Totul despre membri

Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 27 Iun 2016, 08:35

Salutare,

Incep prin a prezenta configuratia masinii. Ulterior o sa povestesc un pic despre cum functioneaza combinatia motor+cutie in diverse situatii.

Ford Focus wagon titanium cu urmatoarele:

1. pachet titanium premium (cu navigatie inclusa);
2. pachet iarna;
3. diver assistant (lane assistant, lane keeping, auto high beam, active city stop, rear cross traffic alert care chiar functioneaza). Pachetul nu are si speed sign recognition;
4. asistenta activa la parcare pe care am si testat-o in weekend, un adevarat deliciu;
5. vopsea metalizata Brisbane Brown / Lunar Sky (depinde de piete), optiunea consoartei. Dpmdv ar fi mers si alb fara nici un stres.

Nu are xenon desi mi-ar fi placut. Dar am scos deja H7-urile si W5W-urile stock si le-am inlocuit cu philips extreme vision (6000k) si osram cool blue intense (4300k). Masina are nevoie sa fie bine vazuta in trafic deoarece culoarea o face destul de cameleonica sa zic asa...

Senzorii intra in functiune fara sa-ti bati tu capul. Chiar si in trafic daca e un gigel care iti opreste prea aproape in spate la semafor apare pe ecran. Sau daca treci prea aproape de unul din banda alaturata, la fel, intra in functiune senzorii.

RCTA-ul are o avertizare sonora destul de puternica si isi atinge scopul, acela de a avertiza daca vine o masina din lateral cand iesi de undeva cu spatele.

Ca si consum, primul drum lung (bv-buc) a scos 6.1%, tinem cont de diferenta de nivel dar si de faptul ca e in rodaj. In oras ia cam 12%, iar un consum mixt am vazut ca sta pe la 7.5-8%. Revin oricum pe masura ce intru pe niste trasee mai stabile ca si configuratie.
Fişiere ataşate
IMG_1366 resized.jpg
IMG_1365 resized.jpg
IMG_1364 resized.jpg
IMG_1363 resized.jpg
IMG_1362 resized.jpg
IMG_1361 resized.jpg
IMG_1360 resized.jpg
IMG_1359 resized.jpg
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 27 Iun 2016, 08:43

Copiez aici primele impresii, voi sumariza oricum aici tot ce tine de acest model.


Cutia schimba foarte lin indiferent cat "jar ii dai". Foarte rar, cand vrei sa accelerezi usor, are o mica smucitura in D, cand asteapta sa vada ce faci mai departe. Mie mi se pare ca lagul asta e mai degraba pt consum decat din vina latentei cutiei. A nu se confunda cu accelerarea pentru o depasire. Chiar si in D poti sa accelerezi/ retrogradezi fara mici o emotie. Mai mult de 4000rpm nu a vazut pentru ca nu e cazul. E suficient sa lasi in urma ML-uri pe drumuri virajate cu 2 benzi :))

In S lucrurile stau altfel, turatia nu scade sub 2000. Padelele un real beneficiu, poti sa le folosesti si in D si in S . Daca le folosesti in D, cutia schimba inapoi din S2/3/4/5 etc in D cand simte ca nu mai e cazul de manual. Cutia tine si un pic de frana de motor daca iei piciorul de pe accel. In D merge destul de subturat, adica schimba a sasea si la 80kmh. Adica la viteza aia ai 1500 de ture. Pe pilot automat nu retrogradeaza violent la un deal, cum face fiesta. Cutia asteapta un pic si schimba doar cand e cazul. Foarte utile sunt padelele la o vale, iar frana de motor e destula la 1.5 eb.

Masina e foarte silentioasa, pur si simplu zici ca e un fulg, o incantare la drum lung. Virajele,... oh da virajele :P

Daca esti in S si apesi una din padele ramane tot pe manual. Padelele sunt situate foarte ergonomic si nu m-a deranjat ca sunt pe volan si nu pe bord. S/s-ul e si el destul de ok, poate actiona atat in D daca stai cu piciorul pe frana, iar in N intra automat. Cam omoara bateria totusi, o sa-i dau si cu flit sau alte sprayuri :)

Una peste alta, cutia automata duce masina asta in alta clasa, nu zic care sa nu iasa polemici. Nu duc deloc dorul mestecatului in mamaliga.

