Totul despre membri

Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 17 Dec 2018, 13:39

Salut,

Sunt nou pe clubFord. Am ajuns aici dupa 12 ani de utilizare a unui Opel Astra H 1.4 benzina 90CP Saphire Black
Intrucat cu opelul nu am avut neplaceri dar deja este veche si din cei 90 de cai au ramas mai putini, dupa vreo cateva luni de informare am schimbat marca, pastrand unele similitudini, care ma fac sa cred ca am luat o decizie buna.

Am gasit la un dealer un Focus ST line, demo car care a fost pus la vanzare din cauza ca a aparut noul Focus
Opelul era la vremea respectiva o masina de conceptie americana (GM) ,fabricat in germania la Bochum.
Acum fiind la PSA, mie unul nu imi mai inspira asa incredere. Am pipait si Astra K si pare mai fragila decat Astra H ul meu.
Fordul in schimb este tot masina americana, fiind tot fabricat in Germania ,la Koln. Asta a contat FOARTE mult in alegerea mea.

Cateva date mai jos :
KM 21000 - trecuti in contractul de cumparare
AN FABRICATIE 2016
INMATRICULAT 05.2017

Ca si dotari mai speciale, are
-packet ST line, cu radio CD sony, jante aliaj 18,
-pachet iarna,
-camera mers inapoi
-spoiler spate
-faruri bixenon, iluminat ambiental
-culoare negru :D (aceeasi culoare ca vechea masina)


Poze cu masina inca nu am, abia am dat avansul.Masina mai are garantie de producator inca 6 luni. Dupa aceea am inteles ca se poate extinde

Voi posta in acest jurnal de bord eventualele probleme sau de ce nu doar lucrurile bune de pe parcurs.
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde A n d r e i » 18 Dec 2018, 12:41

Sa ai parte de ea. Sa ii faci niste poze
Avatar utilizator
A n d r e i
Ford Freak
 
Mesaje: 228
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 28 Dec 2018, 12:56

pun cateva poze dintre care una cu consumul pe primul drum mai lung.
120 km ploiesti bucuresti,pana la piata crangasi.

La coborarea de pe podul grant un mic ambuteiaj, pierdut vreo 20 minute in coloana

In rest mers pe dn1 stil de pensionar in vacanta, limite legale, cu cateva episoade de accelerare pana pa la o viteza confidentiala, sa vedem ce poate.
Fişiere ataşate
IMG_20181228_103723.jpg
IMG_20181227_113401.jpg
IMG_20181227_113343.jpg
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde A n d r e i » 29 Dec 2018, 20:35

Arata super bine all black. Banuiesc ca ai jante pe 18 de vara.
Avatar utilizator
A n d r e i
Ford Freak
 
Mesaje: 228
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 29 Dec 2018, 20:42

Intr adevar am niste jante gri pe 18. O sa pun poze cu ele mai la vara. Intre timp am descoperit meniul care imi arata cat de eco conduc.
Am reusit sa conectez si android auto, totul e ok, pot sa aleg intre gmaps si waze pt navigație. Dar waze se vede cam nasol.
Fişiere ataşate
IMG_20181229_125600.jpg
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 29 Dec 2018, 20:49

Am nota mica la schimbatul vitezelor. Am mers mult in viteza a 5 a la 2200 ture. Imi cerea a 6 a pe bord dar n am vrut eu, mi s a parut cam subturata.

Fata de opelul avut inainte este racheta, daca schimb la 4000 rpm practic toate reprizele sunt la jumatate ca durata... per total pare o masina mai mult decat ceea ce am eu nevoie...
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 20 Ian 2019, 20:24

IMG_20190120_154812.jpg
Pus huse si covorase cauciuc si actualizat sync la versiunea 3.0
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 04 Mar 2019, 08:09

dupa mai multe incercari de a raporta actualizarea pe owner. ford. com, iata ca am reusit in sfarsit sa uploadez fisierul xml, cred ca dupa a 7 a incercare. sau a 8 -a . am incercat de doua ori consecutiv si in cele din urma mi a validat update ul.

In aceste doua luni am facut cam 2000 km, km la bord 25300.

