Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

motor diesel 2.2 smucituri la rece si o bataie a motorului

13 Oct 2014, 14:46

Salut voua,

Sunt nou pe aici si doresc cateva informatii! Ma poate ajuta cineva cu cateva informatii. Am un Jaguar x type (motorul am inteles ca este cel de ford 2.2 diesel) si la plecare la rece dimineata are pt 5 10 min niste smucituri accelereaza/decelereaza scurt (se vede in miscarea turometrului)...dupa care acestea inceteaza si mai ramene o bataie a motorului...perceptibila in interior dar moi ales la esterior. Daca ridic capacul la motor se mai aude si un fel de pufaituri. Ma poate ajuta cineva?!

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

13 Oct 2014, 20:59

Dute frate si cauta pe google chestii din alea sau pe forum la jaguar...poluezi topical omului...aici,rog un moderator sa stearga posturile astea 2.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

14 Oct 2014, 09:22

@bobutza lasa omu', explica-i ce trebuie sa faca, unde sa se uite viewforum.php?f=66 si cauta in topicul acesta.
Daca spui ca e acelasi motor.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

14 Oct 2014, 17:08

- Virgil. Ai posibile probleme la injectoare. Mai mult ca sigur iti da fum alb la rece, trepidatii la turometru si chiar ale motorului. Ai impresia ca nu iti merge rotund. Dar toate astea la rece, cand se incalzeste motorul nu mai ai problemele astea.
Verifica injectoare si tampoanele motorului.

- Bobutza, chill bro' ;)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

14 Oct 2014, 17:17

Diseara o sa postez ceva interesant. Pe la miezul noptii ;)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

14 Oct 2014, 21:59

acum te uiti la meci, nu?

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

14 Oct 2014, 22:02

Azi m-am dat cu un Vr6, 3 din 3 pe 800 m (masurati pe Google Earth).

Pe 402 m l-am facut zob, el ma prinde din urma si ma face pe la 750 m........... a 5-a e lunga la mine...

Eu zic ca stau bine tinand cont ca eu un VR6 pana la urma.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 08:58

Dovada :) https://www.youtube.com/watch?v=rfT6evS ... e=youtu.be

Diferenta era mai clara dar aici se apropia usor. Pe autostrada la top speed ma nenoroceste, sunt convins, prinde 250 km/h dar pana pe finalul treptei 4 nu ma prinde, deja a 5-a care este lunga ma egaleaza si ma prinde.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 14:06

Configuratie de scandal...
FiÅŸiere ataÅŸate
20141015_132718.jpg
20141015_132711.jpg

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 18:40

Frumoasa e..
Am vazut-o duminica live..nu mi se pare ca i-ai schimbat locul. Imi fac cu ochiu jantele alea:))

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 19:11

Pai daca nu am permis. Azi sta in alta parte, 4 m mai la stanga. Trebuia sa suni sau sa dai mesaj si te dadeam o tura. De mers day by day nu ma risc dar la liniute sau de aici pana in colo ma bag. E senzatie maxima cu rotile astea mici dar sa nu auda cip ca sigur imi zice sa imi pun mai mari ;)

Numai bine...

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 20:50

Esti la prima abatere? :)) daca nu ai mai avut permisul suspendat in ultimii 3 ani poti da examen si reduci perioada la o luna. Eu asa am facut anul trecut, dar anul asta nu mai merge, asa ca am "perioada intreaga" :)))
Ar trebui sa facem un topic pt astia ca noi. :)))

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 21:25

Ma certam cu un amic de are Golf si imi zicea ca Fordul are modele de kkt si cica sa-mi dea exemplu imi zice cat de penibile sunt modelele Ford daca le pui Anal in fata, gen Anal Ford, Anal Explorer, Anal Fiesta, Anal Escort, Anal Tranzit.

