Totul despre membri

Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Re: Primul meu focus

Mesajde Le9 » 21 Apr 2020, 15:46

Mersi de raspuns! Aia am zis si eu, amortizoare dure cum sunt KYB in combinatie cu arcuri H&R sunt combinatia perfecta dpmdv, chiar daca voi merge destul de mult prin Bucuresi, tot nu cred ca o sa imi rupa ficatii in comparatie cu un ST MK2. LA flanse inca nu stiu ce sa fac, 2 seturi flansa + rulment ma costa 150 de lei de la SKF..

Si inca o intrebare.. softul unde l-ai facut? Aproximezi 130cp din cate vad, dar mai peste tot pe unde am intrebat ce obtin la stage 1 din varianta de 90cp, toti imi zic 115-120cp..

PS: urmaresc topicul asta de ceva ani, vad ca am mai lasat pe aici un reply prin 2018.. tare mi-as dori sa am banii necesari sa am un Focus 2 dotat ca al tau :D
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus

Mesajde UNHleaSHD » 21 Apr 2020, 16:26

Pune flanse originale FORD. Iti pot da eu un pret pentru ele. Ai mesaj privat.
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 21 Apr 2020, 16:52

Daca nu ma insel, in comentariul de atunci doreai schimbari la exterior, eu zic ca s-au intamplat :)).
Softul e custom, a fost facut special pe masina. La momentul respectiv a fost facut la 124cp si 300nm insa de atunci am mai schimbat cateva chestii si zic eu ca am in jur de 130 cu 320nm. S-a mers pe tot ce s-a putut scoate la momentul respectiv, dupa care a urmat un intercooler, evacuare, admisie, wastegate etc. Cei mai multi ofera softuri copy-paste in versiuni cat de cat safe, deci probabil de aici diferentele. Daca iti schimbi flansele eu zic sa schimbi si cele 3 suruburi care le prind de caroserie, eu nu le-am refolosit niciodata desi lumea mai practica.

Anyway,daca tot am deschis discutiile aici, sa pun si niste poze din carantina.

Dupa ce am schimbat jante am realizat ca prezoanele standard nu prind cum trebuie, solutia fiind sa merg fie pe cele aftermarket fie pe cele originale cu saiba. Am ales sa cumpar originale cu saiba pe con, fara capac (alea imi plac mie, csf). In plus am dat jos si am spalat si filtrul de aer. Nu era chiar murdar, in mod surprinzator.
IMG_20200416_171710.jpg

I-am facut o baie si i-am tras vreo 2-3 poze in scurtele iesiri "pentru nevoile personale"

MVIMG_20200416_191324.jpg

IMG_20200417_191541.jpg

IMG_20200416_172356.jpg

Si cum se apropia Pastele m-am simtit dator sa fac o curatenie temeinica si la interior, mai ales ca de cand a fost asamblata nu prea am avut ocazia sa insist.

IMG_20200418_173029.jpg

IMG_20200418_172945.jpg

IMG_20200418_173005.jpg

IMG_20200418_173120.jpg
Portbagajul plin cu piese pentru celalat focus care e tinut secret :))


De dragul amuzamentului si ca urmare a unei "competitii" de pe pagina de facebook a Clubului Ford am facut si o complilatie cu diversele stari prin care a trecut masina de cand e la mine. Prima poza este printre primele de cand am luat-o. Din pacate atunci nu am facut o poza ok, incadrata bine. A doua este de acum 2-3 ani cu aproximatie, deci cam pe la jumatatea intervalului iar ultima este de Sambata. Eu zic ca evoluat frumos.

Masina.png


Cam atat pentru moment, dar pregatim chestii mai faine. Pana una alta, stati in casa!
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde UNHleaSHD » 21 Apr 2020, 18:16

A evoluat superb!
UNHleaSHD
Ford Freak
 
Mesaje: 135
Membru din: 23 Ian 2016, 08:06
Maşina: Ford

Re: Primul meu focus

Mesajde calin_czy » 03 Mai 2020, 23:10

Salut! Felicitari pentru munca depusa, masina arata intr-un mare fel! Si ma gandesc ca se si conduce la fel, cu ultimele upgrade-uri. Poti sa faci un review, ca sa zic asa, la articulatia spate, acum ca au trecut 2 ierni pe drumurile patriei? Sunt si eu cam in aceeasi situatie, bratele sunt in stare foarte buna si as merge pe schimbat de bucsi, dar am citit pe la prietenii nostri rusi ba ca Lemforder facute in China si Turcia nu-s ok, ba ca bucsile presate in bascule si in bratele mici nu stau calumea pe pozitie si se deplaseaza in timp.
calin_czy
Incepator
 
Mesaje: 98
Membru din: 27 Apr 2015, 08:20
Localitate: Huedin
Maşina: Focus 2 1.6 tdci 80 kw
VIN: WF05XXGCD56B76197