Resetat si facuta un pic de fataiala de weekend, buc centru si dn1, destul de aglomerat in buc pentru ca au blocat pe la arcul de triumf si au rutat traficul pe Caramfil, 52 km, vit medie 41, 7.5 litri%. Mitul motorului economic e spulberat repejor daca te dai la ea. De cand umblu cu asta noua mi se pare lumea mai agresiva in trafic, o gramada de disperati...


Atasez si o poza cu interiorul, promit ca revin cu unele mai de Doamne-Ajuta..
Fişiere ataşate
4 cropped.jpg
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 27 Iun 2016, 09:56

Poti sa-ti schimbi w5w cu wy5w, pentru un look mai 'americanesc'.
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde zamolxe13 » 27 Iun 2016, 10:42

Cu cati km la bord ai luat-o? Au avut baietii grija sa verifice presiunea in cauciucuri?
Mandru posesor de Focusache si SBT :)
zamolxe13
 
Mesaje: 288
Membru din: 26 Feb 2014, 17:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCC5GG47915

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde Emil_Greus » 27 Iun 2016, 12:16

Sa o stapanesti sanatos!
Te asteptam cu alte poze si impresii in jurnalul de bord :)
Avatar utilizator
Emil_Greus
1nsane Member
 
Mesaje: 1106
Membru din: 15 Iun 2008, 18:11
Localitate: PLOIESTI
Maşina: Ford Expedition Max XLT, 3.5 V6; Ex. Ford Focus, 2008, 1.6 benz+GPL

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde Quasar » 27 Iun 2016, 12:24

Salut! S-o stăpânești sănătos și fără incidente. Cat te-a ajuns "jucăria"?
Avatar utilizator
Quasar
Ford Freak
 
Mesaje: 133
Membru din: 07 Sep 2014, 22:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Focus Sedan 1.0 ecoboost 125 c.p.
VIN: WF0MXXGCBMEP61373

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 27 Iun 2016, 12:31

Multumesc de urari. 17,936 eur pret final, la care se adauga tichetul rabla, 1500 lei.

Masina avea 17 km la bord, am gasit in torpedou o autorizatie ptr numere de probe (bv110probe). Fiind model neomologat inca in tara, nu am pus intrebari suplimentare.

2.5 atmosfere in gume, le-am redus la 2.3 eu ulterior in Buc. Nu m-a deranjat la condus spre casa, ca le-as fi redus daca era cazul.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 27 Iun 2016, 13:03

Ca veni vorba de livrare, vin cu alte detalii. Antigel, ulei motor, lichid parbriz toate full. Joja ulei are si cam 1/2 cm peste full, dar nu ma ingrijorez, am avut discutii similare cu mecanicii mei. Masina curatica, asa cum reiese si din pozele facute inainte de livrare.

Cutia de viteze NU are joja, asa cum am la fiesta. Am tot cautat aceasta informatie pe net si nu am gasit dar acum am confirmarea. Cutia 6F35 are joja dar pe alte modele de masini, cum ar fi Edge (cea americana). Nu e sfarsitul lumii dar iti mai putea face o idee legata de cat mai duce lichidul ATF daca ar fi avut.

Ce ma incurca destul de rau, si sper sa nu ma supar si mai rau, este faptul ca nu le-a dat prin cap sa faca omologarea tip din timp. Masina a stat in showroom aproape o luna deci timp era berechet. Acum am programare la RAR pe 12 iulie si parca vad ca ratez inmatricularea definitiva pana la sf lunii iulie cand am programata o iesire din tara...

