Chiptuning electronic si eliminare DPF
14 Mar 2014, 16:22
Anulare DPF Ford Focus 1.6TDCiDe fapt este vorba de o anulare filtru particule prin curier pentru o masina Ford Focus 2 1.6TDCi 109cp. Clientul ne-a trimis filtrul de particule si calculatorul la colet pentru anulare si eliminare dpf. Din pacate pentru acesta, continutul filtrului de particule a fost eliminat complet de catre altcineva. Spun din pacate pentru ca s-a eliminat atat catalizatorul (nu trebuia), cat si fagurele de ceramica. Pur si simplu nu si-a dat seama si ne-a trimis in colet in filtru de particule gol.
O lucrare de eliminare fagure ceramica DPF incorecta. In primul rand, fereastra de vizitare a fost facuta in dreptul catalizatorului si nu acolo unde se afla elementul ceramic al filtrului de particule. Sudura in arc electric nu este cea mai buna varianta, dar posibil foarte ieftin de realizat.
Timpul nu mi-a permis sa fac poze si pentru etapele dezactivarii dpf cu calculatorul montat in bdm, dar aveti posibilitatea sa urmariti si alte lucrari pentru Ford la adresa: Anulare Filtru Particule Ford Focus.
O astfel de lucrare pentru masina dvs. daca sunteti din provincie si nu aveti posibilitatea sa ajungeti direct la noi, se realizeaza in 3 zile prin curier rapid
14 Mar 2014, 23:11
Salut! Ma intereseaza si pe mine o remapare pentru masina din semnatura. Imi spui si mie un pret? Dupa remapare consumul de combustibil va scadea in conditii normal de mers?
15 Mar 2014, 11:10
Ti-am trimis acum cateva minute un PM cu pretul pentru cresterea de putere la Mondeo.
Acum am in lucru: Ford Focus 1.6TDCi 109CP model 2008. Clientul este membru clubford si a venit pentru eliminarea filtrului de particule preventiv pentru protejarea turbinei si a motorului, chiar daca in bord nu afiseaza nicio eroare. Pe langa aceasta operatiune a mai primit un supliment de putere. Valorile obtinute dupa chiptuning la acest model sunt:
PRE-TUNING
Putere: 80kW / 109CP la 4000 rpm
Cuplu: 240Nm la 1750 rpm
Viteza max: 188 km/h
POST-TUNING
Putere: 96kW / 131CP la 4100 rpm
Cuplu:295Nm la 1900 rpm
Viteza max:197 km/h
Programari se pot face la numarul de telefon 0751.194.100. Durata unei astfel de operatiuni este de aproximativ 2:30h.
17 Mar 2014, 21:36
Salut,
Pentru un FF2 1.6 TDCI 109 CP un pret pentru eliminare filtru de particule si daca ai colaboratori in zona Buzau-Vrancea
Ms
18 Mar 2014, 23:34
Salut, pentru FF1 1.6 16V 101 CP, an 2000, ce pret si ce poti scoate din el? Multumesc
19 Mar 2014, 03:35
ciprianCB scrie:Salut,
Pentru un FF2 1.6 TDCI 109 CP un pret pentru eliminare filtru de particule si daca ai colaboratori in zona Buzau-Vrancea
Ms
Numai la Bucuresti se poate face. Nu am pe nimeni in Buzau, dar posibil sa te pot ajuta cand am drum pe acolo. Posibil in 1-2 saptamanii sa trec prin Buzau. Iti trimit oferta completa in PM cu anulare si eliminare DPF.
@Ally142: Ai PM.
27 Mar 2014, 12:20
Salut.
De vreo 2 zile mi-a aparut si mie Engine Malfunction in bord, ieri am fost la o testare, 4 coduri de eroare, toate la DPF. Omul m-a trimis sa fac un drum de 20-25 km (treapta a 3-a, 3000 ture) dar nu s-a intamplat nimic.
Astazi am venit la slujba (~30 km) tot asa, treapta a 3-a (si a 4-a) 3000 ture, dar nimic.
Astazi poate incercam o regenerare statica, dar din cate am citit pe forum nu prea este bine.
