de cristian.ionescu » 15 Ian 2008, 12:32
@Rumburak: Motorul de 2.0 mi-a lasat o impresie foarte placuta.
Pentru un motor pe benzina trage binisor si la turatii joase. Mi se pare ca in plaja de 2000-3000rpm se compora ca si un 1.4i (cu care il compar de pe un Peugeout206, cu cuplul maxim la 2800)
Insa cuplul maxim fiind la 4500rpm trebuie turat bine ca sa te bage serios in scaun, lucru pe care inca nu l-am facut cum trebuie, inca sunt in rodaj, am cam 4000km si am inceput sa-l duc pana pe la 4000 rpm.
Turatii mai mari incerc doar dupa 5000km.
Din cate vad pana acuma condus sportiv ar fi: de pe la 3500-4000rpm, schimbat in treapta superioara la 6000rpm.
In alta ordine de idei, mi-e destul de greu sa pornesc de pe loc fara sa rup aderenta (mai ales pe asfaltul asta rece, cu cauciucuri de iarna cu tot)
Daca nu esti atent si accelerezi ca nebunu ai toate sansele sa rupi aderenta si in treapta 2 si 3. Trebuie avut mare grija mai ales la iesirea din curbe stranse unde poti determina subvirare (ar fi fost fain un 4x4).
Consumul nu l-am urmarit la sange, ma mai uit sporadic pe CDB:
- cam 12-13l in Cluj la ore de varf
- cam 9-10l in Cluj in weekend
- cam 7l afara din oras.
Nu e masina economica, nici nu m-am asteptat sa fie. Chiar, de curiozitate, a ta cat papa?
@alexandrusavu: Cu tapiteria asta e, trebuie avut grija pe cat posibil, mai ales pe vremea asta, totusi nu e chiar asa sensibila si se curata relativ usor.
Cristi