08 Noi 2007, 16:30
08 Noi 2007, 16:42
08 Noi 2007, 16:58
08 Noi 2007, 16:58
$1 scrie:$2Depinde! daca ai acelasi motor cu puteri diferite, fii sigur ca cel care are mai multi cai are si uzura mai mare. Chiar daca nu e facut chip tuning, adik daca il iei direct din fabrica asa.
08 Noi 2007, 18:28
08 Noi 2007, 18:38
08 Noi 2007, 18:55
$1 scrie:$2a dar daca ai cel mai puternic motor din aceasi clasa si ii mai faci si chiptuning. In 6 ani tu o sa incepi sa schimbi piese de baza, iar cel care are cel mai slab motor stock o sa schimbe mai putine.
Pentru ca motoarele sunt aceleasi numai ca cel cu mai multi cai este fortat mai mult. Imagineazati un cilindri. Unul in care bagi o cantitate de combustibil si altul in care bagi aceasi cantitate + 50-60%. Care are sanse mai mari sa cedeze primu?
08 Noi 2007, 20:04
08 Noi 2007, 20:14
$1 scrie:$2$1 scrie:$2Sambata am fost la Bucuresti, iar la intoarcere, sa nu ma ia somnul am zis sa vad cat mai poate. A putut pana la 120 km. la ora
si tu spui ca merge bine masina![]()
cred ca ai vrut sa pui alta cifra acolo...ca daca e cum ai spus ca nu mere mai mult de 120...e dusa
mai bine iti iei golan ca ala trece sigur de 120km\h![]()
numa bine!
08 Noi 2007, 21:23
$1 scrie:$2. AM gresit. Vroiam sa spun 200 la ora. am facut/o de ras, saraca
09 Noi 2007, 10:11
$1 scrie:$2$1 scrie:$2-am auzit niciodata sa pice un cilindru de la ciptuning, si nu cred ca a auzit nici altcineva... Singura chestie e o turbina, dar am auzit prea rar (adica niciodata - teoretic se poate). Iar de schimbat presiunea in turbina se face cu vreo 5-7%, 50-60% n-am auzit nici la maniaci. Eu repet - daca nu mergi 200.000km/an in 6 ani nu va fi nici o diferenta sesizabila intre un tunat si-un ne-tunat.