Alte impresii: ma cam deranjeaza aerul, de fapt acum am gatul stramb si banuiesc de ce... Probabil voi gasi niste pozitii adecvate ale fantelor de aer dupa ceva vreme, dar mai trebuie lucrat. Ciudat...

Imi place mult optiunea global window opening pe care o folosesc din plin. Imi mai place ca pot sa folosesc comanda vocala pentru apelare fara sa intru in meniul phone. Zici call baby si gata :P

Iar ce nu-mi place, ba chiar ma incurca, este pozitionarea comenzilor pentru pilotul automat. Eu sunt genul care foloseste intens aceasta facilitate si am probleme mari sa apas butonul de cancel, care e o varianta mult mai eleganta (si mai sigura....) decat sa apas pedala de frana. Efectiv nu ajung cu degetele acolo, la acel buton.

Alta chestie de carcoteala: sunetul via BTaudio e mult redus ca si intensitate decat cel de pe USB. Sa zicem ca vrei sa schimbi sursa BTaudio -> USB, trebuie sa stai bine cu "ceasul" caci volumul va creste simtitor instant. Acum probabil ca exista vreo setare pentru asta, nu stiu inca..

Navigatia e destul de bine gandita, in sensul ca iti spune mai intai ce sa faci si cand te apropii iti arata mai in detaliu schema intersectiei. Chiar intuitiv. Grafica lasa de dorit, dar scopul e atins.

Imi cer scuze daca pun probleme pentru unii puerile, insa pentru mine este ceva cu totul nou, eu fiind fost posesor de mazda timp de 11 ani.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde andrei.r » 27 Iun 2016, 14:02

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea muuulti km. :)
Legat de BTaudio, ai incercat sa ajustezi si volumul telefonului de pe care faci streaming?
Skoda Octavia IV RS+ - 2.0 TSI 245CP - Mamba Green - 2022

Ex:
Ford Focus IV ST-Line - 1.5 Ecoboost 182CP - Dynamic Blue - 2019
Ford Focus III Titanium - 1.6 Ecoboost 182CP - Silver - 2013
Ford Focus II Trend - 1.6 TDCI 90CP - Navy Blue - 2005
Avatar utilizator
andrei.r
 
Mesaje: 1222
Membru din: 13 Iul 2007, 17:17
Localitate: Ingolstadt
Maşina: Octavia RS Plus

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 27 Iun 2016, 14:15

Multumesc Andrei :)

Am incercat, era de fapt la maxim, deci mai mult nu aveam ce-i face. Oricum nu sunt genul care considera ca e dreptul meu sa fiu carcotas cand dai o gramada de bani pe ceva nou. Per ansamblu masina ma incanta cu toate simturile. Stiu ca suna ciudat, dar parca as conduce o limuzina, asa de bine ma simt in ea :)

Daca exista colegi in cautari si care au intrebari legate de masina, cu cea mai mare placere va raspund.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde 81BCB » 27 Iun 2016, 14:50

Sunt surprins de functia -global window opening-citisem ca trebuie activata

Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
81BCB
Ford Freak
 
Mesaje: 219
Membru din: 10 Oct 2015, 21:42
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus 3 facelift
VIN: WF05XXGCC5FP06435

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 27 Iun 2016, 15:22

Trebuue apasat continuu a doua oara cam 3-4 secunde, probabil cam omoara bateria telecomenzii.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde djkoss86 » 27 Iun 2016, 18:51

Eu am incercat la a mea si n-am reusit....Se poate activa ?
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde Quasar » 27 Iun 2016, 19:30

Dar tu ca fost posesor de Mazda, nu ai fost tentat de o Mazda3? Te întreb asta pentru că eu când mi-am luat Focus, am trecut milimetric pe langa tentația Mazda3 care arata mult mai imbietor decât Focus. Însă motorizarea lor 1.6 neaspirata m-a făcut să renunț la idee. Am făcut test drive cu această motorizare si parca trăgea ca o bătrână Dacie. Probabil că aceeași configurare de pe Focus, te ducea cu cel puțin 5000 de euro mai mult pe o Mazda. Oricum, să te bucuri de ea. O să te îndrăgostești de mașină și mai mult pe zi ce trece. Eu o am de 2 ani și nu mă mai satur de "individa". Mai am un an din leasing si ma gândeam să o dau la buy-back tot pentru un Focus configurat în stilul tau.
Avatar utilizator
Quasar
Ford Freak
 