A tinut gluma, tre sa recunosc ca Fordul are niste nume cel putin interesante :)))))))))))

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 21:35

Super faina masina.pacat ca ai permisu suspendat sa nu poti sa dai ture.

numai bine

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 21:50

Am meritat sanctiunea, mi-o asum. Asta e.... mai am 2 sapt, pe 3 noiembrie il redobandesc ;)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

15 Oct 2014, 22:32

$1 scrie:$2a certam cu un amic de are Golf si imi zicea ca Fordul are modele de kkt si cica sa-mi dea exemplu imi zice cat de penibile sunt modelele Ford daca le pui Anal in fata, gen Anal Ford, Anal Explorer, Anal Fiesta, Anal Escort, Anal Tranzit.

A tinut gluma, tre sa recunosc ca Fordul are niste nume cel putin interesante :)))))))))))

Anal focus domnu`. Nu esti prea focusat pe ce scrii:-"

Ps: Eram cu ai mei, ne duceam la targu de haine de a fost langa lidl + ca era 8 dimineata si dupa 4 ore de somn aveam niste ochi de mai bine nu ma vedeai:))

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

16 Oct 2014, 08:14

Ca ANAL PASSAT suna extraordinar de bine! Sau Anal Fox! Un fel de doggy style dar pe partea cealalta!
Vorbesc si astia cu VW sa nu adoarma!

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

16 Oct 2014, 09:22

:))) asa sunt multe Sorin, Anal Voyager, Anal Accord, Anal Avalanche, Anal Odyssey. Pana la urma nu mi-ar fi rusine nici cu Anal Freestyle si terminam cu Anal Jurney.

Si ca sa dau lovitura finala Anal Zambetu' lui Iliescu ......

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

18 Oct 2014, 18:27

Gata prima etapa de autoslalom. Revin cu impresii si poze ;)

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

18 Oct 2014, 18:44

Usor usor postam si poze
FiÅŸiere ataÅŸate
10153713_963435320339521_7516607751646555777_n.jpg

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

18 Oct 2014, 19:12

Etapa 5 Autoslalom.

Sambata dimineata, 5 00, suna alarma. Desi am dormit de la ora 22 ca un scolar eminent, m am trezit destul de greu, dar deh, racingul inseamna sacrificii nu. Pana la 6 30 eram spalat, mancat si imbracat in combinezon si geaca dar cu bocanci ..... tot de racer fireste. La etapa aceasta mi au confirmat 3 amici ca vin, Alex baiatul cu Golful 2 Gti de coasta era soferul, Alex 2 care este un impatimit al curselor si fratele lui Alin, absolvent de inginerie mecanica si un om care cunoaste de la coduri de turbine pana la ce compresie are lupo de 1.2 si nu exagerez..... omu este o enciclopedie in domeniu.

Plecam noi 4, intr un regim de viteza destul de agresiv, tinand cont ca aveam rotile pe 16 si era extrem de rigida si joasa dar din pacate nu eram in compania unora carora sa le spui sa o lasa mai incet. S a mers si cu 200 (la 2.0 Tdci se plafoneaza la 190km/h) dar cu rotile mici ceasurile indica mai mult, si media 140 150. Pentru mine in dreapta nu prea era o senzatie placuta mai ales ca vedeam numai transee pe drum si reactionam destul de des. Trecem de Ploiesti, facem dreapta spre Urziceni, mergem vreo 40 km si vedem indicator ADANCATA. Hollywood daca vedeam nu ma bucuram atat, facem dreapta si intram pe un drum drept cu plopi pe margine care ne a dus in comuna dupa care iesim din comuna..... wtf.... dupa care ajungem in camp. Cum nu am venit pentru offroad incepem sa ne intrebam daca am gresit undeva, de la sigur suntem in judetul care trebuie pana la tine o ma drept ca sigur ajungem undeva.... norocul nostru a fost o platforma cu un Lupo Gti care venea din sens invers si dupa care ne am luat. Am traversat comuna si sens invers pana spre principala de unde am venit si ajungem undeva.... exact ce ma temeam.... nici daca era Rar ul nu disperam mai tare. Ca sa intelegeti mai bine, MotorParkRomania se afla intr un camp, si cand zic camp ma refer CAMP. Facem dreapta si intram pe tarla, aia e, de parca vin masini coborate la curse....
Dupa ce imi revin din soc ajungem la niste damburi de pamant din care ieseai doar cu troliul unde ne dam jos toti. Deja devenea amuzant, de parca trebuia sa trecem prin niste probe ca sa ajungem la circuit sau..... cum bine zicea Alin, chiar sa ti doresti sa ajungi.
Parcurgem si proba de foc, sau de.... pamant si ajungem in civilizatie.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

