Discutii libere/forum

motoare diesel ford

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

Mesajde andreib2000 » 08 Noi 2007, 16:30

ceea ce spui tu e valabil in cazul unui chip-tuning , in cazul in care motorul e construit din start asa fi sigur ca fiabilitatea e aceiasi !


Depinde! daca ai acelasi motor cu puteri diferite, fii sigur ca cel care are mai multi cai are si uzura mai mare. Chiar daca nu e facut chip tuning, adik daca il iei direct din fabrica asa. sincer va recomand daca aveti de gand sa va luati masina noua, indiferent de firma si combustibil, interesati-va daca nu cumva mai e in oferta firmei respective acelasi motor cu mai putini cai decat al vostru. In cazul in care exista acelasi motor cu mai putini cai luati-l p'ala nu va aruncati la cel cu mai multi cai. riscul la cel puternic sa pice ceva este mai mare.
Ford Fiesta Comfort 1,4 tdci, Verde Apple
andreib2000
Incepator
 
Mesaje: 27
Membru din: 23 Aug 2007, 15:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde flaviu_cj » 08 Noi 2007, 16:42

Pe mine nu m-ai convins :) Ce sa pice? In principiu motoarele mai puternice sunt mai noi, mai moderne facute cu alte tehnologii. O vreme se fabrica in paralel, apoi la cele mai vechi se renunta. Eu prefer un motor mai puternic : placerea condusului + siguranta (depasiri + scoaterea din anumite situatii). Dupa cati km sau timp cade un motor? Eu cred ca dupa foarte multi, daca e cineva care a patit asta ar fi interesant de stiut. Cred ca pana cade un motor apar restrictii legate de poluare, de uzura morala si schimbam masina.
Focus 2 1.6 TDCI, 2008
flaviu_cj
Incepator
 
Mesaje: 37
Membru din: 05 Oct 2007, 15:36
Localitate: Cluj Napoca

Mesajde andreib2000 » 08 Noi 2007, 16:58

Nu e neaparat ca motorul mai puternic sa fie generatie mai noua. amandoua pot fi din aceeasi generatie. de ex. daca fiesta (am dat ex fiesta ca suntem pe clubford dar e valabil peste tot) are doua motoare 1,3 diesel sau benzina dar de puteri diferite, si sunt amandoua in vanzare sa fii sigur ca cel puternic este "tunat" din fabrica si are uzura mai mare.
ziceai de tehnologii mai noi. o sa-ti dau un exemplu de tehnologie la care se lucreaza din cauza lui euro 6 care o sa vina peste noi :P . pentru euro 6 o sa trebuiasca sa se scoata axul cu came. Sa vezi atunci probleme. pentru ca din ce in ce mai mult o sa tot intre electronica peste mecanica la motoare. si asta ti-o spun in cunostinta de cauza, lucrand in domeniu.
Ultima oară modificat de andreib2000 pe 08 Noi 2007, 16:59, modificat 1 dată în total.
Ford Fiesta Comfort 1,4 tdci, Verde Apple
andreib2000
Incepator
 
Mesaje: 27
Membru din: 23 Aug 2007, 15:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde catalin1972 » 08 Noi 2007, 16:58

$1 scrie:$2Depinde! daca ai acelasi motor cu puteri diferite, fii sigur ca cel care are mai multi cai are si uzura mai mare. Chiar daca nu e facut chip tuning, adik daca il iei direct din fabrica asa.


ideea e ca, daca e "din fabrica " , e facut din alte materiale cu alte dimensiuni ale pieselor .chiar si anumite firme de tuning ( de ex Brabus ) schimba piesele originale cu unele din material mai rezistent la marirea puterii .
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Mesajde NFS » 08 Noi 2007, 18:28

...
Ultima oară modificat de NFS pe 30 Noi 2007, 20:02, modificat 1 dată în total.
Focus
2.0 TDCi Ghia
NFS
Member
 
Mesaje: 332
Membru din: 03 Iul 2007, 09:43

Mesajde Tiry213 » 08 Noi 2007, 18:38

Da dar daca ai cel mai puternic motor din aceasi clasa si ii mai faci si chiptuning. In 6 ani tu o sa incepi sa schimbi piese de baza, iar cel care are cel mai slab motor stock o sa schimbe mai putine.