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 03 Mai 2020, 23:26

Salut si multumesc!
Nu am sesizat nimic diferit pe spate, e la fel de liniste si pace ca la inceput. Nu bate nimicz masina e foarte stabila...si pot sa spun ca e chiar alergata. Mi-au aparut niste zgomote pe fata si asta din cauza ca dupa aproximativ un an am rupt bucsile mari cu stilul meu agresiv. Momentan lucrez la a remedia problema.
Iti recomand sa folosesti combinatia fosita de mine pentru spate, tine foarte bine. Daca vreo sa dormi linistit pot sa dai cate un aft de sudura si sa prinzi definitiv bucsile de bascula. Atat tot ca trebuie sa dai ceva vopsea peste punctul respectiv.
Mare mare grija. Pui puntea pe masina, montata complet dar suruburile de la brate nu le strangi decat cu masina lasata pe suspensia si plimbata cativa metrii ca sa se aseze in pozitia de drum (ai vazut ca daca o lasi de pe cric/elevator parca raman rotile putin strambe pana o misti 2-3m.
Daca nu faci asta o sa stea ciudat rau de tot pe drum
Ultima oară modificat de The29041993 pe 03 Mai 2020, 23:35, modificat 1 dată în total.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde calin_czy » 03 Mai 2020, 23:33

Mersi de review si de top tips! Stiam ca strangerea finala se face cu suspensia in pozitia de lucru, dar nu m-am gandit sa o misc putin ca sa se aseze.

Spor la cei 10% care au mai ramas si astept sa vad rezultatul final!
calin_czy
Incepator
 
Mesaje: 98
Membru din: 27 Apr 2015, 08:20
Localitate: Huedin
Maşina: Focus 2 1.6 tdci 80 kw
VIN: WF05XXGCD56B76197

Re: Primul meu focus

Mesajde adictoma » 04 Mai 2020, 16:26

salut,
arata extraordinar de bine masina. am si eu una tot sedan din 2007 cu albastrul acesta din fabrica (Ocean Blue) si sunt cu atat mai atasat de modul in care arata. de curand am inceput si eu un proiect de minima restaurare si printre urmatorii pasi, sunt revopsirea lateralelor.
de ai facut rost de praguri?
Avatar utilizator
adictoma
Member
 
Mesaje: 448
Membru din: 19 Ian 2012, 12:08
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 04 Mai 2020, 20:05

Salut,

Cu pragurile e o poveste complicata, le am de vreo 2 ani, cam de cand am bara. Am ajuns din anunt in anunt la cineva din Arad parca. Au fost cumparate in urma unei discutii telefonice, fara sa le vad sau ceva. Bine ca n-am primit scanduri sau cozi de matura in pachet :)) Anticipam revopsirea inca de atunci dar aveam diverse probleme legate de gasirea unui garaj care sa ma lase sa particip, bugete, culori etc. asa ca am stat cu ele in magazie. Din pacate starea in care era masina inainte nu imi permitea sa vopsesc elemente la culoare :))
In principiu gasesti prin tara pe la dezmembrari de pe facelift econetic. Mai rar putin mai prinzi niste Focus Combi "ST line"..sau pe ebay.
Multumesc de apreciere!
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde jeffe » 31 Mai 2020, 22:04

E aproape incredibil cum a evoluat masina ta, asa, tot vazand-o relativ des, nu prea am bagat de seama cum a ajuns in starea de acum si mi se parea oarecum firesc. Daca nu ti-am mai spus pana acum, iti zic acum: e superba, felicitari!

Acum, cu jantele astea minunate, e pacat sa ai poza de profil cu jantele aurii :)
2016 Mondeo Titanium 2.0TDCi 180CP, Powershift, Deep Impact Blue
2016 Edge Titanium 2.0L TDCi 210CP, PowerShift, AWD, Magnetic
2008 Focus Cabriolet Titanium 2.0 Duratec-HE 145CP, MT, Acqua Blue
2015 Ford Mustang 2.3 Ecoboost, AT, Race Red
2014 Ford Mondeo Titanium 2.0 Ecoboost 240CP, Powershift, Blazer Blue
2012 Ford Mondeo Trend 2.0 TDCi 163CP, MT, Lunar Sky
2005 Ford Escape Hybrid 2.3 AT, AWD, Light Tundra
2011 Ford Focus Trend 1.6 TDCi 115CP, MT, Moondust Silver
Mondeo Mk3 2007, Mondeo Mk4 2010, Mondeo Mk3 2001, Mondeo Mk4 2011, Kuga Mk1 2011, Kuga Mk2 2015, Kuga Mk2 2017, Galaxy Mk2 2011, Mondeo Mk5 2015,Focus Mk2 2006, Mondeo Mk4 2009, Kuga Mk1 2012
Avatar utilizator
jeffe
 
Mesaje: 4784
Membru din: 28 Iul 2009, 15:26
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk5 2016, 2.0 TDCi 150CP, Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFTXXXXX

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 02 Iun 2020, 14:42

Multumesc frumos!
Inseamna mult sa aud asta de la tine, mai ales ca in ultimii 3 ani ai fost un mare ajutor si o sursa de inspiratie. Nu cred ca ajungeam atat de departe fara sprijinul tau.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 17 Iun 2020, 13:06

Am tot zis ca ma intorc cu un update dar din dorinta de a avea cat mai multe noutati am amanat pana la uitare.