Consumul urban ~ 11 % cu drumuri de 2 km, deci cu motorul rece.
Daca merg mai mult in oras (ploiesti)am observat ca scade spre 10.
Precizez ca consumurile sunt cu start-stop oprit. Benzina omv maxmotion 100.
Am constatat ca teava de esapament este parca mai curata adica nu prea mai face depuneri negre.

intrucat in ultima perioada am onservat ca relantiul este usor instabil ( se simteau mici intreruperi sau vibratii in habitaclu la relanti) am scos o si la un drum extraurban de 300 km pe la munte am mers mai turat si pe serpentine am tinut o in 3000 de ture si acum vad ca si a revenit complet.

La drum lung inca sunt incantat de modul in care lucreaza suspensia, este peste ceea ce ofera concurenta (am condus skoda, seat, golf, ca sa nu mai zic de fosta masina Astra)

Ma apropii de data reviziei, trebuie facuta la jumatatea luniii aprilie probabil luna viitoare voi trece si la cauciucurile de vara si o sa postez sa va spun cum a fost la revizie.
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 06 Apr 2019, 17:44

Făcut revizie. A necesitat schimb plăcute frana fata la 26000 km.
O bieleta direcție are joc. Se va înlocui ulterior.

Am montat cauciucuri de vara. Per total mașină a câștigat la stabilitate dar a pierdut la manevrabilitate. Se mișcă mai greu volanul.

Mi au actualizat și soft detecție patinare ambreiaj pentru rechemare cu cod 18s39.
Fişiere ataşate
IMG_20190405_190459.jpg
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Rek923 » 10 Apr 2019, 19:19

Eh, acum e altceva. Arata cu totul altfel cu jantele astea. Bravo! Multi km fara probleme!
Avatar utilizator
Rek923
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 24 Mai 2018, 22:49
Localitate: București
Maşina: Ford Focus ST 2012

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde adictoma » 11 Apr 2019, 12:56

axabrt scrie:...
Mi au actualizat și soft detecție patinare ambreiaj pentru rechemare cu cod 18s39
....

Salutare. Sa stapanesti sanatos masina. Este exceptionala!
Imi poti spune daca dupa update-ul de soft simti vreo diferenta in modul de raspuns al transmisiei?
Avatar utilizator
adictoma
Member
 
Mesaje: 424
Membru din: 19 Ian 2012, 12:08
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 13 Apr 2019, 14:42

Funcționează că înainte.

Dar accelerează puțin mai greu, cu rotile astea de vara. Așa la mana se simt cu 30% mai grele decât cele de iarna, așa mi s a părut mie.
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde djkoss86 » 23 Apr 2019, 15:43

Ti-au explicat ce inseamna acel update soft patinare ambreiaj ?
Focus MK 3.5 sedan 2.0 tdci
Avatar utilizator
djkoss86
Gold Member
 
Mesaje: 650
Membru din: 23 Iun 2010, 00:02
Localitate: Bucuresti
Maşina: MK 3.5 sedan 2.0 tdci

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 23 Mai 2019, 00:23

Atentie la putere!
In momentul in care am primit scrisoarea de rechemare pentru o problema la ambreaj, nu am fost de acord cu solitia oferita de ei.
In mod normal daca exista riscul de rupere a placii ambreajului, se modifica ambreajul, Nu puterea motorului.
Ca urmare a acestui fapt, m- am programat INAINTE de update la un test dyno unde am avut surpriza de a afla ca masina are 164 cp in loc de 180 asa cum scrie in talon!
Am mers la update oar apoi am dus masina din nou pe dyno.
De data aceasta s-a observat o scadere a puterii la 160cp si o cadere majora de putere a motorului dupa 5000 de turatii! Lucru care nu exista inainte de update.
Am depus sesizare la Ford si astept o solutionare desi acestia sustin ca nu cred ca exista diferența aceasta de putere.
Mentionez ca testul a fost facut pe stand Mustang, recomandat si folosit de compania Ford din afara.
Am remarcat si un consum exagerat de ulei dupa doar 10 000km.
Precizez ca masina are un an si 47 000km.
Va sfatuiesc sa faceti un test dyno pentru a masura puterea. In primul rand, cei care ati platit mai mult pentru 180cp, nu este normal sa aveti puterea unei masini de 1.5 cu 150cp! Pana la urma, ce am platit? O putere care exista doar in acte?
Atasez graficul. Cu linie punctata este inainte de soft(putere respectiv cuplu)
Cu linie continua dupa soft.
Fişiere ataşate
factory vs remapfactory 164 vs  160.JPG
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 23 Mai 2019, 00:27

