ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

Care din ele?

Evo IX
4
9%
Evo X
31
69%
Impreza 2006
6
13%
Impreza 2008
4
9%
 
Voturi totale : 45

Evo IX, Evo X, Impreza 2006, Impreza 2008, care din ele?

27 Ian 2008, 20:16

Da, am in vedere o achizitie de genul. Doresc plusuri si minusuri, din auzite, din conduse, din pareri ale apropiatilor.

De exemplu, ambreiajul la Evo IX stiu ca e consumabil (durata de viata ~5000km), Impreza 20006 am inteles ca nu ar avea problema asta...

Tin sa mentionez ca ma intereseaza pe cat posibil tractiune integrala... deci Focus ST pica. Poate o aparea Focus 2 RS pana fac achizitia, dar... slabe sanse.

Masina o vreau noua, deci e posibil ca modelele vechi de Impreza si de Evo sa pice... desi noua Impreza imi face impresia unui Punto cu steroizi si nu ma atrage deloc un hatch, chit ca are 300CP in spate...

Multumesc pentru pareri :)

27 Ian 2008, 20:35

Daca ai bani merita un evo X. nici nu se pune problema. In leg cu puterea stai linistit ca evo X va avea mai multe ranguri de putere pentru ca am inteles ca va fi si o varianta FQ 400. Cred ca intelegi de unde vine 400.

Plus ca evo X va fi foarte avansata tehnologic si va avea si o cutie automata in 6 trepte cu dublu ambreiaj senzationala.
FiÅŸiere ataÅŸate
thumb-Mitsubishi_Evo_X2.jpg
si interiorul arata super bine
(22.98 KiB) Descărcat de 348 ori
15-2008-mitsubishi-prototype-x.jpg
uiteta si tu cum arata....superb...aduce a skyline dt-R36
(67.79 KiB) Descărcat de 347 ori

27 Ian 2008, 22:10

si eu am planuri pt un evo X in toamna cind apare in RO.

27 Ian 2008, 22:47

clar evo X.....masina aia e perfecta....arata extraordinar.....imi place mai mult ca oricare ford....sincer.... :)

27 Ian 2008, 22:54

$1 scrie:$2aca ai bani merita un evo X. nici nu se pune problema. In leg cu puterea stai linistit ca evo X va avea mai multe ranguri de putere pentru ca am inteles ca va fi si o varianta FQ 400. Cred ca intelegi de unde vine 400.

Plus ca evo X va fi foarte avansata tehnologic si va avea si o cutie automata in 6 trepte cu dublu ambreiaj senzationala.


Pe mine ma intereseaza cat tine ambreiajul, ca sa puna 400CP jos pe asfalt...

Sper ca te referi la cutia secventiala cu padele pe volan... Sau e un fel de DSG? Pentru ca pe mine sincer nu ma incanta o cutie automata pura, sa tin volanu si sa apas acceleratia :)

27 Ian 2008, 23:18

Probabil secventiala, la asemenea masina.

In poza are una manuala totusi.

P.S. La durata de viata a ambreiajului Evo IX nu ai uitat un 0 cumva ? :shock:

27 Ian 2008, 23:20

Pe mine ma intereseaza cat tine ambreiajul, ca sa puna 400CP jos pe asfalt...

Sper ca te referi la cutia secventiala cu padele pe volan... Sau e un fel de DSG? Pentru ca pe mine sincer nu ma incanta o cutie automata pura, sa tin volanu si sa apas acceleratia :)[/quote]

este o cutie automata secventiala cu padele langa volan cu dublu ambreiaj. e smechera rau cutia si sunt sigur ca va transmite toata puterea

28 Ian 2008, 00:21

evo x clar. ai castigat la loto??:) sau iei azi potul? :)

28 Ian 2008, 00:54

La lancer va fi si o versiune rallyart de 240 cp un fel de echivalent pentru impreza wrx simplu.
Despre alegere, noul evo x este senzational. Astept cu nerabdare sa apara prima pista omologata in Romania, sa vezi atunci distractie.