Mecanicul zice ca programul nu-l lasa sa faca regenerarea statica daca nu este ok, este adevarat? Nu stiu daca sa-l cred, nu as vrea sa fortez motorul.
Doc, in zona SM-SJ-CJ ai colaboratori pt anulare fizica+soft? Daca nu am alta varianta cred ca voi apela la varianta asta.
Mersi anticipat.
27 Mar 2014, 12:33
Salut,
Are partial dreptate. Nu va putea face regenerare statica daca este foarte plin, insa posibil va trece printr-o etapa cand trebuie sa incalzeasca motorul si va urca turatia aproape de 4000RPM. Atunci este periculos.
Am un colaborator la Satu Mare care poate face atat soft, cat si eliminare fizica. Dealerul din CJ face doar soft, dar poti vorbi cu el sa vezi daca lucreaza cu vreun service pentru aceasta operatiune. Lasa-mi un numar de telefon in PM si te vor contacta ei.
27 Mar 2014, 14:07
Asa zicea si el, daca ii foarte plin nu lasa programul cu care lucra sa faca regenerarea statica, dar se initiaza procedura, incalzeste motorul, creste turatia...dureaza cam o ora treaba..vedem.
Ti-am trimis in PM nr. meu,
29 Mar 2014, 21:32
@Doc: ms pt nr, o sa-l contactez saptamana viitoare. Intre timp am ajuns la service, are omul IDS-ul, mi-a gasit o gramada de bube, dar cea mai nasola buba este ca s-a dus EGR-ul, Stuck on open...l-a dat jos, dar nu merge partea electrica nici dupa curatare..astept pana luni sa-i duca cineva de la dezmembrari sa vedem daca se rezolva. de DPF nu prea era nimic in program, zice ca a facut ultima regenerare inainte cu 147 KM si mai am 2100 KM pana se umpla iarasi (ashfull). (asta nu am inteles-o, se umple de tot sau peste 2100 KM face urmatoarea regenerare
).
in fine, sper sa se rezolva repede, si ieftin
, dupa asta bagam flexu'n DPF
30 Mar 2014, 07:03
ztboss scrie:@Doc: ms pt nr, o sa-l contactez saptamana viitoare. Intre timp am ajuns la service, are omul IDS-ul, mi-a gasit o gramada de bube, dar cea mai nasola buba este ca s-a dus EGR-ul, Stuck on open...l-a dat jos, dar nu merge partea electrica nici dupa curatare..astept pana luni sa-i duca cineva de la dezmembrari sa vedem daca se rezolva. de DPF nu prea era nimic in program, zice ca a facut ultima regenerare inainte cu 147 KM si mai am 2100 KM pana se umpla iarasi (ashfull). (asta nu am inteles-o, se umple de tot sau peste 2100 KM face urmatoarea regenerare
).
in fine, sper sa se rezolva repede, si ieftin
, dupa asta bagam flexu'n DPF
Daca nu iti functioneaza valva EGR, nici filtrul de particule nu mai face regenerare. Mai are 2100km pana se infunda complet sau trebuie schimbat. Vorbeste cu baiatul la care te-am trimis din Satu Mare pentru ca are service foarte mare si iti poate rezolva mai multe probleme.
30 Mar 2014, 09:31
O noua lucrare de eliminare filtru particule la un model Ford Focus 1.6TDCi 109CP an fabricatie 2007 adus din Germania.
Eroare in bord ce ne semnalizeaza ca ceva nu este in regula la masina:
La diagnoza am descoperit codurile de eroare pentru filtru de particule P2458 si aditiv P242F:
Se observa valoarea mare a presiunii diferentiale exercitate de filtru de particule colmatat la 2500RPM:
In pozele urmatoare se vede clar gradul mare de colmatare al filtrului de particule la motorul de 1.6TDCi. Fapt confirmat la diagnoza de o presiune diferentiala foarte mare:
In acest caz, turbina nu se prezinta foarte bine. Are joc evident in ax si arunca ulei.
In ultima imagine este un filtru de particule golit si modul in care s-a realizat sudura in argon (TIG). Va anunt ca acest tip de sudura (lipire) nu este ieftin si costa 150 lei. Nu comparati pretul cu alte tipuri de suduri. Numai aparatul costa 2000-2500 euro, la care se mai adauga butelia de gaz si materialele folosite la sudura.