Un prim update a fost sa schimb flansele + rulmentii amortizoarelor fata cu unele oem. Nu pot sa zic ca s-a schimbat ceva dar le aveam si stateam cu gandul la ele. Daca tot am umblat acolo am profitat de ocazie si am schimbat bucsile la bascule cu un set ramforsat de la Hardrace uk. Au stat aruncate prin garaj din septembrie si abia acum am reusit sa le pun.
IMG_20200511_100016.jpg

hardrace.jpg

IMG_20200522_200420.jpg

Ca review dupa cateva sute de km...mixed feelings. De ce spun asta? Nu stiu daca as mai da banii inca o data pe ele. E advarat, masina se simte mult mai stransa, mai stabila pe viraje, ractioneaza mult mai repede decat inainte dar si confortul s-a diminuat simtitor. Fiind bucse pline, dintr-un cauciuc dur (in special cele mari care in varianta originala erau de tip hidrolagar ) amortizeaza mult mai putin, permit transmiterea mai multor vibratii si zgomote. In combinatie cu jantele pe 18 si suspensia pe care o am, orice groapa mai mare se transforma in trozete. Probabil ca daca masina era echipata cu jante pe 16-17 era mai decent...
In concluzie nu le recomand decat daca se urmareste si ultimul strop de performanta, chiar in detrimentul confortului. Bine ca n-am mers pe poliuretan cum eram dispus sa o fac.

Dupa acest upgrade, la primul drum mai lung cu masina alternatorul a decis sa dispara intr-un nor e fum. Am considerat oportun sa fac in sfarsit upgrade-ul de la 120A la 150A asa ca am dat comanda de un Denso nou de 150A si un kit de curea accesorii (curea+ intinzator).
IMG_20200520_184747.jpg

IMG_20200612_191241.jpg


N-am sesizat nimic schimbat asa ca am compesant cu un sticker de +10cp
IMG_20200531_201953.jpg

Gluma gluma, dar realitatea a fost ca am vrut sa comand un sticker cu dimensiunile anvelopelor deoarece imi lipsea de cand am luat masina si din greseala am folosit un cod usor diferit. O sa imi fac timp sa caut codul bun, dar momentan merge si asta.
Cum vremea incepuse sa se incalzeasca am facut o vizita pe la baietii de la Llumar si am pus folie pe luneta si pe coltarele mici spate. Am mers pe Llumar LATI 18 (gama premium) pentru ca avea cea mai mare protectie solara si tot odata imita nuanta sticlei colorate de fabrica, de la usile spate.
IMG_20200604_201354.jpg

IMG_20200603_165907.jpg

Plasticele le-am dat eu jos pentru ca am vrut sa le fie cat mai usor sa faca treaba buna. Overall sunt multumit chiar daca trebuie sa traiesc cu regretul ca Ford a decis ca nu avem nevoie de geamuri colorate de fabrica pe sedan...DOAR pe sedan..
Daca tot am pornit pregatirile de vara, am comandat si inlocuit filtrul condensator de pe instalatia de AC si i-am facut refill. Stateam cu ea goala din weekendul dinainte sa o vopsesc, de cand am dat bordul jos.
IMG_20200604_204318.jpg

Pot sa zic ca chiar se simte, intre folia cu protectie terminca, plafonul izolat si instalata de AC ok (radiator splat, filtru schimbat, freon pus proaspat) se mentine mai usor temperatura din interior. Nu stiu ce sa fac cu geamurile fata, as pune folie antisolara (ceva gen llumar air80) sau folie antiefractie (protjeaza de spargere si de uv). Problema e ca simt cum arde soarele cand mergi la drum lung iar geamurile laterale fata au ramas singurele fara nici un fel de protectie. O sa ma decid eu pana la urma.

Pana una alta, o poza de la "tara".
IMG_20200606_125959.jpg


As vrea sa ii schimb bieletele fata si pivotii ca mi se pare ca se misca relativ usor. Asta doar asa, sa stau linistit si sa fac geometria.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde adictoma » 17 Iun 2020, 15:52

cu cat o dai?


ps: joke :P
Avatar utilizator
adictoma
Member
 
Mesaje: 448
Membru din: 19 Ian 2012, 12:08
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 17 Iun 2020, 15:58

:-??
Gluma sau nu, imi cam fug ochii dupa un mk4 STline. Neaparat 1.5 eb, si rosu. Daca vorbim macar de 50% din suma uit cine e mama la copii =))
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde adictoma » 17 Iun 2020, 16:06

The29041993 scrie:... mk4 STline. Neaparat 1.5 eb, si rosu...

Exact pentru asa ceva am fost aproape sa dau C-Max-ul; la mine mai era un neaparat: cutia automata. Acum ca vine un bebe, m-am calmat cu investitiile in pierdere; adica masinile :))
Avatar utilizator
adictoma
Member
 
Mesaje: 448
Membru din: 19 Ian 2012, 12:08
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 17 Iul 2020, 16:38

Nu stiu daca e momentul oportun pentru un update, dar conform calculelor mele, daca astept sa finalizez ce am inceput o sa bata vantul pe aici pana in Septembrie cel putin. Drept urmare, o sa imi incalc putin obiceiul si o sa vin cu un update chiar daca treaba e 30% neterminata.
Acestea fiind spuse, va prezint update-ul lunii Iulie:
Ambitionat de un prieten dar si datorita faptului ca mi-a placut cum pica pe fordurile mai noi, am decis sa fac o mica inventie.

Lumini.png

Este vorba despre leduri de 12v inserate in rama neagra de plastic, totul conectat cu mufe mici cu 2 pini.