Am uitat sa precizez ca am efectuat si un test care detecteaza alunecarile ambreajului iar rezultatul a fost negativ. Masina nu are deloc probleme la ambreaj.
In schimb astazi am constatat o scadere de consum pe autostrada.
Inainte: 8.3l/100km la viteza constanta 140km/h
Dupa: 7.2 la 140km/h
Totuși, nu pentru asta am cumparat masina.
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde A n d r e i » 23 Mai 2019, 05:53

Partea cu consumul nu e relevanta, poate batea vantul din alta directie. Dar la partea cu puterea, sincer ma asteptam la ea. Eu am avut soft de 182 si nu era nici o diferenta fata de cel stoc, masurati timpi in diferite trepte de viteze.
Avatar utilizator
A n d r e i
Ford Freak
 
Mesaje: 228
Membru din: 11 Ian 2017, 15:30
Localitate: Buzau
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde alyn_acn » 23 Mai 2019, 06:44

Daca te documentai putin inainte, ai fi aflat ca prin acea rechemare exact asta se face, se modifica harta de putere!
Cat despre cei 160 de cai, banuiesc ca aceea este puterea la roata, pe cand cei 180CP declarati de fabrica, reprezinta puterea motorului pe banc.
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3775
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 23 Mai 2019, 09:09

M-am documentat, tocmai de aceea am facut aceste teste. Este puterea totala.
Ideea wste urmatoarea:
Nu, nu este normal sa am 160cp cand am platit 180 pentru ca mai exista motorizarea de 150cp care este mai ieftina. Nu am platit mai mult pentru doar 10 cai.
Atunci cand ctezi ca o piesa poate ceda, nu scazi performantele, o inlocuoesti cu una mai buna care sa reziste motorului.
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde alyn_acn » 23 Mai 2019, 09:13

Motorul de 150 de cai, pe dyno are in jur de 130 de cai! Asa este la orice masina, puterea din acte nu este aceeasi cu puterea masurata la roata!
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3775
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Focus Titanium
VIN: WF0LXXGCBLCE20539

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 23 Mai 2019, 09:18

Lucrul acesta nu e ok si nu se intampla cu toate masinile!

E foarte normal ca atunci cand spui ca masina are o putere, sa fie aceea.
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde CostiCosti123 » 06 Iun 2019, 12:51

Salut Andrei,

Pune o intrebare celor care fac teste dyno daca softul lor "estimeaza" pierderile de putere din transmisie, adica daca cifra afisata este forta masurata la roata sau e o estimare a puterii motorului. Cel mai probabil este forta masurata la roata (unde obtii ~12...13% mai putin fata de forta motorului).

Oricum, mi se pare ciudata modificarea la softul masinii. Riscul sa rupi ambreiajul din cauza unui cuplu prea mare e accentuat la turatii mici (asta mi-au spus mie cei de la reprezentanta ca vor face, vor limita electronic cuplul la turatii sub 3000 rpm - adica fix acolo unde stai cand conduci de obicei). Oricum, o scadere a puterii totale (desi mica) era de asteptat. Verifica putin care sunt pierderile de putere din transmisie, daca ai mai putin de 180 HP dupa "update", iar daca vrei sa le faci viata grea mergi la OPC. Daca nu vrei bataie de cap, fa-i o resoftare si gata - obtii de ti-ai dorit.

Numai bine!