18 Oct 2014, 20:19

Circuitul ara intr-un mare fel, un pas imens pentru Romania din punct de vedere al motorsportului. Dupa ce achitam taxele, ne luam transponderele (dispozitivele cu care se citesc timpii) ne apucam de treaba. Acum, ca sa intelegeti ce simt eu cand "ma dau" pot explica in felul urmator. ORGASIMIC. Un circuit cu un asfalt ca in palma, unde trebuie sa te dai cat poti de tare. GRESIT, asta e si problema, aici nu ne DAM. Aici trebuie sa pilotam cu cap, cu tehnica cu tactica si cu mult curaj. Si nu vorbesc dintr-o emisiune a Procesului Etapei.
Stiind din experienta Bucovat cand m-am dat tare....... si atat. Incep sa fac niste tururi de recunoastere/antrenament, circuitul fiind foarte "interesant" cu curbe unde trebuie sa gandesti unde sa intrii si mai altes unde sa iesi, deci un traseu tehnic. Partea mai putin placuta este ca de-a lungul traseului sunt jaloanele care trebuiesc ocolite DAR distanta dintre ele este destul de mica (ideal pentru Lupo, Polo, Clio, etc) de 3 metri, ceea ce nu mi-a cam convenit, dar au fost altii (Panamera) care chiar aveau probleme mari sa intre pe portile de jaloane.
Dupa ce parcurg mai multe tururi dupa cum am spus, am mers la standuri sa imi vad timpii de referinta, de unde trebuia sa scad. Vad o medie de 1:42. Zic, bine asa.... sa incepem. Dupa ce mai fac o serie de 3 tururi si inca o serie de 3 tururi (o serie contine un tur de antrenament, un tur cronometrat si un tur de racire cand parasesti circuitul) vad ca scot constant 1:42.
Incepem pratea tactica a etapei.
Cum cunosti cel mai bine un traseu, fie el si de munte sau pana la plaja sau pana la blocul amantei ??? Il parcurgi pe jos. Zis si facut, o luam la pas (in pauza dintre antrenamente de 1 ora) si analizam fiecare curba astfel incat sa obtinem cea mai buna trasa. Toate acestea alaturi de Alin, un extraordinar de bun teoretician care argumenta fff bine fiecare loc de intrat si iesit, cu ce viteza, in ce treapta si cat de tarziu sa franez. Parcurgem de 2 ori circuitul pe jos si incepe proba de calificari. Ajungem la masina, si constatam ca motorina este intre 0 si 1/4 dar pe CB imi apare rezerva adica 80 km cu o medie de 7.7 %. Destul de aiurea tinand cont ca suntem in camp si trebuie sa mergem sa alimentam. UNDE ? CAND ? Desi era logic ca valoarea sa fie eronata pentru ca teoretic aveam motorina nu vroiam sa risc mai ales ca toti ceilalti piloti au venit cu canistre de ... benzina. Decidem sa ma dau asa, la risc, sa vedem cat o scadea mai ales ca aflam ca Urziceniul este la 15 km deci nu era de disperat prea tare. Facem proba de calificari, dupa cum am convenit cu Alin, fiecare trasa, fiecare curba, fiecare franare, si merg bine. Bine bine, fara greseala, toate curbele le-am abordat impecabil, merg sa aflu timpii cand sa-mi pice fata.... nu a fost inregistrat timpul. Problema nu era ca mi-a iesit prea bine si ca nu imi mai iese, problema era ca placutele mele de frana ardeau si chiar discurile erau cam mov deci imi trebuiau cam 30 min sa le racesc. Propun sa ne dam ultimii (3 masini erau in situatia mea de la grupa 4) dar ma lovesc de refuzul celorlalti carora se racesc semi-slickurile) deci trebuie sa ne dam acum.... FMM de situatie. Ma uit la frane, fum, ma uit la kilometrii de la 80 ajuse la 65. Zic aia e, sper sa fie maxi-taxi spre targoviste cu plecare din Adancata. Ma asez la start, ii dau tare, pe sistemul ORI - ORI. Primul tur de antrenament il fac mai incet ca sa nu solicit prea tare franele, si la cel cronometrat ii dau. Am mers bine cam tot traseul, ratez trasa la o sicana, dar nu era prea rau, mai fac si turul de iesire si ma duc la standuri. 1:37 cu 5 secunde mai repede. BUNN. Tot era ceva, sfaturile lui Alin au functionat. Ma uit pe bord 35 km. Ii zic lui Alex 1 si lui Alex 2 sa plece sa alimenteze. Direct din etapa, cu transponderul pe masina cu stickere cu tot. Dupa clasa mea (4) urma OPEN, dupa care OPEN TURISME dupa care inepea MANSA 1. Adica etapa propriu-zisa. Se termina ultimele clase dupa care se reia cu clasa JUNIOR si CLASA 1. Dau sa ii sun pe astia, pe unde sunt. DEZASTRU, daca stateau la prostituate nu ma ofticau.... stateau la bariera, si nici macar nu au alimentat. Se pleaca cu CLASA 2 adica pana in 1600 cmc dupa care se aseaza CLASA 3 (1600 - 2000) cmc. Tot ce putea fi mai rau. Norocul meu a fost ca a iesit unu cu un SAXO prin coceni si cursa s-a oprit. Intr-un final ajung si astia cu motorina, putin peste sfert dar tot era ceva, ma aliniez la start, astept sa se reia, pleca si GRUPA 3 dupa care incepem si noi. Desi nu ma asteaptam parcurc traseul fara greseala, impecabil, trasele erau perfecte, ajung la standuri, 1:36. GENIAL.
Incepea sa imi placa, scadeam o secunda pe mansa. Ma uit la ceilalti, 1:30 media. DAR ce masini aveam in grupa. O Honda de coasta a lui BOBBY MOM, 2 x HONDA S2000 si un BMW 330d. Era dificil sa intru printre ei. O alta mentiune, toti aveau semi-slickuri. Vorbesc cu Alin unde sa mai lucram sa scadem, vedem filmarile cu intrarile in curbe si gasim niste trase mai rapide pe video dar fff greu sa le pun in practica. Totusi, o masina cu interiorul pe ea, diesel, cu soft deloc brutal, cu roti de strada, era greu sa intru si mai tare desi pe filmare masina statea pe trasa ei si nu se clintea. Ii zic sa incerc. MANSA 2, ultima iesire a zilei pe circuit...... TOTUL SAU NIMIC.