03 Apr 2014, 19:23
Alte doua lucrari de anulare filtru particule Ford cu remapare pentru cresterea performantelor motorului de 1.6TDCi 109CP. Lucrarea realizata astazi la primele ore ale diminetii a fost pe un model Ford Focus 1.6TDCi 109CP din 2008 care a venit de la Constanta si se afla in trecere prin Bucuresti spre Timisoara. Masina a venit la mine in avarie, cu mesaj de eroare afisat in bord (engine malfuntion) si limitare de putere. Mesajul de avarie s-a aprins cu o seara inainte si pe dianoza indica lipsa aditiv in vas si era cod de eroare permanent.
Asa cum v-am obisnuit, majoritatea modelelor Ford Focus care ajung la mine pentru anularea filtrului de particule, pleaca si cu un plus de performanta obtinut in urma unei remapari. Valorile aproximative care se pot obtine dupa remapare la motorizarea 1.6TDCi 109CP sunt:
PRE-TUNING Putere: 80kW / 109CP la 4000 rpm
Cuplu: 240Nm la 1750 rpm
Viteza max: 188 km/h
POST-TUNING Putere: 96kW / 131CP la 4100 rpm
Cuplu:295Nm la 1900 rpm
Viteza max:197 km/h
Dupa dezactivarea filtrului de particule, mesajul de avarie din bord a disparut si codurile de eroare afisate pe diagnoza au disparut.
Filtrul de particule era infundat in proportie de 85-90%.
Dupa ce a fost indepartat continutul ceramic, filtru de particule a fost lipit la loc prin sudura in mediu protejat cu argon (TIG). Costul sudurii este de 150 lei.
P.S. Chiar acum 1-2 ore m-a sunat in drum spre Timisoara sa-mi transmita ca totul este OK si feedback-ul este pozitiv vis a vis de modificarea de putere.
Al doilea model Ford Focus 1.6TDCi 109CP mi-a venit ieri, tocmai de la Slobozia la recomandarea unui alt client. Si la el am aplicat aceeasi reteta: eliminare dpf si remapare. Acest model este un pic mai vechi, din 2005 si avea erori pe modulul de aditiv.
Chiar daca la ce inceput se incapatana sa stearga eroare cu nivel minim de aditiv de pe modul, intr-un final s-a trezit si a vazut ca filtrul de particule este dezactivat si nu mai are nevoie de aditiv.
Daca aveti probleme cu filtrul de particule si vreti sa scapati de un stres sau bani cheltuiti aiurea cu incercari de spalare sau completari cu aditiv, iar lucrarile mele prezentate mai sus va ofera increderea dorita in aceasta operatiune, eu va stau la dispozitie fie in PM sau fie la numarul de telefon 0751.194.100. De asemenea, in blogul dedicat anularilor dpf gasiti informatii legate de aceasta operatiune si la alte modele de masini. Adresa web este
http://www.anularedpf.roVa multumesc pentru viziionare.
28 Apr 2014, 17:16
ANUNT DE INTERES GENERAL
Caut colaboratori in tara si Bucuresti in vederea anularii/eliminarii filtrelor de particule la modele Ford, dar si alte marci auto.
Ofer aparatura profesionala de citit/scris cat si software necesar anulartii filtrelor de particule sau valvei EGR.
Ma puteti contacta la numarul de telefon 0751.194.100 sau PM.
25 Iun 2014, 21:42
salut,pentru un ford s-max 2011,motor de 2.l diesel 136cp,cat m a costa si pana la cat se poate ajunge cu hp? ms
25 Iun 2014, 22:09
si un focus 2 pre-facelift tot de 2 litri... din 2007, 100 kw, fara DPF...ce putem face sa ii marim puterea?
se poate face in etape, ca sa nu inceapa sa scoata fum? si cat costa?
27 Iun 2014, 20:56
corky_86 scrie:salut,pentru un ford s-max 2011,motor de 2.l diesel 136cp,cat m a costa si pana la cat se poate ajunge cu hp? ms
Te costa 1000 lei o modificare de putere la S-MAX 2.0TDCi model 2011 si poate urca cu 24-26CP valorile de putere plus un supliment de 45-50Nm la cuplu.