Mesaje: 133
Membru din: 07 Sep 2014, 22:52
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Focus Sedan 1.0 ecoboost 125 c.p.
VIN: WF0MXXGCBMEP61373

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde djkoss86 » 27 Iun 2016, 20:00

Mazdele pana in 2008 erau masini. De la generatia BL (de care am avut si eu chiar 1.6 aspirat) s-a stricat treaba. Design frumos, impecabil, n-am ce zice...in rest mai nimic. Am trecut la Focus dupa 60.000 km cu Mazda...o experienta neplacuta, multe probleme tehnice si neajunsuri.

S-o stapanesti sanatos! Cum se comporta cutia in aglomeratia din Buc ?
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 721
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 27 Iun 2016, 21:03

C_R_G scrie:Trebuue apasat continuu a doua oara cam 3-4 secunde, probabil cam omoara bateria telecomenzii.

Eu folosesc keyless-ul de obicei (99%) si daca tin apasat continuu pe maner, dupa cateva secunde se inchid si geamurile.

Pentru CC, incearca sa tii mainile la 9 si 15. In felul asta iti ajunge, teoretic, degetul mare pe Cancel.
Mie mi se pare mai comoda clapeta de Cancel/Resume de la Pre-FL, desi nu prea folosesc CC-ul.
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 27 Iun 2016, 21:25

Nh1980, la mine nu prea a plouat cand trebuia sa cresc. Am maini mici , nu prea ajuta..

Mazda 3 a iesit din calcul pentru ca aveam nevoie de spatiu. Mai un arac primavara, mai niste saci cu struguri toamna cu tot fameleonul in spate si tot asa. Am testat mazda 6 si mi-am reconfirmat minusurile legate de izolatia fonica si suspensia care topaie. Iar fosta masina nu a fost chiar un monument de fiabilitate daca stau sa ma gandesc. In schimb sotia avea fiesta, o surpriza foarte placuta in clasa ei, si la care interventiile au fost minime. E drept ca a schimbat dupa 3 ani amortizoarele spate, dar asta pentru ca isi facuse obiceiul sa isi fixeze un punct si sa mearga pana acolo, daca ma intelegi.

Legat de mersul prin oras, inca nu ma obisnuiesc cu atata liniste. Daca sunt semafoare lungi o las sa-si faca si damblaua cu start stop. Foarte comfortabil oricum pentru ca o lasi in D si porneste daca iei piciorul de pe frana. Deci teoretic poti sa tii mainile numai pe volan. Demaraj are, slava Domnului, deci mitul automatei care se melcuieste prin trafic cam pica. Nu stiu daca stiti, eu stiam de la fiesta, dar daca ai automata cam pleci primul de la stop. Cel putin la astea cu convertizor. Poate ca pe traseu se schimba ordinea, dar macar lasi gipanarii cu gura cascata :P
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde adryanrs » 28 Iun 2016, 01:28

Sa o folosesti sanatos si fara probleme!
adryanrs
Incepator
 
Mesaje: 57
Membru din: 14 Aug 2015, 22:33
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCC5FL56707

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde G-Ionel » 28 Iun 2016, 06:31

Cand si cand poate mai oferi date despre consum.M-ar interesa si pe mine motorizarea aceasta avand cutie automata.
Sa o stapaniti sanatosi, fara incidente!
G-Ionel
Member
 
Mesaje: 345
Membru din: 07 Iun 2011, 18:39
Localitate: Braila/Buzau
Maşina: Ford Focus facelift 2008, sedan, 1,6 benzina, 115 CP, Trend Plus

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde BogdanFSB » 28 Iun 2016, 06:36