Incepem, ne aliniem, pleaca hondele s2000, plecaca civicul de vtm, pleaca bmw-ul si apoi plec si eu. Am ales sa ii dau pana la limitare. Am cautat pe telefon fisa dyno si am vazut ca trage masina pana la 4300 rpm. Deci merge sa ii dau pana sus, sus de tot. Desi pana acum am schimbat sus acum trebuia sa schimb si mai sus pentru ca am ales sa nu ii mai dau treapta 4 pana la viraje si sa ii dau treapta 3 in limitare sa nu pierd timp cu schimbatul treptelor. Totul trebuia sa fie eficient. Plecam, primul viraj il fac il gaz maxim, urmeaza jaloanele, nu le ating, gaz maxim dupa care frana violenta de intra abs-ul si tot asa pana terminam cele 3 tururi. Impresia a fost ca am mers si mai tare, dar impresia era doar din trasele pe care le faceam si imi ieseau, din afara se vedea altfel. Ajung la standuri, si vad timpul 1:35. VICTORIEEEE. Imi parea incredibil ca am reusit sa scad 7 secunde de la un 1:42 care si asa imi parea mers blana. Ce inseamna un traseu sa il calculezi, sa il gandesti, si sa te folosesti de toate mijloacele tehnice sa scazi. Ma uit pe timpi, deja civicul de coasta scade sub 1:30 ca si o honda S2000, baietii isi vedeau de treaba lor. Eu cu dieselul meu am reusit mai MAXIM din ce a putut oferi masina si sunt extrem de mandru de ea. Portocala a mers fara sa ii reprosez nimic, doar franele au facut ceva probleme dar in rest nota 10.

