Dealerii Ford din Romania

Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Bogdan NKU » 16 Iun 2014, 15:04

Pentru orice autovehicul care intra in service pentru verificari, chiar daca se indica defectiunea de catre client (in acest caz doar o conducta), facem verificarea completa al acelui sistem. In cazul autoturismului dvs. am verificat tot sistemul de servodirectie. In cadrul verificarilor s-au constatat pierderi la conducta de retur (cea la care s-a incercat etansarea la service-ul din Husi ). De asemenea , la conducta de tur s-a observat neetanseitate (inceput de pierderi de lichid) . Zgomotul facut de pompa de servodirectie (nu doar pe final de cursa ) se datoreaza uzurii acesteia. Acest zgomot se va amplifica ducand la nefunctionarea pompei si implicit o actionare a volanului mai grea.
Datorita cauzelor enumerate mai sus, au fost recomandate pentru inlocuire ambele conducte si pompa . Decizia de inlocuire a unei singure piese sau a tuturor apartine clientului.

Pe oferta a fost trecuta manopera pentru 2 conducte pentru ca ambele au fost constatate defecte la noi in service iar greseala pe care ne-o asumam este faptul ca nu s-a inclus in oferta si a doua conducta.

Referitor la verificarea presiunii in instalatia de servodirectie, aceasta se poate face intr-o instalatie etansa iar in cazul dvs. erau piederi vizibile de lichid la ambele conducte.

Mai jos este comanda de lucru cu necesarul de piese si semnatura dvs. ca ati luat la cunostinta despre defectiunile constatate.
Untitled.png
Bogdan NKU
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 26 Feb 2011, 09:55
Localitate: Iasi, Romania

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 16 Iun 2014, 15:20

In ce au constat verificarile in afara de vizualizare ? Eu tot prin vizualizare am constatat ca doar o conducta avea probleme.
N-am cerut eu verificarea presiunii in instalatie, angajatul dvs. care a raspuns la telefon mi-a spus ca nu poate sa-mi precizeze cauza scurgerilor, fara o verificare a presiunii. Ma bucur ca ati gasit-o fara, altfel cine stie cat era factura.
Zgomotul facut de pompa eu nu l-am sesizat, un receptioner mi l-a indicat la predarea masinii dupa constatare, specificand clar "ascultati aici, la maximul rotatiei". Numai acolo l-am auzit. De va fi mai grea actionarea, mi-o asum, am condus si masini fara servo.
"Mai jos" ... as fi putut sa nu semnez ? :) Oricum, conform Legii 677/2001, va solicit sa stergeti de pe site semnatura !!!
Si nu uitati sa precizati de ce ati uitat de avans ?! Chiar sunt curios, probabil tot din cauza mea.
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 16 Iun 2014, 15:44

"Simptome si cerinte clienti ... suporti numar" ???? Chiar asa ? Voi v-ati milogit la mine sa va fac reclama, suportii de pe masina erau OK. Maine-i schimb !!!
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Bogdan NKU » 16 Iun 2014, 16:15

Bogdan NKU scrie:Pentru orice autovehicul care intra in service pentru verificari, chiar daca se indica defectiunea de catre client (in acest caz doar o conducta), facem verificarea completa al acelui sistem. In cazul autoturismului dvs. am verificat tot sistemul de servodirectie. In cadrul verificarilor s-au constatat pierderi la conducta de retur (cea la care s-a incercat etansarea la service-ul din Husi ). De asemenea , la conducta de tur s-a observat neetanseitate (inceput de pierderi de lichid) . Zgomotul facut de pompa de servodirectie (nu doar pe final de cursa ) se datoreaza uzurii acesteia. Acest zgomot se va amplifica ducand la nefunctionarea pompei si implicit o actionare a volanului mai grea.
Datorita cauzelor enumerate mai sus, au fost recomandate pentru inlocuire ambele conducte si pompa . Decizia de inlocuire a unei singure piese sau a tuturor apartine clientului.