EDIT: de obicei gagiii cu productia de motoare le fac putin mai puternice decat ce afiseaza pe toate brosurile astfel incat in urma operatiilor de service de maxima calitate (gen astea), sa aiba o mica rezerva in cazul in care trebuie sa coboare puterea. Mai multe detalii despre cum sta treaba cu puterea masurata la roata fata de puterea masurata la volanta gasesti in video-ul asta (Engineering Explained): https://www.youtube.com/watch?v=BOFVnkrkQ6k

Numai bine!
CostiCosti123
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 22 Ian 2018, 14:39
Localitate: Brașov
Maşina: Ford Focus
VIN: WF05XXGCC5HD44736

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 04 Iul 2019, 13:07

Mașina se apropie de 30000km.
Am lovit un câine mic, rezultând avarii

Carenaj plastic roata dreapta fata s a rupt o parte din el
Deflector aer de sub radiatoare s a rupt o parte

ornamentele de plastic care se prind de spoiler am folosit 3 bride de plastic sa le prind în poziție că au cate o ureche ruptă.
Deflectorul și carenajul au fost înlocuite cu piese noi.
Total distracția 800 Ron. Cam scump câinele
Fişiere ataşate
IMG_20190609_132953.jpg
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 15 Iul 2019, 21:54

Salut!
Revin cu update

Placa de presiune a ambreajului a cedat.
In acest moment este in service.

De mentionat este ca puterea masurata, este purea masinii, a motorului, cea pe care ea o dezvolta.
Cei de la ford au spus ca masina trebuie testata conform standardelor europene(exact asa am facut) si ca ei le testeaza in laborator. Asa cum am zis mai sus, nu ma plimb cu masina in laborator.


Stiu ca puterea se pierde pe transmisie.

Am foarte multe exemple de masini care au fost masurate pe acelasi banc iar eroarea a fost de 1 cal putere intre cea declarata si cea masurata?
La ford de ce nu?
Va asigur ca puterea a fost foarte bine masurata iar pe mine nu ma intereseaza puterea in laborator ca nu merg cu masina acolo ci pe strada.
Voi reveni cu update pentru ca voi merge mai departe.

Ironic...scazi puterea pana la 160cp sa nu se rupa placa de presiune si ea tot cedeaza.
50 000 km si un an vechime!
Va sfatuiesc, daca aveti aceeasi motorizare, sa efectuati un test. Costa undeva la 250 lei. Totusi, platim niste bani pentru 180cp nu pentru 160...asa luam direct varianta de 150 care era mai ieftina
Opc ul este ultima mea varianta pentru ca e mai simplu sa comunic cu ei. Am obesrvat ca nu doresc si ei asta dar nu e problema, mergem mai departe.
Masina noua si cedeaza ambreajul...este a 5 a masina ford si nu am avut probleme cu celalalte nici dupa mii de km...

Masina este in garantie, nu pot merge sa ii fac resoftare adică sa mai dau niste bani in plus ca sa ajung la puterea pe care trebuia sa o am..
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Andrei190909 » 15 Iul 2019, 22:13

Ca sa ma fac mai bine inteles, s-a masurat puterea motorului, nu la roata.
Adica trebuia sa fie undeva la minim 179cp dacă ne raportam la alte masini testate( wv, seat)
Andrei190909
Incepator
 
Mesaje: 0
Membru din: 23 Mai 2019, 00:12
Maşina: Ford

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 06 Aug 2019, 08:38

A apărut noua interfață android auto. trebuie aa din 07 2019.

Cat despre ambreiaj, arunca un ochi pe Sachs performance clutch, cica transmite cu 30 la sută mai mult cuplu.
Fişiere ataşate
0806190921_HDR.jpg
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde CostiCosti123 » 06 Aug 2019, 15:13

Ok... Trist. Și mai trist că trebuie să îți schimbi ambreiajul. Ia-ți ceva sport, dar nu îi ierta pe fraierii ăia. Cum frate 160 CP? E inadmisibil! Ți-au omorât cuplul pe toată plaja de turații! Ce tâm...
CostiCosti123
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 22 Ian 2018, 14:39
Localitate: Brașov
Maşina: Ford Focus
VIN: WF05XXGCC5HD44736

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde The29041993 » 02 Sep 2019, 13:00

@Axabrt:
superba masina, si pe mine ma intereseaza una similara. Astept un review mai detaliat despre acceleratie, consum, comportament in oras/pe autostrada.