Pentru ca motoarele sunt aceleasi numai ca cel cu mai multi cai este fortat mai mult. Imagineazati un cilindri. Unul in care bagi o cantitate de combustibil si altul in care bagi aceasi cantitate + 50-60%. Care are sanse mai mari sa cedeze primu?
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde Mihai L » 08 Noi 2007, 18:55

$1 scrie:$2a dar daca ai cel mai puternic motor din aceasi clasa si ii mai faci si chiptuning. In 6 ani tu o sa incepi sa schimbi piese de baza, iar cel care are cel mai slab motor stock o sa schimbe mai putine.

Pentru ca motoarele sunt aceleasi numai ca cel cu mai multi cai este fortat mai mult. Imagineazati un cilindri. Unul in care bagi o cantitate de combustibil si altul in care bagi aceasi cantitate + 50-60%. Care are sanse mai mari sa cedeze primu?


Eiu mi-as imagina altceva: se face motorul de 1.6l/109 CP si apoi se creaza tot din el un motor cu o putere mai mica (cel de 90CP, de ex). Eu as sta linistit pentru ca in fabrica se face proiectare si calcul de rezistenta. Daca rescrii softul sau pui un chip si nu se face cum trebuie abia atunci poti ajunge la suprasolicitari.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde NFS » 08 Noi 2007, 20:04

...
Ultima oară modificat de NFS pe 30 Noi 2007, 20:02, modificat 1 dată în total.
Focus
2.0 TDCi Ghia
NFS
Member
 
Mesaje: 332
Membru din: 03 Iul 2007, 09:43

Re: agale, dar moca

Mesajde of1908 » 08 Noi 2007, 20:14

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Sambata am fost la Bucuresti, iar la intoarcere, sa nu ma ia somnul am zis sa vad cat mai poate. A putut pana la 120 km. la ora

si tu spui ca merge bine masina :lol:
cred ca ai vrut sa pui alta cifra acolo...ca daca e cum ai spus ca nu mere mai mult de 120...e dusa
mai bine iti iei golan ca ala trece sigur de 120km\h :lol:
numa bine!

UPS
. AM gresit. Vroiam sa spun 200 la ora. am facut/o de ras, saraca
of1908
Incepator
 
Mesaje: 17
Membru din: 19 Feb 2007, 11:19
Localitate: Sibiu

Re: agale, dar moca

Mesajde dan03 » 08 Noi 2007, 21:23

$1 scrie:$2. AM gresit. Vroiam sa spun 200 la ora. am facut/o de ras, saraca


ai starnit ceva indignare :wink:
Focus Tournier 2005 1,6 TDCI 90 CP
dan03
Ford Freak
 
Mesaje: 183
Membru din: 21 Sep 2007, 21:26
Localitate: Constanta

Mesajde catalin1972 » 09 Noi 2007, 10:11

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2-am auzit niciodata sa pice un cilindru de la ciptuning :wink: , si nu cred ca a auzit nici altcineva... Singura chestie e o turbina, dar am auzit prea rar (adica niciodata - teoretic se poate). Iar de schimbat presiunea in turbina se face cu vreo 5-7%, 50-60% n-am auzit nici la maniaci. Eu repet - daca nu mergi 200.000km/an in 6 ani nu va fi nici o diferenta sesizabila intre un tunat si-un ne-tunat.



nici io n-am auzit , da asta nu inseamna ca nu s-a intimplat ! practic e ca si cu extraterestri si blondele destepte : toti stiu ca exista da nimeni n-a vazut vreun exemplar ...
focus 2 tournier 2005 1.6 tdci 90 cp TL 02 YHY
"'jaba culegi , daca nu sortezi " (Piri neni )
Avatar utilizator
catalin1972
1nsane Member
 
Mesaje: 1406
Membru din: 14 Aug 2007, 16:10
Localitate: Tulcea

Anterior

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 12 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 12 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 12 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login