-

ionutz - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4528
- Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
- VIN: WF0EXXGBBEAA11103
Vanzare
Remapare prin OBD pentru motoarele TDCI - PROIECT
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
Moderatori: KomandantuR, adicristea
de BogdanF » 13 Iun 2006, 22:01
-

BogdanF - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 2104
- Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Focus al II-lea
de madymax » 13 Iun 2006, 22:01
$1 scrie:$2
madymax - ca parere personala as renunta doar la catalizator daca te impaci cu bum-bum-ul.
Vom revenii cu raspunsuri la noile intrebari cat si cu clarificari pentru motoarele din lista!
Adica cum bum-bum-ul???? Daca te referi la rateuri nu cred ca e cazul, vreau sa ii pun o toba mica de VW si un racord flexibil in locul catalizatorului. Nu ii trag tzeava direct.
)(ex)2005 Ford Focus II HatckBack 2.0 TDCi 100kw/136CP Ghia Navi
2009 Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi 175CP
-

madymax - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 869
- Membru din: 20 Ian 2006, 02:44
- Localitate: Galati
- Maşina: Focus Hatch 1.8 90CP Trend 2002 / Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi (Chiptuning/DPF off)
de alllexandru » 13 Iun 2006, 22:30
Referitor la data posibila la care aceasta interfata poate fi in Romania, nu o putem preciza exact, tocmai de aceea am creat acest topic aici pe Ford pentru a vedea daca exista interes pentru remap,acesta fiind o interfata care face NUMAI motorizari Ford(deci nu o putem folosi pe alte motoare).
De aceea am intrebat daca exista 10 masini interesate de remap pentru a fi siguri ca aceasta interfata isi scoate investitia cel putin, costurile fiind destul de mari, trebuie sa vedem exact cine este interesat in mod real pentru a o putea aduce in Romania, ca idee de la momentul in care hotaram ca o luam, ajunge in maxim 10 zile.
Madymax - am inteles acum si este ok cum vrei sa faci.
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de Maddogul » 13 Iun 2006, 22:38
Parerea mea fiindca vorbe sunt destule eventual un avans de 20-30% din valoare ca sa stii sigur pe cine te bazezi
Eu de exemplu sunt interesat dar nu vom vorbii decat cand o sa am banii fiindca nu imi place sa incurc oamenii asta sunt eu
Cu Stima
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97
Maddog Garage
-

Maddogul - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 5627
- Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
- Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
- Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
- VIN: WF0FXXGAGFRA56025
de alllexandru » 13 Iun 2006, 22:54
Ideea cu avansul este foarte buna, in conditiile in care primele 10 masini procedeaza la fel, putem chiar sa facem un pret special pentru aceste 10 masini cu avans.In acest fel toata lumea este multumita si totul va merge destul de rapid.Detalii putem discuta la intalnire.
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de Maddogul » 13 Iun 2006, 22:56
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=1288
Va asteptam cu interes si daca mai avetzi si alte produse de tuning si nu numai sau daca va mai ocupati si cu altceva suntetzi bine venitzi
CU Stima
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97
Maddog Garage
-

Maddogul - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 5627
- Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
- Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
- Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
- VIN: WF0FXXGAGFRA56025
de ionutz » 13 Iun 2006, 23:18
-

ionutz - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4528
- Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
- VIN: WF0EXXGBBEAA11103
de Maddogul » 14 Iun 2006, 00:45
Sunt Modelul Wolfrace Sniper
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97
Maddog Garage
-

Maddogul - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 5627
- Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
- Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
- Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
- VIN: WF0FXXGAGFRA56025
de alllexandru » 16 Iun 2006, 09:52
Ford
Ford Focus 1.8 TDCi 100PS / 240Nm - dupa 128PS/290Nm
Ford Focus 1.8 TDCi 115PS/250Nm nur bis Baujahr 10/02 - dupa 146PS / 300Nm
1.8 TDCI 115PS - 142PS / 280Nm -> 330Nm
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 115PS/280Nm -> dupa 142PS / 330Nm
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 130PS -> / 330Nm-> dupa 160PS / 380Nm
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de alllexandru » 16 Iun 2006, 10:43
Nu inca, imediat cand le primesc le scriu, dar ca idee cresterile sunt asemanatoare, in jur de 30 cai pentru diesel
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de madymax » 16 Iun 2006, 14:15
)(ex)2005 Ford Focus II HatckBack 2.0 TDCi 100kw/136CP Ghia Navi
2009 Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi 175CP
-