28 Ian 2008, 01:29

Check out this 15 year rivalry of the EVO vs the STI as recorded at Tsukuba:
EVO / STI
2006 1:05:07 / 1:04:72
2005 1:04.88 / 1:04:17
2003 1:05:30 / 1:04:69
2001 1:05:17 / 1:06:56
1998 1:04:69 / 1:06:73
1996 1:07:00 / 1:05:92
1994 1:06:52 / 1:06:26
1992 1:10:90 / 1:07:99

[Source: CAR Top magazine]

28 Ian 2008, 02:49

in orice caz mai misto e la design evo x :)

28 Ian 2008, 03:58

tot timpul m-am uitat la ele dar.....cat consuma? ma gandesc ca masina de zi cu zi si sunt curios cat consuma la un mers normal in oras si cat in afara......cand o calc ma gandesc ca vad acul cu ochiul cum scade

28 Ian 2008, 09:52

$1 scrie:$2robabil secventiala, la asemenea masina.

In poza are una manuala totusi.

P.S. La durata de viata a ambreiajului Evo IX nu ai uitat un 0 cumva ? :shock:


Un pic gresit.
Daca va uitati la pedale o sa intelegeti ce fel de cutie este.... :wink:
Daca tot nu remarcati va spun eu: LIPSESTE pedala de ambreiaj.

Daca va uitati si mai atent, prin volan, se vede padela din dreapta a schimbatorului de viteze.

Bafta la cumparaturi !

PS: SUPER masina !!!
Ultima oară modificat de fasconal pe 28 Ian 2008, 11:07, modificat 1 dată în total.

28 Ian 2008, 10:57

Eu sunt pro Impreza...pe mine intotdeauna m-a fascinat Subaru. Stiu, e subiectiva alegerea...

28 Ian 2008, 11:32

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2robabil secventiala, la asemenea masina.

In poza are una manuala totusi.

P.S. La durata de viata a ambreiajului Evo IX nu ai uitat un 0 cumva ? :shock:


Un pic gresit.
Daca va uitati la pedale o sa intelegeti ce fel de cutie este.... :wink:
Daca tot nu remarcati va spun eu: LIPSESTE pedala de ambreiaj.

Daca va uitati si mai atent, prin volan, se vede padela din dreapta a schimbatorului de viteze.

Bafta la cumparaturi !

PS: SUPER masina !!!




vad ca cineva a observata ca nu e manuala. ;)

28 Ian 2008, 11:36

Si eu sunt pro Impreza.

Ia de-aici:
http://www.nihoncar.com/en/review-478-I ... h-up!.html

Sunt japonezi, au si filme.

Concluziile articolului sunt interesante.

k.

28 Ian 2008, 13:33

$1 scrie:$2P.S. La durata de viata a ambreiajului Evo IX nu ai uitat un 0 cumva ? :shock:


Nu, n-am uitat :lol:

$1 scrie:$2este o cutie automata secventiala cu padele langa volan cu dublu ambreiaj. e smechera rau cutia si sunt sigur ca va transmite toata puterea


Asa mai mere, suna interesant :)

La transmisul puterii nu ma indoiesc ca o va transmite, intrebarea mea este pentru cat timp? :)



P.S.: Nu, nu am castigat la loto, pur si simplu imi fac temele din timp, masina o sa o iau pe la sfarsitul lui 2008 - vara 2009 :)

28 Ian 2008, 14:07

care e pretul?:D

28 Ian 2008, 14:23

Nu intreba :D

28 Ian 2008, 14:41

Razboiul evo-sti este de cand lumea.Evo arata bestial,sti-ul are un motor care te face sa o calci rau dar mai bine citeste de la pasionatii de evo:P http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.ph ... ght=subaru

30 Ian 2008, 12:02

io ,in primul rind ,ma bucur pt tine ca ai bani sa cumperi si intretii asa o masina ! (ca in bancul cu elefantul )
evident Lancer-ul arata mai bine !

30 Ian 2008, 13:15

Mai bine bucura-te ca are bani de benzina pt asa o nesatula !