Pe oferta a fost trecuta manopera pentru 2 conducte pentru ca ambele au fost constatate defecte la noi in service iar greseala pe care ne-o asumam este faptul ca nu s-a inclus in oferta si a doua conducta.

Referitor la verificarea presiunii in instalatia de servodirectie, aceasta se poate face intr-o instalatie etansa iar in cazul dvs. erau piederi vizibile de lichid la ambele conducte.

Mai jos este comanda de lucru cu necesarul de piese si semnatura dvs. ca ati luat la cunostinta despre defectiunile constatate.
Fişierul ataşat Untitled.png nu mai este disponibil
Fişiere ataşate
Comanda.jpg
Bogdan NKU
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 26 Feb 2011, 09:55
Localitate: Iasi, Romania

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 16 Iun 2014, 16:19

Multumesc !
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Bogdan NKU » 16 Iun 2014, 16:25

Am sters semnatura din comanda. Comanda a fost postata initial cu semnatura dvs., pentru transparenta totala fata de cititorii acestui forum.
Nu dorim sa continuam aceasta polemica. Pentru orice solicitare suplimentara, va rog sa ne contactati pe adresa de mail service@ford-iasi.ro sau la nr.0232.256.100. Va multumim!
Bogdan NKU
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 26 Feb 2011, 09:55
Localitate: Iasi, Romania

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 16 Iun 2014, 16:36

Nu asta trebuia facut "pentru transparenta totala fata de cititorii forumului". Sunt niste intrebari mai sus la care inca n-ati raspuns.
Oricum erau retorice, nu asteptam raspuns, eu doar am prezentat o patanie. N-am nici o solicitare suplimentara, mi-e teama de ce-as putea primi. Sorry.
Multumesc domnului director pentru amabilitate si oferta facuta (adica de a plati ce mi-ati ofertat, nu cine stie ce discount), insa asta nu spala obrazul celorlalti.
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde pibunni2000 » 17 Iul 2014, 20:32

Salut.Dupa tot ce am citit aici chiar nu stiu ce sa mai cred....au fost scrise si pro si contra Ati Motors.Sper sa nu am probleme cu ei tinand cont ca in curand voi deveni "client pt reparatii"(sper ca nu prea des) ,dat fiind ca urmeaza sa cumpar o masina de la ei.....eu nu generalizez sperand sa fie bine
aaa, uitasem sa va spun ca, agentul de vanzari (se numeste Ionut) foarte disponibil si foarte de treaba.....cand o sa am ocazia sa il cunosc (cand iau masina) o sa va mai dau detalii adica va mai spun daca este o persoana de incredere in care sa va puteti baza(eu pana la acest punct sunt multumit).
va salut si pe curand
Avatar utilizator
pibunni2000
Incepator
 
Mesaje: 42
Membru din: 04 Oct 2009, 11:53
Maşina: FORD FOCUS SW 2.0 140 CP LUNAR SKY

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 17 Iul 2014, 20:39

Succes ! Eu n-am scris decat ceea ce am patit, singura data cand am fost la ei.
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde mu2lica » 09 Sep 2014, 12:31

Avand in vedere ca masina mea a iesit din garantie si de nenumaratele probleme care le-am avut cu ATI Motors, am decis sa nu mai fac la ei revizia de 3 ani ( celelalte 2 au fost facute la ATI Motors Iasi ).
Totusi le-am cerut o oferta de pret.... bineninteles manopera @ 80 lei cu piesele lor si 180 cu piesele mele. M-am decis sa schimb in alta parte.
Am schimbat doar filtru de aer si cel de polen momentan. Cand am desfact capacul de la filtru de aer am constatat cu stupoare ca filtru de aer dupa ultima revizie la ATI Motors arata asa:

Imagine

Bineinteles ca filtru era departe de a fi etans in zona de admisie. Probabil a fost aplicat principiul prost sa fii putere sa ai.
Pentru mecanicii de la ATI Motors inainte de a mai schimba filtre de aer la FF3 ii rog sa se uite cu atentie pe youtube:

Daca e prea scump un training de Ford, macar sa se uite pe youtube.