Foarte frumoasa masina. Felicitari!
Avatar utilizator
BogdanFSB
Moderator
 
Mesaje: 3640
Membru din: 23 Iun 2008, 14:29
Localitate: Bucuresti
Maşina: Renault Kadjar Intense EDC

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 28 Iun 2016, 07:16

Boon. Pai ce-avem noi aici: una bucata consum de dimineata, estival pe deasupra. Plecat mai devreme de acasa (06:30), ca sa aduc si mazduca pe teren sigur, fiind lasata pe langa gara de nord de sambata. Notati acest consum pentru ca probabil va fi cel mai mic inregistrat vreodata :) Dupa cum arata pozele, am circulat cu decenta, exceptand cateva reprize de smoke, ca deh, sa simta si omul ca are jucarie noua. Consumul este preponderent DN1 (cam 75%), eu lucrand undeva in nordul micului Paris. Viteza pe dn1 setata la maximul permisibil de 84mkh. Ok, la un moment dat aveam 110, dar nu stiu cand am ajuns acolo :))

Mai mult de 84 pe cruise nu ii dau pentru ca am vazut destule pe traseul asta la viata mea..

Legat de cutia automata o chestie mistocica: ma bag in depasire, o cucoana care de altfel circula regulamentar in localitate (60kmh). Apas pedala (eram in D, nu S), se duce lansata pana in 4000rpm, execut manevra de reintrare pe banda si iau piciorul de pe acceleratie. Ce sa vezi, acul turometrului ramane peste 2000rpm si nu se duce inapoi la turatia de Hagi Tudose cu care sunt obisnuit la drum lung. Era ca si cum masina zicea: ne mai jucam ? :P

Dupa alte cateva secunde fordache isi aduce aminte ca are si alte promisiuni fata de client si scade sub 2000rpm ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat :)

Alte chestii legate de cutie: primele 3 viteze sunt scurte si treci prin ele ca-n branza, probabil sa ajute la traficul urban. Urmatoarele 3 viteze sunt cam lungi toate, cel putin asa le simt.
Fişiere ataşate
IMG_1370 resized.jpg
IMG_1369 resized.jpg
IMG_1368 resized.jpg
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 28 Iun 2016, 07:22

Mi-am mai adus aminte de cum functioneaza S/S, poate ca s-a mai vorbit. S/S intra doar daca apesi un pic mai tare pe pedala de acceleratie. Daca tii usor apasata (masina pe loc totusi) nu intra S/S. Am avut o situatie cam aiurea si chiar ma gandeam "sa vezi ca ma incurca". Opresc de pe DJ sa intru pe DN si acolo vad ca am loc sa ma duc. Dar oprisem de tot (eram in D), avand indicatorul Stop de altfel. Fordache opreste motorul dar eu voiam sa demarez, sa nu incurc lumea care venea de pe drumul principal. Vreau sa spun ca nu m-a incurcat cu nimic, nu s-a simitit nici o smucitura sau alta experienta neplacuta, chiar daca totul a fost din scurt. Deci dpdv "user experience settings" sta destul de bine.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde nh1980ro » 28 Iun 2016, 09:38

Doar ca motorul probabil s-a resimtit. Am patit si eu chestia asta, cand am uitat sa dezactivez SS. Am ajuns la prima intersectie si s-a oprit magaoaia, desi in clipa urmatoare eu aveam nevoie de plec.
Cred ca streseaza destul de tare motorul chestia asta. Si prefer sa dezactivez tot timpul SS.
Vezi ca daca mergi mult timp subturat (<2000rpm), nu cred ca e prea bine pentru motor. Din pacate e cam greu cu cutia automata sa-l tii peste turatia asta.
nh1980ro
1nsane Member
 
Mesaje: 7190
Membru din: 10 Iul 2014, 22:14
Maşina: Ford

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde Emil_Greus » 28 Iun 2016, 10:18

@C_R_G: Ar fi interesat de stiut, in ce masura poti folosi frana de motor pe tipul asta de cutie. De exemplu, in situatia in care cobori o panta accentuata (sa zicem situatia cand ai un drum acoperit de gheata/zapada sau masina e incarcata, combinate cu faptul ca panta are grad mare de inclinare), poti schimba manual intr-o treapta inferioara - exemplu: treapta 1 sau 2, pentru a optimiza folosirea franei de motor? Permite cutia acest lucru?Adica, ramane blocata in treapta selectata de tine? Poate ai ocazia sa incerci si sa ne spui.