30 Ian 2008, 14:06

$1 scrie:$2azboiul evo-sti este de cand lumea.Evo arata bestial,sti-ul are un motor care te face sa o calci rau dar mai bine citeste de la pasionatii de evo:P http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.ph ... ght=subaru


Am citit. Asta mi-a sarit in ochi:

$1 scrie:$2ar cum nu e dupa mine, probabil ca o sa imi iau MITSUBA pentru ca SUBARU are probleme cu ambreiajul (le mananca rau si repede)


:roll:

Cred ca va imaginati ca nu se va merge cu ea zi de zi in Bucuresti, sa fim seriosi. Si de intretinut, ce naiba sa intretii cat timp este in garantie? Ca mai mult sincer nu sunt chiar sigur ca o sa o tin :)

30 Ian 2008, 14:38

Subaru nu mai face modele vechi, iar noua varianta mi se pare tare urata. Deci ramane Evo X :)

desi as fi preferat subarul vechi ...

30 Ian 2008, 14:41

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2azboiul evo-sti este de cand lumea.Evo arata bestial,sti-ul are un motor care te face sa o calci rau dar mai bine citeste de la pasionatii de evo:P http://www.mitsu.ro/forums/viewtopic.ph ... ght=subaru


Am citit. Asta mi-a sarit in ochi:

$1 scrie:$2ar cum nu e dupa mine, probabil ca o sa imi iau MITSUBA pentru ca SUBARU are probleme cu ambreiajul (le mananca rau si repede)


:roll:

Cred ca va imaginati ca nu se va merge cu ea zi de zi in Bucuresti, sa fim seriosi. Si de intretinut, ce naiba sa intretii cat timp este in garantie? Ca mai mult sincer nu sunt chiar sigur ca o sa o tin :)


io la benzina faceam referire ! da chiar e adevarat cu schimbatul ambreiajului la 5000 k ?

30 Ian 2008, 15:34

Haideti sa va explic o chestie, cei care au condus pot confirma sau infirma. Ambreiajul de Evo/Impreza este de tip on/off, in momentul in care ai ridicat piciorul de pe ambreiaj, tot cuplul si toata puterea se duc direct la roti, cuplarea este brutala, directa. Cu Evo/Impreza nu poti merge cu 30/h pe magheru sa te admire cocoanele, daca vedeti vreodata una din ele plecand nervoasa de la stop, inseamna ca isi economiseste ambreiajul.

Sub nicio forma nu trebuie sa mergi cu ambreiajul patinat, cum faci de exemplu in coloana. Asa ca daca mergi prin oras foarte des cu ea, da, il schimbi la 5000km...

Ca sa te tina cum trebuie, tre sa mergi cam constant ca disperatu`... ceea ce nu prea este posibil. El in sine este foarte durabil, doar ca trebuie sa stii cum sa mergi cu el :)

30 Ian 2008, 15:51

Sa-l ia naiba de ambreiaj !

30 Ian 2008, 15:52

asta ziceam si eu.....doar ca imi era lene sa postez! :) :) :) :)

30 Ian 2008, 17:23

am un amic cu un evo VIII, a schimbat 2 ambreiaje si sa stii ca nici intratinerea nu e floare la ureche, reviziile mai dese, placutele de frana+discuri parca 40 milioane, etc.
el si-a luat evo 8 ptr ca arata multi mai frumos dar in schimb impreza avea atuul unei cutii cu 6 viteze, nu sunt in tema dar acum daca evo 10 o sa aibe tot 6 trepte merita, in 5 e o idee mai aiurea.

in rest betive sunt amandoua, la design are un plus mitsu, la handling o idee subaru.

03 Feb 2008, 17:00

Hmm... in cati km a schimbat cele 2 ambreiaje?
Betive stiu ca sunt, iar franele e normal sa coste atata, doar is Brembo :lol: Pe de alta parte, nu vad necesitatea schimbarii discurilor. Placutele mai inteleg, dar de ce si discurile :?:
Răspunde