Reparatie motor Ford Focus 1.6 benzina
Salutare,
Am un autoturism Ford Focus 1.6 benzină (2006) la care am următoarea problemă-
Cu câteva luni în urmă s-a rupt șurubul de la vibrochen, pistoanele lovind în supape. Au fost înlocuite supapele, două pistoane, segmenții, distribuția (fără a fi măsurați cilindrii - nu știu în acest moment dacă mai corespund dimensiunilor standard). După reparație autoturismul consumă ulei (mai mult de un litru la 1000 km). Din câte am înțeles, cauzele ar putea fi următoarele:
1. pistoanele ar fi de slabă calitate (nu ar avea dimensiunile specificate)
2. lăcașurile / cilindrii să se fi uzat inegal în timp de la vechile pistoane, astfel că noile pistoane să nu mai culiseze perfect (mașina are 244000 km)
Soluțiile, din câte am înțeles ar fi: înlocuirea pistoanelor în primul caz sau alezarea cilindrilor în cazul al doilea.
Întrebări:
1. Există alte posibile probleme / soluții decât cele descrise mai sus?
2. Știe cineva dacă motorul descris mai sus permite alezarea? Tot din discuții cu mecanici am înțeles că anumite motoare nu ar permite acest proces, având distanța între cilindri prea mică.
3. Cunoașteți service-uri care să ofere variante de preț și garanție, pentru situațiile descrise de mai sus? Aș prefera să am o estimare aproximativă a costurilor înainte să desfac iar motorul.
PS: Nefiind mecanic de specialitate, sper să fi folosit corect termenii, dacă nu, am încredere că veți înțelege ce am vrut să spun.
Mulțumesc.
Am un autoturism Ford Focus 1.6 benzină (2006) la care am următoarea problemă-
Cu câteva luni în urmă s-a rupt șurubul de la vibrochen, pistoanele lovind în supape. Au fost înlocuite supapele, două pistoane, segmenții, distribuția (fără a fi măsurați cilindrii - nu știu în acest moment dacă mai corespund dimensiunilor standard). După reparație autoturismul consumă ulei (mai mult de un litru la 1000 km). Din câte am înțeles, cauzele ar putea fi următoarele:
1. pistoanele ar fi de slabă calitate (nu ar avea dimensiunile specificate)
2. lăcașurile / cilindrii să se fi uzat inegal în timp de la vechile pistoane, astfel că noile pistoane să nu mai culiseze perfect (mașina are 244000 km)
Soluțiile, din câte am înțeles ar fi: înlocuirea pistoanelor în primul caz sau alezarea cilindrilor în cazul al doilea.
Întrebări:
1. Există alte posibile probleme / soluții decât cele descrise mai sus?
2. Știe cineva dacă motorul descris mai sus permite alezarea? Tot din discuții cu mecanici am înțeles că anumite motoare nu ar permite acest proces, având distanța între cilindri prea mică.
3. Cunoașteți service-uri care să ofere variante de preț și garanție, pentru situațiile descrise de mai sus? Aș prefera să am o estimare aproximativă a costurilor înainte să desfac iar motorul.
PS: Nefiind mecanic de specialitate, sper să fi folosit corect termenii, dacă nu, am încredere că veți înțelege ce am vrut să spun.

Mulțumesc.
- sss4525
- Incepator
- Mesaje: 3
- Membru din: 21 Dec 2017, 10:36
- Maşina: Ford
- VIN: WF04XXWPD46L89765