Cel mai probabil o sa ii instiintez si pe ei, urmand sa fac o reclamatie la ANPC.

Concluziile le trageti singuri. ( cine a montat vreo data in viata lui un filtru de aer la FF3 stie ca nu dureaza mai mult de 1-2 min )
Alan 52 + Wilson Little Wil
Detest meltenii/cocalarii cu faruri xenon aftermarket si pe cei care s-au dat jos din caruta si s-au urcat intr-o masina cu proiectoare.
Avatar utilizator
mu2lica
Member
 
Mesaje: 342
Membru din: 03 Mai 2011, 13:14
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Focus 2011 Titanium, 1.6 TDCi, 115 CP, Dark Micastone

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde G-Ionel » 10 Sep 2014, 07:21

De aceea nu vor sa lase clientii sa stea langa mecanic atunci când lucreaza la masina. Un astfel de ,,montaj” nu mai putea fi facut.
G-Ionel
Member
 
Mesaje: 333
Membru din: 07 Iun 2011, 18:39
Localitate: Braila/Buzau
Maşina: Ford Focus facelift 2008, sedan, 1,6 benzina, 115 CP, Trend Plus

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Bogdan NKU » 19 Sep 2014, 10:47

mu2lica scrie:Avand in vedere ca masina mea a iesit din garantie si de nenumaratele probleme care le-am avut cu ATI Motors, am decis sa nu mai fac la ei revizia de 3 ani ( celelalte 2 au fost facute la ATI Motors Iasi ).
Totusi le-am cerut o oferta de pret.... bineninteles manopera @ 80 lei cu piesele lor si 180 cu piesele mele. M-am decis sa schimb in alta parte.
Am schimbat doar filtru de aer si cel de polen momentan. Cand am desfact capacul de la filtru de aer am constatat cu stupoare ca filtru de aer dupa ultima revizie la ATI Motors arata asa:

Imagine

Bineinteles ca filtru era departe de a fi etans in zona de admisie. Probabil a fost aplicat principiul prost sa fii putere sa ai.
Pentru mecanicii de la ATI Motors inainte de a mai schimba filtre de aer la FF3 ii rog sa se uite cu atentie pe youtube:

Daca e prea scump un training de Ford, macar sa se uite pe youtube.

Cel mai probabil o sa ii instiintez si pe ei, urmand sa fac o reclamatie la ANPC.

Concluziile le trageti singuri. ( cine a montat vreo data in viata lui un filtru de aer la FF3 stie ca nu dureaza mai mult de 1-2 min )

---------------------------------------------------------------------------------------


Buna ziua,

Filtrul de aer la masina dvs. a fost montat corect, iar la orice model de Focus cu filtru de aer cilindric pozitionarea filtrului in carcasa se face fix (aproape fortat) si in timp aceasta pozitie un pic fortata duce la ondularea elementului filtrant din hartie fara insa a afecta buna functionare a filtrului. Asa cum se observa in poza trimisa, daca era o greseala de montaj trebuia sa existe urme de incretire si pe elemenele de cauciuc care se regasesc pe capetele filtrului sau sa existe urme de frecare intre filtru si carcasa / capacul filtrului de aer.
Daca filtrul nu era etans si asezat corect, atunci pozitia lui ar fi trebuit sa fie un pic ridicata iar corpul filtrului sa nu permita pozitionarea cu usurinta a capacului de la carcasa filtrului de aer.

Service-ul la care ati efectuat recenta revizie ar fi trebuit (ar fi avut cunostintele necesare) sa va explice cele de mai sus daca era un service autorizat Ford.

Daca la aceasta revizie de acum ati folosit tot filtru de aer original Ford, dupa cateva mii de kilometri puteti verifica cele explicate mai sus.

Pentru transparenta, atasez o poza cu filtru de aer al unui Focus la 15.632 km – filtru montat din fabrica.