P.S. excelenta configuratia masinii - daca mai era si alba si cu kit-ul exterior... ;)
Avatar utilizator
Emil_Greus
1nsane Member
 
Mesaje: 1106
Membru din: 15 Iun 2008, 18:11
Localitate: PLOIESTI
Maşina: Ford Expedition Max XLT, 3.5 V6; Ex. Ford Focus, 2008, 1.6 benz+GPL

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 28 Iun 2016, 10:33

Salut,

Fata de 4F27E, 6F35-ul chiar tine motorul in frana daca iei piciorul de pe acceleratie. Nu mult, dar e acolo. Spun asta pentru ca le-am condus pe ambele ieri.

Acum, daca ai o vale, curba, drum alunecos etc apare padeaua :) un simplu click si te-a retrogradat o treapta. Cutia tine aceasta viteza chiar daca esti in D, atata timp cat simte ca e necesara o frana de motor. Daca apesi acceleratia, face switch automat pe D. In S, daca apesi oricare din padele trece din sport (automat cu turatie mai mare) in manual si nu se mai intoarce pe automat indiferent de regimul de condus. Daca tin minte bine, ca sa te intorci in S automat trebuie sa tii apasat padeaua (padela?...) "+" pentru mai multe secunde, sper sa imi amintesc bine.
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde Emil_Greus » 28 Iun 2016, 10:36

E ok asa. Multam de lamuriri.
Avatar utilizator
Emil_Greus
1nsane Member
 
Mesaje: 1106
Membru din: 15 Iun 2008, 18:11
Localitate: PLOIESTI
Maşina: Ford Expedition Max XLT, 3.5 V6; Ex. Ford Focus, 2008, 1.6 benz+GPL

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 28 Iun 2016, 10:47

Da, e foarte ok gandita combinatia cutie + padele. Mai ales daca le primesti si gratis, cum s-a intamplat aici :)
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde zamolxe13 » 28 Iun 2016, 14:10

Si nu ai refuzat masina intrucat nu era conforma cu ceea ce ai configurat tu? :D Just jokin' 8-}
Mandru posesor de Focusache si SBT :)
zamolxe13
 
Mesaje: 288
Membru din: 26 Feb 2014, 17:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCC5GG47915

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde C_R_G » 28 Iun 2016, 15:31

Daaaaa :) Si pe deasupra are si farurile negre, iar eu le voiam violet cu dungulite... :P

Apropo de faruri, vad ca lumineaza foarte bine spre surprinderea mea. Bine, dupa ce am pus osram-urile pe ele. Oricum mult mai bine decat la mazda, cu aceleasi becuri si acolo. Adica aproape ca nu mai regret xenoanele.. Acri rau :D ...
C_R_G
Gold Member
 
Mesaje: 743
Membru din: 17 Dec 2014, 10:30
Maşina: Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 eb a/t, Fiesta mk7 1.4 a/t
VIN: WF06XXGCC6GG51998

Re: Ford Focus Titanium Estate MK3.5 1.5 ecoboost + a/t

Mesajde zamolxe13 » 29 Iun 2016, 06:29

Asteapta si tu toamna sa se mai indulceasca :) Oricum pe vremea asta poti face un spritz rece din zeama lor, dar cu conditia sa nu te urci la volan pana nu trec efectele :D
Mandru posesor de Focusache si SBT :)
zamolxe13
 
Mesaje: 288
Membru din: 26 Feb 2014, 17:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCC5GG47915

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login