Totul despre membri

Focus 1 diesel

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Focus 1 diesel

Mesajde empower » 16 Iul 2014, 21:26

Buna, comunitate!

Am hotarat sa mai schimb si eu aerul si am trecut de la Golf la Focus.
Fordul meu e din 2001, a fost adus din Germania, dintr-o zona cu mult frig si zapada, deoarece e clar echipat pentru asta: parbriz incalzit, nu are AC.
Alte dotari: ABS, servo, 4 airbaguri, CD player, jante aliaj cu cauciucuri 2013, carlig, geamuri electrice fata, inchidere centralizata cu telecomanda, deschidere portbagaj de pe telecomanda.
Masina se prezinta foarte bine la interior, totul e curat, ingrijit si 95% intreg :D

Motorul e 1.8 tddi, 244.000 km, merge foarte frumos, trage bine, nu afuma, dar parca bea cam multa motorina. Deocamdata e doar o impresie, nu am decat cateva sute de km cu el si nu am facut un plin - plin.
Fişiere ataşate
dsc_0227.jpg
dsc_0225.jpg
dsc_0224m.jpg
dsc_0223m.jpg
dsc_0222m.jpg
dsc_0221m.jpg
Avatar utilizator
empower
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Oct 2011, 14:07
Localitate: Baia Mare
Maşina: 1.8 tddi, 90CP
VIN: WF0AXXGCDA1J51045

Re: Focus 1 diesel

Mesajde Top Cat1 » 16 Iul 2014, 21:43

Salut si felicitari pentru achizitie.
Cum de ai luat masina fara A/C? Povesteste-ne mai multe despre masina.
Multi km fara probleme.
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: Focus 1 diesel

Mesajde empower » 16 Iul 2014, 21:51

Salut, Top Cat 1.
Situatia am prezentat-o aici: viewtopic.php?f=53&t=98948
Fac foarte rar drumuri in exterior, iar prin oras umblu dimineata/seara, ca atunci cand e caldura crunta sunt la serviciu. In cazul de fata lipsa AC nu a fost un impediment major, m-au interesat alte chestii in situatia de fata, in special situatia tehnica a masinii luate.
Schimbul l-am facut cu fratele meu, asa ca nu se pune problema de teapa voita. La masina s-a schimbat tot ce trebuie schimbat, incepand de la distributie pana la bucsi spate.
Daca am noroc, poate ma tine masina asta un an doi fara sa ceara bani.
Cand o sa inceapa sa ma stranga de buzunare o vand rapid, chestie pe care trebuia sa o fac si cu Golful demult, inainte sa ma goleasca de bani.
Avatar utilizator
empower
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Oct 2011, 14:07
Localitate: Baia Mare
Maşina: 1.8 tddi, 90CP
VIN: WF0AXXGCDA1J51045

Re: Focus 1 diesel

Mesajde Top Cat1 » 17 Iul 2014, 14:54

Ok, inteleg. Nu am insinuat nimic de tzapa, dar recunosc faptul ca sunt putin surprins de faptul ca ai luat masina fara A/C, mai ales ca este prince foarte foarte putinele pe care le stiu care nu au A/C standard.
Interensat, si fain.
Atunci motorina, cheie si drum de calitate ;)
Avatar utilizator
Top Cat1
Gold Member
 
Mesaje: 723
Membru din: 30 Dec 2010, 01:50
Localitate: Europa & Brasov
Maşina: Ford Focus 2006, Duratec 1.6, 101cp & Duratorq TDCI 2.0, 136cp

Re: Focus 1 diesel

Mesajde empower » 20 Iul 2014, 11:58

A aparut deja prima problema. S-a ars becul din spatele ceasului care indica nivelul de motorina. Am desfacut ceasurile, am tinut cont de sfaturile lui Florin21, dar m-am chinuit groaznic sa scot soclul becului din placa, ala care se desface prin rasucire la stanga (n-am avut surubelnita in stea sa desfac placa si sa schimb doar becul).
Problema e ca acuma becul nou lumineaza mult mai tare si mai frumos partea dreapta a ceasurilor fata de celelalte doua vechi ramase, asa ca maine il desfac iar si le schimb si pe alea, dar de data asta imi cumpar surubelnita in stea.
Avatar utilizator
empower
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Oct 2011, 14:07
Localitate: Baia Mare
Maşina: 1.8 tddi, 90CP
VIN: WF0AXXGCDA1J51045

Re: Focus 1 diesel

Mesajde empower » 02 Aug 2014, 11:02

Am facut aproape 800 de km cu ea in 3 saptamani. Pana acuma imi place foarte mult, mai ales la drumurile extraurbane. Sta excelent in curbe, mult mai bine decat Golf-ul.
Consumul nu e mare deloc, cum am crezut la inceput. Imi ia sub 7 in oras (Baia Mare, mers lejer), iar la drumurile externe imi ia un pic sub 5, dar astea sunt doar estimative. Oricum e foarte ok consumul.
Pana acum nu regret deloc schimbul, iar lipsa aerului conditionat nu m-a afectat aproape deloc pana acum.

