28 Iun 2007, 09:34
28 Iun 2007, 09:35
$1 scrie:$2zotul e folosit doar ptr pneurile care sufera o dif mare de temperatura .la avioane pneurile inaintea aterizarii au temp sub 0 grade in momentul aterizarii ajung de la 0 la 280 km/h in 0,1 sec. iar temp depaseste 240 grade ,daca ar avea aer ar exploda deoarece aerul la temp mari isi mareste volumul ,azotul nu. la formula 1 tot acesta e motivul folosirii azotului . nu vad motivul folosirii lui la masinile de serie
$1 scrie:$2ihai L as putea incerca dar tot nu stiu ca e azot pur , aerul contine 78.81% azot ,as fii multumit daca mi-ar baga azot lichid atunci sigur se va simti o diferenta si nu tocmai in bine , producatorii de pneuri spun ca este frectie la picior de lemn azotul in pneuri.
28 Iun 2007, 09:44
28 Iun 2007, 09:48
27 Ian 2008, 15:35
27 Ian 2008, 17:55
$1 scrie:$2are freon merge sa bagam in anvelope? sigur nu se mai incalzesc
28 Ian 2008, 11:43