1.0 ar trebui in teorie sa fie mai economic....1.5 nu e motor facut pentru economie, dar pentru ce ar trebui el sa reprezinte el...eu cred ca sta bine.
Ce as avea de remarcat si am uitat sa mentionez mai sus, consumurile sunt obtinute in minunata capitala intre sfarsit de iunie si august. Aerul conditinat a fost folosit mereu iar ca stil de condus normal, nici sportiv dar nici babeste. Un alt lucru pe care l-am observant este influenta sistemului start-stop asupra consumului. Eu mai mereu il tin pe off insa fiind perioada de vara cu concediile si circuland pe la ore cand e traficul mai lejer cat de cat (7:00 dim respectiv 16:00-17:00 dupa masa)...l-am lasat sa mearga si cel putin perceptia mea e ca consumul e mai mic cu el activat.
Ca argument ar fi ultimele 2 consumuri de oras obtinute (10.1 si 8.7) unde am folosit start-stop, fata de primul consum (cel cu 11.1) unde nu l-am folosit, conditiile fiind similare in mare parte insa e posibil acolo fiind si iunie sa fi fost inca putin mai multa aglomeratie ca in iulie.
Anyway, eu am facut aceste teste doar sa vad diferenta intre consumul real si cel la pompa, conditii in care mie mi se pare irrelevant ce posteaza lumea prin topicurile de consum atata timp cat diferentele sunt asa mari, si nu sunt primul care spune asta, au mai fost persoane. Sa ai totusi o diferenta mai mare de 1 L mi se pare exagerat si useless, .. e ca si cum n-ai avea CB
, din perceptia mea. La fosta Sandero eroarea era de maxim 0.3...si aia numaram pe degete de cate ori mi s-a intamplat.
Asadar din punctul meu de vedere, cu tot cu eroarea vietii, consumul mi se pare decent pentru o masina de 150cp, eu oricum am avut asta in minte de la inceput, asa ca nu e vreo surpriza
, insa ce e deranjant e diferenta aceea care te pacaleste. In oras oricum e haos la noi, eu merg in general limitat, insa vara mai ies din barlog pentru ca permite traficul iar acuma cum nevasta e cu bebe...he he...drumuri peste drumuri
.