Ne pare rau ca dupa terminarea garantiei la Focus-ul dvs. considerati ca service-ul nostru nu mai este “competent” pentru intretinerea modelor Ford si va multumim ca ati apelat la noi pentru lucrarile de intretinere si reparatie din perioada de garantie.

Va multumesc!
Bogdan NKU
Incepator
 
Mesaje: 31
Membru din: 26 Feb 2011, 09:55
Localitate: Iasi, Romania


Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde misusumi » 19 Sep 2014, 10:52

Adevarul e ca nici la justificari nu va pricepeti :)
misusumi
Incepator
 
Mesaje: 15
Membru din: 28 Noi 2007, 19:39
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde fx0234 » 21 Sep 2014, 11:20

[quote="mu2lica"]


Fratilor, nu va tine nimeni legati de reprezentante . Asa cum am mai spus, am fost cu fostul si actualul Ford, atat la Tester,la Tiriac Bacau cat si la Ati. Merg la cine vreau, cu banii mei.Nu are rost sa sustin unul din cele 3 service-uri.Nu fac publicitate la nici unul dintre ele atata timp cat toate serviciile prestate de ei, le-am platit .La fel faceti si voi.
Iar tu muutulica( 3:-O ),sper ca ai fost pe deplin satisfacut de ultima alegere in materie de service, acel:in alta parte. Sper ca ei ti l-au bagat bine ,drept si pana in capat. Filtrul,desigur .
Semnat: Morocanosul.
fx0234
 

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde dny2004 » 24 Sep 2014, 19:24

Poza atasata de rep. dealer-ului nu ne dovedeste decat ca si la fabrica lui Ford lucreaza Dorei. Eu am desfacut de mai multe ori filtrul de aer, am montat mai multe marci de filtre, si nu l-am gasit niciodata torsionat, de la mine sau in urma reviziilor facute la service. Nu cred ca in manualul de service zice ca e normal ca filtrul sa fie torsionat la o instalare corecta. Filtrul bosch intra mai greu, dar intra, fara sa il chinui.
Succes in activitatea dvs. in continuare!
Ford Focus II ECOnetic 1.6TDCI 90Cp 12/2008
Avatar utilizator
dny2004
Gold Member
 
Mesaje: 884
Membru din: 13 Dec 2011, 20:57
Localitate: Rm. Valcea, Bucuresti
Maşina: Focus 1,6 TDCi ECOnetic 2009, 90 cp
VIN: WF0SXXGCDS8T21125

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde c_c_c_c » 10 Mai 2018, 13:57

Nu recomand ATI Motors,am fost in garantie cu diferite probleme, mi s-a parut comportamentul exemplar.Dupa ce a iesit masina din garantie ma lasa "in noapte" bordul masinii.Surpriza : mufa ce intra in cutia de siguranta era fortata si sarite clipsurile de prindere, in concluzie puteam sa patesc o belea .
Avatar utilizator
c_c_c_c
Incepator
 
Mesaje: 33
Membru din: 30 Apr 2016, 18:14
Maşina: Ford
VIN: WF05XXGCC5GA79513

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde bogapostu » 22 Mar 2019, 13:12

Buna ziua,
Nus tiu daca mai este de actualitate, daca mai este reprezentantul de la ATI (omonimul meu, domnul Bogdan), dar adresez o intrebare
Masina pe care urmeaza sa o ridic de la ATI vine cu Sync 2.5, din ce am inteles pe acest forum s-a trecut la versiunea 3 in momentul in care masina s-a conectat la wifi-ul unei reprezentante
Intrebarea este daca pot face acest update cat voi prelua masina de la dumneavoastra
Multumesc
bogapostu
Incepator
 
Mesaje: 30
Membru din: 28 Feb 2019, 09:26
Maşina: Ford

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Fiesta_ST » 19 Apr 2019, 12:43

Tocmai am avut o experienta cu Ati Motors Holding si postez aici impresiile.