Suspenisa perfecta, a stat exact cum trebuie, softul perfect, a mers liniar fara sa se limiteze intr-un fel, rotile bune, mergeau ceva mai late dar 6.5J duce maxim 215 cat am pe ele. Probabil semi-slickuri dar asta la anul.

Maine, este o noua etapa, etapa 6, unde nu mai vine Alin si Alex 2 dar vine Alex cu GTI-ul (el este soferul) si surpriza Ady Sotangeanu, pilot de coasta care o sa stea cu mine in masina si incercam sa scadem si mai mult. Din pacate, traseul se schimba, probabil o sa mergem in celalalt sens, si o sa trebuiasca sa il parcurg pe jos pentru a il gandi si studia dar toate astea nu conteaza. Distractia este garantata, copii si oamenii de pe margine iti fac poze, te filmeaza, te aplauda, a fost si Antena3 care au facut niste LIVE-uri,.............. ceva deosebit.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

18 Oct 2014, 20:26

Poze
FiÅŸiere ataÅŸate
10.jpg
9.jpg
8.jpg
7.jpg
6.jpg
5.jpg
4.jpg
3.jpg
2.jpg
1.jpg

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

18 Oct 2014, 20:27

alte poze
FiÅŸiere ataÅŸate
12.jpg
11.jpg

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

18 Oct 2014, 21:30

E cel putin impresionant.
Tine'o tot asa si distreaza-te...e tot ce conteaza!

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

19 Oct 2014, 11:09

Ai povestit frumos tot,imi faci pofta.bine ca nu ti-au luat foc franele.din curiozitate mai tin?pentru asa ceva iti trebuiau discuri+placute ceramice care isi faceau treaba cu brio.


numai bine si distractie maxima.

PS:data viitoare fa plinu la masina :))

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

19 Oct 2014, 18:49

Gata si etapa asta. O etapa frumoasa dar care nu a mai avut acel wow de sambata.

Cursa s-a tinut in sens invers si cu sicanele usor inversate. Ca si timp am scos 1:31 (best time) dupa care am tot incercat sa scad intrand mai tare in viraje dar tot ce am reusit a fost sa pierd si sa scot constant 1:33. Lipsa lui Alin, a contat foarte mult, nu am mai gasit trasele ideale si am incercat sa le inlocuiesc cu o viteza mai mare dar tot ce am reusit a fost sa intru mai tare in viraje si sa ma arunce in exterior (cu siguranta si masa masinii a contribuit, interioarele pe masina). Asadar am ramas cu un 1:31 (best) si bucuria ca in grupa mea Hondele S2000 au scos 1:25, (Honda S2000 are motor 2.0 aspirat de 240 cp stock si blocant pe spate de fabrica) iar bmw-ul diesel a scos 1:27, iar Honda de coasta a scos 1:30 ceea ce inseamna ca eu am fost la 1 sec de o Honda de coasta ceea ce nu este rau deloc.