madymax - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 869
- Membru din: 20 Ian 2006, 02:44
- Localitate: Galati
- Maşina: Focus Hatch 1.8 90CP Trend 2002 / Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi (Chiptuning/DPF off)
de Aramis » 16 Iun 2006, 18:04
$1 scrie:$2oate 1.8 16v benzina ca 1.9 benzina la Mondeo nu exista, iar motorul de 1.8 e in lista.
Scuze, greseala mea!!
Respecte!
Aramis
Drive Safe - Drink Carefuly
- Aramis
- Incepator
- Mesaje: 66
- Membru din: 27 Noi 2005, 21:31
- Localitate: Targu Mures
- Maşina: Mondeo mk5
de tudormara » 19 Iun 2006, 00:15
$1 scrie:$2eamparea face ca presiunea din turbina sa creasca ca la unichip?
...chiar asa...ar fi binevenite niste explicatii pentru cei ca mine care nu sunt mecanici de profesie cum si ce se intampla cu ocazia cresterii puterii din motor la remapare. stiu ca in principiu este vorba de turatiia la care intra in functiune turbina, dar as vrea sa cunosc mai multe inainte de a incerca pe Focusul meu (TDDi 90CP). cum de scade consumul daca puterea creste? care ar fi riscurile? etc...multumim !!!! :icon_smile:
Focus Turnir 2003 Rosu 1.8TDDi 90CP
Mondeo 2005 2.0TDCI 130CP
de Zanga » 19 Iun 2006, 00:21
-

Zanga - Gas Guzzler
- Mesaje: 2871
- Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
- Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului
de alllexandru » 19 Iun 2006, 10:37
CHIPTUNING-ul va viza in principal:
- marirea presiunii de supraalimentare (PEAK OVERBOOST) cu circa 200-400 mbar
- concomitent cu sporirea cantitatii injectate cu circa 8-10mg/H pe curba de acceletie
- avansarea momentului inceputului injectiei, data fiind cantitatea sporita injectata
In urma modificarii chipului, consumul mediu de combustibil se pastreaza, ba chiar poate scade cu 0,5-1,5l/100km. Intrebarea fireasca este cum maresti puterea, si consumul se pastreaza sau chiar scade !?! Simplu... presupunem doua vehicule V1 si V2 identice ca model si performante (teoretic). Vehiculul V2 are montat un CHIP, iar vehiculul V1 nu. Presupunem ca vehicul se deplaseaza cu o anumita viteza constanta si brusc decide sa accelereze de la punctul A la punctul B. Timpul necesar parcurgerii distantei AB este T1 in cazul motorului original nemodificat care are puterea P1. In cazul motorului modificat, de putere P2, cu P2>P1, timpul T2 necesar accelerarii intre aceleasi puncte A si B este mai scurt.
In general, cresterea puterii motorului se poate plasa intre 20% si 40%. In urma acestui proces de CHIPTUNING, acceleratia, viteza de varf si reprizele in diverse trepte de viteza (elasticitatea) sunt radical imbunatatite. O modificare moderata a puterii nu va avea nici un efect daunator asupra motorului, atata vreme cat este efectuata o intretinere corecta (schimb ulei+filtru periodica) si o utilizare intr-un mod responsabil. Evident aceasta regula se aplica, desigur, si pentru un motor caruia nu i s-a efectuat un CHIPTUNING.
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de BogdanF » 19 Iun 2006, 14:00
-

BogdanF - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 2104
- Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Focus al II-lea
de madymax » 19 Iun 2006, 15:22
)(ex)2005 Ford Focus II HatckBack 2.0 TDCi 100kw/136CP Ghia Navi
2009 Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi 175CP
-

madymax - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 869
- Membru din: 20 Ian 2006, 02:44
- Localitate: Galati
- Maşina: Focus Hatch 1.8 90CP Trend 2002 / Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi (Chiptuning/DPF off)
de alllexandru » 20 Iun 2006, 10:31
madymax nu le am inca, am spus, imdediat cum le voi avea le voi scrie aici.
EPoX ceea ce faci tu pe topicul meu nu este corect din nici un punct de vedere,al regulamentului si al bunului simt, este reclama pe topicul meu, daca vrei sa-ti faci reclama deschide alt topic.Macar puteai sa intrebi cum si eu te-am intrebat daca pot pune anunt pe forumul tau.Rog un moderator sa mute sau sa stearga postului lui EPoX.
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de alllexandru » 21 Iun 2006, 10:30
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de alllexandru » 22 Iun 2006, 10:17
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de alllexandru » 22 Iun 2006, 10:34
Din pacate pe modelul acesta nu putem face nimic,chiar cu noua interfata.
Astra H,1.9 Cdti, 150(185) cai - 2006
- alllexandru
- Incepator
- Mesaje: 24
- Membru din: 12 Iun 2006, 11:15
- Localitate: Bucuresti
de ionutz » 22 Iun 2006, 10:50
-

ionutz - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4528
- Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
- VIN: WF0EXXGBBEAA11103
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori
Cine este conectat
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