Ca sa incep cu ceva pozitiv: masina am luat-o tot de la ei si pe partea de vanzari totul a fost foarte bine.

Si acum patania, scuze de pe acum pentru lungimea post-ului: aveam 2 probleme cu masina, primele de altfel din noiembrie 2016 de cand am ridicat masina de la acelasi dealer:
1. zgomot (un fel de trosnet) la dat cu spatele la viteze mici la puntea fata; se auzea si la plecatul de pe loc in fata si in frana de motor la viteze mici dar mai incet
2. capacele care acopera senzorii si camera din parbriz (din spatele oglinzii interioare) au inceput de cateva luni (estimativ, n-am notat exact de cand ca nu m-au deranjat atat de tare) sa atarne

Am sa ma focusez pe punctul 2 si pe problemele pe care le-am avut cu cei de la service:
- cu vreo 2 saptamani inainte, cand am facut programarea, am mentionat de ambele si am fost programat ieri, pe 18.04.2019 dimineata
- cand am ajuns la service le-am zis, din nou, de ambele probleme
- s-au chinuit foarte mult cu punctul 1 (am plecat din service dupa vreo 2.5 ore cand am vazut ca dau rotile fata jos a 4-a oara fara sa fi gasit cauza zgomotului inca)
- m-au sunat dupa amiaza sa imi spuna ca s-a gasit cauza pentru punctul 1 (toba desprinsa) si ca s-a remediat; intreb de problema numarul 2 si mi se spune ca sa vada daca are mecanicul timp sa se uite si ma intreaba daca am vorbit cu mecanicul ca sa se ocupe atunci (?!?). I-am zis ca am vorbit cu ATI si ca am fost programat pentru ambele probleme. N-am reusit sa ma inteleg cu reprezentantul respectiv asa ca m-a directionat catre un coleg de-al lui cu care vorbisem de o alta programare pentru un dosar CASCO - el m-a intrebat de dosarul CASCO respectiv si cand ii spun despre ce e vorba, imi spune ca nu el se ocupa si ca nu stie de ce colegul lui m-a trimis la el... au tot incercat sa ma trimita de la unul la altul, mi-au spus ca la ei sunt departamente diferite... le-am spus, evident, ca nu le cunosc si ca nici nu ma intereseaza structura organizatorica a firmei lor. Apoi am plecat spre service.
- la service acelasi reprezentant cu care am vorbit dimineata incepe din nou cu "departamente diferite...", ca trebuie sa vorbesc eu cu ai lui (alti) colegi etc. Ii spun ca programarea la telefon a fost facuta pentru ambele probleme si ca dimineata ii spusesem, din nou, de amandoua. Din nou imi spune sa vorbesc cu altcineva si, mai mult, ca la el in sistem nu apar ambele probleme... vazand ca nu ma pot intelege cu el, ii cer sa vorbesc cu managerul lui avand convingerea ca va fi mai orientat catre client si catre a gasi solutii
- aici, surpriza: ii spun domnului sef de service ca am fost programat pentru 2 probleme la care el mi-o taie scurt, cu un ton dispretuitor/zeflemist (pe care si l-a mentinut pe tot parcursul discutiei): "din care nici una nu este de garantie". Intreb cum anume a ajuns la concluzia asta, imi spune ca toba (sau elementul respectiv) nu se desprinde asa, ca a fost agatata. Ii spun ca nu e cazul, nu fac off-road cu Mondeo, imi spune ca a vazut el ca am niste noroi in bara fata (foarte relevant de altfel, noroiul eu l-am "pus" acolo parcand prea aproape de un morman de pamant moale; daca intram in ceva tare sau cu putere, s-ar fi spart / mutat bara).
- acelasi sef de service imi spune ca "s-a umblat la plasticele alea din spatele oglinzii interioare si ca s-a gasit banda dublu-adeziva acolo" si ca de aceea problema asta nu tine de garantie
- aici mi s-a rupt filmul, stiind ca masina nu a vazut nici un alt service pana acum si ca singura data cand s-a umblat acolo a fost cand au schimbat ei parbrizul (dosar CASCO) in iunie 2017. Ii zic exact asta si ca, evident, au stricat ceva pe acolo mecanicii atunci, au pus banda dublu-adeziva ca sa mascheze si, normal, in timp, acea banda s-a desprins rezultant problema (plastice atarnand). Imi spune sec (lucru pe care mi l-a repetat de mai multe ori) ca "asta este parerea dumneavoastra". Asa da orientare catre si comunicare eficienta cu clientii...
- il mai intreb, ca fapt divers: daca atunci cand au schimbat parbrizul s-a intamplat ce acum stiu sigur ca s-a intamplat (au stricat si au pus banda adeziva care a tinut pana acum cateva luni), problema nu mai este rezolvata pe garantie si daca acum el considera ca ar trebui sa platesc piesele de inlocuit si manopera aferente. Mi-a raspuns sec: "da".