Concluzii, SEMI SLICK - uri, doar pe fata, fara nu am ce cauta pe circuit si niste distantiere pe spate ca masina subvireaza, spatele sta la locul lui. Abia astept sezonul care o sa vina unde sigur o sa incep sa scad.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

23 Oct 2014, 01:00

Eu am un Focus 2 FL, 2.0 tdci 136cp,am condus golful 5 a lui fratemeu 1.9 tdi 105cp.
Clar 21 cp diferenta, se simte enorm. Dar am condus si focus 1.6 tdci-109 cp si diferenta e de 4 cai, teoretic e nesemnificativa pana pui treaba in practica. Am pupat golful si am plecat, nu stiu de ce se spune ca vag-urile sunt mai sprintene ca eu unul nu am simtit. La serviciu conduc Passat 2009 4 motion 140 cp toate de noi noute, si totusi Focusul meu e mai nervos.
Iar afirmatia ca golful 2.0 TDI 170 cp alea alea e avion nu stiu ce sa zic, singura explicatie e ca Fordul n-a vrut sa faca un focus diesel mai puternic ca daca vroia cu siguranta reusea si tind sa cred ca era cel putin la fel de capabil ca superlaudatul golf.
Tinuta de drum clar Focusul bate bine de tot, iti ofera un feeling deosebit pe care n-ai de unde sa-l stii doar cand il conduci. Am condus toate motorizarile de focus diesel si cele de golf inafara de cel de 170 cp. E o chestiune de preferinta si de buget in unele cazuri.
Am avut 3 focusuri pana acum 2x 1.8 tdci 116 cp si actualul de 2.0 tdci. Am putut sa-mi cumpar si golf dar focusul 2 facelift mi s-a parut mai placut. Desigur exceptand glontul-naveta spatiala de Honda Civic care e un pic altceva dar si aici depinde de gusturi.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

23 Oct 2014, 07:55

Salut Nicolas.

Ma bucur ca ai condus suficient de multe masini ca sa iti faci o impresie despre modelele Ford si despre modelele VW. Daca ai putina rabdare si citesti acest topic o sa iti dai seama unde lovesc eu cand spun ce spun despre VW dar ca sa nu te pun la treaba iti rezum eu.

Am afirmat ca motoarele de VW sunt mai infipte plecand de la o diferenta de potential al performantei motoarelor duse peste o anume limita. Motorizarile de VW pot fi duse mult peste 200 cp incepand de la cele cu pompa rotativa, pompa duse, si common rail cand la Ford cred ca sunt singurul din RO care se chinuie sa il duca macar la 200 cp si intampina multe probleme pe masura ce rezolva alte probleme, adica este extrem de greu cu bani nejustificabili de mult, aprox 2x banii necesari pentru un VW de 250 cp eu ii dau sa ma apropii de 200 cp si odata facuta investitia nu imi garanteaza nimeni ca functioneaza in parametrii sau ca rezista suficient. Sunt constient ca despre ce vb eu aici este o nisa, adica foarte putini posesori de Ford care se gandesc sa il faca avion, multi se limiteaza la soft si gata. Concluzie potentialul motoarelor VW este mai mare.

Te-ai referit la 1.6 110 cp vs 1.9 105 cp. Turbina unui 1.6 Tdci (gt1544v - daca nu ma insel) incarca mai jos ceea ce iti ofera tie impresia ca trage mai bine, incearca sa te dai din mers de la 100 km/h in sus cu 1.9 tdi.

Passat 2009 4m 140 cp - Faptul ca il compari cu un Focus cu 150 kg mai putin nu are rost sa iti explic de ce totusi FF2 pare mai agil.

2.0 TDI 170 cp este avion supersonic, tin sa iti precizez, motorul are un potential urias, trebuie sa te gantestti ca este printre putinele motoare diesel la clasa compacta care poate fi dus la 200 cp + doar din soft, un motor exceptional, am condus pe Skoda Rs si pe Audi A4 si stiu ce vb.

Honda Civic vezi ca are motor de 2.2 D.
Ultima oară modificat de db50rin pe 23 Oct 2014, 07:58, modificat 1 dată în total.

Re: Focus 2.0 sTDCI - Unknown Orange !

23 Oct 2014, 07:56

136-105=21? :( fordul a facut din 2.0 165 cp dar pe generatiile mai noi...
Răspunde