Ce-mi place pana acum:
-interiorul si iluminarea bordului
-rontaitul motorului (mai tractor decat 1.9 tdi, dar sunetul imi place mai mult :D)
-imi place ca am carlig in spate (nu mai imi sta nimeni in cur in oras, cum imi stateau cand aveam alte masini)
-tinuta de drum a masinii
-designul masinii

Ce nu-mi place:
-motorul afuma cand ii dau forja (fum negru, tipic unui diesel in sarcina brusca). Nu e fum de locomotiva, e un fum normal de diesel vechi, zic eu, dar Golf-ul nu era asa afumacios
-tabla de pe masina asta pare o gluma proasta
-lipsa spatiilor de depozitare, in special in portbagaj (nu gasesc locuri sa-mi tin triunghiurile, stingatorul etc)


As vrea sa-mi cumpar o interfata de diagnoza. Nu am nevoie de ea neaparat acuma, dar prefer sa dau 150-200 de lei pe una si sa o folosesc de n ori, decat sa dau aceiasi bani pe 3-4 diagnoze la service (cand a fi nevoie).

PS: cand am schimbat becurile de la ceasuri am observat ca lipseste becul de la martorul cu airbag off. E normal sau e ceva masluit acolo (masina are 4 airbaguri)? Nu ma risc sa pun eu acolo un bec de capul meu, ca am mai facut o tampenie de asta la un Corsa, cu siguranta de ABS (masina nu avea ABS, dar eu i-am pus siguranta in slotul specific ABS) si am reusit sa ard toate becurile din bord.
Avatar utilizator
empower
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Oct 2011, 14:07
Localitate: Baia Mare
Maşina: 1.8 tddi, 90CP
VIN: WF0AXXGCDA1J51045

Re: Focus 1 diesel

Mesajde empower » 13 Sep 2014, 21:20

246.000 de km. Deocamdata 0 probleme reale.
Consumul e undeva la 7-7.5, mediu. Umblu mai mult prin oras si imprejurimi. Nu ma incanta ca si cifra, dar e ok. Costul/km e mic chiar si asa, avand in vedere ca merge doar cu motorina din Ucraina (Lukoil) amestecata cu ulei de floarea soarelui (15-20%). Asta a fost ultima alimentare care include ulei pe anul asta, ca se raceste afara si ma tem sa nu scoata sapun Duru pe teava de esapament. :D
Luna viitoare o sa-i schimb si filtrul de motorina, sa fie curat peste iarna.
Avatar utilizator
empower
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Oct 2011, 14:07
Localitate: Baia Mare
Maşina: 1.8 tddi, 90CP
VIN: WF0AXXGCDA1J51045

Re: Focus 1 diesel

Mesajde rAUL70 » 15 Sep 2014, 16:30

$1 scrie:$2
PS: cand am schimbat becurile de la ceasuri am observat ca lipseste becul de la martorul cu airbag off. E normal sau e ceva masluit acolo (masina are 4 airbaguri)? Nu ma risc sa pun eu acolo un bec de capul meu, ca am mai facut o tampenie de asta la un Corsa, cu siguranta de ABS (masina nu avea ABS, dar eu i-am pus siguranta in slotul specific ABS) si am reusit sa ard toate becurile din bord.



Is mai multe variante pt lipsa becului , eu cred ca a fost lovita, deci implicit martorul de airbag ar fi ramas aprins, caz in care trebuie sa duci calculatorul pt airbag la resetare ca sa-ti mai functioneze airbagurile(in cazul in care mai sunt prezente si nu au fost declansate, o sa se vada dupa ce-ti reseteaza calculatorul).
Avatar utilizator
rAUL70
Incepator
 
Mesaje: 79
Membru din: 20 Apr 2014, 11:47
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Ford Focus 2, 1.6 Ti-VCT , 2005

Re: Focus 1 diesel

Mesajde empower » 17 Sep 2014, 21:18

Mi s-a ars becul de faza scurta/lunga din farul de pe partea soferului. Nu gasesc nicaieri un tutorial video despre cum se schimba becul ala, desi 99% imi cam dau seama cum, dar no... poate ca este ceva smecherie care o sa ma chinuie. :D Am incercat azi sa dau jos capacul ala patratos de pe mufe, dar nu am reusit, m-am temut sa fortez clema aia. Oricum nu aveam nici bec la mine.