N-am apucat sa ma bucur mai mult de 3 zile de noul feature ca masina a avut alte planuri pentru mine. Fulia de la arborele cotit a decis sa dispara intr-un nor de fum. Din fericire planuiam upgrade-ul de ceva vreme asa ca o fulie noua a venit la fix. Am ales sa merg pe sistemul revizuit de pe fiesta mk7

MVIMG_20200630_235809.jpg
E si mai usoara, +5cp


Enervat de permanentele cutii de piese din casa si incantat peste masura de un amic care venise cu rezolvarea ultimelor probleme am descis ca e absolut ideal sa ma apuc de unul din cele mai mari proiecte cu o saptamana inainte de ZCF2020.
Care e acel proiect? Crestere de putere spre 200+ cu ajutorul unui turbine de 109cp hybrid, mai exact un gtb1752 cu vnt gen 2 de vag. Evident, pentru planurile mele era nevoie de upgrade de injectie, senzori, evacuare etc asa ca acum aproximativ un an in urma am inceput sa caut piese si sa le strang. Sursa de inspiratie a fost un "tutorial" de conversie facut si publicat de cei de la HDItuning LTD dar si Cosmin, un prieten care detine cel mai fain Peugeot din tara. El deja facuse upgrade-ul cu ani in urma si detinea ceva informatii valoroase.
Saptamana trecuta am inceput prin a duce injectoarele la verificat si codat. Fiind vorba de niste Bosch 0445 110 297 PSA a trebuit sa le scot coduri de corectie custom deoarce cele gravate pe injector aveau un caracter in plus si nu puteau fi scrise in ECU. Aici am dat cu nasul de primul zid. Absolut toti erau reticenti sa incerce ce le ceream, incercau sa ma convinga ca bat campii si ca nu am sanse sa fac asa ceva si asa mai departe. Dupa multe telefoane, la absolut toate firmle pe care le-am gasit (de la mare la mic) am primit de la un atelier numarul de telefon al unui centru de reconditionari injectoare specializat in Bosch. Dupa ce le-am explicat la telefon ce ce vreau sa fac a ramas sa ma duc la ei Luni la prima ora si sa incercam marea cu degetul inainte sa inceapa lucrul propriu zis. Lesne de inteles ca Luni la ora 8 dimineata eram cu o cutie de injectoare in brate, evident regulamentar cu masca peste gura si nas, in fata centrului Agralex.srl din Comarnic. Cu ocazia verificarii am constatat ca 3 din ele aveau valori similare iar ultimul injector era partial blocat, se deschidea doar sub presiune maxima. Am ales sa il reconditionez, intrucat nu ieseam mai ieftin daca cumparam unu sh si il codam. De fapt, ma costa fix la fel doar ca mai pierdeam timp + riscul de a da peste alta racitura. Overall am fost multumit de toata nebunia.

IMG_20200706_122047.jpg


Restul zilei l-am petrecut punand la punct ultimele detalii iar in ziua urmatoare m-am apucat de treaba, hotarat sa ma opresc doar cand termin.
Din pacate, legile lui Murphy se aplica chiar si in vremuri de pandemie. Cum am aflat asta? Absolut the hard way..
M-am apucat sa dau jos galeria de admisie pentru a o curata, a pune garnituri noi + curatenie generala motor; am astupat gaurile de admisie cu bucati de carpa + ca am procedat similar cu gaurile de la injectoare. Toate mai putin unul. Nu am mai avut o bucata de carpa si nici nu aveam chef sa intrerup lucrul sa caut una asa ca am dat din umeri si am zis "ce poate sa se intample". M-am apucat sa scot prezoanele de la injectoare deoarece aveam unele noi. La ultimul dintre ele, am pus cheia, am pus foarte putina tensie si s-a rupt capul. Cum asta nu era de ajuns, bucatica proaspat desprinsa din prezon a facut o mica bolta aterizand fix in gaura de injector care nu era acoperita. Ce a urmat, e imposibil de descris aici. Intre nervi, griji, alti nervi, liste de cumparaturi pentru desfacut chiuloasa (garnitura, prezoane, garnituri, bujii etc) si multa migala am reusit ca dupa ~5ore de incercari diverse sa venim cu un plan.
Am luat o bucata de magnet, l-am pilit pana a ajuns de diametrul unui creion, l-am legat bine bine cu o sfoara subtire si m-am chinuit inca o ora sa il cobor pana in camera de ardere, in conditiile in care afurisitul se lipea de toti peretii. Chiar si asa, primele 3-4 incercari au fost inutile. Abia la ultima incercare, cuprins de disperare, am suflat aer comprimat pe toate gaurile iar curentul de aer format in capul pistonului probabil ca a impins bucatica buclucasa de prezon si a lipit-o de magnet. Stresul era mare pentru ca riscam oricand sa las si magnetul lipit de interiorul camerei de ardere.
belea.png

Nu imi vine des sa ii dau foc la masina, dar si cand imi vine..mereu sunt in garajul neasigurat al unui prieten.. :-??

Am pus repede galeria de admisie la loc, injectoarele cu tot cu garnituri noi peste tot si am incheiat ziua.
IMG_20200707_210031.jpg

A doua zi m-am trezit plin de speranta si nerabdare si am sprintat catre garaj. Am inceput sa desfac turbina veche, catalizatorul, conducta de alimentare cu ulei, iar de acolo, intrat in linie dreapta, am inceput sa pun totul la loc in ordine inversa. In jurul pranzului eram gata, mai trebuia sa montez oil catch can-ul inapoi pe masina si sa amorsez instalatia de alimentare. Imi doream foarte mult sa dau o vreme la automat ca sa ma asigur ca ajunge ulei sub presiune la noua turbina asa ca nu m-am agitat.
Plin de speranta, m-am apucat sa scriu softul meu modifcat pentru VNT (foarte important sa nu se porneasca masina fara schimbarea softului).
IMG_20200708_114254.jpg