R Z F scrie:si un focus 2 pre-facelift tot de 2 litri... din 2007, 100 kw, fara DPF...ce putem face sa ii marim puterea?
se poate face in etape, ca sa nu inceapa sa scoata fum? si cat costa?
Cu o modificare de soft safe poate urca la 163-165CP fara sa scoata fum. Pentru valori mai mari de 170CP ai nevoie de alta turbina.
29 Iun 2014, 00:21
Doc scrie:corky_86 scrie:salut,pentru un ford s-max 2011,motor de 2.l diesel 136cp,cat m a costa si pana la cat se poate ajunge cu hp? ms
Te costa 1000 lei o modificare de putere la S-MAX 2.0TDCi model 2011 si poate urca cu 24-26CP valorile de putere plus un supliment de 45-50Nm la cuplu.
R Z F scrie:si un focus 2 pre-facelift tot de 2 litri... din 2007, 100 kw, fara DPF...ce putem face sa ii marim puterea?
se poate face in etape, ca sa nu inceapa sa scoata fum? si cat costa?
Cu o modificare de soft safe poate urca la 163-165CP fara sa scoata fum. Pentru valori mai mari de 170CP ai nevoie de alta turbina.
si daca ii punem 2?
)
29 Iun 2014, 08:25
Ce ar trebui sa reprezinte 2?
22 Iul 2014, 17:30
Ce ziceti de mutantul acesta:
Asta am gasit pe un Ford Focus 1.6TDCi cumparat de la samsari.
30 Iul 2014, 17:15
salutare,
cat costa reconditionarea turbinei la motorul de 1.6 tdci 90cp ?
Se pot reconditiona si injectoarele? Intreb ca am achizitionat acum cateva zile un fusion cu motor de 1.6 tdci si inca nu cunosc toate dedesubturile.
merci!
06 Aug 2014, 22:36
Salutare,un pret te rog pentru anulare dpf,ford focus 1.6 tdci,109 cp,an 2005
07 Aug 2014, 22:55
Bgd_ul scrie:salutare,
cat costa reconditionarea turbinei la motorul de 1.6 tdci 90cp ?
Se pot reconditiona si injectoarele? Intreb ca am achizitionat acum cateva zile un fusion cu motor de 1.6 tdci si inca nu cunosc toate dedesubturile.
merci!
Ar trebui sa te coste 900-1000 lei reconditionarea unei turbine de 1.6tdci 90cp. Da, se pot reconditiona si injectoarele.
@marian08: toata lucrarea te duce la 1250 lei si presupune anulare software filtru particule, manopera demontat/taiat/eliminat ceramica/montat dpf si sudura realizata in mediu protejat de argon.
14 Aug 2014, 19:09
multumesc pentru lucrare! 10+ un up de la mine!
21 Aug 2014, 12:26
Salut,
Poti sa imi faci o oferta pentru un Ford Focus 3, model 2011 1,6 TDCI, 115hp?
Valorile inainte si dupa tuning sunt estimate sau le masori efectiv?
Multumesc
22 Aug 2014, 06:09
Sigur. Iti trimit in PM date de contact si costul acestei operatiuni la modelul Ford Focus 3 1.6TDCi 115CP. Valorile dupa tuning pot fi masurate contracost la cerere.
04 Sep 2014, 09:21
Salut, am si eu cateva intrebari:
1. Remaparea sau chipuirea, ce dezavantaje are? Nu afecteaza masina/motorul pe termen lung?
2. Cum pot afla daca turbina are joc? Iti poti da seama dupa cum se aude, sau trebuie desfacuta? Cat m-ar costa o reconditionare daca ar fi cazul?
3. Eu am dezactivat DPF-ul in martie prin cineva recomandat de Sorin (presupun ca toata lumea stie cine este Sorin), insa din cate am inteles eu, operatiunea a constat in eliminarea fizica si montarea unui modul pe ECU (pot sa pun si niste poze in cazul in care nu m-am exprimat corect). Este posibila remaparea in acest caz? Daca da, cat m-ar costa?
Multumesc!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.