O alta problema e ca masina a venit cu niste becuri albastre in varf. Am vazut in Kaufland ceva de genul ala, la 38 de lei, ceva Osram. Acuma ori pun un bec de ala cu albastru sa fie ambele la fel, ori le schimb pe ambele cu unele noi, simple. Cred ca o sa le schimb pe ambele totusi, pentru ca astea albastre mi se pare chioare de tot pe faza lunga.

Apropo, e normal ca atunci cand dai faza lunga sa se stinga aia scurta? Am mai avut masina cu bec H7, dar la aia cand dadeai faza lunga se umplea drumul de lumina, pe cand la Ford-ul asta daca ii dau faza lunga se stinge aia scurta si vede ceva lumina vaga pe sosea undeva la semidistanta. Parca-s pozitii...
Avatar utilizator
empower
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Oct 2011, 14:07
Localitate: Baia Mare
Maşina: 1.8 tddi, 90CP
VIN: WF0AXXGCDA1J51045

Re: Focus 1 diesel

Mesajde empower » 30 Sep 2014, 17:09

1. E normal un consum mediu de 8.5 litri la suta de km prin Baia Mare si imprejurimi? Nu-i pot zice urban, dar nici extraurban. Sa-i zicem traseu mixt. Drumurile au in general pana in 5km, deci nu sunt lungi, dar motorul se incalzeste totusi, ca inca nu e frig. Incepe sa ma calce rau pe nervi masina asta cu consumul. Am renuntat la motorina de Ucraina crezand ca aia e problema consumului, dar nici Petrom, nici Mol, nici Rompetrol nu ii potolesc setea. Ma tem ca in decembrie o sa consume 20% lejer.
Motorul merge bine, nu simt nimic ciudat la ea, pe ecranul ala mic cu kilometrajul imi arata 0 erori daca intru in meniul ala "secret".


2. Si la voi e lipit plasticul de sub parbriz (ala care acopera timoneria si motorasul stergatoarelor) de parbriz, cu un fel de lipici/silicon? La mine asa era. Mi se pare o tiganie ca si solutie de etansare, daca asa ies din fabrica si nu cumva e ceva mizerie de improvizatie facuta pe lungul drum al samsarilor.

Intre timp, a inceput sa ceara si bani: baterie (din cauza de samsar care a vandut masina cu baterie de 60Ah - cine plm se gandeste sa verifice ce baterie are masina la cumparare!?) si motoras stergatoare, pana acum. Asa, un aperitiv light. Hai cu pompa de injectie!!!!
Avatar utilizator
empower
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Oct 2011, 14:07
Localitate: Baia Mare
Maşina: 1.8 tddi, 90CP
VIN: WF0AXXGCDA1J51045

Re: Focus 1 diesel

Mesajde iwolffy » 05 Oct 2014, 16:41

1. Pentru drumuri de sub 5 km eu zic ca e ok 8.5%. Nu cred ca va ajunge la 20%. Eu in Iasi aveam cam 8% vara, 10% iarna urban iar extra-urban 5%.

2. Cred ca e vorba de plasticul ce acopera filtrul de polen. Nu ies asa din fabrica ci a fost cel mai probabil rupt cand s-a efectuat schimbul filtrului de polen.

Sa-ti verifici atat bujiile incandescente cat si antigelul.

La numarul asta de km cam pica diverse. Tabla intr-adevar cum ai zis si tu este foarte proasta si daca vopseaua e sarita, in primavara va fi plina de rugina.
Ex '00 Focus 1.8 TDDI
Avatar utilizator
iwolffy
Gold Member
 
Mesaje: 616
Membru din: 11 Dec 2007, 02:21
Localitate: Seattle
Maşina: Golf 7 GTI DSG

Re: Focus 1 diesel

Mesajde empower » 15 Feb 2015, 21:34

Update:

- consum pe ultimii 4000 de km: 7.9/100km +- 0.1 litri. Mers aproximativ 65% urban-35% extraurban, condus normal, majoritatea drumurilor fiind scurte: maxim 5 km. Astia 4000 de km sunt facuti din octombrie pana acum, majoritatea lor cu cauciucurile de iarna. Se incadreaza sau sa ma ingrijorez? :D

-inca nici nu s-a dus iarna si am cel putin cate o pata de rugina pe absolut fiecare element de caroserie, in afara de plafon :(
Avatar utilizator
empower
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 30 Oct 2011, 14:07
Localitate: Baia Mare
Maşina: 1.8 tddi, 90CP
VIN: WF0AXXGCDA1J51045


Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 47 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 47 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 47 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 47 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login