Rezultatul a fost surprinzator, admirabil, sublim putem zice, dar lipsea cu desăvârşire..
nooo.png

Ca sa explic pozele, interfata a pregatit scrierea softului, adica a sters ce era de inlocuit iar cand sa inceapa scrierea a dat eroare si a murit. Rezultatul? Una bucata ecu mort si o masina la fel de moarta.. Tot ce pot sa spun e ca nu asa mi-am imaginat ziua.
Evident, au urmat alti nervi, 2-3 inuraturi, cateva telefoane..nimic. Am reusit sa recuperez ECU cu Elmconfig & ELS27, am scris versiunea standard, am pus soft de 109cp, am porni masina. Intre timp un amic venea sprea mine cu un MPPS sa incercam sa facem ce nu reuseam cu Kess v2. A venit si el si a avut aceeasi problema. Alti nervi, alte injuraturi..am plecat cu masina acasa. Turbo intra pe la 3300rpm, scotea ceva fum, aleator mai intra in limitare din cauza underboost-ului...distractie.
IMG_20200709_174021.jpg

Macar toata partea mecanica era terminata si masina functiona..cat de cat
Luat softul la verificat, nu e bun, facem altul, ne trezim dimineata devreme...incepe iar distractia. Nu stiu daca va puteti imagina nivelul de frustrare..pe langa banii cheltuiti si zilele de munca crunta...mai era vorba si de visele si asteptarile calcate in picioare..

Am mai incercat cateva variante peste zi, n-am reusit nimic asa ca am luat decizia de a pleca a doua zi la Cheia pentru Zilele Club Ford cu masina in stadiul ala. Una peste alta drumul a fost ok, am mers batraneste si in afara de cateva limitari si o situatie la limita dupa ce am ramas in paralel cu un camion pe care am incercat sa il depasesc..fara evenimente.
Cateva poze de la ZCF2020:

IMG_20200711_114314.jpg

IMG_20200711_115714.jpg

A fost frumos si relaxant, am vorbit cu o gramada de colegi fordisti siii...pentru prima data am reusit sa iau un premiu, este vorba de Best PaintJob 2020. Multumesc celor care au luat decizia sa imi acorde premiul, o sa o iau ca pe un semn ca merg in directia cea buna cu acest proiect. Ma bucur nespus ca si altora le place :)

Seara, cu ajutorul lui DGAlexandru am reusit modificam cat de cat softul, sa ajungem la o versiune care putea fi scrisa cu ELS27 si sa facem si prima proba (format .bin fata de fisierul de calibrari folosit la scrierea partiala cu kess). Atunci pe seara mi s-a parut ok si ca putere si ca sunet/comportament etc dar din pacate a doua zi, in drum spre casa, am realizat ca nu chiar ce trebuie, masina fumega destul de tare semn ca amestecul inca nu este optim. Momentan am luat decizia de a parca masina pana la sfarsitul lui August cel putin, urmand ca intre timp sa montam evacuarea, sa facem nist tevi de admisie din aluminiu, mici finisaje pe sub capota iar mai apoi un soft custom facut cap-coada pe dyno. Este posibil sa incerc sa mai ajustez valorile dar mi-a cam pierit cheful de batut capul cu ea. Cred ca cel mai ok e sa raman la stadiul de facut stash-ul de piese pentru o revizie generala inainte de "tuning"
Pentru moment am spalat masina interior exterior si am tras-o pe un loc de parcare acoperit, inchiriate de la primarie.
MVIMG_20200715_150053.jpg

As vrea sa:
- schimb rulmentii spate + protectiile de disc
- schimb pivoti, bieletele de directie si capete de bara
- facut geometria
- schimbat semering arbore cotit
- dat jos baia de ulei si curatat/inspectat
- schimb ulei si filtre motor si cutie + semeringuri
- schimb capacul epurator
Multe dintre piese deja sunt cumaparate, nu sunt neaparat necesare dar cred ca ar aduce mici imbunatatiri vis a vis de comportamentul si fiabilitatea masinii in viitor. De asemenea sunt ferm convins ca orice crestere de putere (mai ales una majora) trebuie facuta dupa ce masina se afla in stare perfecta de functionare iar franarea si suspensia au fost upgradate.
Sunt curios daca cumva trebuie sa iau alt ECU, am testat Kess-ul pe alta masina si e ok. S-ar parea ca ecu meu nu mai vrea sa fie scris folosind anumite protocoale, cam asta ridicand probleme inca de la inceput
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde Le9 » 18 Iul 2020, 18:38

Pasiunea nu cunoaste limite.. felicitari, nu am cuvinte =D>
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus

Mesajde Bogdan1993 » 25 Aug 2020, 15:02

Ceva ce numai din pasiune poti face. Altfel nu ai cum sa bagi atatia bani si atata timp in asa ceva. Felicitari. arata... de poveste!!!
Bogdan1993
Incepator
 
Mesaje: 49
Membru din: 15 Apr 2020, 13:18
Maşina: 1.6 tdci 109cp, 2007

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 28 Aug 2020, 01:57

Multumesc frumos de apreciere! Cred ca deja am trecut de pasiune si am scapat putin pe panta in jos.. :D
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 11 Noi 2020, 15:08

