Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

ajutor la un rs turbo din 90!A intrat in coma

06 Feb 2008, 21:30

de 5 zile nu i mai dau de cap deloc,merge ba in 2 pistoane ba in 3!are benzina,are scanteie,are fise si bujii noi,are chiuloasa planata ieri,aceleasi simptome ca la inceput merge in 3 si afuma bujiile rau!ce sa i mai fac ca ma pune pe butuci masina asta!ajutati ma va rog frumos.....[/i]

06 Feb 2008, 21:32

daca masina e carburatie inseamna ca e amestecu prost+ capacul distribuitor(delco) spart/fise intrerupte..daca bujiile se afuma inseamna ca ori nu dau scanteie ori vine mult prea multa benzina...

06 Feb 2008, 21:34

Degeaba deschizi zeci de topicuri daca nici macar cand iti dam sfaturi nu ne asculti.

Ti s-a raspuns si pe celelalte topicuri:

1. Schimba bujiile
2. Schimba fisele si bobina de inductie
3. Parca s-a oferit Maddogul sa vina personal sa o vada

Mai mult de atat nu cred ca vei afla.

06 Feb 2008, 21:34

este injectie macanica bosch k-jetronic,am pus capac de delcou nou si degaeba

06 Feb 2008, 21:35

In cel mai rau caz, vreun injector nu mai pulverizeaza ca lumea ci picura.

06 Feb 2008, 21:37

pai sa oferit maddogul sa vina dar nici un beep nimic???bujiile le am schimbat azi si fisele si bobina am pus 3 la mana a doua si la fel merge!!1

06 Feb 2008, 21:39

injectoarele le am scos afara azi si le am legat la conductele de benzina,pulverizeaza foarte frumos,pe cuvant!!!

06 Feb 2008, 21:50

danielardelian2 zi mi ceva de distribuitorul de benzina,de calculatorul injectiei,zi mi altceva ca m am saturat de schimbat bujii si fise si bobine!!!te rog frumos......

06 Feb 2008, 21:50

pai s-ar putea sa fie si distributia . verific-o!!

06 Feb 2008, 21:55

fratiorii mei cu forduri....am puso de 5 ori la punct ca doar ieri am planat chiuloasa.....am facut tot ce am stiut eu!!!!mai ramane sa o duc maine pe tester sa vedem ce gaseste nenea ala,ca eu nu am gasit nik,aceleasi simptome ca vineri cand sa stricat de la un simplu scart cand am ambalat o in blana!!!

06 Feb 2008, 22:02

mai frate: ne dam si noi cu parerea dar nu suntem specialisti. eu ma mai gandesc la:
-- senzorul ala (TPS parca) care masoara pozitia arborelui cotit si in functie de aceasta calculatorul da scanteia.
-- supape , ax cu came. cum ai tachetii? hidraulici? ti-a dat jos supapele cand ai facut planeitatea? Daca sunt hidraulici poate sunt infundati si nu functioneaza cum trebuie.
Mai da-ne niste detalii

06 Feb 2008, 22:07

din cate stiu eu nu am senzor TPS ,supapele lea dat jos ca le a facut sceunul si am schimbat semeringurile la supape,tacheti sunt de 2 luni pe masina si sunt hidraulici dar i am curatat bine,altceva nu mai stiu nik.....

06 Feb 2008, 22:19

Eu cred k ai acel senzor. este in fata motorului langa prinderea cu cutia de viteze. mai exact pe langa volanta.
In legatura cu rectificarea chiulasei: ai verificat sa fie fff curata de span? tachetii hidraulici sunt alimentati prin niste canale subtiri din chiulasa.
altceva nu stiu nici eu ce sa mai zic

06 Feb 2008, 22:22

am verificat chiuloasa si chiar am spalat o fff bine,nu am senzor TPS pe volanta,daca am vreun senzor inseamna ca este in delcou dar l am schimbat si pa asta si la fel.......

06 Feb 2008, 22:27

da da , daca ai delcou atunci nu cred k ai TPS. tu ai calculator ?
daca da vezi k e pe forum un fel de tester k tot ziceai k te duci maine. stai sa il caut. de fapt e un tutorial cum sa verifici codurile de eroare la masina

06 Feb 2008, 22:30

ai mufa de calculator pe undeva langa baterie? se leaga un bec acolo si numeri de cate ori se aprinde

06 Feb 2008, 22:31

tati la tester ptr masina asta nu poti verifica calculatorul!!!verifici injectia daca functioneaza normal si aprinderea si amestecul daca este facut bine,atata tot pot verifica maine,sper sa gaseasca omul ala ceva ca altfel ma vezi la stirile PRO TV de la ora 17 cu titlul nebunul care sa uitat cu bricheta in rezervorul plin!!!!!

06 Feb 2008, 22:35

am vreo doua mufe pe undeva pe langa filtrul de aer dar vad maine daca se poate verifica ceva prin ele, oricum iti multumesc ptr sfaturi!!!!cu respect ptr toti FORD-istiii

06 Feb 2008, 22:38

mda te cred . dar daca iti va fi util vreodata si ca sa nu zic k am cautat degeaba uite aici: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=10853
citeste k e interesant.
cu placere !

07 Feb 2008, 00:14

Avansul la aprindere nu se poate regla / deregla la masina asta ?

07 Feb 2008, 13:37

nu , nu se poate regla si nici deregla decat din rescrierea calculatorului. dar se mai poate prin modificarea fuliei de pe vibrochen, si anume prin decalarea boltului cu 10 grade plus-minus. sau am mai gasit pe net in anglia un kit de modificare care presupune schimabrea acestei fulii cu alta reglabilacare are gaura pt vibrochen fixa , si rotii dintate i se poate decala pozitia tot cu +/- 10 grade .
dar nu cred k catalin_emy a facut asta.

07 Feb 2008, 18:44

baieti va multumesc din suflet ptr sfaturile voastre si sa va dau o veste buna,AM FACUT MASINA AZI,eu nu cei 3 mecanici care si au bagat nasul in ea,am schimbat fisele noi cu unele vechi si am pus tachetii vechi pe masina si merge ceas,sunt fff bucuros acum!!!va multumesc...............

Re: ajutor la un rs turbo din 90!A intrat in coma

09 Feb 2008, 19:01

Exaxct cum ma gandeam eu: k nu ajunge ulei la tacheti. Nu asa am scris mai sus k poate ai un canal infundat.

Re: ajutor la un rs turbo din 90!A intrat in coma

09 Feb 2008, 19:03

sau in alt topic

Re: ajutor la un rs turbo din 90!A intrat in coma

09 Feb 2008, 19:10

tachetii aia vechi erau decomprimati si aia noi erau prea comprimati,ulei ajunge la ei nu sunt canale infundate!!!
Răspunde