Reclamatie la ANPC a fost facuta, am contactat si Ford Romania, astept sa vad raspunsurile desi nu am mari sperante ca se va corecta situatia.
Acum imi pare rau ca mi-am facut dosarul CASCO (schimbat ornament prag si curatare masina de bitum pe o parte) la ei dar asta e, va fi ultima mea vizita in service-ul lor.

Sper ca nu v-am plictisit de moarte, am vrut doar sa impartasesc experienta extrem de neplacuta (nu am zis mai sus dar a fost foarte frustranta comunicarea cu ei si au avut o atitudine de nepasare si dispret incredibile) cu ATI Motors Holding. Si e vorba de niste plastice nenorocite care nu au cum sa coste foarte mult, am ramas cu un gust foarte amar ca urmare a interactiunii si a modului in care am fost tratat.
Nu vreau sa pornesc discutii legate de subiect, nu vad ce rost ar avea.
Fiesta_ST
Ford Freak
 
Mesaje: 178
Membru din: 23 Apr 2015, 22:34
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK5 in curand

Re: Iaşiul are din nou dealer Ford - ATI Motors Holding

Mesajde Fiesta_ST » 08 Mai 2019, 17:13

Din pacate trebuie sa revin cu un update: am mers la service pentru dosarul CASCO de care ziceam mai inainte si supriza: reprezentantul vine si imi spune ca nu poate face schimbul pana nu platesc interventia de data trecuta (cea de la punctul 1, zgomotul la mers in marsarie la pornit de pe loc si viteza mica). Asta dupa ce data trecuta seful de service, pe langa faptul ca a concluzionat ca remedierea plasticelor din spatele oglinzii interioare nu poate fi facuta pe garantie acuzandu-ma ca am umblat eu pe acolo... a mormait ca nici zgomotul reclamat nu ar trebui sa fie pe garantie ca a vazut el ca toba ar fi fost lovita (fals, daca ar fi fost cazul zgomotul ar fi aparut brusc dar a aparut treptat si crescand in intensitate in timp + stiu ca nu a fost lovita, dah).
De aceea am intrebat foarte clar inainte sa plec data trecuta daca am ceva de platit si mi s-a spus clar ca nu de catre reprezentantul de la service.

Prima data am crezut ca glumeste, apoi m-am enervat si am vorbit cu acest sef de service de la ATI Motors Iasi si a mormait ca "cine v-a spus ca nu aveti nimic de plata" (colegul lui), "daca vad ca vorbim in scris" (referire la reclamatia ANPC) si "nu ati vrut sa platiti data trecuta" (fals, am si intrebat clar asta), dupa care "nu vreau sa ma cert cu dvs. asa ca lasam asa". A incercat un fel de razbunare, asta e atitudine fata de clienti?!?

Patetic, jenant si trist.
Fiesta_ST
Ford Freak
 
Mesaje: 178
Membru din: 23 Apr 2015, 22:34
Localitate: Iasi
Maşina: Mondeo MK5 in curand

Anterior

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login