Salutaree,
Vorba romanului, long time no see.
Stiu ca a trecut mult timp dar mi-am dorit foarte tare am o finalitate pentru a incheia si acest ultim capitol (zic eu). De ce ultim? Pentru ca masina, in momentul de fata, are cam tot ce imi trebuie, ca aspect, ca performanta dar si ca dotari/confort.
Din pacate masina a stat in mare parte toata luna august si o buna parte din luna septembrie. Cand am inceput sa merg cu ea scartaia din toate incheieturile.
Stiind ca printre altele, o modificare obligatorie pentru definitivarea softului era upgrade-ul de evacuare, am cumparat o evacuare de inox Direnza 2.5 sh pentru ST, din uk, si cateva coturi, teava, flanse, garnituri, reductii, etc. Impreuna cu un prieten care se pricepe la sudura ne-am apucat sa o facem, visand la momentul in care voi avea evacure dubla pe masina.
Cateva poze din timpul constructiei:
PXL_20200930_132922967.NIGHT.jpg

PXL_20200930_132931810.NIGHT.jpg

PXL_20200930_133030298.NIGHT.jpg

PXL_20200930_162804810.jpg

La final arata cam asa:
PXL_20201002_090658796.jpg

Din pacate, ori ca nu am avut suficient de multa rabdare sa le alinzie sub bara, ori din cauza ca suna foarte tare, am ajuns la concluzia ca nu este deloc pe placul meu, si nici nu se potriveste prea tare cu caracterul masinii.
Astfel, evacuarea dubla a rezistat doar cateva zile pe masina.
Sunetul era foarte gros, facea si putina rezonanta la interior, desi in opinia mea nu suna deloc ca un diesel, era mult prea mare disconfortul ca sa pastrez evacuarea. Va recomand o pereche de casti, sau ceva ce reda si bassul pentru a va face o parere clara.
https://youtu.be/5iXIUQ0v2aU
Asa se auzea din exterior
https://youtu.be/-XNr1id0q_c
Am revenit la un format apropiat de oem, inclusiv terminatia finala a evecuarii iar sunetul este mult mai ok, se aude mai incet si nici nu mai face rezonanta.

Dupa, faza asta am zis ca e cazul sa ma apuc de lucrul la soft asa ca am cumparat un senzor nou de presiune, capabil sa citeasca pana la 3.1 bar (Arata la fel ca unul oem fiind facut de Denso)
PXL_20201002_094530582.jpg


Cand am inceput efectiv sa lucrez la soft, aveam la dispozitie aproximativ o saptamana sa fac masina functionala, suficient de fiabila cat sa tina intr-o mica plimbare de aproximativ 1000km, plimbare ce o aveam programata cu prietenii si colegii din ClubFord. Din pacate, din cauza unor probleme banale, dar care s-au dovedit dificil de luat in calcul m-am tot lovit de o limitare a puterii dupa 3000rpm, masina intra intr-o zona de plafon si ramanea la aproximativ 278nm si ~130cp. Din moment ce macar se conducea ok si nu mai scotea fum ca o locomotiva, mi-am facut curaj sa plec cu ea, dupa un schimb de ulei facut pe fuga. Una peste alta plimbarea s-a desfasurat fara incidente majore, singura problema tehnica fiind un furtun de boost care a sarit din colier la ~1km dupa ce n-am intalnit, din cauza ca nu a fost strans bine dupa ce am schimbat uleiul. Cateva poze din plimbare:
PXL_20201010_113356918.jpg

PXL_20201011_055041339.jpg

IMG-20201010-WA0001.jpg


Intors "la baza", am inceput sa lucram iar la soft, de data asta ne to loveam de o problem ciudata, masina tragea ok dar parca scotea putin fum si nu mai facea boost, dintr-un maxim de 1.9bar reuseam sa urc doar pana pe la 1.3bar. Si de data aceasta, rezolvarea s-a dovedit a fi foartea simpla. Un alt furtun de la turbo era spart, dar din cauza oil catch can-ului eficient nu am observat ulei pe langa crapatura. Am avut noroc cu un prieten care a vrut sa auda masina mergand si cum asculta motorul cu capota ridicata, a simti curentul de aer ce venea din acea crapatura. De mentionat este faptul ca aveam acea taietura suprficiala dintotdeauna, asa ca mi-a fost destul de greu sa realizez ca acum evoluase.
IMG_20200911_132616.jpg

Din pacate am fost pus in fata nevoii acute de upgrade, asa ca dupa aproape o saptamana de cautari si intrebat peste tot, am reusit sa gasesc un furtun care sa corespunda nevoilor mele, pe un site obscur din cehia, la un pret cam mare, parca.
Furtune.png

Acum ca am rezolvat partea dreapta, trebuia sa fac ceva si cu improvizatia oribila de la partea calda, asa ca dupa cateva cumparaturi, mi-am rugat din nou prietenul sa ma ajute cu niste suduri.
IMG_20200911_120823.jpg

IMG_20200911_120813.jpg

IMG_20200911_132616.jpg


Din pacate a trebuit sa ne oprim relatic curand pentru ca pe partea stanga, la intrarea in intercooler, era un cot ciudat care s-a dovedit a fi destul de greu de gasit ca upgrade.
Am reusit intr-un final sa gasesc un cot de 67°, dar dupa ce am asteptat saptamani bune dupa el, am primit ba unul mai mare, ba unul potrivit dar albastru.. Cum locul e destul de greu accesibil, iar eu nu mai aveam deloc rabdare, am ales sa pastrez acest cot, cel putin pana stocrile vor fi refacute si voi avea de unde alege. Ca sa va faceti o idee cat de stramt este locul, pun urmatoarea poza:
PXL_20201106_114559649.NIGHT.jpg

