...cand se incalzeste si scade relantiul...cand pisc acceleratia imi 'da in nas'...parca se ineaca..asta pt un timp f scurt ...iar in acest timp vibreaza si motorul.daca stau peste 1000 de ture cu motorul din aceleratie nu sunt probleme...Cand sta la relanti sigura chestie e ca vibreaza...dar nu s-a oprit niciodata motorul sau sa aiba alte simptome!Am mai observat ca miroase si a benzina!A mai avut cineva probleme de genul acesta?e vre-o scurgere la vacum?


Va multumesc in avans!

Re: Mondeo mk3 2001, 1.8 duratec, benzina

02 Iun 2014, 14:20

Salut, ai rezolvat problema? Daca da, te rog sa imi recomanzi si mie o solutie. Am aceeasi masina si aceeasi problema. Am schimbat deja catalizatorul si bujiile (aveam NGK iar la Ford mi-au zis ca nu merge decat cu Motorcraft). Mai mult am facut si resoftare (sau cum s-o numi) si nimic.

Simptome:
1. la rece, primii 3-5 km merge relativ ok
2. incepe sa dea in nas dupa aceea
3. consumul nu pare sa fi crescut - nu l-am monitorizat dar nu e nimic evident.
4. pe tester am o eroare: System too lean on bank 1 care e asociata cu circa 10 cauze pe care nu as vrea sa le rezolv pe rand pana cand nimeresc problema.

Re: Mondeo mk3 2001, 1.8 duratec, benzina

03 Iun 2014, 00:23

Intre timp, citeste aici : viewtopic.php?f=66&t=81809
Complecteaza te rog locatia la profil, posibil sa te indrumam noi la cineva competent, sa-ti faca o diagnoza adevarata, ( care stiie citi si interpreta valorile de functionare ale motorului) Ce ai facut tu, este o citire de erori.
Răspunde