@Andrei190909:
De ce poluezi postarea omului? Iti recomand sa faci o postare pe forum cu un titlu sugestiv si sa dezbati acolo cu alti posesori problema ta, poate cineva s-a mai lovit de asta.
Iti inteleg problema, insa ma intreb daca adevarul nu e undeva la mijloc. Pana acum orice ford testat, cel putin din generatia precedenta, avea la test pana la 10cp in plus fata de ce scrie in acte. Ma intreb daca nu cumva ai softul de 150 (din ce stiu e interschimbabil).
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 1731
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Bucuresti-Titan / Dambovita- Fieni
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (~130cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 08 Sep 2019, 07:11

Update.
După actualizarea la noua interfață de android din august 2019, cam de fiecare dată când conectam telefonul , la intervale aleatorii dădea error 12. Ceva de conexiune.
Trebuia să scot telefonul din cablu și să l conectez iar.
Eroarea s a rezolvat prin achit unui cablu usb 3.0 la usb c. Cablul chinezesc , numai rețin marca a costat până în 40 Ron .

Incerc sa fac un test dyno , am in vedere lucrul asta de ceva timp, dar de fiecare data banii s au dus și am rămas cu planurile...

Despre comportamentul mașinii depinde la ce te raportezi.
Eu venind după o mașină submotorizata, focusul mi s a părut ceea ce trebuie, până când m am obsinuit cu ea și i am descoperit limitele.
Motorul de 1.5 nu a reușit să pună probleme șasiului, se vede că mașina mai poate ceva dar motorul nu...

Așadar e o mașină mai degrabă normală decât sportivă. Gândește te că sunt o mulțime de alte mașini pe strada care au între 140 și 170 cp, deci la o adică și focusul meu se pierde printre ele. In depășiri daca celălalt nu vrea sa te lase, cam ai probleme.

Pe caroseria asta as zice că cel mai echilibrat motor este cel de 2.0 Ecoboost.
Asta că sa scapi de stresul depășirilor...

In rest am luat o pe asta fiindcă atâția bani aveam atunci și mi a plăcut exteriorul respectiv culoarea

Ce nu îmi place e sistemul de aer condiționat. Este manual și din cauză că mașinile astea moderne au compresoare de aer condiționat mai eco, chiar nu prea face fata când afară sunt peste 30 grade.
Adică mă refer la alte mașini reușesc să răcească mai rapid habitaclul. La asta durează aproape dublu, desi baga ceva aer rece, dar debitul mi se pare insuficient.

Consumul pe ultimii 10000 km este 8.9
Ceea ce s ar traduce printr-un 10 urban și 8 extraurban. Benzină numai OMV max motion 100.
O fi mult,o fi puțin, nu am idee.
Deobicei schimb treapta pe la 3000 de ture, și de câteva ori anul asta am ajuns până la 4000 de ture cu ea.
E mai mult decât suficient daca te gândești că la 4000 de ture Intr a 6 a are cam 180 kmh.
Ceea ce nu se compara cu vechea mașina care la 4000 de ture avea 130 kmh.

Una peste asta sunt mulțumit, mai ales că am luat o la second hand și deci nu eram sigur daca mașina e buna sau nu
Dar mai are 3 luni și face anul , probleme cu ea nu am avut, deci ...
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde axabrt » 08 Sep 2019, 07:42

O mica observație legata de consum. Mi am revizuit în memorie consumurile și parca mai aproape de realitate ar fi un 11 urban cu 7 extraurban.

Și încă ceva de trecut la minusuri.
Spațiul interior mai mic decât al competitorilor
Raza de bracare a rotilor este destul de mare, îmi aduce aminte de un Nissan Pathfinder pe care l am condus, in oraș focusul asta de l am eu se simte cam chinuit la manevre pe spații înguste prin parcări de supermarketuri și în zona unde lucrez.
Avatar utilizator
axabrt
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 29 Iun 2018, 09:01
Maşina: Ford Focus mk3.5 1.5 ecoboost 182

Re: Ford Focus mk3 facelift ST line 182 CP

Mesajde Rek923 » 08 Sep 2019, 07:58

Stai liniștit, raza de bracaj e mai ok la tine. Eu ma chinui mai mult cu ST-ul prin parcări.
Avatar utilizator
Rek923
Incepator
 
Mesaje: 26
Membru din: 24 Mai 2018, 22:49
Localitate: București
Maşina: Ford Focus ST 2012

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

cron

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login