Odata testat cotul, am definitivat teava, acum ca stiam pozitia finala, si i-am aplicat un negru mat pentru a nu fi atat de evidenta modificarea. After all, dorinta mea a fost de a avea ceva cat mai stock looking, care sa nu dea de banuit.
PXL_20201106_131245752.jpg

Admisie.png
Comparatie


Dupa toata munca, agitatia si investitia, am reusit sa termin softul, rezultatul fiind o masina care face spool relativ repede in ciuda turbinei mai mari , care nu prea scoate fum si care are un maxim de 195cp si 348 nm, acceleratia fiind destul de liniara pana spre 5000rpm. Un mic dezavantaj e ca nu prea pune puterea jos in a2a, nici macar cu jantele de 18. Pe asflat umed e si mai rau. Sunt foarte curios cum se va comporta cu rotile de iarna pe 16.
Sunt incantat maxim de rezultatul final, modul in care trage masina etc...si cred ca asta e cel mai important. Nu imi doresc in mod neapart mai multa putere, nu ma intereseaza sa fie un dyno queen, valorile astea au fost optinute cu conditia stricta ca masina sa nu fumege ca un tractor iar cuplu sa inceapa cat mai de jos cu o curba cat mai plata, intinsa pe toata plaja de turatii. Cred ca este mult mai important sa ma pot bucura de ce am facut, decat sa imi fac un set-up care pe hartie sa impresioneze dar in realiate sa nu poata fi folosit.
Surprinzator, mers in limitele legale, consumul a ramas la fel ca intotdeauna, dar in momentul in care incepi sa tragi de ea urca putin, pana pe la un 6-6.3L/100 in regim mixt, la un mers usor alert. Cand faceam softul si o alergam mereu pentru run-uri, loguri etc, consumul era pe la 8.3l/100, ceea ce in ochii mei e comparabil cu un 2.0tdci stock.

PXL_20201106_185052568.jpg
Media dupa 100km cu o viteza relativ legala.


Pe partea de dotari, am reusit sa montez modulul de alarma cu senzorii perimetrali, sa fac activarea si sa testez butonul. Totul pare ca merge ok, ar mai fi de montat goarna dar nu m-am decis intre goarna exterioara cu baterie suplimetara integrata sau goarna simpla, tip claxon, de interior. Pentru ambele am cablaj, trebuie doar sa ma decid care e mai ok. Mai am mici finisaje de facut, dar este din ce in ce mai completa.
https://youtu.be/9kpJm2QnSRQ
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus

Mesajde andrey_dumytrescu » 17 Noi 2020, 11:27

Salut, de curând am schimbat toate brațele spate, totul bine
Am pus arcuri eibach pro kit fata spate codul corect pt diesel, si am schimbat si amortizoarele pe fata cu kyb Excel cu flanse in aceeași zi totul bine
După putin timp am zis sa schimb si amortizoarele pe spate sa fie si ele noi si aceeași marca kyb Excel g
După schimbul asta e foarte rigida pe spate la bumpere gropi etc se simt bine... amortizoarele vechi erau motorcraft si aveau 50%. Roti pe 16. Încerc sa le las așa pe spate pana la primăvara poate se mai lasă ?!?
Ford Focus II 1,6TDCI, panther black
year 2007
Avatar utilizator
andrey_dumytrescu
Member
 
Mesaje: 256
Membru din: 27 Sep 2007, 15:58
Localitate: Bucuresti

Re: Primul meu focus

Mesajde The29041993 » 17 Noi 2020, 11:33

Salut,
Eibach cu KYB excel G e un setup mai sport, rigid. Nu stiu cat de tare se simte si cat de deranjanta e, dar nu cred sa se mai lase. Poti astepta pana in primavara, vezi cum se simte si eventual reorienteaza-te pe bilstein. Sachs nu recomand, multi s-au plans de ele
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Le9 » 17 Noi 2020, 17:46

Garantez ca nu se mai lasa, duritatea e asa de la bun inceput. Am H&R -40mm si KYB fata si Sachs spate si imi scutur rinichii, si cu R16 si cu R17, de vreo 11.000km :D

@The29041993 in sfarsit, e gata.. felicitari, are rost sa mai zic a n a oara cat de misto e masinuta? :D Presupun ca rezultatul e pe masura si satisfactia e la cote maxime..
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 17 Noi 2020, 17:51

:))
Poti sa zici de fiecare data, nu se supara. Bai da, e super fun si distractiva, abia astept sa plec cu ea pe undeva:))
Nu cred ca o sa ma plictisesc usor.
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 02 Dec 2020, 19:44

Acum ca a venit oficial iarna, am zis sa marchez momentul cu un mic update.
Incep cu o poza foarte draguta facuta pe la jumatatea lunii noiembrie, , una dintre ultimele cu jantele de vara pe masina.
IMG_4459.jpg

Mi-am facut curaj si le-am schimbat pana la urma. Desi speram sa le schimb putin culoarea, sa merg pe o culoare mai ortodoxa, nu mi-am facut timp si parca nici chef de alte schimbari n-am mai avut. Acestea fiind spuse, inapoi la aspectul de iarna trecuta.
PXL_20201127_125812692.jpg

Sambata am profitat de putinul timp liber pe care il aveam asa ca m-am apucat sa schimb bara de ranforsare partiala cu una completa, practic un strut brace oem intalnit pe modelele ST. A fost o provocare sa fac rost de bara asta, am reusit sa o gasesc in polonia inainte de pandemie, am asteptat ~3luni livrarea (am prins lockdown-ul cu pachetul in tranzit) si intr-un final a ajuns in posesia mea pe la jumatatea lunii iulie. Am gasit mult mai multe modele in Uk insa din pacate cele RHD nu sunt perfect compatibile cu masinile noastre (in teorie se pot monta dar nu mai poti monta tava de plastic deasupra, cea de care se prinde plasticul de la stergatoare).
Am desfacut stergatoarele, plasticul de sub ele si tava de plastic de desubt, pentru a avea acces la suruburile flanselor de amortizoare.
PXL_20201128_085953588.jpg

Am dat jos bara de pe partea stanga si distantierul metalic de pe dreapta iar apoi am sters putin praful de acolo.
PXL_20201128_175648492.NIGHT.jpg
PXL_20201128_092347632.jpg

Am pregatit noile surburi si am montat bara pe masina. Cele vechi erau perfect compatibile insa ar fi fost a 3-a oara cand le stangeam si cum stiu ca au obiceiul de a se intinde am preferat sa le schimb decat sa imi asum riscul de a le rupe. Nu stiu daca era neaparat necesar, parerile sunt impartite insa eu sunt mai linistit asa.
PXL_20201128_092326927.jpg
Old vs New
PXL_20201128_094041901.NIGHT.jpg

M-am apucat sa montez plasticele la loc iar bagheta de plastic care se clipseasa de parbriz a fost inlocuita cu una noua. In plus, la montaj am folosit putin silicon de parbriz pentru o mai buna fixare. Eram destul de enervat ca mereu se desprindea usor usor si vibra cand era rece. Acum totul este super fix iar plasticul sta pefect pe parbriz.
PXL_20201128_103027554.jpg

Dupa ce totul a fost montat, cat timp masina statea la caldura pentru o uscare mai rapida a adezivului de parbriz, la garaj si-a facut aparitia si colegul Le9 care a apucat sa dea si o tura cu ea, intr-un final :)).
A zis ca nu ii place asa ca l-am aruncat din mers langa o hata de coioti maidanezi. In caz ca nu isi mai continua topicul de prezentare, n-am nici cea mai mica idee ce a patit. Just saying' :-??

Momentan nu prea mai am multe de facut, probabil imi voi insonoriza bucatelele ramase si ma tot gandesc sa bag niste ceara prin cotloane, ca totusi are o varsta cazanul..
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde Le9 » 03 Dec 2020, 13:04

I'm alive, am ajuns inaintea ta la garaj dupa ce m-ai dat jos, am alergat mai repede decat Focusica 8-}
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=125658 - Ford Focus 2005 MK2 1.6TDCI Moondust Silver cu mici imbunatatiri
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=127344 - Ford Kuga 2018 MK2.5 1.5 EcoBoost Ruby Red ST-Line

Renault Megane IV Estate 1.5dCi 110 EDC6 Noir Etoile
Avatar utilizator
Le9
Ford Freak
 
Mesaje: 175
Membru din: 25 Mai 2019, 13:57
Maşina: Ford Focus MK2 1.6TDCi, 90cp, 2005, Moondust Silver --- Ford Kuga MK2 1.5 Ecoboost, 150cp, Ruby Red

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde The29041993 » 03 Dec 2020, 13:06

La naiba..
Proiectul meu - ALX
viewtopic.php?f=15&t=100837
Avatar utilizator
The29041993
1nsane Member
 
Mesaje: 2402
Membru din: 12 Sep 2013, 00:20
Localitate: Sector 3
Maşina: Ford Focus II Sedan 1.6 tdci 90cp (stg 2 ~195cp)
VIN: WF04XXWPD46A03182

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde alyn_acn » 16 Dec 2020, 08:07

Cel mai Focus 2 de pe forum si totusi eu n-am dat o tura cu el!
Inacceptabil asa ceva! :-/
Cauta simplu pe Google : problema xyz/clubford
Regulament forum : ucp.php?mode=terms
Avatar utilizator
alyn_acn
 
Mesaje: 3865
Membru din: 17 Noi 2009, 18:48
Localitate: Mioveni-Pitesti
Maşina: Ford Mondeo Titanium
VIN: WF0EXXWPCEFKxxxxx

Re: Primul meu focus - de la Trend la Titanium

Mesajde sandu_daniel » 02 Ian 2021, 23:55

si eu vreau sa dau o tura dar cu jantele de tabla alea diamant nu cu jantele negre
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

Re: Primul meu focus

Mesajde sandu_daniel » 03 Ian 2021, 00:03

Am scris ce vreau sa fac dar mi-a dat o mica eraore si am pierdut lista.
Ea suna cam asa:
-Montat cele 8 boxe sony originale ford + filtre 2cai hertz + insonorizat usi+insonorizat portbagaj
-Stergatoare+covorase dedicate
-Jante tabla 16" in 5 spite

Am mai taiat ceva de pe lista. Altfel spus mi-am luat jantele mult visate, acum caut o solutie de a le vopsi. Oscilez intre negru lucios, gri carbon, cupru.



ESTI TARE, DAR TARE DE TOT. Un fel de Bumble BEE BLUE
Avatar utilizator
sandu_daniel
Member
 
Mesaje: 498
Membru din: 17 Feb 2009, 21:59
Localitate: Udine
Maşina: FORD MONDEO MK3 MK4 MK5 Vignale
VIN: WF0WXXGBBW2P13626

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login